PDA

View Full Version : Pacquiao vs Cotto



Wiseguy
22-06-2009, 03:08
Zij zullen het in november tegen elkaar opnemen.

Pacman gaat echt niemand uit de weg.

Weet echt niet wie deze partij zal gaan winnen.

Marco
22-06-2009, 10:04
Pacman is veel sneller dan Cotto...dus ik denk dat Pacman wint...

JeMalleMoer
22-06-2009, 10:25
Op welk gewicht gebeurt dit dan?

Sendur
22-06-2009, 11:56
ik zeg dat Pacman hem pakt.

54321
22-06-2009, 12:35
weet iemand uit het hoofd wat pacman zijn natuurlijke vechtgewicht is en op wat hij de laatste tijd vecht?

TheHagueBoxer
22-06-2009, 13:55
weet iemand uit het hoofd wat pacman zijn natuurlijke vechtgewicht is en op wat hij de laatste tijd vecht?

hij vocht vooral op lightweight geloof 130 pound en 135 pound en z'n laatste twee matches op 140 dus deze wedstrijd waarschijnlijko ok op140 (light welterweight)

dit moet cotto kunnen winnen, hij is van een totaal andere klasse als de la hoya, laat staan hatton. Maargoed pacquiao heeft me vaker verrast dus ik durf er geen geld op te zetten

dontmindme
22-06-2009, 14:00
pacman natuurlijk

54321
22-06-2009, 18:16
hij vocht vooral op lightweight geloof 130 pound en 135 pound en z'n laatste twee matches op 140 dus deze wedstrijd waarschijnlijko ok op140 (light welterweight)

dit moet cotto kunnen winnen, hij is van een totaal andere klasse als de la hoya, laat staan hatton. Maargoed pacquiao heeft me vaker verrast dus ik durf er geen geld op te zetten

ok thanks! denk dat pac te snel voor m is. pac tko ronde 6!

Jani
22-06-2009, 18:28
Zou geweldig zijn als deze match up komt..en ik denk dat het op 145 pound gaat plaats vinden..(Cotto had veel moeite om de 140 te halen)

Cotto is zeker geen Ricky Hatton,en heeft ook behoorlijk wat snelheid (bijv zijn partij tegen Mosley) ook vind ik hem meer techniek hebben dan Pacquiao...

dus ik denk Cotto op KO (bodyshot)

Ik denk dat veel mensen Cotto onderschatten in deze partij..
YouTube - Miguel Cotto HL (http://www.youtube.com/watch?v=UiyXBOsveUs&feature=related)

TheHagueBoxer
22-06-2009, 19:11
vergeet niet dat pacquiao nog niet echt getest is of hij stoten van grotere vechters kan hebben ookal heeft hij 2x eerder op hoog gewicht gevochten.

Cotto is verdedigend sterk, en aanvallend al helemaal met harde linkerhoek en rechter directe, en ik moet nog maar zien of pacman die terugkopt(of wegslikt als hij dr 1 op z'n lever krijgt, cotto's specialiteit)

. pacman is in dit gevecht zeker de underdog, maar ik heb de laatste tijd het gevoeld dat die man misschien wel meer kan dan je zou kunnen inschatten....

Jani
22-06-2009, 19:23
. pacman is in dit gevecht zeker de underdog, maar ik heb de laatste tijd het gevoeld dat die man misschien wel meer kan dan je zou kunnen inschatten....

dat is zeker,de man heeft een geweldige stoot in huis en is razend snel..

en Cotto is al een aantal keren behoorlijk aangeslagen geweest in partijen..

In ieder geval weer een geweldige spannende match up..

ps
ik ben benieuwd wat Mosley nu gaat doen,die ging mee met alle voorwaardes om de partij tegen Pacquiao rond te krijgen..