PDA

View Full Version : Struve vs Stojnic @ UFC 99 video



marcelt
16-06-2009, 23:31
Ook goed te bekijken op vol scherm!

http://www.zideo.nl/index.php?zideo=6c4953566e466b3d&playzideo=6b3447596e6c3172

joost
16-06-2009, 23:41
Mooie beelden :D thanks

Slome
16-06-2009, 23:42
dank je marcelt, reps waneer t weer mag?!!!!

NESCIO
16-06-2009, 23:57
Ziek veel bloed gewoon ! had niet graag onder en in die rooi fontein gelegen...

iconian
17-06-2009, 00:01
thanks voor de zideo vid, man wat een fontijn. volgens mij was stojnic ook te moe om iets te doen en gaf hij op.

Sendur
17-06-2009, 09:43
Ja Stojnic zijn cardio nekte hem de vorige keer ook al, maar wat een spirit van Stefan!!!!!!!!!

boola
17-06-2009, 10:23
alle respect voor struve wat een spirit maar ik heb ook partijen voor minder gestopt zien worden naar mijn idee had die gestaakt moeten worden bloed spoot eruit,kan iemand mij uitleggen waarom hij toch doorging

Sendur
17-06-2009, 10:27
alle respect voor struve wat een spirit maar ik heb ook partijen voor minder gestopt zien worden naar mijn idee had die gestaakt moeten worden bloed spoot eruit,kan iemand mij uitleggen waarom hij toch doorging

Dat waren denk ik referree stoppages.

Stefan had verder nergens last van(letsel of duizelig) en alleen een snee.
Dus zegt de dokter dat hij door kan als hij zelf ook wil, dat was hier het geval hij had verder nergens last van.

De man van 14K
17-06-2009, 10:29
En daarna is hij aan de zijkant van de ring gehecht ;)

NielsN
17-06-2009, 11:00
alle respect voor struve wat een spirit maar ik heb ook partijen voor minder gestopt zien worden naar mijn idee had die gestaakt moeten worden bloed spoot eruit,kan iemand mij uitleggen waarom hij toch doorging

Een tijdje terug stond hier een interessant stukje van een cutman uit de VS. Die legde uit dat het alles te maken heeft met de plek van de scheur. Bovenop het voorhoofd is verder niet gevaarlijk, dus zolang de scheur of het bloeverlies niet al te groot wordt (dwz, zo lang het niet gevaarlijk is voor de vechter) kan er gewoon door gevochten worden. Daarom lijkt het soms alsof sommige partijen heel snel gestopt worden, terwijl andere lang mogen doorgaan.

MMAFAN-1122
17-06-2009, 14:49
Bedankt... kippevel als hij wordt aangekondigd door Bruce buffer!

Karel
17-06-2009, 18:04
thx, goed beeld en mooie prestatie
mag je toch blij zijn dat het doorgaat, hij kan wel een show neerzetten

el bastardo
17-06-2009, 19:58
Reps! tnx Marcel



Bedankt... kippevel als hij wordt aangekondigd door Bruce buffer!
Bruce was weer ouderwets in vorm zaterdag!

blackadder
17-06-2009, 20:09
alle respect voor struve wat een spirit maar ik heb ook partijen voor minder gestopt zien worden naar mijn idee had die gestaakt moeten worden bloed spoot eruit,kan iemand mij uitleggen waarom hij toch doorging
Misschien om al die zelfbenoemde kritische experts in Duitsland iets te bewijzen?
Het was wel opmerkelijk dat de partij gewoon mocht doorgaan. Zelfs de commentatoren riepen: Oooh we don't need this in Germany.

Sendur
18-06-2009, 08:51
Reps! tnx Marcel



Bruce was weer ouderwets in vorm zaterdag!


Bruce is the man, als hij ooit weg is zal ufc nooit meer hetzelfde zijn :(

Durfal
18-06-2009, 09:47
Noem je dat hechten??? wat een middeleeuwse slager die dokter ,die jongen loopt nu met een ritssluiting op zn voorhoofd van heb ik jou daar.............
Stoer?? mwoah meer het werk van een hele slechte dokter,vreemd ook dat er geen pleister met zwaluwstaartjes opmocht tijdens de pauze,dolblij dat Stefan gewonnen heeft
maar al dat bloed is verkeerde reclame voor de UFC...........
Dat is weer koren op de molen voor de tegenstanders van onze mooie sport.....
Prachtig dat Stefan zn spirit heeft mogen tonen aan ons allen en vooral aan de UFC,maar het had echt met minder bloed afgekund,rare medische beslissing(verzorging)en dan ook nog gehecht worden door de nazaat van Dr Frankenstein...........tja..................

Tony Galento
18-06-2009, 10:03
Noem je dat hechten??? wat een middeleeuwse slager die dokter ,die jongen loopt nu met een ritssluiting op zn voorhoofd van heb ik jou daar.............
Stoer?? mwoah meer het werk van een hele slechte dokter,vreemd ook dat er geen pleister met zwaluwstaartjes opmocht tijdens de pauze,dolblij dat Stefan gewonnen heeft
maar al dat bloed is verkeerde reclame voor de UFC...........
Dat is weer koren op de molen voor de tegenstanders van onze mooie sport.....
Prachtig dat Stefan zn spirit heeft mogen tonen aan ons allen en vooral aan de UFC,maar het had echt met minder bloed afgekund,rare medische beslissing(verzorging)en dan ook nog gehecht worden door de nazaat van Dr Frankenstein...........tja..................

Zou Bob 'm zelf gehecht hebben? :D

Durfal
18-06-2009, 10:39
Nope ha ha ,belde meteen met Irma in de hectiek,en die vertelde me dat ze in de dokters kamer waren dus niet aan de zijkant van de ring zoals hier ergens vermeld staat.
Was echt hectisch, aan de ene kant de vreugde van de overwinning,an de andere kant de bezorgheid over de snee waar de telegraaf inpaste volgens Irma.....
Maar ik blijf erbij dat Stefan door een slager is gehecht,een binnenwaartse hechting zie je bijna niets van,is meer werk en daar had Dr Frankenstein duidelijk geen zin in.... schande!!!!