PDA

View Full Version : nick diaz post strikeforce interview



nicolas the red
08-06-2009, 14:28
het einde is weer classic diaz chaos... wtf probeert ie nu te zeggen?

Diaz Reflects on Smith Bout (http://sherdog.com/videos/recent/Diaz-Reflects-on-Smith-Bout-2008)

dirk5
08-06-2009, 14:52
hij was weer lekker vaag bezig ja

zoals hij de hele partij aan het stoten was leek het wel op een work... en dan gaat ie daarna lopen roepen dat mensen niet moeten geloven wat ze zien op tv.

que?

nicolas the red
08-06-2009, 15:24
dat vond ik nu niet, vond het een prachtig staaltje van technisch boksen

YoMarK
08-06-2009, 15:26
Als dit een work was dan eet ik m'n schoen op. :)
Diaz stoot altijd zo, en ik denk dat hij een van de beste is op 185 nu.

dirk5
08-06-2009, 15:30
dan zal het aan het percentage alcohol in mijn bloed hebben gelegen, maar ik heb diaz absoluut nog nooit zo zien stoten. ze waren goed, ze waren raak, maar ze waren veelste zacht.

TOON
08-06-2009, 15:33
397 stoten he....ongelofelijk, zat het te kijken en dacht alleen maar: HAAL NOU EENS GVD FATSOENLIJK UIT!!!!

maar goed, het zal ook vooral de hoeveelheid aan stoten zijn die ut um deden....en de bodyshots waren wel goed hard!

dirk5
08-06-2009, 15:39
ja klopt, de hooks op zijn body waren echt bruut, maar zijn punches naar het gezicht leken wel uit een spar partij.

Wiseguy
08-06-2009, 15:43
Nick diaz is een baas. Hij is zo compleet. Die tikken van hem lijken misschien zacht maar schijn bedriegt kijk maar tegen Lawler en Shamrock.

dirk5
08-06-2009, 15:51
Nick diaz is een baas. Hij is zo compleet. Die tikken van hem lijken misschien zacht maar schijn bedriegt kijk maar tegen Lawler en Shamrock.

dan kijk jij die partij tegen smith nog maar eens want daar heb ik het immers over, niet die andere partijen. Hij slaat gewoon zacht(er) gameplan of niet, hij kan veel harder... mijn vraag waarom?

YoMarK
08-06-2009, 16:08
Diaz is altijd aan het "pepperen". Laatste partij is gewoon hetzelfde als z'n andere partijen van de laatste tijd imho.

Waarom ie dat doet weet ik niet. Minder verzuring van de spieren, en 3 keer wat zachter is beter dan alles missen. Daarnaast word je er als tegenstander helemaal dol van natuurlijk.
Vind het gewoon echt een geweldige vechter om te zien.

Cave
08-06-2009, 16:21
Diaz geeft zelf al aan dat hij niet gaat voor de knockout-stoot omdat als hij die mist hij zelf, tegen een slugger als Smith, gewoon open staat voor een keiharde counter. Diaz' tacktiek is de afgelopen partijen briljant geweest: de tegenstander helemaal dol maken met een enorm volume aan stoten (en luister maar eens naar Frank Shamrocks commentaar tijdens de partij van dit weekend, dan hoor je hem zeggen dat die stoten wel degelijk hard zijn) en daarmee geestelijk breken.

Wat betreft dat je niet alles moet geloven dat je op tv ziet: dit slaat op zijn zogenaamde 'bad boy image'.

Sendur
08-06-2009, 16:22
Hij lijkt nooit echt zo super hard te slaan.

maar geloof me Dirk die klappen voel je ook wel hoor.
Hij meot alleen stoppen met het uitlokken van die klappen op een gegeven moment had ik echt gehoopt dat Scott hem k.o zou slaan.

nicolas the red
08-06-2009, 16:30
diaz niet hard slaan? heb je scott smith z'n gezicht gezien na 1 ronde?! schijn bedriegt jongens.

dirk5
08-06-2009, 16:34
diaz niet hard slaan? heb je scott smith z'n gezicht gezien na 1 ronde?! schijn bedriegt jongens.

maar lag dit aan de kwaliteit of kwantiteit? Hij deelde er namelijk zo'n 150 uit in de eerste ronde.

kooivechter
08-06-2009, 16:38
echt een gigantisch goede vechter aan het worden die diaz. Hij kreeg zelf ook een paar beste tegen Smith die niet nodig waren. Z'n body shots zijn wel weer keihard, de stoten op het hoofd soms zacht soms hard. Alleen hij heeft een soort tactiek ontwikkeld waarin hij volgens mij de komende jaren heel moeilijk in is te verslaan, als hij het nog wat perfectioneert.

dirk5
08-06-2009, 16:39
Dailymotion - Scott Smith vs Nick Diaz Strikeforce - une vidéo Sports et Extrême (http://www.dailymotion.com/relevance/search/diaz+smith/video/x9im60_scott-smith-vs-nick-diaz-strikeforc_sport)

heb het nog eens zitten kijken, jullie krijgen mij niks meer wijsgemaakt. Hij slaat veel, hij slaat zuiver, maar hij slaat in ronde 1 en 2 verre van hard. (behalve de body shots dan)

Tsuki
08-06-2009, 16:46
Dailymotion - Scott Smith vs Nick Diaz Strikeforce - une vidéo Sports et Extrême (http://www.dailymotion.com/relevance/search/diaz+smith/video/x9im60_scott-smith-vs-nick-diaz-strikeforc_sport)

heb het nog eens zitten kijken, jullie krijgen mij niks meer wijsgemaakt. Hij slaat veel, hij slaat zuiver, maar hij slaat in ronde 1 en 2 verre van hard. (behalve de body shots dan)

dan ga je er lekker zelf staan dirk .......... na 5 x geraakt worden doet alles zeer met die handschoenen......

dirk5
08-06-2009, 16:49
weetjewat..... LAAT MAAR!!!

wanneer iemand met niks beters kan komen dan: probeer het zelf eens. is hij de discussie met mij niet waard.

Sendur
08-06-2009, 16:54
Jeej we hebben Dirkie weg gejorist!!!!

haha, ik hoef die klappen van Diaz iig niet te krijgen :D

dirk5
08-06-2009, 17:00
komop man, ging de discussie er over of de klappen pijn doen? ging het erover dat ik smith een mietje vind omdat ie verliest van die klappen?

nee het ging erover dat ze een stuk minder hard zijn dan wat we normaal zien en wat hij kan, mijn vraag daarop is waarom.

dat die klootmongool dan aankomt met een opmerking dat ik zelf in de ring moet staan getuigd van een gebrek aan of begrijpend lezen of van iemand die alleen wil kutten en geen discussie wil voeren, beide zijn voor mij in ieder geval reden genoeg om houdoe en bedankt te zeggen.

TheHagueBoxer
08-06-2009, 17:02
ik zou het geen technisch boksen willen noemen wat Diaz deed, hij gooide totaal geen gewicht in zijn stoten en stoot alleen maar met z'n arm zowat ipv met z'n hele lichaam in te draaien. hij zou wat meer moeten 'zitten' op z'n stoten, of iig een combinatie einigen met een powerpunch... zijn hoeken naar het lichaam waren wel heel erg effectief, die zou hij ook meer kunnen gebruiken... maarja hij heeft gewonnen, net als z'n afgelopen paar partijen dus hij doet t zeker niet slecht

Tsuki
08-06-2009, 17:34
komop man, ging de discussie er over of de klappen pijn doen? ging het erover dat ik smith een mietje vind omdat ie verliest van die klappen?

nee het ging erover dat ze een stuk minder hard zijn dan wat we normaal zien en wat hij kan, mijn vraag daarop is waarom.

dat die klootmongool dan aankomt met een opmerking dat ik zelf in de ring moet staan getuigd van een gebrek aan of begrijpend lezen of van iemand die alleen wil kutten en geen discussie wil voeren, beide zijn voor mij in ieder geval reden genoeg om houdoe en bedankt te zeggen.

cry baby .....................

weks
08-06-2009, 17:40
lichaamsstoten waren hard
heb er weer van genoten
aparte gast haha

Sendur
08-06-2009, 18:07
cry baby .....................


Sir Dirk Cryalot

In zijn vorige gevecht tegen Shamrock sloeg hij precies hetzelfde hoor.
En tegen Lawler in de UFC identiek, die rechter waardoor Lawler k.o ging leek ook niet zo hard te gaan.

Ik denk dat het door de manier van slaan komt dat de stoten minder hard lijken.

Tsuki
08-06-2009, 18:23
Sir Dirk Cryalot

In zijn vorige gevecht tegen Shamrock sloeg hij precies hetzelfde hoor.
En tegen Lawler in de UFC identiek, die rechter waardoor Lawler k.o ging leek ook niet zo hard te gaan.

Ik denk dat het door de manier van slaan komt dat de stoten minder hard lijken.

dus dat ...................

dirk5
08-06-2009, 18:34
hehe, iemand anders zijn post gebruiken om je punt mee te maken, goed hoor :)

maar het is goed, hij sloeg zo hard dat het er uitzag alsof ie heel rustig sloeg, daar zullen we het op houden.

ps. het is Dirk Criesalot.

Tsuki
08-06-2009, 18:40
hehe, iemand anders zijn post gebruiken om je punt mee te maken, goed hoor :)

maar het is goed, hij sloeg zo hard dat het er uitzag alsof ie heel rustig sloeg, daar zullen we het op houden.

ps. het is Dirk Criesalot.

het is geen wedstrijd dirkje ............ doe rustig jochie

Sendur
08-06-2009, 18:41
ps. het is Dirk Criesalot.

Sorry mate ;)

YoMarK
08-06-2009, 20:08
ik zou het geen technisch boksen willen noemen wat Diaz deed, hij gooide totaal geen gewicht in zijn stoten en stoot alleen maar met z'n arm zowat ipv met z'n hele lichaam in te draaien. hij zou wat meer moeten 'zitten' op z'n stoten, of iig een combinatie einigen met een powerpunch.
Allereerst: Ik heb niet veel verstand van boksen, jij duidelijk wel.
Wat ik me afvraag, is wat er zou gebeuren als je een behoorlijke goede bokser met MMA gloves(volgens mij echt een gigantisch verschil) tegen een Diaz zou zetten in een kooi(ander belangrijk verschil). Verder gewoon op boksregels.

Ik vraag me dit des te meer af gezien de prestaties van Arlovski die avond.

kooivechter
08-06-2009, 20:23
Allereerst: Ik heb niet veel verstand van boksen, jij duidelijk wel.
Wat ik me afvraag, is wat er zou gebeuren als je een behoorlijke goede bokser met MMA gloves(volgens mij echt een gigantisch verschil) tegen een Diaz zou zetten in een kooi(ander belangrijk verschil). Verder gewoon op boksregels.

Ik vraag me dit des te meer af gezien de prestaties van Arlovski die avond.

het technisch boksen waar jij het denk ik over hebt, werkt maar voor een bepaald gedeelte in mma. Het boksen in het mma is moeilijk daarop te vergelijken. het is echt een compleet ander spelletje. kijk idd maar naar arlovski

Il Loco
08-06-2009, 20:26
Arlovski's probleem is gewoon dat hij een slechte kin heeft, en zo'n goede bokser is Arlovski niet, hij zal redelijk kunnen boksen, maar in de boksring moet hij zich ook nog bewijzen, en ook daar vrees ik dat er geen toekomst voor hem inzit.

Back to Diaz, zoals Diaz zelf al vaak aangeeft en ook op andere Amerikaanse forums te lezen valt, geeft hij vaak stoten puur voor het contact zodat hij kan voelen waar zijn tegenstander is, en zodat hij de controle in handen houd. Daarom steekt hij ook zijn kin na voren, hij wil bepalen wanneer zijn tegenstander gaat slaan, en countert daar dan weer overheen.

Hij gaf zelf ook aan dat hij niet voor de harde stoten ging, want als die zouden missen zou hij openstaan voor een counter van Smith, dus ik denk dat het in deze partij deels in de gameplan was om niet al te veel harde stoten erbij te gooien. Daar ligt je antwoord Dirk.

Normaal gesproken gooit hij series van die zachtere stoten waarbij hij er vaak 1 harde stoot bij gooit. Maar zoals boven aangegeven zijn die zachte stoten ook zo zacht nog niet.

Ik weet niet of je zelf aan vechtsport doet Dirk? Maar als je het verschil voelt tussen een bokshandschoen of een MMA handschoen weet je genoeg. Dat is denk ik wat sendur bedoelde, dat de stoten niet hard hoeven te zijn om effectief te zijn. Maar normaal gesproken gooit hij er inderdaad wel wat meer harde stoten doorheen, maar over het algemeen is deze manier van stoten wel zijn stijl.. Maar in dit gevecht ook een groot deel van de game plan.

En Diaz zegt niets voor niets dat Smith naar het ziekenhuis is...

Sendur
08-06-2009, 20:46
Perfect verantwoord.

Diaz in gewoon een rare haha.
Die k.o van Diaz tegen Lawler leek ook niet hard maar een 4oz glove hurts like hell.

Il Loco
08-06-2009, 20:59
Perfect verantwoord.

Diaz in gewoon een rare haha.
Die k.o van Diaz tegen Lawler leek ook niet hard maar een 4oz glove hurts like hell.

Zeker weten.

TOON
08-06-2009, 21:12
punt van Dirk is volgens mij dat we met z'n allen een heel schip aan mma-vechters kunne noemen waarbij het eruit ziet alsof ze veel harder meppen....niemand zegt iets over het feit dat Diaz een pussy is, het ziet er alleen uit alsof het van die tikjes zijn, en ja dan kun je wel heel makkelijk reageren met: ja je moet er zelf maar eens staan, maar kom op he....ik heb nog geen enkele vechter gezien die op de manier van Diaz in de ring staat te stoten....en daar ging het om....het ziet er niet echt heel hard uit...op die bodyshots na, die waren wel echt bruut! en daar had Smith in mijn ogen het meeste last van, van de stoten en knieen op z'n lichaam....

Diaz bokst geweldig en z'n resultaten spreken voor zich, dus effectief is het absoluut en als ik een dikke honderd keer zo'n tik op m'n harsens krijg kunnen ze me begraven, dus absoluut respect voor smith....dus effe chillen, iemand mag toch wel gewoon z'n mening geven, niemand doet hier laatdunkend over Diaz z'n skills.... Diaz is gewoon de bom!

Il Loco
08-06-2009, 22:34
punt van Dirk is volgens mij dat we met z'n allen een heel schip aan mma-vechters kunne noemen waarbij het eruit ziet alsof ze veel harder meppen....niemand zegt iets over het feit dat Diaz een pussy is, het ziet er alleen uit alsof het van die tikjes zijn, en ja dan kun je wel heel makkelijk reageren met: ja je moet er zelf maar eens staan, maar kom op he....ik heb nog geen enkele vechter gezien die op de manier van Diaz in de ring staat te stoten....en daar ging het om....het ziet er niet echt heel hard uit...op die bodyshots na, die waren wel echt bruut! en daar had Smith in mijn ogen het meeste last van, van de stoten en knieen op z'n lichaam....

Diaz bokst geweldig en z'n resultaten spreken voor zich, dus effectief is het absoluut en als ik een dikke honderd keer zo'n tik op m'n harsens krijg kunnen ze me begraven, dus absoluut respect voor smith....dus effe chillen, iemand mag toch wel gewoon z'n mening geven, niemand doet hier laatdunkend over Diaz z'n skills.... Diaz is gewoon de bom!

Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar mijn post was toch niet aanvallend of wat dan ook, ik gaf alleen uitleg over Diaz zijn stijl en gameplan voor dit gevecht.

Hij vermijde de harde tikken omdat hij bang was om open te komen staan als hij zou missen en dan kei hard gecounterd zou worden. Dus waar hij normaal gesproken tussen al die 'tikjes' een hard schot zou plaatsen, liet hij dat hier achterwege.

Dat is wat Dirk bedoelde denk ik zo.

Conclussie blijft Diaz aint no bitch!

TOON
08-06-2009, 22:56
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar mijn post was toch niet aanvallend of wat dan ook, ik gaf alleen uitleg over Diaz zijn stijl en gameplan voor dit gevecht.

Hij vermijde de harde tikken omdat hij bang was om open te komen staan als hij zou missen en dan kei hard gecounterd zou worden. Dus waar hij normaal gesproken tussen al die 'tikjes' een hard schot zou plaatsen, liet hij dat hier achterwege.

Dat is wat Dirk bedoelde denk ik zo.

Conclussie blijft Diaz aint no bitch!

had het ook zeker niet tegen jou hoor...jou analyse klopte als een bus in mijn ogen...ging meer over de reacties op de posts van dirk die in mijn ogen absoluut een punt had....

diaz had een perfect gameplan, daarom heeft ie ook gewonnen, het is alleen niet een alledaagse stijl die hij heeft en das eigenlijk ook wel weer het mooie aan Diaz...

BoysNoize
08-06-2009, 23:00
@ Dirk:

Diaz vocht toch voor een groot deel hetzelfde als tegen Shamrock en Lawler..
Hij stoot niet heel hard maar wel zuiver en ik denk dat hij een hit-ratio heeft van ergens tussen de 65 en 80%..Dat is gewoon echt veel..

Feit is dat door de iets zachtere gecontroleerde tikken hij sneller terug in zijn verdediging staat en dus beter kan anticiperen op de stoten van (in dit geval) Smith..Dus inderdaad ook dat hij niet kwetsbaar uit komt als hij mist met een harde stoot..

Ze zeiden het nu ook weer in het commentaar..Het is niet zo dat de stoten snoeihard zijn..Maar wel steeds hard genoeg om je hoofd te laten schudden (incl. inhoud) en als je dan 5 van die stoten achter elkaar krijgt word je daar gewoon echt dol in je kop van..De weg kwijt zijn in de kooi kan van 1 harde stoot zijn (omdat je hersenen dan je hersenpan uitvliegen) maar kan ook door 5 zachtere stoten achter elkaar waardoor je hersenen staan te schudden..

Wat mij vooral opvalt is de positie van zijn handen/armen..Hij heeft best vreemde angles van zijn stoten waardoor je ze ook moeilijk ziet aankomen als tegenstander (zeker omdat hij ook nog 's lange armen heeft).

Overigens zie ik zo snel niemand winnen van Diaz...zijn groundgame is ook aardig goed :)

ik zou heel graag een Anderson Silva tegen Diaz willen zien nu..En dan denk ik zelfs dat Diaz de belt kan pakken van Silva..of Georges st.pierre mag ook :)

TOON
08-06-2009, 23:26
alleen dat uitdagen vind ik af en toe nog wel wat link, kreeg ie toch nog geregeld een stoot op, weet niet of dat zo slim is in zijn geval, heeft zich niet voor niks laten opereren aan z'n wenkbrauwen ivm cuts enzo...

maar verder blijkt wel weer dat ie een hele intelligente vechter is, hij doet zich wel voor alsof ie zo'n punk van de straat is, maar tegelijkertijd heeft ie wel altijd een strak gameplan...realistisch dus ook als het zo is zoals hier eerder werd vermeld, heb geen knockoutpower in huis, dus waarom voor die KO gaan....erg slim....

zie ook niet zo snel iemand ie um kan pakken, voor het grondgevecht heeft ie ook genoeg skills in huis

kickboxer1987
08-06-2009, 23:47
Als dit een work was dan eet ik m'n schoen op. :)
Diaz stoot altijd zo, en ik denk dat hij een van de beste is op 185 nu.

Even over het laatste, is hij beter dan één van de onderstaande?

Anderson Silva
Yushin Okami
Dan Henderson
Nathan Marquardt
Demian Maia
Micheal Bisping

Ik denk dat hij misschien een favoriet is tegen Marquard en Maia... maar dan ook net...

Diaz heeft een Shamrock die op zijn retour is verslagen en nu Smith... Smith is in mijn optiek geen top10 vechter... Nu is Diaz één van de beste in 185?

Geweldige vechter om naar te kijken, zeer goed voorruit gegaan de laatste tijd maar voor mijn gevoel komt hij pas net in de top10 @185... op 170 gaat hij het helemaal lastig krijgen...

kooivechter
09-06-2009, 00:21
hij moet sowieso terug naar de ufc voor unfinished bussiness. hij is echt stukken beter geworden. moet je nagaan z'n gewicht schommelt tussen de 160 en 180. misschien is hij zelfs nu nog in staat om de 155 te halen. net als z'n broer die is even lang

kmr
09-06-2009, 01:31
Anderson Silva
Yushin Okami
Dan Henderson
Nathan Marquardt
Demian Maia
Micheal Bisping


Ja, Diaz is een goede match voor alllll deze vechters.

Wiseguy
09-06-2009, 05:29
Michael Bisping = Overrated.

Sendur
09-06-2009, 09:24
Michael Bisping = Overrated.


x2, maar i kvindt hem wel een van de beste 185'er maar het lijkt net of hij niet echt evolueerd ofzo.

Ik hoop wel dat hij na hendo (als hij wint) een shot tegen silva krijgt.
Wel vindt ik dat Bisping net dat beetje power mist.

Overigens heeft hij wel vette combo's en is hij wel all-round.

kickboxer1987
09-06-2009, 11:51
Ja, Diaz is een goede match voor alllll deze vechters.

serrieus? kan je dat ook onderbouwen?
Ja Diaz is vooruit gegaan in zijn skillset.
Ja Diaz is geweldig om naar te kijken als een vechter. (nooit een saai gevecht)
Ja Diaz heeft nu 5 partijen achter elkaar gewonnen.

Voor mijn gevoel springen mensen te snel op de Diaz bandwagon... welke van zijn 5e laatste winst partijen was tegen een top10 vechter?

Wat heb al Diaz zijn verlies partijen gemeen? Waarop heeft Diaz zijn laatste verlies partijen verloren?
Worstelen

Zelfs Diego Sanchez worstelde Diaz eruit, ik denk dat Bisping, Marquard en zeker weten Henderson en Okami vele male betere wrestling skills bezitten dan Diaz.

Daarmaast zeg jij dat Diaz een goede matchup is voor Anderson Silva:confused: Silva een vechter die al geruime tijd op #1 p4p lijst staat (bij een hoop mensen op #2 achter Fedor). Ik zou op geen rationele manier kunnen verklaren hoe Diaz met zijn huidige skills Silva zou verslaan...

kickboxer1987
09-06-2009, 11:52
x2, maar i kvindt hem wel een van de beste 185'er maar het lijkt net of hij niet echt evolueerd ofzo.

Ik hoop wel dat hij na hendo (als hij wint) een shot tegen silva krijgt.
Wel vindt ik dat Bisping net dat beetje power mist.

Overigens heeft hij wel vette combo's en is hij wel all-round.

Niet geevolueerd, maar wel allround:confused:

Hoe bedoel je dat?:)
Voor mij is een geevolueerde vechter iemand die alle facetten van het spel beheersd...

Pitbull.
09-06-2009, 12:03
denk dat er bedoelt wordt dat ie niet veel beter wordt met de tijd..

nicolas the red
09-06-2009, 17:31
doet er helemaal niet toe of ie hard slaat of niet, z'n tegenstanders gaan neer!

nog een goeie: YouTube - NICK DIAZ: (http://www.youtube.com/watch?v=dHeMBV3SHzQ)

check het einde vooral :lol:

TheHagueBoxer
09-06-2009, 17:49
Allereerst: Ik heb niet veel verstand van boksen, jij duidelijk wel.
Wat ik me afvraag, is wat er zou gebeuren als je een behoorlijke goede bokser met MMA gloves(volgens mij echt een gigantisch verschil) tegen een Diaz zou zetten in een kooi(ander belangrijk verschil). Verder gewoon op boksregels.

Ik vraag me dit des te meer af gezien de prestaties van Arlovski die avond.

Diaz zou geen enkele (zelfs geen puncherschance) kans hebben tegen een behoorlijk goede bokser op boksregels (niet meer dan logisch).

Arlovski kan aardig boksen voor een MMA vechter,maar ik beschouw hem zeker niet als een behoorlijk goede bokser al is het maar om z'n zwakke kin, dus dat kan je niet echt vergelijken vind ik.

kmr
09-06-2009, 18:43
Zelfs Diego Sanchez worstelde Diaz eruit, ik denk dat Bisping, Marquard en zeker weten Henderson en Okami vele male betere wrestling skills bezitten dan Diaz.

Daarmaast zeg jij dat Diaz een goede matchup is voor Anderson Silva:confused: Silva een vechter die al geruime tijd op #1 p4p lijst staat (bij een hoop mensen op #2 achter Fedor). Ik zou op geen rationele manier kunnen verklaren hoe Diaz met zijn huidige skills Silva zou verslaan...

MMA bestaat niet alleen uit worstelen. Ik denk overigens dat 170 niet het juiste gewicht was voor hem.

Silva is overrated. Ja, ik heb het gezegd. Een striker in een wereld zonder goede strikers. We hebben gezien wat hij kon doen tegen Cote.

Sendur
09-06-2009, 18:48
denk dat er bedoelt wordt dat ie niet veel beter wordt met de tijd..

idd, hij is wel all-round maar hij lijkt niet echt verbetert!