PDA

View Full Version : 15 & 16 augustus de M-1 Challenge in Hilversum ONLY M.M.A.!



M-1 Global
18-06-2009, 17:10
15 & 16 augustus de M-1 Challenge in Hilversum ONLY M.M.A.!

15 en 16 augustus zal er een weekend vol internationale MMA gevechten plaatsvinden in Hilversum.

Dit weekend zullen er maar liefst 2 edities van de M-1 Challenge worden uitgevochten! We naderen het einde van seizoen 2009 en hier zal beslist gaan worden welke teams naar de halve finale gaan

Er is gekozen voor een unieke opzet waarbij er een weekend lang 30 MMA partijen worden voorgeschoteld. Om dit goed te verdelen is er gekozen voor twee dagen; namelijk zaterdag en zondag.

Ondanks dat het om een landen ontmoeting gaat zullen er veel Nederlanders vechten; Zo zal team Benelux alleen bestaan uit Nederlanders en ook het World Team en Team Turkije kent een hoop ‘Nederlanders’ uit ons M.M.A. circuit.

De locatie zal zijn studio21 in Hilversum en er zullen ook kaarten verkrijgbaar zijn voor dit evenement. Het is ook mogelijk om een passe-partout kaart te krijgen voor beide dagen en deze zal dan ook een stuk goedkoper zijn.

De deelnemende landen zullen zijn:
15 augustus
Spain versus Japan
Russia Legion vs Turkey
USA East versus Benelux

16 augustus
France versus Japan
Spain versus UK
World versus Germany

Hou de website http://www.m-1global.com in de gaten voor meer informatie.

DK
18-06-2009, 17:37
Top, hier moet ik bij zijn. de vorige keer was ook super.

HUNTER
18-06-2009, 17:41
super.... een heel weekend alleen maar MMA. Woohoooo!

mama
18-06-2009, 17:42
zou wel fijn zijn als er snel iets over de tijden bekend is. Kan ik namelijk mijn werk eromheen gaan regelen. Dit is natuurlijk wel heel gaaf

topfighter
18-06-2009, 18:34
15 & 16 augustus de M-1 Challenge in Hilversum ONLY M.M.A.!

15 en 16 augustus zal er een weekend vol internationale MMA gevechten plaatsvinden in Hilversum.

Dit weekend zullen er maar liefst 2 edities van de M-1 Challenge worden uitgevochten! We naderen het einde van seizoen 2009 en hier zal beslist gaan worden welke teams naar de halve finale gaan

Er is gekozen voor een unieke opzet waarbij er een weekend lang 30 MMA partijen worden voorgeschoteld. Om dit goed te verdelen is er gekozen voor twee dagen; namelijk zaterdag en zondag.

Ondanks dat het om een landen ontmoeting gaat zullen er veel Nederlanders vechten;
Zo zal team Benelux alleen bestaan uit Nederlanders en ook het World Team en Team Turkije kent een hoop ‘Nederlanders’ uit ons M.M.A. circuit.

De locatie zal zijn studio21 in Hilversum en er zullen ook kaarten verkrijgbaar zijn voor dit evenement. Het is ook mogelijk om een passe-partout kaart te krijgen voor beide dagen en deze zal dan ook een stuk goedkoper zijn.

De deelnemende landen zullen zijn:
15 augustus
Spain versus Japan
Russia Legion vs Turkey
USA East versus Benelux

16 augustus
France versus Japan
Spain versus UK
World versus Germany

Hou de website http://www.m-1global.com in de gaten voor meer informatie

kunnen misschien alleen een Nederlands Team maken, op de valreep nemen ze toch alleen maar Nederlanders mee...(geval Jochim Rijmen voor Brazillië)plaatsvervanger was toen Jason Jones, omdat Jason waarschijnlijk meer kans maakte, ...vind ik trouwens een kutreden...wat heeft dan nut om een Benelux Team te maken ....Hier zitten nochthans toch ook wel talenten rond..Wim Deputter, Tommy Depret, Michael Kuiper,Jochim Rijmen , Fatih Dogan....

Perfectteamcindy
18-06-2009, 19:51
Amai super, da wil ik ni missen :-)

Fasada
18-06-2009, 20:02
omdat Jason waarschijnlijk meer kans maakte, ...vind ik trouwens een kutreden...

Je wil altijd het sterkste team opstellen dus een beetje vreemd om te zeggen dat het een kut reden is om iemand te vervangen door iemand die meer kans maakt....

topfighter
18-06-2009, 20:32
Je wil altijd het sterkste team opstellen dus een beetje vreemd om te zeggen dat het een kut reden is om iemand te vervangen door iemand die meer kans maakt....

akkoord maar dan moet je het niet Benelux team noemen maar Nederlands Team...Zo ontneem je de kansen van andere jongens, andersom zou ik het ook niet correct vinden moesten er alleen maar Belgjes inzitten :-).Het was een grote teleurstelling voor Jochim dat hij de dag voordien!! een mailtje kreeg dat hij niet mee mocht en dat Jason ging( zonder Jason een verwijt te maken, is zijn schuld niet!!)Contract was reeds getekend en noem maar op ....Jochim had alles laten vallen om mee te gaan , verlof,werk enz...alles anders geregeld, hard getraind, bloedonderzoeken, reispaspoort....om dan te horen dat het niet doorging voor hem , kan ik alles behalve professioneel noemen...
Bij mij geld nog steeds woord is woord, ook is het nadelig voor jezelf!

Perfectteamcindy
18-06-2009, 20:38
akkoord maar dan moet je het niet Benelux team noemen maar Nederlands Team...Zo ontneem je de kansen van andere jongens, andersom zou ik het ook niet correct vinden moesten er alleen maar Belgjes inzitten :-)
x2:eek:

remco pardoel
18-06-2009, 21:37
Mijn info:
Wim wilde niet mee
Tommy vocht een partij te kort voor de challange, dus kon niet
opgesteld worden

Joachim had toch een blessurewaardoor hij reen tijd uit lag
ik heb jullie een paar maal gemaild hoe t er voorstond en wanneer
hij weer kon trainen ..
Voor de andere mensen weet ik het niet

wel weet ik dat geen vd bovenstaande mensen gezien heb op
de laatste trainingen

remco pardoel
18-06-2009, 21:39
En als er een contract getekend zou zijn.
Dan zou men zich er aan moeten houden

topfighter
18-06-2009, 22:25
Klopt Remco , ik heb het contract getekend van beide partijen liggen...en jochim heeft toch nog geknokt tegen Andre Fyeet en had in Brazillie ook kunnen vechten, beslissing om Jason te nemen was reeds gevallen voor er sprake was van blessure,zelf Ineke heeft me donderdag opgebeld dat we persoonlijk vrijdag ons visum moeten komen halen en het contract moesten meebrengen...kwetsuur is nadien veel erger geworden en hij ligt nog steeds out...
ik weet dat jij er ook niet kan aan doen maar geef nu toe dat de manier van communicatie naar de teams en vechters toe niet echt goed draaide...ook tussen de mensen van M1 zelf...ik ben niet alleen die er zo over denkt, alleen ik zeg mijn gedacht...Misschien net daarom dat de mensen niet naar de training komen omdat ze iets hebben van "we worden toch op het laatste vervangen"...bwaa, genoeg gekletst...vind het spijtig , hadden er goed oog in....
wens jullie verder veel succes.

remco pardoel
18-06-2009, 22:59
De enige regel die er is dat sporters geen andere partij mogen
draaien in een maand voor een challange event
daar kan ik ook mee inkomen omdat het heel veel geld is
om een sporter te brengen
het is heel erg jammer dat t zo gelopen is
ik hoop dat we er allemaal van geleerd hebben en het niet
meer voorkomt

jullie zijn altijd welkom op een van de trainingen

remco

MataLeo
19-06-2009, 02:43
Aan Fasada: Waar/bij wie moet ik zijn voor fotopassen ??

Leoleoleo

PerfectTeam
19-06-2009, 09:39
Mijn info:
Wim wilde niet mee
Tommy vocht een partij te kort voor de challange, dus kon niet
opgesteld worden

Joachim had toch een blessurewaardoor hij reen tijd uit lag
ik heb jullie een paar maal gemaild hoe t er voorstond en wanneer
hij weer kon trainen ..
Voor de andere mensen weet ik het niet

wel weet ik dat geen vd bovenstaande mensen gezien heb op
de laatste trainingen

Tommy vocht te kort voor Brazilië, maar was kerngezond en nadien hebben we niets meer gehoord voor de derde ronde (was dit niet in Grand Canaria i.p.v. Hilversum). Ik kreeg bericht dat we eruit gezet zijn. Waarom zouden we dan nog naar de trainingen moeten komen? Toch vond ik het jammer dat het geen echt Nederland/België gebeuren mocht zijn. Wim Deputter is niet meegegaan omdat hij enkel wordt ingezet als reserve, wanneer er niemand anders is en dan op het laatste moment. Toch bewijst zijn staat van dienst dat hij echt wel mee kan.

remco pardoel
19-06-2009, 11:37
Misschien steek je wat op van een training?
Je traint met andere mensen dan van je eigen club. dus je inzichten kunnen misschien verbeterd worden?
Het zijn maar twee redenen.

Wim is een vaste plaats aangeboden. Dat is wat zeker is. Hij wilde niet. Het is zijn eigen keuze, die respecteer ik dan ook, en daar kan ik voor de rest niets meer aan doen.

De regel was geen wedstrijden een maand voor de challange.(wel of geen blessure is niet aan de orde in deze kwestie). De regel breken is je kans verspelen op een vaste plaats binnen het team.

remco pardoel
19-06-2009, 11:39
Zullen we het maar on topic gaan houden
Als je wilt komen kijken samen met Tommy en Cindy. Je bent van harte welkom.

Wim
19-06-2009, 13:47
Dit is dus wat er echt gebeurd is...

Ik zit sinds verleden jaar augustus in het M1-team. Ik heb met het M1-team de afspraak toen gemaakt dat ik -70kg zou vechten. Op -76kg sta ik gewoon niet scherp, dus is -70kg voor mij gewoon beter.
Het M1-team was hiermee akkoord. Ze vonden dit zelfs heel goed daar ze op dat moment niemand hadden op -70kg in het World Team.

Ik ben leerkracht. Ik heb hierdoor het grote voordeel van veel verlof te hebben, alleen, op vaste tijdstippen. Kan zelf geen verlof nemen.
Ik had daardoor nog een bijkomende afspraak met M1.
Namelijk: Dat ze mij telkens tijdig gingen verwittigen zodat ik kon kijken of ik beschikbaar was of indien mogelijk tijdig iets zou kunnen regelen met directie van mijn school om toch eventueel enkele dagen verlof te krijgen.

Heb onder deze voorwaarden twee partijen gedraaid voor M1: Korea en Nottingham. Ik verloor deze twee partijen.
Hierdoor werd er beslist om mij op de reservelijst te plaatsen voor het nieuwe seizoen. Dat ik de twee partijen nipt verloor, niet tegen de eerste de beste en dat mijn record toen 19 - 4 stond, werd blijkbaar buiten beschouwing gelaten. Ook dat er nog teamleden waren met twee verliespartijen op rij, speelde blijkbaar geen rol.
Maar goed, geen probleem, hun beslissing.

Hoewel ik dus als reserve stond, heb ik toch iedere M1 training meegedaan. Zowel in België als in Amstelveen (wat heen en terug 5u rijden betekent, en dit voor een training van anderhalf uur).
Telkens de teamopstelling bekend werd gemaakt, kreeg ik te horen dat ik reserve bleef staan.

Ongeveer 3 maand op voorhand was geweten dat de volgende M1 challenge in Sao Paulo zou doorgaan. Ik kreeg geen bericht. Op de laatste M1 training die ik deed, ongeveer 2 maand voor Sao Paulo, stond ik nog steeds op de reservelijst.
In de tussenperiode blesseerde ik mijn knie op de grappling in Ede, een week voor de laatste M1 training (twee weken) voor Sao Paulo (kan iedereen nog volgen? :))
Ik belde naar Remco met de boodschap dat ik de training spijtig genoeg moest skippen, wegens mijn blessure. Geen probleem kreeg ik als antwoord, kan gebeuren.

De dag van de M1-training, ongeveer een uur na afloop, kreeg ik telefoon van Patrick De Witte met de boodschap 'Waar was je op de training? Kan je vechten in Sao Paulo over 2 weken? En op -76kg.
Ik zeg dat dit moeilijk zou worden wegens 1). het gewicht en 2). mijn blessure. Ik kreeg bedenktijd tot de maandag.
Maandag belt Patrick mij opnieuw, ik vertel hem hetzelfde verhaal.
Zijn antwoord 'Ok Wim, dan houdt het hier voor jou op!'.

Ik weet niet hoor... als een blessure al geen geldige reden is... bovendien hield M1 zich niet aan de afspraak wat betreft het gewicht.

Wim 'wou' dus wel ;)

ijsblok
19-06-2009, 18:54
15 & 16 aug meteen in m'n agenda gezet!

NielsN
19-06-2009, 19:08
15 & 16 aug meteen in m'n agenda gezet!

x2!

(de rest lijkt me eerlijk gezegd meer PM materiaal)

Justinian
19-06-2009, 19:33
---Justinian

Mensen, reuze interessant allemaal, maar deze topic gaat over de M-1 challenge Hilversum op 15 en 16 augustus a.s. Graag ontopic blijven.

---/Justinian