PDA

View Full Version : Seminar was een groot succes!



BennieBoy
13-06-2009, 16:00
De Seminar van 13 Juni 2009 met Gohkan Saki en Errol Zimmermann te Rhoon georganiseert door Oosterbaan Gym samen met van Leeuwen Promotions was een leuke en leerzame dag voor vele Kick en Thaiiboxers van diverse leeftijdsgroepen.Men genoot zichtbaar van deze drie uur durende les van deze twee K1 giganten van "Golden Glory".Een goede opkomst voor het Sophia Kinderziekenhuis én bovendien misschien wel voor herhaling vatbaar.Aan ons zal het zéker niet liggen...
Zelfs de Burgemeester van Rhoon kwam even een kijkje nemen,sterker nog deze pakte de handschoenen op ,kreeg een stel scheenbeschermers en deed gewoon mee. Men was tamelijk onder de indruk van hetgeen door PR -man Sly Oosterbaan en Patrick van Leeuwen alsmede Oosterbaan Gym onder leiding van Linda Oosterbaan was neergezet.
Met een entree bedrag van 5,- Euro per persoon haalde men 2000,- Euro op voor de kinderen die lijden aan de ziekte Kanker.De Cheque zal binnenkort aan het Sophia worden uitgereikt.Tientallen kids gingen op de Foto tesamen met hun idolen en kregen een Poster met Handtekening van beide vechters.
Gokhan en Errol wij danken jullie uit de grond van ons hart voor jullie inzet!.

Jan en Linda.

Bron:FT

Robkitetop03
13-06-2009, 17:43
Het was een top middag, een lekkere training met goede aanwijzingen en een erg leuke sfeer! Complimenten aan de organisatie, hopelijk in de toekomst meerdere seminars/masterclasses!
Ik ben er dan in ieder geval zeker weten weer bij,

Groeten Robbert

Viper30
14-06-2009, 08:40
Goed opgezette training voor jong en oud.
Ook Jan Oosterbaan,Gokhan Saki en Erol Zimmerman namen zeker de tijd voor iedereen dus respect voor jullie.
Tevens ging het entree geld ook nog eens naar een goed doel Toppie tevens ben ik van mening dat meerdere Gala's Organisatoren dit voorbeeld kunnen overnemen en dat iedere €5 van het entree geld naar een goed doel gaat.
Complimenten aan de organisatie, hopelijk in de toekomst meerdere seminars/masterclasses!

Ik ben er dan in ieder geval zeker weten weer bij,

Ush Dave