PDA

View Full Version : Carano vs Cyborg



Perfectteamcindy
10-06-2009, 15:22
Dit artikel vond ik op fightergirls...

http://www.fightergirls.com/news.asp?ID=291

Ik hoop dat Carano wint maar gok op Cyborg :D

Sendur
10-06-2009, 15:29
WAR GINA!!!!

marcelt
10-06-2009, 16:47
Ik zal Gina uitnodigen om hier wat grondtraining met me te doen. Ik wil eerst oefenen hoe ik uit haar guard moet komen.

MMA Fan
10-06-2009, 18:09
remember, Ik houd de handdoek vast voor Gina.......

Knockdown.be
10-06-2009, 19:24
CYBORG!!!! :fight:

GerritTonijn
10-06-2009, 19:30
Ik zal Gina uitnodigen om hier wat grondtraining met me te doen. Ik wil eerst oefenen hoe ik uit haar guard moet komen.

schijnt dat ze goede triangle choke heeft...

MataLeo
10-06-2009, 20:26
Ik hou het op foto's maken ...........

Nickuraba
10-06-2009, 22:37
ik verpleeg dr wel lieftallig na de wedstrijd!

dan is ze vast al minder beurs en fit (6) mwuahahahah

marcelt
10-06-2009, 23:21
schijnt dat ze goede triangle choke heeft...


Op het goede moment schijnt dat een extra kick op te leveren.

Perfectteamcindy
11-06-2009, 08:46
Op het goede moment schijnt dat een extra kick op te leveren.
Oef dit gaat al wel heel ver!:whistling:

MMA Fan
11-06-2009, 17:03
Op het goede moment schijnt dat een extra kick op te leveren.

Het gaat hier over Carano en niet Carradine.....

iconian
11-06-2009, 17:50
vrouwen mma is nogal slap, met een beetje training gaat germaine ze allemaal pakken

Marchant
11-06-2009, 19:52
vrouwen mma is nogal slap, met een beetje training gaat germaine ze allemaal pakken


Mwa zo goed ging ze niet in mma!
T'is een hele andere sport

Perfectteamcindy
11-06-2009, 20:34
vrouwen mma is nogal slap, met een beetje training gaat germaine ze allemaal pakken
Haha; sorry maar das een idiote uitspraak:eek:
GERMAINE is een top thaibokster maar ik herinner mij haar eerste partij als volledig in een knoop gedraaid op de grond. Ik denk dat een BEETJE training hier niet zal volstaan;););) Omdat je het zo simpel uitlegt....
Alle respect voor Germaine maar bij mma komt wel wat meer kijken!

iconian
11-06-2009, 20:41
;) bedoel het ook niet negatief, maar ze is nu echt full time met mma bezig en de top is behoorlijk dun bij de vrouwen. 't bokswerk/ground pound werk van iemand als cyborg zit geen echte kracht achter, wat bij germaine wel anders is.

YoMarK
11-06-2009, 23:00
iconian, staar je niet blind op K-1 vechters en hun standup skills aub.

Het feit dat er niet veel mensen buiten nederland goed kunnen kickboksen komt óók omdat het kickboxen in die landen gewoon niet pupulair is. Er zijn een boel MMA vechters die het goed zouden doen in de K-1 als ze even de tijd zouden nemen om daarvoor te trainen, talent genoeg.
Ook nederlandse MMA vechters als mousasi, Overeem zouden het goed doen, of doen het goed in de K-1. Zie ook het Dynamite!! 2008 tournooi, waar iedere MMA vechter hun K-1 tegenstander verslaat in een K-1 partij.

Germaine maakt echt geen schijn van kans tegen Cyborg in een MMA partij, of ze moet echt gigantisch vooruit gaan op de grond. Wat dat betreft is het waarschijnlijk makkelijker om als MMA vechter(die sowieso al wat standup werk doet) naar de K-1 te gaan, dan andersom.

appelsap
12-06-2009, 01:38
;) bedoel het ook niet negatief, maar ze is nu echt full time met mma bezig en de top is behoorlijk dun bij de vrouwen. 't bokswerk/ground pound werk van iemand als cyborg zit geen echte kracht achter, wat bij germaine wel anders is.

Zit ze al in Amerika?

Germaine-Cyborg las ik in een andere post...Nostradamus:)

iconian
12-06-2009, 10:53
Zit ze al in Amerika?

Germaine-Cyborg las ik in een andere post...Nostradamus:)


Het mma voor vrouwen is zich nog zo aan het ontwikkelen dat met een goede takedown / submission defense germaine zo aan de top zit, denk zelfs dat iemand als cyborg of Carano, met hun toch echt effectloze stoten en slepende partijen waarin ze niet kunnen submitten of iemand k.o. slaan, het niet lang tegen germaine kunnen uithouden.

Het gebrek aan competitie in vrouwen MMA betekent ook wel dat germaine zomaar het veld kan domineren. Deze vrouwen hebben ook maar 6 of 7 partijen met competitie ver onder germaine's niveau.

Weet niet of ze al een contract heeft met de grote organisaties, maar wat ik laatst van haar hoorde was dat ze een appartement in V.S. uitgezocht had om in te wonen in het najaar. Anderen kunnen daar vast wel meer over vertellen ;)

Maar kijk wel uit naar de partij carano cyborg hoor, tonen allebei veel "heart" en zijn aan elkaar gewaagd. :cool2:

PerfectTeam
12-06-2009, 11:20
Laten we Cindy matchen met Germaine. Een echte striker VS grappler matchup. Enig promotor interesse? Weet zeker dat Cindy het zo zou aannemen.

MMAFAN-1122
12-06-2009, 14:03
Laten we Cindy matchen met Germaine. Een echte striker VS grappler matchup. Enig promotor interesse? Weet zeker dat Cindy het zo zou aannemen.

X2 lijkt me een super match!

appelsap
12-06-2009, 15:52
Weet niet of ze al een contract heeft met de grote organisaties, maar wat ik laatst van haar hoorde was dat ze een appartement in V.S. uitgezocht had om in te wonen in het najaar. Anderen kunnen daar vast wel meer over vertellen ;)

:cool2:

Goeie trainer, goeie omgeving en goede sparringspartners....komt wel goed daar in Vegas.

Perfectteamcindy
14-06-2009, 10:57
Goeie trainer, goeie omgeving en goede sparringspartners....komt wel goed daar in Vegas.
Laten we hopen,
ik ben in elk geval nieuwsgierig naar meer...
En er zijn tot nu toe geen wedstrijden gepland he?

sikkwitttet
14-06-2009, 14:29
weetje


vrouwen vechten, en vechten voor licht gewichten bij mannen. ik vind het altijd mooi om te zien.goede snelle actie. maar ik ben blij dat ik niet in die gewichtsklasses zit.

want wat het harde is van vrouwen partijen, (en beetje ook voor de lichtere mannen).daar zie je vaak bebloede en verneukte koppies an einde van fights.maar niet zo veel ko's, ook bij de lw mannen.
volgens mij komt dat door dat vrouwen gewoon niet die zelfde power hebben als mannen, en dus niet zomaar die one punch ko in zich hebben(tuurlijk als je iemand goed op lever raakt of kin.afgelopen.maar kans bij mannen en zeker bij de zwaardere is groter) en dus meestal de fight wel zullen uit vechten.maar onder tussen elkaar wel gigantisch vaak raken. daarom is het fun to watch. er is altijd actie. en ze blijven maar gaan.maar het is niet die spanning die een wand mee brengt.(oke klasse apart, maar bij hw dan.daar is altijd die spanning, de een kan de andere altijd ko meppen en anders om)

daarom zal hw altijd domineren met vechten, kwa bekendheid en kijkcijfers. en aan gezien hw vrouwen echt smerig zijn,zal vrouwen vechten altijd een probleem met zich mee dragen.naast de bekende voorordelen.had ook eerste paar keer moeite mee om vrouwen elkaar te zien meppen. had ik ook van ooh damn, dit voelt niet goed aan in mijn maag. tot dat ik germain zag.en toen ging ik bij vrouwen vechten niet, vrouwen zien die elkaar meppen.maar mensen die gewoon goede technieken uit voeren.
en die technieken hebben ze wel,beter dan vrouwen voetballers.
maar zolang de russinnen niet gaan vechten. blijf ik vrouwen tennis kijken.ja ljobloe sharapova

TOON
14-06-2009, 15:01
Is Germaine, de dame die bij inside mma(bas rutten) te gast was? Die ging bij couture trainen.

dat was germaine idd

Perfectteamcindy
14-06-2009, 22:10
weetje


vrouwen vechten, en vechten voor licht gewichten bij mannen. ik vind het altijd mooi om te zien.goede snelle actie. maar ik ben blij dat ik niet in die gewichtsklasses zit.

want wat het harde is van vrouwen partijen, (en beetje ook voor de lichtere mannen).daar zie je vaak bebloede en verneukte koppies an einde van fights.maar niet zo veel ko's, ook bij de lw mannen.
volgens mij komt dat door dat vrouwen gewoon niet die zelfde power hebben als mannen, en dus niet zomaar die one punch ko in zich hebben(tuurlijk als je iemand goed op lever raakt of kin.afgelopen.maar kans bij mannen en zeker bij de zwaardere is groter) en dus meestal de fight wel zullen uit vechten.maar onder tussen elkaar wel gigantisch vaak raken. daarom is het fun to watch. er is altijd actie. en ze blijven maar gaan.maar het is niet die spanning die een wand mee brengt.(oke klasse apart, maar bij hw dan.daar is altijd die spanning, de een kan de andere altijd ko meppen en anders om)

daarom zal hw altijd domineren met vechten, kwa bekendheid en kijkcijfers. en aan gezien hw vrouwen echt smerig zijn,zal vrouwen vechten altijd een probleem met zich mee dragen.naast de bekende voorordelen.had ook eerste paar keer moeite mee om vrouwen elkaar te zien meppen. had ik ook van ooh damn, dit voelt niet goed aan in mijn maag. tot dat ik germain zag.en toen ging ik bij vrouwen vechten niet, vrouwen zien die elkaar meppen.maar mensen die gewoon goede technieken uit voeren.
en die technieken hebben ze wel,beter dan vrouwen voetballers.
maar zolang de russinnen niet gaan vechten. blijf ik vrouwen tennis kijken.ja ljobloe sharapova
Uh:eek:???