PDA

View Full Version : Crocop vs El Turk *spoiler?*



PinPoint
14-06-2009, 19:29
Een spoiler zal het niet zijn.....



Kan de beslissing op basis van de beelden niet worden om gezet in een 'no contest'? Ik vind de scheids hierin trouwens een erg grote rol spelen. Het feit dat El Turk met platte handen over zijn gezicht zijn rug toe draait zou toch een reden moeten zijn om er tussen te springen.

El Turk had gewoon weg moeten rennen dus ofzo?

Als iemand een knietje in het kruis krijgt, krijg je ook 5 min herstel tijd, dit had nu ook moeten gebeuren.


Ik vind, als Crocop fan, ben van mening dat deze pot echt opnieuw moet en dat niemand blij mag zijn met deze zo genaamde overwinning.

NielsN
14-06-2009, 19:51
Helemaal mee eens...

renamer
14-06-2009, 19:54
vond het ook erg zwak van cc..

maar idd de schijds had gewoon wat beter op moeten letten

joost
14-06-2009, 20:08
Dan hadden ze dat ook met de partij van Liddel vs Tito moeten doen... tja..

GerritTonijn
14-06-2009, 20:14
Fighters Only Magazine - The World's Greatest MMA Magazine - News - Al-Turk to appeal against CroCop result (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=2593)

PD_EC
14-06-2009, 21:14
vond het ook erg zwak van cc..

maar idd de schijds had gewoon wat beter op moeten letten

x2

Mack
14-06-2009, 21:21
Het zou niet de eerste fout zijn van Dan Miragliotta, of hoe de hel je zijn naam spelt

Angelco
14-06-2009, 21:51
Een spoiler zal het niet zijn.....



Kan de beslissing op basis van de beelden niet worden om gezet in een 'no contest'? Ik vind de scheids hierin trouwens een erg grote rol spelen. Het feit dat El Turk met platte handen over zijn gezicht zijn rug toe draait zou toch een reden moeten zijn om er tussen te springen.

El Turk had gewoon weg moeten rennen dus ofzo?

Als iemand een knietje in het kruis krijgt, krijg je ook 5 min herstel tijd, dit had nu ook moeten gebeuren.


Ik vind, als Crocop fan, ben van mening dat deze pot echt opnieuw moet en dat niemand blij mag zijn met deze zo genaamde overwinning.

Kan het resultaat van een gevecht op basis van videobeelden dan herzien worden? Ik denk niet dat zoiets mogelijk is. En btw, het is Al Turk

A.F.
14-06-2009, 21:53
Zal crocop het met opzet gedaan hebben???? Nee toch???

LemsterNL
14-06-2009, 22:06
nee tuurlijk neit express, die scheids moet gewoon zijn ogen open houden, je kan denk ik niet van iemand verwachten midden in een gevecht om zelf op te houden als je de kans hebt het af te maken.

wrestler_nl
14-06-2009, 22:24
het was gewoon de schuld van de scheidsrechter, hij had er tussen moeten springen.

Sendur
14-06-2009, 22:32
het was gewoon de schuld van de scheidsrechter, hij had er tussen moeten springen.

x2 en niet anders

anoniem gg
14-06-2009, 22:33
Cro Cop had gewoon tegen Cain Valasquez moeten vechten zoals de UFC dat wilde, maar ja cro cop komt dan weer met zijn manager ken imai en het moet een andere tegenstander zijn die niet zo goed is en blablabla.
Net zoals tegen Alistair eerst klagen dan bied je hem een rematch aan op NYE avond maar wil Cro Cop niet vechten, want hij kiest dan Hong Men Choi en daagt dan Alistair uit om in een kelder te vechten in Croatie?????

NielsN
14-06-2009, 22:38
Zal crocop het met opzet gedaan hebben???? Nee toch???

Ik denk van wel. Maar dat doet verder ook niet echt terzake, denk ik.

Arjan
14-06-2009, 22:46
Cro Cop had gewoon tegen Cain Valasquez moeten vechten zoals de UFC dat wilde, maar ja cro cop komt dan weer met zijn manager ken imai en het moet een andere tegenstander zijn die niet zo goed is en blablabla.
Net zoals tegen Alistair eerst klagen dan bied je hem een rematch aan op NYE avond maar wil Cro Cop niet vechten, want hij kiest dan Hong Men Choi en daagt dan Alistair uit om in een kelder te vechten in Croatie?????

lol debiele post en zwaar out of context...
hij had dit en als dat en toen en daarom... maar omdat...

ja als wanderlei onder zn highkick dook ging die niet ko..
t was allemaal prachtig geweest als jij de baas was...

ontopic.. volgens mij was hij ook not amused... hij wilde dat t-shirt ook niet aan.
Ben een huge crocop fan maar zn comment was wel dom... weet niet meer precies hoe het ging maar iets van :"i dont think the eye poke has affected the outcome" ehh... ja duidelijk wel?

Ik ben ook van mening dat de fout bij de scheids ligt... ookal kan je nooit echt weten vanuit welk perspectief hij alles waarneemt... toch moet je als scheids zijnde denk ik maar andere hoeken aannemen als je zulke missers maakt...

toch 1-0 cc... op naar dream!!!

marcelt
15-06-2009, 00:00
Cro Cop had gewoon tegen Cain Valasquez moeten vechten zoals de UFC dat wilde, maar ja cro cop komt dan weer met zijn manager ken imai en het moet een andere tegenstander zijn die niet zo goed is en blablabla.
Net zoals tegen Alistair eerst klagen dan bied je hem een rematch aan op NYE avond maar wil Cro Cop niet vechten, want hij kiest dan Hong Men Choi en daagt dan Alistair uit om in een kelder te vechten in Croatie?????

Wel mee eens. Ik vrees dat Velasquez hem ook opgevouwen had net zoals hij dat bij Kongo deed. Die gast heeft zwaar indruk op me gemaakt.

ZakKa!
15-06-2009, 00:05
Wel mee eens. Ik vrees dat Velasquez hem ook opgevouwen had net zoals hij dat bij Kongo deed. Die gast heeft zwaar indruk op me gemaakt.

Ik weet het niet, Cro Cops takedown defence zag er solide uit.

NielsN
15-06-2009, 00:08
Wel mee eens. Ik vrees dat Velasquez hem ook opgevouwen had net zoals hij dat bij Kongo deed. Die gast heeft zwaar indruk op me gemaakt.

x2!

PinPoint
15-06-2009, 00:21
laten we het ontopic houden en niet wat er wel en niet allemaal als en is of niet was enzo.....



Feit is dat Crocop een fout maakt door een defensieve beweging te maken met gestrekte vingers....

Wat mij betreft is het op deze manier verdedigen NOT done...opzet? Tja die beweging maak je met opzet.....

Mijn vraag was: kan op basis van beelden een wedstrijd op een no contest worden gezet. en....

als dit niet kan, is dat niet iets om over na te denken.

Of is het.....Tuff luck! volgende keer beter!


ennuh....excuses voor de naams fout...Al Turk

k-killer
15-06-2009, 01:25
Dit partij moet zeker een no contest worden gezet.

Of Al-turk had 5 minuten rust moeten krijgen , tot zijn oog hersteld werd.


En of het expres was, zullen we nooit achter komen.

Wanneer het gebeurt zie je dat de arm van cro cop wel erg gestrekt is voor een defence.

leks
15-06-2009, 01:55
Geen terugwerkende kracht, het is net voetbal, niet netjes van CC, slechte schijts, balen voor Turk

JP
15-06-2009, 03:17
Wel mee eens. Ik vrees dat Velasquez hem ook opgevouwen had net zoals hij dat bij Kongo deed. Die gast heeft zwaar indruk op me gemaakt.

x3

Velasquez heeft ongelooflijk indruk op mij gemaakt. Vond juist jammer dayt hij de fight niet kon eindigen. Maar wat een control man man man... niet normaal.

chief108
15-06-2009, 09:36
was idd een flinke misser van de scheids


Geen terugwerkende kracht, het is net voetbal, niet netjes van CC, slechte schijts, balen voor Turk
idd....
kwestie van balen

Tsuki
15-06-2009, 09:55
zoals Hans Teeuwen ooit zei : wat moet je dan doen ........ gewoon BALEN !!!!!!!!!!!

el mustafa
15-06-2009, 12:54
ik vind de reacties toch een beetje vreemd , crocop heeft deze wedstrijd makkelijk kunnen winnen en daar heeft die eye poke eigenlijk weinig mee te maken , al turk klaagde helemaal niet toen de scheids er tussen kwam en was blij dat het afgelopen was. het zou wel spijtig zijn dat hij naar dream gaat , want ik denk dat hij op de goede weg is om goed te presteren in ufc

PinPoint
15-06-2009, 13:10
De beste man werd KO geslagen...als of je dan kan protesteren.

Ennuh, zijn team is in beroep gegaan of overweegt dit!

k-killer
15-06-2009, 14:53
Tuurlijk klaagde hij niet, nadat er met brute kracht met volle vingers in s'n oog werd geprikt.
En vervolgens nog een paar volle stoten op s'n gezicht kreeg.

Denk dat je dan tog wel even van de wereld bent.

Mike
15-06-2009, 18:21
ik vind de reacties toch een beetje vreemd , crocop heeft deze wedstrijd makkelijk kunnen winnen en daar heeft die eye poke eigenlijk weinig mee te maken

psies

met of zonder poke , turk ging er toch aan

Fasada
15-06-2009, 18:26
Denk zelf dat Crocop ook had gewonnen maar dat is volgens mij niet het punt.. De scheids had moeten ingrijpen en het is voor zowel Crocop als Al Turk een kut manier om een partij te beeindingen...

Las ergens dat Dana White zich genaaid voelt door Crocop want hij gaat weer terug naar Dream terwijl hij had beloofd een contract te tekenen voor 3 partijen. Pin mij er niet op vast maar zag een topic op sherdog hierover...

UFC President Dana White gives his thoughts on Mirko Cro Cop leaving the UFC after only one fight.

“Isn’t that a dirty [expletive] thing to do? He [expletived] me. The first time in the history of the company I do one over the phone. He promised me a three-fight deal and he [expletived] me…. He didn’t keep his word. He talked about honor and all this other [expletive] and he [expletived] me. He fed me this bull [expletive] about wanting to take a run for the title, and what I think he did was, he went out and did this. He turned down every other [expletive] fighter I offered him, because I needed him to fight Cain. He didn’t just poke Al-Turk; he poked me, too.”

HAHAHAHAHA, What goes around comes around.

HAHA Dana got FUCK by CROCOP, LOL - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f2/haha-dana-got-fuck-crocop-lol-995742/)

Sendur
15-06-2009, 18:38
Denk zelf dat Crocop ook had gewonnen maar dat is volgens mij niet het punt.. De scheids had moeten ingrijpen en het is voor zowel Crocop als Al Turk een kut manier om een partij te beeindingen...

Las ergens dat Dana White zich genaaid voelt door Crocop want hij gaat weer terug naar Dream terwijl hij had beloofd een contract te tekenen voor 3 partijen. Pin mij er niet op vast maar zag een topic op sherdog hierover...

UFC President Dana White gives his thoughts on Mirko Cro Cop leaving the UFC after only one fight.

“Isn’t that a dirty [expletive] thing to do? He [expletived] me. The first time in the history of the company I do one over the phone. He promised me a three-fight deal and he [expletived] me…. He didn’t keep his word. He talked about honor and all this other [expletive] and he [expletived] me. He fed me this bull [expletive] about wanting to take a run for the title, and what I think he did was, he went out and did this. He turned down every other [expletive] fighter I offered him, because I needed him to fight Cain. He didn’t just poke Al-Turk; he poked me, too.”

HAHAHAHAHA, What goes around comes around.

HAHA Dana got FUCK by CROCOP, LOL - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f2/haha-dana-got-fuck-crocop-lol-995742/)

Er staat nog niks vast dus ik weet ook niet waar het hele verhaal vandaan komt.

Las ergens dat CroCop al had gereageerd en dat er helemaal niks van waar is want er staat nog niks vast.

Slome
15-06-2009, 18:40
Time out, of No Contest....
zielig voor Al-Turk

Remco
15-06-2009, 19:14
Ik had ook wel een beetje met Al Turk te doen. Werd bij zijn opkomst al enorm uitgejouwd door de Cro Cop fans. Vervolgens wordt zijn oog uitgestoken, wordt ie uitgefloten omdat hij naar zijn gezicht grijpt en wordt onder luid gejuich door Cro Cop in elkaar geslagen. Tot ziens meneer Al Turk.

Denk wel dat Mirco sowieso zou hebben gewonnen hoor.

Sendur
15-06-2009, 19:17
Give al turk another chance, hij verdient het!!

Pernik
15-06-2009, 21:17
Je kan mij niet wijsmaken dat zo'n ervaren iemand als Cro Cop niet in de gaten gehad zou hebben dat hij per ongeluk in het oog prikte, zeker gezien de reactie van Al Turk en zou hij er daarna niet vol op in moeten knallen, maar het gevecht hebben moeten onderbreken.
Ervaren vechters alhier, correct me if I am wrong.

GerritTonijn
15-06-2009, 21:21
Je kan mij niet wijsmaken dat zo'n ervaren iemand als Cro Cop niet in de gaten gehad zou hebben dat hij per ongeluk in het oog prikte, zeker gezien de reactie van Al Turk en zou hij er daarna niet vol op in moeten knallen, maar het gevecht hebben moeten onderbreken.
Ervaren vechters alhier, correct me if I am wrong.

ik DENK dat je dat ook wel voelt...

TheHagueBoxer
15-06-2009, 21:24
Denk zelf dat Crocop ook had gewonnen maar dat is volgens mij niet het punt.. De scheids had moeten ingrijpen en het is voor zowel Crocop als Al Turk een kut manier om een partij te beeindingen...

Las ergens dat Dana White zich genaaid voelt door Crocop want hij gaat weer terug naar Dream terwijl hij had beloofd een contract te tekenen voor 3 partijen. Pin mij er niet op vast maar zag een topic op sherdog hierover...

UFC President Dana White gives his thoughts on Mirko Cro Cop leaving the UFC after only one fight.

“Isn’t that a dirty [expletive] thing to do? He [expletived] me. The first time in the history of the company I do one over the phone. He promised me a three-fight deal and he [expletived] me…. He didn’t keep his word. He talked about honor and all this other [expletive] and he [expletived] me. He fed me this bull [expletive] about wanting to take a run for the title, and what I think he did was, he went out and did this. He turned down every other [expletive] fighter I offered him, because I needed him to fight Cain. He didn’t just poke Al-Turk; he poked me, too.”

HAHAHAHAHA, What goes around comes around.

HAHA Dana got FUCK by CROCOP, LOL - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f2/haha-dana-got-fuck-crocop-lol-995742/)

CroCop ontkent dat hij getekent heeft bij Dream lees dit maar:

http://www.mmascraps.net/2009/06/mirko-crocop-denies-signing-with-dream.html

dana white heeft hem natuurlijk wel al ff de huid volgescholden, alleen gebasseerd op geruchten terwijl crocop nog wel in de UFC wil vechten... lekkere professional is die dana white ook:twak:

Knockdown.be
15-06-2009, 21:38
Ik had ook wel een beetje met Al Turk te doen. Werd bij zijn opkomst al enorm uitgejouwd door de Cro Cop fans. Vervolgens wordt zijn oog uitgestoken, wordt ie uitgefloten omdat hij naar zijn gezicht grijpt en wordt onder luid gejuich door Cro Cop in elkaar geslagen. Tot ziens meneer Al Turk.

Denk wel dat Mirco sowieso zou hebben gewonnen hoor.

Al Turk verdient beter dan dit, is echt klote voor hem. Ik vind zowiezo Al Turk een grotere meneer in dit gevecht dan Cro Cop want hij heeft zonder oogpinken het gevecht met een icoon aangedurft. Ik hoop dat hij nog kansen krijgt.

Wat wel erg opviel in het gevecht was de snelheid van de stoten. Al Turk leek een stoomlocomotief vergeleken met de punches van Cro Cop.

Wie er zou gewonnen hebben, mocht dit voorval niet gebeurt zijn, weet niemand. Niemand is vrij van neer te gaan.

TOON
15-06-2009, 22:33
beetje meer begrip van CC was wel op z'n plaats geweest, hij voelde natuurlijk ook dat hij met z'n vinger aan de binnenkant van Al Turk schedel aan het kietelen was...of het opzettelijk was of niet.... toen Overeem z'n ballen mishandelde was ie ook maar wat blij dat de scheids er tussen sprong...

denk niet dat de outcome van de pot anders was geweest, crocop zag er goed uit en al turk had niets in te brengen, maar de manier waarop is natuurlijk jammer, hij had moeten stoppen, zodat al turk kon herstellen en het dan af moeten maken, had je dit gelul ook niet gehad...

NielsN
15-06-2009, 22:44
beetje meer begrip van CC was wel op z'n plaats geweest, hij voelde natuurlijk ook dat hij met z'n vinger aan de binnenkant van Al Turk schedel aan het kietelen was...of het opzettelijk was of niet.... toen Overeem z'n ballen mishandelde was ie ook maar wat blij dat de scheids er tussen sprong...

denk niet dat de outcome van de pot anders was geweest, crocop zag er goed uit en al turk had niets in te brengen, maar de manier waarop is natuurlijk jammer, hij had moeten stoppen, zodat al turk kon herstellen en het dan af moeten maken, had je dit gelul ook niet gehad...

CroCop had moeten stoppen? Dat vind ik dan ook wel weer een beetje een vreemd idee.

Hij had geen vinger in dat oog moeten stoppen, maar ik vind niet dat je van een vechter kan verwachten dat hij een andere vechter hersteltellen geeft.

TOON
15-06-2009, 22:56
gebeurd vaak genoeg dat een vechter even een pas op de plaats maakt als ie iemand zwaar in z'n noten schopt bijvoorbeeld... zo van oeps...sorry...

dus ja, het had crocop gesierd als ie ff gestopt was idd...maar zolang de scheids niet ingrijpt is het wel z'n recht om door te gaan dat klopt...

DK
15-06-2009, 22:57
Zelf vind ik dat Al Turk zich niet had moeten wegdraaien en zo goed en kwaad als het kon door had moeten vechten. Een vinger in je oog is niet fijn en je ziet er wel behoorlijk dubbel van, maar toch, gewoon door vechten.

Omar.
16-06-2009, 01:45
Al turk gaf duidelijk aan dat er iets mis was!! tuurlijk kan ie niet zomaar doorvechten.
ik ben een crocop fan, ik weet wel byna zeker dat t niet met opzet was, maar toen hij de beelden terug zag met Joe Rogan, reageerde hy wel heel nuchter van ja sorry, maja het had toch niet veel uitgemaakt.. dat vond ik minder van 'm. Ik heb er wel vertrouwen in dat Crocop alsnog had gewonnen, maar het is niet dat Al turk kansloos was, de partij was nog maar net begonnen!

En ze hadden idd. moeten wachten met de beslissing. Al turk had zeker wel herstel tijd verdiend.. maja een goedgekeurde goal die eigenlijk buitenspel was, kan achteraf ook niet teruggedraaid worden...

helaas...

k-killer
16-06-2009, 03:32
Zelf vind ik dat Al Turk zich niet had moeten wegdraaien en zo goed en kwaad als het kon door had moeten vechten. Een vinger in je oog is niet fijn en je ziet er wel behoorlijk dubbel van, maar toch, gewoon door vechten.



Zo te zien kijk jij te veel films van Jean claude van damme.

Sendur
16-06-2009, 09:55
Ik vind de unanimous decision van Rich Franklin schandaliger!!!!!!!

Zelf lopen zeiken over Henderson dat hij alleen maar punten scoort met take downs en wat doet meneer nu zelf????

Hopen dat Wand zijn volgende partij pakt, want deze had hij ook verdient.

Fuck Franklin

DK
16-06-2009, 11:04
Zo te zien kijk jij te veel films van Jean claude van damme.


Spreek uit eigen ervaring

Tony
16-06-2009, 12:02
reactie van mij...

CC's eyepoke was kut voor Al Turk... Ik denk zelf niet dat t expres was. CC had de partij bij wijze van in zijn zak.. dus..

De grote fout in deze was de Ref... Dit was echt al de zoveelste keer dat Miraglotto in de fout ging.

NielsN
16-06-2009, 12:05
reactie van mij...

CC's eyepoke was kut voor Al Turk... Ik denk zelf niet dat t expres was. CC had de partij bij wijze van in zijn zak.. dus..

De grote fout in deze was de Ref... Dit was echt al de zoveelste keer dat Miraglotto in de fout ging.

Einde carriere, hoop ik. Ik kan normaal veel begrip opbrengen voor 'menselijke foutjes', maar het houdt een keer op...

Omar.
16-06-2009, 17:38
Einde carriere, hoop ik. Ik kan normaal veel begrip opbrengen voor 'menselijke foutjes', maar het houdt een keer op...


x2

Pepe the Ice-Murderer
18-06-2009, 14:53
Scheids was in de fout, maar Al Turk kon toch even zijn hand opsteken of iets dergelijks, net zoals wanneer een vechter in de ballen geraakt wordt... Het is niet evident en de scheids had moeten ingrijpen, maar het had gerust even stilgelegd kunnen worden voor een dokters check-upje.