PDA

View Full Version : Interview met Ismael Londt - Ik wil de beste worden!



Justinian
17-06-2009, 20:32
Aan talenten in het zwaargewicht hebben we in Nederland geen gebrek. Jonge kickboksers als Badr Hari, Errol Zimmerman en Gökhan Saki presteren nu al zo goed dat we ze met ‘talenten’ feitelijk tekort doen. Nee, als we het over talenten hebben dan hebben we het over jongens als Rico Verhoeven (20) en Ismael Londt (23). Het is deze jonge zwaargewichten er alles aan gelegen topwedstrijden neer te zetten om zo de weg vrij te maken richting Japan. Afgelopen weekend troffen deze twee toppers elkaar in de ring in Tilburg. Mixfight.nl sprak met Ismael Londt.

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/Gentleman2009/gentleman147.jpg



Drieëntwintig jaar geleden aanschouwt Ismael Londt het levenslicht in Rotterdam. De jonge Londt, die als voorbeeld in de vechtsport Ginty Vrede noemt, groeit hier op en op zijn 18de stapt hij voor het eerst de sportschool binnen. Sportschool Silent Dragon te Gouda om precies te zijn. Hoewel hij op een wat latere leeftijd begint met trainen kan de Rotterdammer niet worden verweten dat hij geen ambities heeft. “Ik wil de beste worden” zegt Londt, “De K-1 kampioen worden alle titels er omheen winnen. Ik ga er ook alles aan doen om dit waar te maken”. En eerlijk is eerlijk, hij is op de goede weg. Met een record van 12 winstpartijen en slechts een verlies heeft Londt, die in het dagelijks leven horeca portier is, een indrukwekkende record. Het blijft niet alleen bij de trainingen in Gouda. “Ik train ’s avonds bij team Slamm!! en minimaal een avond in de week bij Jan Patzjerik. Dan nog twee ochtenden bij Jan Oosterbaan en twee ochtenden met Ballie (Ashwin Balrak) een interval training”.

http://img190.imageshack.us/img190/8043/6smallk.jpg (http://img190.imageshack.us/i/6smallk.jpg/)

Het is onvermijdelijk, vroeg of laat zal Londt zijn rivaal Rico Verhoeven treffen. “Die grote beer is toch behoorlijk goed bezig. Heeft wereldwijd zijn naam al gemaakt en dat wil ik ook.” En daar heeft hij gelijk in, Rico Verhoeven heeft zijn kunstje op erg jonge leeftijd al mogen vertonen in de Amsterdam ArenA en zette een tweetal fraaie partijen neer. Zijn laatste partij vocht Verhoeven tegen Ricardo Fyeet en wist deze partij op dominante wijze te winnen. Op 13 juni 2009 is het dan de beurt aan Ismael Londt om de uitdaging aan te gaan. “Ik volg de zwaargewichten om me heen natuurlijk strak en Rico Verhoeven is net zoals ik een opkomende vechter die ik zeker in de gaten hield. Ik hoorde het een week van te voren dus dat was een aangename verrassing.” Het wordt Londt zijn eerste A partij.

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/Gentleman2009/gentleman151.jpg


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/Gentleman2009/gentleman152.jpg



De partij verloopt bijzonder goed voor de Rotterdammer, al is hij zelf toch bescheiden over de belangrijke winst. “Het ging wel goed hoor. Ik vocht niet helemaal zoals het moest maar het ging goed.” Londt wint de partij overtuigend op punten en is een stap dichterbij het bereiken van zijn droom, de K-1 titel. Lang kan hij niet op zijn lauweren rusten; op 30 augustus a.s. staat ervaren A-klasser Mutlu Karabulut van Team Aerts op het programma in Suriname. Daarna staat mogelijk een partij op het programma van het Slamm!! gala in november later dit jaar. Voor de mensen die Londt nog niet eerder hebben zien vechten een mooie kans om dit talent te aanschouwen. Wat kan men verwachten? “A special delivery, een senatie partij” zegt de Rotterdammer en hij vervolgt “Ik heb tot nu toe alleen maar mensen horen genieten tijdens mijn partijen, dus dat zegt denk ik wel genoeg. Het is in ieder geval geen oude lullen partij waar veel zwaargewichten last van hebben.”



http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/Gentleman2009/gentleman153.jpg


Tenslotte heeft Ismael nog wel een boodschap voor de fans van Mixfight.nl “Haters en FANS ik dank jullie zeer voor jullie steun en reacties want ik word er alleen maar sterker en beter van. Ik beloof jullie nog een hoop sensatie en spektakel voor de toekomst. Oesh!”


http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/Gentleman2009/gentleman154.jpg


Foto's: Sabriye en Richelieu
Tekst: Justinian

Richelieu
17-06-2009, 21:46
Ismael is echt een belofte voor de toekomst! Tijdens het Gentleman gala versloeg hij hét talent bij de zwaargewichten, Rico Verhoeven. Niet voor niets had Showtime hem al zeer vroeg onder contract genomen. Ismael liet in zijn eerste A-partij al zijn enorme potentieel zien!

De man van 14K
17-06-2009, 21:48
Hij won de partij duidelijk op punten maar moet gemeld worden dat Rico echt zwaar belabberd vocht.
Ach misschien was dat ook de verdienste van Londt, who knows.
In iedergeval een leuke knokker, ben benieuwd hoe hij het doet tegen jongens als Douwes ed.

citygym
17-06-2009, 21:55
Hij won de partij duidelijk op punten maar moet gemeld worden dat Rico echt zwaar belabberd vocht.
Ach misschien was dat ook de verdienste van Londt, who knows.
In iedergeval een leuke knokker, ben benieuwd hoe hij het doet tegen jongens als Douwes ed.

x2 Rico had helaas een echte off day, kon je aan alles zien! Jammer!

payap
17-06-2009, 23:22
Thanx! Mooi stukje. Die jongen is echt goed bezig. Een jaar geleden vocht hij nog een c-partij in Marcanti. Ismael gaat ver komen.

De partij met Rico Verhoeven heb ik niet gezien maar Ismael heb ik vaak zien vechten en trainen. Ismael is een sterke vechter die zijn eigen spel blijft doen en ook druk zet. Je zet hem heel erg moeilijk in zijn achteruit.

Rico is een vechter die gewend is dat hij zn tegenstanders naar achteren weet te dwingen en dan zijn eigen ding kan doen. Ismael kennende is dit Rico niet gelukt en heeft Ismael de partij zijn wil op kunnen leggen waardoor Rico niet in zijn doen kwam. En daardoor ook niet zijn normale niveau te halen omdat zijn tegenstander dit niet toe liet.

Het is de kracht van Ismael om de partij te bepalen en in handen te nemen. En ik denk dat dit in Tilburg is gebeurd. Het is een van de sterkste wapens die in elke sport van kracht is: Je tegenstander jouw wil opleggen zodat hij niet in zijn goede doen kan raken en daardoor ook niet in de wedstrijd kan komen.

connect
18-06-2009, 08:02
zeker een goeie vechter, aardige gozer ook nog.

panther management
18-06-2009, 09:12
Thanx! Mooi stukje. Die jongen is echt goed bezig. Een jaar geleden vocht hij nog een c-partij in Marcanti. Ismael gaat ver komen.

De partij met Rico Verhoeven heb ik niet gezien maar Ismael heb ik vaak zien vechten en trainen. Ismael is een sterke vechter die zijn eigen spel blijft doen en ook druk zet. Je zet hem heel erg moeilijk in zijn achteruit.

Rico is een vechter die gewend is dat hij zn tegenstanders naar achteren weet te dwingen en dan zijn eigen ding kan doen. Ismael kennende is dit Rico niet gelukt en heeft Ismael de partij zijn wil op kunnen leggen waardoor Rico niet in zijn doen kwam. En daardoor ook niet zijn normale niveau te halen omdat zijn tegenstander dit niet toe liet.

Het is de kracht van Ismael om de partij te bepalen en in handen te nemen. En ik denk dat dit in Tilburg is gebeurd. Het is een van de sterkste wapens die in elke sport van kracht is: Je tegenstander jouw wil opleggen zodat hij niet in zijn goede doen kan raken en daardoor ook niet in de wedstrijd kan komen.

Goed geformuleerd Chris.

Khanom Thom
18-06-2009, 10:32
Talentvolle, spontane jongen met een goeie dosis humor! Heb gelachen met hem in Suriname vorig jaar waar hij overigens een B-partij vocht tegen Ratko van Vos Gym...

Nick The Quick
18-06-2009, 13:16
Thanx! Mooi stukje. Die jongen is echt goed bezig. Een jaar geleden vocht hij nog een c-partij in Marcanti. Ismael gaat ver komen.

De partij met Rico Verhoeven heb ik niet gezien maar Ismael heb ik vaak zien vechten en trainen. Ismael is een sterke vechter die zijn eigen spel blijft doen en ook druk zet. Je zet hem heel erg moeilijk in zijn achteruit.

Rico is een vechter die gewend is dat hij zn tegenstanders naar achteren weet te dwingen en dan zijn eigen ding kan doen. Ismael kennende is dit Rico niet gelukt en heeft Ismael de partij zijn wil op kunnen leggen waardoor Rico niet in zijn doen kwam. En daardoor ook niet zijn normale niveau te halen omdat zijn tegenstander dit niet toe liet.

Het is de kracht van Ismael om de partij te bepalen en in handen te nemen. En ik denk dat dit in Tilburg is gebeurd. Het is een van de sterkste wapens die in elke sport van kracht is: Je tegenstander jouw wil opleggen zodat hij niet in zijn goede doen kan raken en daardoor ook niet in de wedstrijd kan komen.


Goed verwoord ja,

Ik vind dat mensen Ismael te kort doen door te zeggen dat Rico Verhoeven een off Day had....

Dit was Ismael zijn plan.. en dat is hem heel goed gelukt!

Richelieu
18-06-2009, 17:19
Thanx! Mooi stukje. Die jongen is echt goed bezig. Een jaar geleden vocht hij nog een c-partij in Marcanti. Ismael gaat ver komen.

De partij met Rico Verhoeven heb ik niet gezien maar Ismael heb ik vaak zien vechten en trainen. Ismael is een sterke vechter die zijn eigen spel blijft doen en ook druk zet. Je zet hem heel erg moeilijk in zijn achteruit.

Rico is een vechter die gewend is dat hij zn tegenstanders naar achteren weet te dwingen en dan zijn eigen ding kan doen. Ismael kennende is dit Rico niet gelukt en heeft Ismael de partij zijn wil op kunnen leggen waardoor Rico niet in zijn doen kwam. En daardoor ook niet zijn normale niveau te halen omdat zijn tegenstander dit niet toe liet.

Het is de kracht van Ismael om de partij te bepalen en in handen te nemen. En ik denk dat dit in Tilburg is gebeurd. Het is een van de sterkste wapens die in elke sport van kracht is: Je tegenstander jouw wil opleggen zodat hij niet in zijn goede doen kan raken en daardoor ook niet in de wedstrijd kan komen.

Zeker goed verwoord Chris. En dan nog te bedenken dat Ismael een kilo of 11 scheelt met Rico!

marcelt
18-06-2009, 21:03
Zet hem ook maar op Slamm!

payap
18-06-2009, 23:19
Hij vecht in Suriname op 30 augustus tegen Mutlu. Gaat een mooie pot worden.

marcelt
22-11-2009, 22:22
Hoe gaat Ismael het doen tegen Brian? Kan hij ook hem zijn wil opleggen?

payap
22-11-2009, 22:54
Hoe gaat Ismael het doen tegen Brian? Kan hij ook hem zijn wil opleggen?

Dat zullen we zondag zien. Verwacht een hele harde partij tussen deze twee zware jongens. Van beide heb ik een hoge dunk en zie ze graag vechten.

Richelieu
23-11-2009, 07:46
Ben inderdaad erg benieuwd naar deze partij! Zal voor Londt een hele belangrijke partij worden!

Khanom Thom
23-11-2009, 09:43
100% winst voor John Coffey... uuh, ik bedoel Londt ;)

http://wisdomtree.files.wordpress.com/2009/04/the-green-mile-1-800.jpg

I'm tired boss

Wheelie
23-11-2009, 19:58
Haha lol @ khanom thom

ROUND1
23-11-2009, 22:08
Zet hem op Rotterdams Trots Ismael !!!!

Richelieu
24-11-2009, 09:27
Zet hem op Rotterdams Trots Ismael !!!!

Denk dat het een echte beukpartij gaat worden want Douwes wijkt ook voor geen milimeter. Beide heren hebben een harde stoot in huis, dus het word een echte clash. Persoonlijk vind ik dit één van de beste matchings op Slamm!!