PDA

View Full Version : Update MMA @ Tabonon Zwolle.



H/SEIGERS
15-06-2009, 18:01
Update MMA @ Tabonon Zwolle.

Een tijdje geleden heb ik een bericht gepost dat ik MMA lessen ging verzorgen bij Tabonon in Zwolle! Tabonon is een kickboksschool die 5 dagen in de week open is (na de zomer 6 dagen). Er worden muay thai en karatelessen gegeven voor beginners, gevorderden, wedstrijdvechters en jeugd. Voor ieders is er wat. De school is een groeide sportschool die nu al meer dan 100 leden telt. Er wordt les geven door Martin van Emmen (gevorderden en wedstrijdtrainer), Joo jin Wind (wedstrijdtrainer) en Hanieh Kamran (eigenaresse, trainster, opleider kickboksleraar B en docent CIOS en Alo). In totaal lopen er 11 man die verschillende taken hebben. Van administratie werk, lessen verzorgen tot maandelijks uitjes organiseren (Walibi, tikibad, barbecues, gala’s, trainingsweekend etc.). Er wordt hard gewerkt en hard gelachen. Goede cominatie dus.

Bij deze even een update van het MMA voor de geďnteresseerden.

We hebben nu al een gezellig fanatieke groep van10 mensen. Het gaat dus erg goed, binnen zo’n korte tijd, met de lessen MMA.Binnenkort willen wij van 1 les naar 2 lessen in de week gaan. Regelmatig komen er jongens van Angelogym een training meepakken en gaan wij ook met een groep richting Angelogym om daar mee te trainen! Er zijn al leerlingen die wedstrijden in de toekomst willen gaan doen. De les is erg gevarieerd, we hebben beginners die de basis leren, maar we hebben ook gevorderden die andere oefeningen krijgen. Elke week komen er nieuwe mensen bij.

Dus voor degene die geintresseerd zijn in MMA, kickboksen of kyokushinkai karate kun je altijd een keer gratis komen meetrainen!
Zowel voor de beginner, gevorderden en wedstrijdvechters. Zie ook http://www.tabonon.nl en tabonon.hyves.nl.

OSU, Harry Seigers.
Wedstrijdvechter MMA & kickboksen
Trainer MMA
Student Calo (3de jaars)

bart1980
15-06-2009, 22:37
Goed om te horen.
Kom gauw een keer mee trainen,als dat kan.

Hendy
15-06-2009, 23:04
Succes daar in Zwoliewood !

Roob
15-06-2009, 23:44
Misschien wel een idee om een keer een mixfight on tour reportage ervan te maken .. jullie zijn goed bezig als ik dat zo hoor. Leuk om te lezen!

Succes daar en als ik de kans heb om mee te trainen ga ik dat zeker doen!

Osu!

Justinian
16-06-2009, 09:28
Goed bezig Harry, goed om te lezen dat je daar wat moois aan het opzetten bent! Zal snel een keer langskomen.

Dennuz
16-06-2009, 11:16
Super gezellige en gemotiveerde groep daar!

Ben vorige week met Harry meegeweest om er trainen, en de sfeer is uitstekend.
Lessen zitten prima in elkaar, en er is veel aandacht voor de basis, wat uiteraard het belangrijkste deel van het MMA is.

Zeker een aanrader voor mensen in de omgeving die wat zoeken op het gebied van MMA

H/SEIGERS
16-06-2009, 12:10
Goed om te horen.
Kom gauw een keer mee trainen,als dat kan.

Moet je zeker doen!
Een keer meetrainen kan natuurlijk altijd!!