PDA

View Full Version : Geronimo de Groot Finale B-toernooi



Lex
10-06-2009, 01:22
Na lang geworstel met de pc dan eindelijk de beelden van de finale.
Het is van slechtere kwaliteit maar het is te zien.

Enjoy

YouTube - Geronimo de Groot (16jr) Finale B-klasse toernooi 79 kg (http://www.youtube.com/watch?v=8O14c_viXV4)

Sendur
10-06-2009, 10:24
Leuke pot, maar wie noemt zijn kind nou Geronimo?

Lex
10-06-2009, 10:28
Leuke pot, maar wie noemt zijn kind nou Geronimo?

Ik heb er ook nog 3 andere kids: Keoma, Cheyenne, Najewa...hoe vind je die dan hahaha

Highline
10-06-2009, 10:30
en wederom een goed gevochten partij, jammer van de onsportieve knie

De man van 14K
10-06-2009, 10:31
Ik heb er ook nog 3 andere kids: Keoma, Cheyenne, Najewa...hoe vind je die dan hahaha

De indianenstam van lex..:lol:

Sendur
10-06-2009, 10:32
Ik heb er ook nog 3 andere kids: Keoma, Cheyenne, Najewa...hoe vind je die dan hahaha

Haha was meer als grapje bedoelt Lex:thup:

Ik vindt het wel cool als iemand zijn kids vette namen geeft.

ik bedoel er zijn al genoeg mensen die Jan,Piet,Kees etc heten.


Even on-topic: goeie prestatie van gerommeke:thup:

Pimp-Daddy
10-06-2009, 10:33
Beetje jammer van het einde, maar deze partij had had Geronimo sowieso gewonnen...

Gefeliciteerd Lex!!

Dannyboy
10-06-2009, 11:47
Dikke pot hoor....

Gewoon goed, tegenstander zit al lang in de B, is er even uit geweest maar krijgt hier thaiboksles van dit 16jarige monstertje.....

Gefeliciteerd met de overwinning, echt klasse!

Lex
10-06-2009, 15:10
Hee Lex,
Misschien zou je wat meer aandacht moeten vestigen op je andere zoon..
Ik bedoel maar.. hij had de westrijd in zijn zak en dan doet hij zoiets doms !

Soms in het leven doen we wel eens domme dingen...dit was er 1 van.
Maar meestal de volgende dag schijnt de zon weer, toch.

Wat de aandacht betreft...het is mijn schatje, die geef ik toch automatisch aandacht. Hoezo denk je van niet?

kooivechter
10-06-2009, 16:18
hoe kan zo'n jongen van 16 al zo gespierd zijn. Nu al zo heftig in de ijzers hangen is niet goed op zo'n leeftijd. voor de rest goede pot, veel zelfvertrouwen al voor zo'n jonge leeftijd. kenmerkend

NielsN
10-06-2009, 16:22
Hee Lex,
Misschien zou je wat meer aandacht moeten vestigen op je andere zoon..
Ik bedoel maar.. hij had de westrijd in zijn zak en dan doet hij zoiets doms !


hoe kan zo'n jongen van 16 al zo gespierd zijn. Nu al zo heftig in de ijzers hangen is niet goed op zo'n leeftijd. voor de rest goede pot, veel zelfvertrouwen al voor zo'n jonge leeftijd. kenmerkend

Ik dacht bij mezelf, "dit is nou eens een thread waar niemand iets negatiefs van kan maken".

Toch weer een vergissing...

Sendur
10-06-2009, 16:24
Ik dacht bij mezelf, "dit is nou eens een thread waar niemand iets negatiefs van kan maken".

Toch weer een vergissing...

Tja het is en blijft een forum, idd wel jammer hoor.

Highline
10-06-2009, 17:03
het zit best wel in de genen van familie de groot. heb een aantal jaartjes met geronimo getraind en zo ook zijn vader leren kennen. allemaal atlethisch gebouwd, moeder is volgens mij vroeger ook topturnster geweest (als ik het goed onthouden heb haha).

gewoon kwestie van genen

Lex
10-06-2009, 20:19
hoe kan zo'n jongen van 16 al zo gespierd zijn. Nu al zo heftig in de ijzers hangen is niet goed op zo'n leeftijd. voor de rest goede pot, veel zelfvertrouwen al voor zo'n jonge leeftijd. kenmerkend

Geronimo heeft nog nooit aan het ijzer gezeten.
In ieder geval bedankt voor de zorgen.

kmr
10-06-2009, 21:29
Naarmate ze elkaar leerden kennen leek het wel alsof Geronimo een beetje huiverig was voor de stoten van de tegenstander en dat de tegenstander huiverig was voor de trappen van Geronimo.

Het is wel een beetje hard om de tegenstander onsportief te noemen. Ik zag dat de tegenstander een snelle draai maakte om Geronimo uit evenwicht te brengen (zodat hij zijn dekking zou laten zakken) en dan een knie te geven. Hij viel aan het einde van de draai en aan het einde van de draai werd de knie gegeven.



Andere kwestie. Als trainer lijkt het me al vervelend om je vechter ko te zien gaan, maar hoe erg is het om je zoon zo ko in elkaar te zien zakken?

kooivechter
10-06-2009, 22:21
Ik dacht bij mezelf, "dit is nou eens een thread waar niemand iets negatiefs van kan maken".

Toch weer een vergissing...

haha was maar een vraag hoor stelletje moraalridders

Lex
11-06-2009, 01:20
Naarmate ze elkaar leerden kennen leek het wel alsof Geronimo een beetje huiverig was voor de stoten van de tegenstander en dat de tegenstander huiverig was voor de trappen van Geronimo.

Het is wel een beetje hard om de tegenstander onsportief te noemen. Ik zag dat de tegenstander een snelle draai maakte om Geronimo uit evenwicht te brengen (zodat hij zijn dekking zou laten zakken) en dan een knie te geven. Hij viel aan het einde van de draai en aan het einde van de draai werd de knie gegeven.



Andere kwestie. Als trainer lijkt het me al vervelend om je vechter ko te zien gaan, maar hoe erg is het om je zoon zo ko in elkaar te zien zakken?

Masoud heeft bij mij getraind en is vanwege studie verhuist en zodoende naar een andere gym gegaan.

Geronimo en Masoud kennen elkaar dus door en door wat de partij interessant maakt. Was een leuke pot vond ikzelf.

Als vader en trainer weten Geronimo en ik dat een KO erbij kan horen. Ik hoop van niet natuurlijk maar het zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn. Gelukkig weten Geronimo en ik dat Geronimo een stootje kan hebben dus soms kan er wat geforceerd worden in een partij.
Een misrekening van de tegenstander kan ook gebeuren. Soms niet wenselijk maar toch wel menselijk.



Hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.

NielsN
11-06-2009, 09:27
En voor de andere onder ons.. Ik bedoel hier niks negatiefs mee, mijn vriendin zit by the way op de zelfde school als Geronimo ;)


haha was maar een vraag hoor stelletje moraalridders

Was verder ook niet lullig naar jullie bedoeld, het valt me gewoon op, die negativiteit hier de laatste tijd...

Khanom Thom
11-06-2009, 14:51
Leuke pot, maar wie noemt zijn kind nou Geronimo?

Mijn vader bijvoorbeeld ;)

kooivechter
11-06-2009, 20:57
toch viel het mij ook op dat die ander jongen eigenlijk heel veel scoorde en goede como's maakte. Naar mijn mening ook zeker evenveel punten scoorde. Maar door de ring presence en de agressie in z'n aanvallen ben je sneller geneigd voor Geronimo te gaan. Onder de indruk van beide en zeker een rematch waardig.