PDA

View Full Version : Ik hou er niet van als...(in gesprek)



GerritTonijn
14-06-2009, 21:08
mensen met wie ik aan het praten ben zo fucking dichtbij komen staan, dat ze bijna tegen me aan staan te rijen tijdens het praten. En ja dit gebeurd me te vaak. (of zo super handtastelijk zijn, hele tijd aanraken enzo...pfff)

Ook is het irritant is als mensen je steeds onderbreken met nieuwe vragen, voordat je je verhaal uberhaupt af hebt kunnen maken.

En als laatste, als mensen waarmee je het niet eens bent steeds harder gaan praten omdat ze denken dat je ze niet begrijpt, (want als ej dat wel had gedaan was je het wel met ze eens....:rolleyes:)\

Mijn top3 van gespreks-irritaties, jullie kans om jezelf te laten horen!!!

Justinian
14-06-2009, 21:14
Je bent niet de enige:

http://i43.tinypic.com/j0bm89.gif

renamer
14-06-2009, 22:04
mensen met wie ik aan het praten ben zo fucking dichtbij komen staan, dat ze bijna tegen me aan staan te rijen tijdens het praten. En ja dit gebeurd me te vaak. (of zo super handtastelijk zijn, hele tijd aanraken enzo...pfff)

Ook is het irritant is als mensen je steeds onderbreken met nieuwe vragen, voordat je je verhaal uberhaupt af hebt kunnen maken.

En als laatste, als mensen waarmee je het niet eens bent steeds harder gaan praten omdat ze denken dat je ze niet begrijpt, (want als ej dat wel had gedaan was je het wel met ze eens....:rolleyes:)\

Mijn top3 van gespreks-irritaties, jullie kans om jezelf te laten horen!!!

heb je soms een pools uiterlijk?

NielsN
14-06-2009, 22:14
...Praat je wel eens tegen jezelf?
...Onderbreek je jezelf dan wel eens?
...Ga je wel eens harder tegen jezelf praten?

Ja, ken ik wel ouwe:lol::lol::lol:

:lol:

x2

(ik ga ook altijd heel dichtbij mezelf staan...)

GerritTonijn
14-06-2009, 22:38
heb je soms een pools uiterlijk?

Nee
YouTube - DZDD-groentje Froukje Jansen wordt de les gelezen door Martin Simek (http://www.youtube.com/watch?v=TAEtbHMRaVQ)

Lee Hottie # 1 fan
14-06-2009, 23:19
ik heb er een godsgruwelijketeringhekel aan als mensen tijdens het eten van een Habsalon proberen door te praten waar door allemaal knoflook en doner stukjes in mijn turkse karnemelk spatten.

chief108
15-06-2009, 08:11
ik heb sowieso een hekel aan mensen
en aan de stemmetjes in mijn hoofd heb ik meer als genoeg

De man van 14K
15-06-2009, 11:30
Ik sluit me bij Gerrit Tonijn aan.
Het meest irritant zijn mensen die wat boeken gelezen hebben over communicatie techniek en het gedrag van mensen; vervolgens proberen ze je te beinvloeden, in zo'n boek staat bijvoorbeeld dat fysiek contact gebruikt kan worden om mensen op hun gemak te stellen.
Ok maar waar de fuck haal je het vandaan om dan je hand op de bovenkant van mijn dijbeen te leggen? Niet echt in mijn comfortzone zeg maar (tenzij je een chick bent).
En mensen die vol empathie en animatie een gesprek met je voeren terwijl je alleen maar over het weer praat. WTF gast, get a life!
Ook irritant zijn mensen die hun mening aan jouw mening aanpassen tijdens een gesprek. Je heb zelf toch een mening?
Net zoals mensen die niet open staan voor argumenten en continu doordrammen over hun vreemde standpunten en als het ze even niet aanstaat, beginnen te zaniken over 'aannames' en een één of ander boek.

Jochem
16-06-2009, 00:41
lol, i hate that. Ik had vandaag nog zoiemand. Aardige gast wel hoor.

Begint met stevige handdruk(goed, signaleert vertrouwen onder mannen), gegeven met de palm vd hand naar beneden - I hate that. Dat signaleert dat je dominant bent. Ik draai dan ook altijd de hand gelijk :)
Vervolgens pakt hij mijn trapeziusspier vast, en knijpt er even in. Tegelijk oogcontact zoeken.. Ik bedoel, WTF. Ik vind het een aardige kerel, maar bewaar goedkope verkooptruukjes voor in je werk. Je ziet zo snel als iemand zon cursusje heeft gedaan.

Wie er om bekend stond was saddam hoessein. Op het moment dat je hem een had wilde geven, verplaatste hij zijn hand 10 cm naar beneden. De natuurlijke reactie van mensen is dan om naar beneden te kijken om de hand te pakken. Op TV lijkt het dan alsof je je respect betoond. :D

PigDog
16-06-2009, 00:59
Ik vind het ook storend dat vrouwen meteen hun natte poes in je gezicht douwen.

De man van 14K
16-06-2009, 08:52
Wie er om bekend stond was saddam hoessein. Op het moment dat je hem een had wilde geven, verplaatste hij zijn hand 10 cm naar beneden. De natuurlijke reactie van mensen is dan om naar beneden te kijken om de hand te pakken. Op TV lijkt het dan alsof je je respect betoond. :D


Snel een mental note gemaakt. Vanmiddag naar de provada; Altijd goed voor op de foto! :cool2:

YoMarK
16-06-2009, 09:52
Wie er om bekend stond was saddam hoessein. Op het moment dat je hem een had wilde geven, verplaatste hij zijn hand 10 cm naar beneden. De natuurlijke reactie van mensen is dan om naar beneden te kijken om de hand te pakken. Op TV lijkt het dan alsof je je respect betoond. :D
Shit man, ik dacht altijd dat Saddam om andere dingen bekend stond! ;)

Donjopie
16-06-2009, 10:38
lol, i hate that. Ik had vandaag nog zoiemand. Aardige gast wel hoor.

Begint met stevige handdruk(goed, signaleert vertrouwen onder mannen), gegeven met de palm vd hand naar beneden - I hate that. Dat signaleert dat je dominant bent. Ik draai dan ook altijd de hand gelijk :)
Vervolgens pakt hij mijn trapeziusspier vast, en knijpt er even in. Tegelijk oogcontact zoeken.. Ik bedoel, WTF. Ik vind het een aardige kerel, maar bewaar goedkope verkooptruukjes voor in je werk. Je ziet zo snel als iemand zon cursusje heeft gedaan.

Wie er om bekend stond was saddam hoessein. Op het moment dat je hem een had wilde geven, verplaatste hij zijn hand 10 cm naar beneden. De natuurlijke reactie van mensen is dan om naar beneden te kijken om de hand te pakken. Op TV lijkt het dan alsof je je respect betoond. :D

Ik kom wel eens in een Turkse garage. ( echt een topgarage kan niet anders zeggen )
Daar is steekt 1 van de mensen altijd zijn vuist uit, in plaats van zijn hand ( dit uit netheid omdat hij altijd zwarte/vette handen heeft )
Maar de 1e keer dat hij dat deed wist ik ff niet wat hij moest met die vuist :wacko:.
Dus ik steek ook mn vuist uit, en maak een "prettige wedstrijd ouwe" met hem.
Je had zn gezicht moeten zien, zo van "what the fuck doe jij :eek:??"

NielsN
16-06-2009, 10:45
Ik kom wel eens in een Turkse garage. ( echt een topgarage kan niet anders zeggen )
Daar is steekt 1 van de mensen altijd zijn vuist uit, in plaats van zijn hand ( dit uit netheid omdat hij altijd zwarte/vette handen heeft )
Maar de 1e keer dat hij dat deed wist ik ff niet wat hij moest met die vuist :wacko:.
Dus ik steek ook mn vuist uit, en maak een "prettige wedstrijd ouwe" met hem.
Je had zn gezicht moeten zien, zo van "what the fuck doe jij :eek:??"

En wat was de bedoeling dan?

Donjopie
16-06-2009, 10:53
dat je zijn vuist vastpakt alsof het zijn hand is.........


ja.........................................toen had je idd MIJN gezicht moeten zien.............

GerritTonijn
16-06-2009, 11:03
En wat was de bedoeling dan?
Box Nikka!

http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/21/l_47258330cf1440c0a287b9feeb24be40.jpg

Hendy
16-06-2009, 12:10
Nee
YouTube - DZDD-groentje Froukje Jansen wordt de les gelezen door Martin Simek (http://www.youtube.com/watch?v=TAEtbHMRaVQ) Hehehe.. geweldige gast die Simek.

Justinian
16-06-2009, 12:47
Wie er om bekend stond was saddam hoessein. Op het moment dat je hem een had wilde geven, verplaatste hij zijn hand 10 cm naar beneden. De natuurlijke reactie van mensen is dan om naar beneden te kijken om de hand te pakken. Op TV lijkt het dan alsof je je respect betoond. :D
Prachtig, die ga ik ook toepassen :thup:

TOON
16-06-2009, 18:06
ik vind het irritant als mensen doorpraten als ik ze onderbreek!

XedgeX
16-06-2009, 18:32
Ik ga dit serieus doen de eerstvolgende keer dat ik met iemand aan het ouwehoeren ben!

Marco
18-06-2009, 14:50
zeer herkenbaar hierboven allemaal.
waar ik ook een ontzettende hekel aan heb is aan mensen die de woorden uit de lulkoekbingo hanteren in hun gesprekken of tijdens een overleg. bah bah bah.. wat nep.

http://www.jurgensland.nl/download/lulkoek_bingo.pdf

Bud S
18-06-2009, 15:13
Ook irritant zijn mensen die hun mening aan jouw mening aanpassen tijdens een gesprek. Je heb zelf toch een mening?
Net zoals mensen die niet open staan voor argumenten en continu doordrammen over hun vreemde standpunten


idd...mensen met een vreemde mening en mensen zonder mening dat zijn de ergste...

Bud S
18-06-2009, 15:19
amsterdammers die doen alsof ze je niet meer kunnen verstaan als je voorbij zwolle woont
als ik die voor de trekker krijg...

sikkwitttet
18-06-2009, 15:44
amsterdammers die doen alsof ze je niet meer kunnen verstaan als je voorbij zwolle woont
als ik die voor de trekker krijg...

na alkmaar,utrecht,rdam.houd nl toch op?


dank ik toch altyd wtf?
en meestal van die kut kleine dorpsbewonertjes buiten de stad die dat dan vinden.kut volkskrantmensen,they piss me off

De man van 14K
18-06-2009, 16:38
Zat vandaag nog met friezen aan tafel die zaken deden met Zweden. Dan kan je natuurlijk een hoop grappen maken; Jullie hebben geen tolk nodig, eindelijk mensen die jullie wel verstaan / begrijpen. Jullie schrijven zelfs onbegrijpelijk. Eigenlijk zijn Friezen een soort export Zweden. Wanneer gaan jullie eigelijk terug naar Zweden? Zweden was net als Friesland fout in de oorlog was een goede afsluiter..
Gasten werden bloedsjaggo, want Friezen hebben bovenal geen gevoel voor humor.

Ulis-E
18-06-2009, 16:40
amsterdammers die doen alsof ze je niet meer kunnen verstaan als je voorbij zwolle woont
als ik die voor de trekker krijg...

ik woon in amsterdam, werk in zwolle


en sorry man, versta t vaak echt niet


:P