PDA

View Full Version : Loser Silva/Franklin wants a rematch after ‘unbelievable’ show *spoiler



Tony
14-06-2009, 20:14
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/06/wandy-happy.jpg

“The show was incredible. It’s amazing, It’s unbelievable. It’s our first show here and sold out. A lot of people. It was incredible man. This crowd, I don’t know how many people standing … The ground started to shake. It’s unbelievable … Please, I want a rematch. I know it’s the judges opinion, but I’m thinking I won. It was fight of the night. I want a rematch.”
UFC 99 headliner Wanderlei Silva sounds off after his thrilling back-and-forth three round war with Rich Franklin at “The Comeback” from the Lanxess Arena in Cologne, Germany on June 13. “The Axe Murderer” came up on the losing end of a razor-thin split decision to “Ace,” who was buckled in the second round by the former PRIDE smashing machine — who once again leaves it all in the cage. The fans were certainly grateful for another gritty performace, but was the losing effort enough to warrant a possible rematch? Opinions, please.

Tony
14-06-2009, 20:15
dit was ook een ongelofelijke ervaring... Iedereen maar dan ook echt iedereen schreeuwde de longen uit zijn lijf en stampte met de voeten op de grond..

waaaat een ongelofelijke sfeer hing er in die arena...

Hell yeah

GSPfan85
14-06-2009, 20:35
magisch, magisch :thup:

marcelt
15-06-2009, 00:09
dit was ook een ongelofelijke ervaring... Iedereen maar dan ook echt iedereen schreeuwde de longen uit zijn lijf en stampte met de voeten op de grond..

waaaat een ongelofelijke sfeer hing er in die arena...

Hell yeah

Ja heel vet om mee te maken. Erna was ik een beetje leeg.

Hanuman
15-06-2009, 00:12
Het was idd echt zalig, en ik dacht dat Silva nipt gewonnen had !!! Dus verdient ie wel een rematch, tegen wie gaat hij anders vechten ??? Tegen Anderson zal hij nu echt geen shot meer krijgen :)

ashi76
15-06-2009, 00:15
De uitslag was 3-0 voor Franklin.
iedereen die deze pot gezien heeft weet dat dit niet klopt.
Een rematch lijkt mij dus zeker op zijn plaats !

JP
15-06-2009, 03:22
Coole partij idd. Ik denk dat Franklin gewoon ietske scherper was met zijn aanvallen vanwaar zijn overwinning. Wanderlei ging er gewoon door maar kreeg heel wat kleinere jabs en andere vervelende punches die heel wss indruk op de judges hebben gemaakt. Een rematch zou ik sowieso zien zitten.

Sendur
15-06-2009, 09:44
ja, hij heeft recht op een rematch

En op de W