PDA

View Full Version : CRO COP FIGHTS MIGHTY MO AT DREAM 10



K-1sunstarr
18-06-2009, 21:42
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/8999-CroCop001Pride2005GP3.jpg

Mirko Cro Cop’s exodus from the UFC is complete.

The fearsome striker will face off with Siala “Mighty Mo” Siliga at DREAM 10 on July 20, MMAWeekly.com has learned from a source close to the fight. Josh Gross at SI.com was the first to report the news.

Cro Cop is five days removed from an indecisive TKO victory over Mustapha Al-Turk at UFC 99 that ended shortly after an inadvertent eye poke caused the British fighter to wilt. That night, UFC president Dana White confirmed to Yahoo! Sports that Cro Cop had walked away from a two-fight extension with the promotion for a three-fight contract with Dream.

Several subsequent reports gave conflicting information citing Cro Cop’s departure. On Wednesday, Croatian website Index.hr ran a report that appeared to confirm White’s statements.

In the report, Cro Cop disputed the idea that his move to Dream was below the board and said the choice came down to timing.

“I have nothing to hide or to be ashamed of,” said Cro Cop. “The thing is very simple. I know the truth and Dana knows the truth — I had a one-fight deal with UFC and I fulfilled my contractual obligation. I said we’re going to sit down and talk after UFC 99.

“The problem is I’m 35 and I’m finally healthy. The UFC is offering me a fight six months from now. I said even before that I want to fight three more times this year. I don’t really care if it’s in the ring or inside the Octagon. I don’t see why I can’t fight in Japan for a few fights and then return to the UFC. That is also an option.”

Siliga, also a hard-striking kickboxer, last fought under MMA rules in December, where he lost to Semmy Schilt by triangle at K-1 Dynamite! on New Year’s Eve.

kooivechter
18-06-2009, 21:49
ja dat laatste zie ik niet gebeuren om weer terug te gaan naar de ufc, dat is flauwekul natuurlijk. Wat een partij ook weer tegen mighty mo pffffff. hoop echt dat hij nog een aantal keren gaat knallen tegen absolute toppers

ZakKa!
18-06-2009, 21:54
Het moet toch gewoon kunnen dat hij in Japan en in Amerika vecht. Vliegen duurt niet zo lang hoor.

Verder vindt ik het echt een partij van niks. Waarom Mighty Mo? Why?

iconian
18-06-2009, 22:03
mighty mo kan wel wat hoor, vind het een mooi gevecht, staand kan mo het zomaar afmaken. plus beide zijn legendes in japan :)

marcelt
18-06-2009, 22:05
Dit lijkt me een uitstekende gelegenheid om Cro Cops fameuze highkick weer eens zijn (KO)-werk te zien doen.

aapnootmies
18-06-2009, 22:06
Appeltje, eitje voor Cro Cop

De man van 14K
18-06-2009, 22:14
In Japan on juice kan CC weer wat laten zien..

iconian
18-06-2009, 22:17
mo vs warpath

http://www.youtube.com/watch?v=QA_XyRqJPZE

Stallion
18-06-2009, 22:43
Saai hoor. Moet Crocop zonder al te veel moeite kunnen winnen. Zet hem dan tegen Schilt op MMA regels ofzo.

Wiseguy
18-06-2009, 23:16
Jezus wat een matchup weer. Ik vind crocop langzamerhand een lafaard worden en dat zeg ik niet graag aangezien hij 1 van mijn favoriete vechters is / was maar met van dit soort matchups word ik niet vrolijk.

PinPoint
18-06-2009, 23:39
hou toch op zeg...........

what a bummer

chief108
19-06-2009, 09:01
http://img401.imageshack.us/img401/7027/crocopalone88u3.jpg

Sendur
19-06-2009, 09:53
Haha ja echt een kut match-up

in de UFC krijgt hij tenminste tegenstanders van kaliber, of is crocop bang voor goede opponents?

Emilio
19-06-2009, 09:55
Ik hoop op een highlight reel KO zoals Mighty Mo ze alleen maar kan uitdelen.

Oftewel een zware Haymaker gevolgd door minutenlang verlies van bewustzijn.

Sendur
19-06-2009, 10:00
Ik denk dat het hele crocop gebeuren gewoon een stunt was om de tocket sale van ufc 99 te redden maarja wie ben ik om dat te denken.

verder vindt ik deze match up echt zwaar KUT!

TOON
19-06-2009, 10:24
zit er ook niet echt op te wachten....maar welke match-up zou wel interessant zijn in de HW divisie van Dream.... Overeem, kharitonov wellicht Sokoudjo en Mousasi....
is wel wat mogelijk, maar in japan gunnen ze um eerst even een opwarmertje ofzo...

123trisweat
19-06-2009, 10:26
:sleep1::sleep1::sleep1::sleep1::sleep1:

el bastardo
19-06-2009, 10:36
Bij elk gevecht van Cro Cop blijf ik hopen een glimp van de oude Cro Cop op te vangen. In zijn laatste pot kreeg ik heel even dat gevoel... totdat hij al Turk in zijn oog prikte... Ik bleef weer achter met een gevoel van "weer niet".

Het wordt gewoon tijd dat hij iets laat zien, want anders spring ik bij het volgende station van de bandwagon...
En volgende keer aub tegen een tegenstander van formaat. Hoewel Mo wel gevaarlijk is voor m.

LemsterNL
19-06-2009, 13:25
Persoonlijk vind ik het een kut matchup, maar zeker niet minder dan al turk. Het voordeel van dream is wel dat je niet exclusive vecht of zit ik mis?
Bijv. gegard die affliction ook doet.
Als dat zo is kan ik de stap naar dream me helemaal goed voorstellen, al was de UFC ook mooi geweest. Ik zie dream nog niet zo snel naar keulen komen:cool2:

Wiseguy
19-06-2009, 16:43
Dit gaat om mighty mo en niet om king mo.

Garcia
19-06-2009, 16:53
Cro Cop vs Arlovski zou ik wel willen zien :)

Sendur
19-06-2009, 17:14
Crocop vs Gegard!!!!!!!

Garcia
19-06-2009, 17:21
Gegard, Arlovski, Gilbert Yvel, ach ik noem maar een paar namen :)

king
19-06-2009, 20:43
Jezus wat een matchup weer. Ik vind crocop langzamerhand een lafaard worden en dat zeg ik niet graag aangezien hij 1 van mijn favoriete vechters is / was maar met van dit soort matchups word ik niet vrolijk.

LAFAARD??? Die man heeft tegen zo'n beetje alle topvechters die er zijn gestaan...

Typisch weer zo'n keyboardwarrior die zo'n ondoordachte en respectloze uitspraak doet. Beetje jammer.

Wiseguy
19-06-2009, 20:49
Ja 5 jaar gelede. Hij heeft partij tegen Overeem en Velasquez geweigerd. Hij op Overeem na al Jaren niet tegen een top10 vechter gevochten terwijl hij geregeld de kansen krijgt.

jesselaar
19-06-2009, 20:53
gegard gaat lhw vechten en over twee jaar pas hw dus die zien we voorlopig nog niet tegen cc of overheem

wrestler_nl
19-06-2009, 21:07
LAFAARD??? Die man heeft tegen zo'n beetje alle topvechters die er zijn gestaan...

Typisch weer zo'n keyboardwarrior die zo'n ondoordachte en respectloze uitspraak doet. Beetje jammer.

X2!

echt zielig!

TOON
19-06-2009, 21:14
mousasi zit momenteel tegen de 100 kilo aan zei ie...heeft die partij tegen Hunt ook aangenomen dus lijkt me geen reden om niet tegen CC te vechten....volgens mij vecht mousasi tegen iedereen!

lijkt me wel een super partij! CC vs Mousasi!
worden dan drie mooie wins, babalu, sokoudje en CC hehehehe

Wiseguy
20-06-2009, 02:28
Ik zal het even nuanceren. Crocop is geen lafaard maar vertoond de laatste tijd laf gedrag. Kun je anders verklaren waarom hij tegen B vechters vecht en goede tegenstanders weigert. Ik ben overigens een crocop fan van het eerste uur maar de laatste jaren stelt hij me telekens teleur.

micha
20-06-2009, 06:19
Ik denk dat zijn knieën niet meer goed zijn, dat hebben de dokters verteld, daarom wil hij niet in de ufc vechten, dan krijg hij nl te weinig wedstrijden, bij dream krijgt hij er veel meer, dus meer verdienen in de korte tijd dat het nog kan.
Een andere oorzaak kan zijn dat hij verboden middelen gebruikt om zijn knieën op orde te houden en in dream wordt niet gecontroleerd in de UFC (usa) wel.


is dat een feit of een gerucht?

LemsterNL
20-06-2009, 11:53
zo komen de domme praatjes in de wereld. Waarom zou de UFC in europa niet controleren maar zodra ze in de VS zijn wel ?

NielsN
20-06-2009, 15:58
zo komen de domme praatjes in de wereld. Waarom zou de UFC in europa niet controleren maar zodra ze in de VS zijn wel ?

Omdat de UFC niet controleert. ;)

Dat doen state commisions, en die staan (officieel) buiten de UFC...