PDA

View Full Version : Vraagje



barclay
23-06-2009, 00:41
Dames en heren.

Ik zit op judo en mijn vrouw ook.

Zijn er meer mensen die een partner hebben die ook aan vechtsport doen?

Zo ja,

Wat is het verschil tussen

Neuken met iemand zonder vechtsport ervaring

Neuken met iemand met vechtsport ervaring

en dan vooral de judo, worstel en bjj mensen.

Alvast bedankt

Dennuz
23-06-2009, 08:26
Iemand met vechtsport ervaring schrikt niet als je tijdens het neuken ineens doordraait voor een kneebar of als je gepijpt wordt ineens een sankanu aanzet..

Zorg wel dat je vriendin niet sterker dan je is, anders slamt ze zich eruit...

Iemand zonder vechtsport ervaring die choke je makkelijker bewusteloos in bed zodat je je gang kunt gaan..

Garcia
23-06-2009, 08:27
Ik vind het altijd wel prettig om dan in de guard van de vrouw te liggen :p

Pas wel op voor een trianglechoke als je oraal iets te fanatiek bent, heb namelijk al meerdere keren moeten afkloppen... but i liked it!!

joost
23-06-2009, 13:22
Als ze de bruine band heeft schijt ze je vast en zeker onder

Paganstars
23-06-2009, 14:06
Ik vind het altijd wel prettig om dan in de guard van de vrouw te liggen :p

Pas wel op voor een trianglechoke als je oraal iets te fanatiek bent, heb namelijk al meerdere keren moeten afkloppen... but i liked it!!

Hahaha Reps!

TOON
23-06-2009, 15:11
m'n vriendin heeft nooit aan vechtsport gedaan maar kreeg laatst wel een spinning backfist toen we het op z'n hondjes deden.....

tja moet je je vinger maar niet in zaken steken waar ie niets te zoeken heeft ;)

guess2007
23-06-2009, 15:40
tja moet je je vinger maar niet in zaken steken waar ie niets te zoeken heeft ;)

Haal die ring eerst eens van je vinger schat, dat is mijn ring niet.... dat is mijn horloge....:fp:

renamer
23-06-2009, 19:05
goddank doet mijn vriendin niet aan vechtsporten.. ze is nu al tering argesief als het moet.. ze weet alleen niet goed wat ze moet doen. maar wel lache om te zien als ze in de kroeg staat en ze timmert een kerel van 190 tegen de vlakte aan.. (lang verhaal maar dat was dus mijn beste maat)

sikkwitttet
23-06-2009, 19:40
tijdje jj gedaan. vond niet al te veel aan, en naar mma gegaan.
had eigelijk moeten door zetten, want mijn vriendin heeft ook jj gedaan. en hogere band dan ik.
en dat krijg ik vaak genoeg te horen.

en it is horny een chick die als zij van onder na top wil, en dat jij niet steeds de macho man hoeft uit tehangen. en haar gewoon op pikt. ma dat zij je sweapt dan.
lachen;)

en choke sex word er dan ook echt beter op. houd dan van die twilight zone:cry2:

Slome
23-06-2009, 21:24
Heerlijk zo'n Rear Naked Poke...:fp:

Glen
23-06-2009, 21:29
Heerlijk zo'n Rear Naked Poke...:fp:
Ik hoor Garcia.................

A.F.
23-06-2009, 21:38
Ik vind het altijd wel prettig om dan in de guard van de vrouw te liggen :p

Pas wel op voor een trianglechoke als je oraal iets te fanatiek bent, heb namelijk al meerdere keren moeten afkloppen... but i liked it!!

Bij een vrouw???

Bij je vriend zal je bedoelen.. met een leuter in je snuiterd

A.F.
23-06-2009, 21:39
Ik hoor Garcia.................

lol... hahaha.... lees m nu pas

Garcia
23-06-2009, 21:40
Bij een vrouw???

Bij je vriend zal je bedoelen.. met een leuter in je snuiterd

Nee sorry, ik heb niet dezelfde intresses als jou Flipper, ik hou het liever bij vrouwen :)

renamer
23-06-2009, 21:44
Nee sorry, ik heb niet dezelfde intresses als jou Flipper, ik hou het liever bij vrouwen :)


you go boy!:fp:

A.F.
23-06-2009, 21:44
Nee sorry, ik heb niet dezelfde intresses als jou Flipper, ik hou het liever bij vrouwen :)

Ja ja... dat is te zien aan die geepileerde wenkbrauwtjes en naveltruitjes... :):fp:

Glen
23-06-2009, 22:22
m'n vriendin heeft nooit aan vechtsport gedaan maar kreeg laatst wel een spinning backfist toen we het op z'n hondjes deden.....

tja moet je je vinger maar niet in zaken steken waar ie niets te zoeken heeft ;)
Ik heb het even laten bezinken.....
Ik kom er toch niet helemaal uit, jij geeft een backfist omdat je op je hondjes een vinger in je poeperd krijgt.....
Waarom zat je zo als je er niks in wilde hebben??

Sorry als ik het niet helemaal goed zeg.

renamer
23-06-2009, 22:30
scherp glen.. reps

PigDog
23-06-2009, 22:54
goddank doet mijn vriendin niet aan vechtsporten.. ze is nu al tering argesief als het moet.. ze weet alleen niet goed wat ze moet doen. maar wel lache om te zien als ze in de kroeg staat en ze timmert een kerel van 190 tegen de vlakte aan.. (lang verhaal maar dat was dus mijn beste maat)

Nou, de mijne weet dus nix van vechtsporten, maar de meeste kerels van boven de 80 jaar rolt ze wel op...
Laat staan die van 190....

Sjaak
24-06-2009, 09:26
Hhahaha wat een vraag

blazin.arr0w::::
24-06-2009, 09:37
Mijn vriendin doet aan BJJ maar ik ben d'r alsnog altijd de baas. Ik heb het effe opgenomen, voor de duidelijkheid:

http://s40.radikal.ru/i087/0906/48/9e6fa65d1a80.gif

Paganstars
24-06-2009, 09:48
WTF BA.... vet filmpje!

blazin.arr0w::::
24-06-2009, 09:56
Thanx. Moesten mijn buurvrouw echt overhalen om het te filmen, maar toch gelukt ;)

Dennuz
24-06-2009, 10:07
hahaha, die is vet...

Wel leuk als je de ander gewoon niks verteld (A)..

Wordt misschien wel ff lastig om na die draai de neiging tot G&P te onderdrukken, maar goed. Paar corrigerende tikjes kunnen nooit kwaad natuurlijk

PigDog
24-06-2009, 10:21
Wel leuk om te weten dat jij je sokken aanhoud bij het neuken...

?

blazin.arr0w::::
24-06-2009, 10:27
Niet alleen mijn sokken, maar ook mijn schoenen. Dit was nog een gemakkelijke move, maar soms vliegen we de hele kamer door en heb je gewoon wat behoefte aan die extra grip. Staat niet erg netjes, maar tis wel praktisch.

Best veronrustend dat jet het 'leuk' vind om te weten, overigens

PigDog
24-06-2009, 10:40
Nou, toen ik haar nam stond ze erop dat ik mijn sokken uitdeed, hahaha
Ik denk dat je bang bent voor enkelklemmen, die zitten nooit zo lekker als iemand schoenen aanheeft....

aliendwurf
24-06-2009, 10:49
Ik heb het even laten bezinken.....
Ik kom er toch niet helemaal uit, jij geeft een backfist omdat je op je hondjes een vinger in je poeperd krijgt.....
Waarom zat je zo als je er niks in wilde hebben??

Sorry als ik het niet helemaal goed zeg.


Ghehe, moest ook gelijk aan die keeper van Den Haag denken. :lol:

GerritTonijn
24-06-2009, 11:08
http://i39.tinypic.com/whhaic.jpg

barclay
24-06-2009, 13:56
Iemand met vechtsport ervaring schrikt niet als je tijdens het neuken ineens doordraait voor een kneebar of als je gepijpt wordt ineens een sankanu aanzet..

Zorg wel dat je vriendin niet sterker dan je is, anders slamt ze zich eruit...

Iemand zonder vechtsport ervaring die choke je makkelijker bewusteloos in bed zodat je je gang kunt gaan..

Ik zou uitkijken met die sankanu als ik jou was, vooral als je pik in haar mondje zit.......

Dennuz
24-06-2009, 14:29
Ik zou uitkijken met die sankanu als ik jou was, vooral als je pik in haar mondje zit.......

Deep Throat Choke :whistling: