PDA

View Full Version : Att. Trainers



Paganstars
19-06-2009, 13:39
Hey,

Een vriend van mij is leraar LO in Doorn, en hij wil graag voor zijn leerlingen vechtsport lessen geven. Nu ben ik dus opzoek voor hem naar Trainers die tijdens schooluren interesse heeft om bijv; bjj, worstelen (freestyle, gr/ro), boksen, MT, mma wil geven.

Reageren kan hier of per PM

Thanks,

Randy

Jochem
19-06-2009, 16:22
Doorn, waar ligt dat?

Paganstars
19-06-2009, 16:40
ergens bij zeist. Btw jochem hoelaat begint het morgen? In de buurt van veenendaal volgens google maps

steftheboxer
19-06-2009, 16:41
Bel even met Richard Vos! die geeft ook seminars dus dat moet geen probleem zijn!
Alle leerlingen zijn toch ongetraind? is perfect voor hem!

Paganstars
19-06-2009, 16:42
Haha neg reps voor jou stef... dit is serieus bedoeld, en ik wil zo'n blamage als richard vos niet op mijn naam willen zetten... dan kan ik net zo goed zelf die kids boks training geven!

steftheboxer
19-06-2009, 16:43
Hahaha kon het proberen!

Succes!

Richelieu
19-06-2009, 16:58
Hey,

Een vriend van mij is leraar LO in Doorn, en hij wil graag voor zijn leerlingen vechtsport lessen geven. Nu ben ik dus opzoek voor hem naar Trainers die tijdens schooluren interesse heeft om bijv; bjj, worstelen (freestyle, gr/ro), boksen, MT, mma wil geven.

Reageren kan hier of per PM

Thanks,

Randy

En de school waar deze vriend van je lesgeeft heeft hiervoor ook al toestemming verleend? Of is dit een verkeerde aanname van me :confused:

NielsN
19-06-2009, 17:01
Haha neg reps voor jou stef... dit is serieus bedoeld, en ik wil zo'n blamage als richard vos niet op mijn naam willen zetten... dan kan ik net zo goed zelf die kids boks training geven!

Waarom doe je het niet zelf, dan? Op dat niveau heb je echt geen Harinck nodig, toch?

Paganstars
19-06-2009, 17:08
Waarom doe je het niet zelf, dan? Op dat niveau heb je echt geen Harinck nodig, toch?

Geen leraren opleiding of bewijs van didactische vaardigheid... Diti is een legitieme school waar dus bijvoorkeur mensen genomen worden met gedegen sportachtergrond en ook vaardigheid hebben qua lesgeven.

@ Harmen,

Ze zijn nu bezig met curriculum voor volgend jaar en die maat van mij wil juist kinderen stimuleren om sporten te doen die ze anders niet zouden doen... Hij vindt vechtsport, mn de minder "traditionele" vechtsporten een toevoeging op zijn lessen. En omdat ik hier toch al zat, had ik zoiets van, zal eens een balletje opgooien en desgewenst jullie in contact brengen.