PDA

View Full Version : Affliction Entertainment verbreekt contract Andrei Arlovski



marrilia
23-06-2009, 17:59
by MMAjunkie.com Staff on Jun 23, 2009 at 10:30 am ET
Andrei Arlovski's days as a fighter for Affliction Entertainment are over.

Fighters Only first reported that Affliction Vice President Tom Atencio will not offer Arlovski a new contract now that his original deal has expired. MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
(http://www.mmajunkie.com)) has since independently confirmed the news.

Arlovski (15-7), a former UFC heavyweight champion, most recently suffered a 22-second TKO loss to Brett Rogers at a June 6 Strikeforce event.

The late booking allowed Arlovski to fight on the Showtime-televised portion of the St. Louis card. However, he was quickly staggered and beaten with strikes by Rogers until the TKO stoppage.

Prior to the loss, Arlovski fought top-ranked heavyweight Fedor Emelianenko and suffered a first-round knockout loss at "Affliction: Day of Reckoning" in January. Arlovski had posted five consecutive wins (all but one via knockout) before the back-to-back losses.

Arlovski was one of Affliction's biggest earners. He earned $750,000 ($250,000 of which was a win bonus) for a win over Ben Rothwell in July 2008, and he earned an additional $1.5 million disclosed salary in the loss to Emelianenko.

Now that he's headed to the free-agent market, he's unlikely to find such sizable paydays, though his notoriety and past UFC title run should draw plenty of suitors domestically and abroad.

----------------------------------------------------------------------------------------

Ik vraag me af hoelang het gaat duren voordat we Arlovski in Japan zien verschijnen?

bryan
23-06-2009, 18:04
nou denk dat hij niet meer voor dt geld aan de bak komt ergens anders... wordt weer voor een knaak en een bounty vechten ;)

wel jammer had hem graag tegen Yvel gezien

De man van 14K
23-06-2009, 18:10
misschien dat hij dan weer een paar winstpartijen pakt en aan de top kan komen maar ik heb sterk het gevoel dat het geheel afgelopen is met onze Pitbull.
Hij kon niet met het geld en de fame om gaan, als je partijen zo gehyped worden en je het een paar keer op rij niet na kan komen dan ben je klaar...

Misschien nog een afsluitertje tegen Frank Shamrock of Cung lee ;)

Knockdown.be
23-06-2009, 21:26
Net wat ik voorspelde in de topic die ik geopend had over Arlovski.

delightone
23-06-2009, 21:41
Ach nog ffies en je ziet hem in dream

sikkwitttet
23-06-2009, 22:59
nee man. denk niet dat het nog wat gauw gaat worden met hem.
hij moet blijven trainen. en gewoon blijven trainen. en nog wat meer blijven trainen.
dan wat kleinere show doen. en WINNEN. en door blijven trainen. dan weer hoger op zoeken. dus dan zien we hem over jaartje weer in de wat grotere shows.

Sendur
24-06-2009, 08:53
Aangezien zowel Arlovski en Sylvia echt kut hebben gepresteerd zou het wel cool zijn om hun tegen elkaar te laten vechten om leven en dood :D

De man van 14K
24-06-2009, 08:55
Dat wint Arlovski... Zou wel een lache partij zijn.
Zeker met de historie tussen die twee.
Ook relatief goedkoop voor een promotor om neer te zetten maar wel goed te hypen

dirk5
24-06-2009, 09:17
Ik kan niet zeggen dat dit als een verrassing komt, grootverdiener met matige prestaties.

misschien is bellator iets voor hem ;)

fedor
24-06-2009, 20:24
Ik blijf het jammer vinden..hij beweegt gewoon niet goed als hij achteruit wordt gedwongen..de eerste keer dat ik 'm zag vechten was bij die semi-legale bare-knuckels gevechten in Rusland toen was het al een hele goeie..
Zou het jammer vinden wanneer hij niet meer aan de bak komt..

Gary
24-06-2009, 20:41
Aangezien zowel Arlovski en Sylvia echt kut hebben gepresteerd zou het wel cool zijn om hun tegen elkaar te laten vechten om leven en dood :D

Het is maar de vraag wanneer één of andere biljonair een mma-gala alá ufc 1 organiseert op een olieboorplatform ofzo...

TOON
24-06-2009, 20:41
toch vreemd eigenlijk....het 'einde' van twee voormalige HW champs van de UFC die daar een hele tijd de dienst uitgemaakt hebben....

Mike
24-06-2009, 20:48
misschien in het volgende comeback seizoen van tuf in het tufhuis? in 2011? Ik zie dana t zo flikken

Mike
24-06-2009, 20:49
toch vreemd eigenlijk....het 'einde' van twee voormalige HW champs van de UFC die daar een hele tijd de dienst uitgemaakt hebben....


dont believe the hype

echte mma kenners hebben arlovski en silvia nooit op 1 gezet

dat was dana white en de ufc pr machine

TOON
24-06-2009, 21:28
dont believe the hype

echte mma kenners hebben arlovski en silvia nooit op 1 gezet

dat was dana white en de ufc pr machine

das absoluut waar ja....maar wel leuk dat je mening uiteindelijk bevestigd wordt....het is nu ook weer te makkelijk om te zeggen dat je het altijd al gezegd had....wat eigenlijk ook wel zo is, al komt dat weer zo betweterig over ;)
heeft in mindere mate met arlovski te maken overigens en wat meer met silvia in mijn ogen...

ARMENIA
24-06-2009, 23:59
Het is maar de vraag wanneer één of andere biljonair een mma-gala alá ufc 1 organiseert op een olieboorplatform ofzo...

haha, die arabieren ook