PDA

View Full Version : Free Lee Murray!!!



Pride_187
25-06-2009, 12:33
Lee Murray, an MMA fighter whom British police say is a suspect in the biggest cash robbery in history, has been freed from a Moroccan prison, according to an ESPN The Magazine report that cites Murray’s lawyers in Morocco and London.

Moroccan judges decided that Murray is a citizen of their country and cannot be extradited in connection with the Feb. 22, 2006, theft of $92 million in cash outside of a London security depot.

Murray’s father was born in Morocco, and his mother is English. Roughly a year after the robbery, Murray was convicted on local drug charges in Morocco and given an eight-month sentence.

Derek Parker, Murray’s U.K. attorney, told ESPN The Magazine that Murray was surprised by his release.

“I spoke to him last night and he didn't even know that he was going for a hearing on the extradition,” Parker said Wednesday. “It was a complete surprise. When he arrived to court, they told him, ‘You're a Moroccan citizen. You can go.’”

The Associated Press has reported that British police say they will now correspond with Moroccan police on the inquiry.

Known for his punching power, Murray holds an 8-2-1 record in MMA. He went the distance with Anderson Silva in his last bout, a September 2004 loss via unanimous decision.

Fr3ddy
25-06-2009, 12:36
Hehe, the saga continues

chief108
25-06-2009, 12:38
mooi man...

wanneer komt er nou een keer een film uit over die gast z'n leven...

Marco
25-06-2009, 12:40
Lee Murray vs Jordan Radaev Arena 2010 !

Ralph
25-06-2009, 12:52
Lee Murray vs Jordan Radaev Arena 2010 !

Ik denk dat Lee Murray lekker in Marokka blijft totdat het vergrijp verjaard is. Maar Lee Murray vs Jordan Radaev in Cassablanca 2010 lijkt me ook mooi :)

Sendur
25-06-2009, 13:01
lol 92 miljoen, goeie zaken

remco pardoel
25-06-2009, 13:32
Een boek komt er dit jaar nog!
Voor een film is men al in een vergevorderd stadium. het contract is getekend zover ik het weet
:)

Marco
25-06-2009, 13:43
van alle criminelen binnen het vechtwereldje is hij toch wel de held vindt ik.

chief108
25-06-2009, 14:05
Een boek komt er dit jaar nog!
Voor een film is men al in een vergevorderd stadium. het contract is getekend zover ik het weet

:lol:
cool, I knew it...

leks
25-06-2009, 14:57
Een boek komt er dit jaar nog!
:)

Oei die gaat op mijn lijstje.

Ralph
25-06-2009, 19:52
Haha! Vet! Kon ook niet uitblijven. Ik ga het zeker kopen! (en daar wordt Lee dan nog rijker van....)

Casparvdzouw
25-06-2009, 20:10
haha hij zit alweer vast :p

marcelt
25-06-2009, 20:33
Lekker voor 'm !

Pride_187
26-06-2009, 00:52
wat lekker voor hem? :) ik zie deze man echt als baddest on the planet, heeft meer kloten dan wij allemaal bij elkaar om zoiets te flikken. Niet iedereen gaat het altijd voor de wind he, some take their chances ;)

kentaro
26-06-2009, 12:20
Lee Murray Story part 1

http://www.youtube.com/watch?v=xaFTodIUbu0

kentaro
26-06-2009, 12:21
Lee Murray Story part 2

http://www.youtube.com/watch?v=y7Zeq9nlRa0

dirk5
26-06-2009, 12:29
wat lekker voor hem? :) ik zie deze man echt als baddest on the planet, heeft meer kloten dan wij allemaal bij elkaar om zoiets te flikken. Niet iedereen gaat het altijd voor de wind he, some take their chances ;)

Hij heeft idd meer kloten dan ons, waar wij hersenen hebben heeft hij nog een mooi stel cojones zitten.

Tsuki
26-06-2009, 12:47
is gewoon een crimineel niks meer niks minder ............

Sendur
26-06-2009, 14:11
Hij heeft idd meer kloten dan ons, waar wij hersenen hebben heeft hij nog een mooi stel cojones zitten.

Haha ofniet he, reps!

Sendur
26-06-2009, 16:17
Lol een stukje van Lee murray zijn wiki over dat hij tito k.o heeft geslagen
Haha en dat stukje van chuck is meester!

The entire alley erupted into a huge brawl. I was just standing there, and there were bodies flying all over the place. I was confused how it all happened, because it happened so fast. I was standing there with my mouth open like "what the hell is going on?" I looked over and Chuck Liddell was with his back against the wall, knocking people out that were trying to go after him. Then I looked over and there’s Tito directly past me, taking his coat off, going after Lee Murray, and Lee Murray’s backing up the alley taking his jacket off. Both their jackets come off, and Tito throws a left hook at Lee Murray and misses, and right as he missed, Lee Murray counters with, like, a five-punch combo, landed right on the chin, and knocked Tito out. OUT. Tito fell face-first down to the ground, and then Lee Murray stomped him on the face a couple of times with his boots. Then Tony Fryklund and I grabbed Lee and pushed Lee and said "Get out of here!" And Lee said "I’m sorry, I’ll see you later," and took off. And Tony Fryklund helped Tito to his feet.

Chico
26-06-2009, 16:35
dat is een brawl waar je niet in wilt zitten :D

NielsN
26-06-2009, 17:12
wat lekker voor hem? :) ik zie deze man echt als baddest on the planet, heeft meer kloten dan wij allemaal bij elkaar om zoiets te flikken. Niet iedereen gaat het altijd voor de wind he, some take their chances ;)


Hij heeft idd meer kloten dan ons, waar wij hersenen hebben heeft hij nog een mooi stel cojones zitten.


Haha ofniet he, reps!

Jullie hebben zeker ook alledrie een Holleeder mok?

Il Loco
26-06-2009, 17:30
Vriend van mij zat toen ook vast, maar hij maakt wel vrede pokoe in de bak. Free kempi.

WTF Kempi? Dit gaat over Lee Murray fool..

blackadder
26-06-2009, 18:16
van alle criminelen binnen het vechtwereldje is hij toch wel de held vindt ik.
:fp:
Een held die vermoedelijk betrokken was bij een overval waarbij een moeder en haar 8 jarige zoon gegijzeld werden.
Heb je ook posters van Jeffrey Dahmer boven je bed hangen?

dirk5
26-06-2009, 18:23
Jullie hebben zeker ook alledrie een Holleeder mok?

hehe, ik wil met mijn post zeggen dat het een klojo is die weinig verstand heeft...

het is maar hoe je het leest.

NielsN
26-06-2009, 18:31
hehe, ik wil met mijn post zeggen dat het een klojo is die weinig verstand heeft...

het is maar hoe je het leest.

Ja, klopt, daar heb je ook wel weer een punt...:D

Hoewel het ook zou kunnen dat je zonder hersenen geen cojones meer nodig hebt...

Sendur
26-06-2009, 19:34
Jullie hebben zeker ook alledrie een Holleeder mok?

Waar slaat dat nou op?

ik vindt Dirk zijn opmerking gewoon juist,
Dirk zegt gewoon dat waar hij ballen heeft wij hersens hebben wij moedigen hem toch niet aan ofzo?

Stiekem heb je zelf een Holleeder shirtje niels!!

NielsN
26-06-2009, 20:01
Stiekem heb je zelf een Holleeder shirtje niels!!

:lol:

Je weet nog niet eens hoe dicht je bij de waarheid zit... Redman had een free Holleeder shirt aan bij zijn concert laatst in A'dam. Toen heb ik toch even gekeken waar hij die vandaan had...:D

Maar seriously, ik vind dat je er niet veel over kan zeggen... Misschien is het wel een hele slimme lafbek, kan ook.

Sendur
26-06-2009, 20:03
:lol:

Je weet nog niet eens hoe dicht je bij de waarheid zit... Redman had een free Holleeder shirt aan bij zijn concert laatst in A'dam. Toen heb ik toch even gekeken waar hij die vandaan had...:D

Maar seriously, ik vind dat je er niet veel over kan zeggen... Misschien is het wel een hele slimme lafbek, kan ook.

Who knows hij is iig goed ontspoord, las dat hij ooit is neergestoken en dat hij tijdens de operatie 3 keer dood is geweest de laatste keer zelfs 4 minuten.

Zusters renden op en neer met zakken bloed om hem te redden.

Haha not your ordinary day at work.

kmr
26-06-2009, 22:28
Die Marokkanen toch altijd!

T15Boxing
27-06-2009, 00:32
Ik weet nog lang geleden, hij was de eerste man ooit die Pele Landi(Chute Box legende) KO sloeg.

marcelt
28-06-2009, 19:55
:fp:
Een held die vermoedelijk betrokken was bij een overval waarbij een moeder en haar 8 jarige zoon gegijzeld werden.
Heb je ook posters van Jeffrey Dahmer boven je bed hangen?

Hij sloeg iemand op het randje van dood die hem afgesneden had in het verkeer of zo. Verder schepte hij altijd op hoeveel mensen hij op straat al in elkaar geslagen had. Dat waren er zo verschrikkelijk veel dat het mij wel duidelijk is dat hij slachtoffers zocht op straat. Fuckin Psycho!

marcelt
28-06-2009, 20:02
wat lekker voor hem? :) ik zie deze man echt als baddest on the planet, heeft meer kloten dan wij allemaal bij elkaar om zoiets te flikken. Niet iedereen gaat het altijd voor de wind he, some take their chances ;)

Hij heeft gegokt en verloren en gun hem zijn straf van harte. Weer een gevaarlijke gek van de straat af!

TOON
28-06-2009, 20:05
Hij heeft gegokt en verloren en gun hem zijn straf van harte. Weer een gevaarlijke gek van de straat af!

x2!

remco pardoel
28-06-2009, 20:21
aan MarcelT
Lee heeft idd veel gevochten en hij was zeker niet op zoek naar slachtoffers.
Ik ben de laatste in de wereld die alles recht gaat breien...

In het geval van de man die hem en zijn gezin van de weg afsneed. Daar heeft Lee twee tikken uitgedeeld en Lee is daarvan compleet vrij gesproken.
De man was al 5 x eerder voor het gerecht geweest wegens poging tot doodslag door mensen van de weg te snijden. Hij kwam de verkeerde tegen.
Niet te snel oordelen

Wiseguy
28-06-2009, 20:21
Prachtig verhaal :D

Pride_187
28-06-2009, 20:58
dat iemand een verkeerde keuze maakt, maakt iemand nog niet per definitie een slecht mens vind ik. hij was op het geld (van de bank/staat) uit. Die stelen al genoeg vind ik :D

TheHagueBoxer
28-06-2009, 21:06
is gewoon een crimineel niks meer niks minder ............

2x niks is zo laag als een dief

marcelt
28-06-2009, 21:58
dat iemand een verkeerde keuze maakt, maakt iemand nog niet per definitie een slecht mens vind ik. hij was op het geld (van de bank/staat) uit. Die stelen al genoeg vind ik :D
Geen slecht mens?
Een man en een vrouw en een kind gijzelen en met de dood bedreigen!
Wanneer is iemand dan een slecht mens?

marcelt
28-06-2009, 22:28
aan MarcelT
Lee heeft idd veel gevochten en hij was zeker niet op zoek naar slachtoffers.
Ik ben de laatste in de wereld die alles recht gaat breien...

In het geval van de man die hem en zijn gezin van de weg afsneed. Daar heeft Lee twee tikken uitgedeeld en Lee is daarvan compleet vrij gesproken.
De man was al 5 x eerder voor het gerecht geweest wegens poging tot doodslag door mensen van de weg te snijden. Hij kwam de verkeerde tegen.
Niet te snel oordelen

Misschien oordeel ik verkeerd in het verkeersincident waar jij het over hebt. Naar aanleiding van je post even wat internet onderzoek gedaan en vond ondermeer een site waarop Lee en zijn vrienden, ook een Remco, jij? , heldhaftige vechtincidenten beschrijven. Deze onderschrijven mijn idee dat ik helemaal niet te snel heb geoordeeld. Samenvattend: Lee kan erg goed vechten en als iemand scheldt , in de weg staat of praatjes heeft slaat hij ze knock out. Hij pakt desnoods een heel groepje. Dat is wel stoer. Maar er ontstaat toch het beeld dat er niet zoveel voor nodig is om hem iemand neer te laten stompen. Ik ben er blij mee als dat soort lui vast zitten .
Maar ik begrijp jou ook wel, want je hebt met hem getraind ontdekte ik en iedereen heeft ook goede kanten en het is moeilijk te accepteren-geloven, dat iemand die je aardig vindt slechte dingen doet.

aroundtheworldinaday
28-06-2009, 22:32
Wellicht een persoon die zich "als laatste ter wereld , uit iemand anders zijn naam doet tegenspreken"

remco pardoel
28-06-2009, 23:39
Zoals ik al eerder schreef
Ik keur zeker niet alles goed wat hij gedaan heeft in zijn verleden.

Ik wilde alleen aangeven in de zaak met die man die hem en zijn gezin van de weg afsneed was het toch een ander verhaal. Mocht Lee de slechte in deze zaak zijn dan had hij de straf gekregen

We kunnen er heel kort over zijn: Lee heeft een heel bewogen leven.

Maar ja we staan ook voor mensen te juichen in de ArenA die in het verleden minder fraaie dingen gedaan hebben.

Het schijnt bij de maatschappij te horen.

en voordat we ergens anders over gaan schrijven. Ik houdt me er ver vanaf en het kost me geen moeite..

Il Loco
28-06-2009, 23:51
Hier een thread met Lee's straat gevechten, er staat ook dat sommige posts van jou zijn Remco? Klopt dat?;

http://www.fightlinker.com/street-fighting-with-lee-murray.mma

Veel verhalen lijken me toch situaties waarin de ander het uitlokt, en aangezien niemand van ons (behalve Remco mischien) erbij aanwezig is geweest, kan je er eigenlijk ook niks over zeggen...

aroundtheworldinaday
29-06-2009, 09:59
Zoals ik al eerder schreef
Ik keur zeker niet alles goed wat hij gedaan heeft in zijn verleden.

Ik wilde alleen aangeven in de zaak met die man die hem en zijn gezin van de weg afsneed was het toch een ander verhaal. Mocht Lee de slechte in deze zaak zijn dan had hij de straf gekregen

We kunnen er heel kort over zijn: Lee heeft een heel bewogen leven.

Maar ja we staan ook voor mensen te juichen in de ArenA die in het verleden minder fraaie dingen gedaan hebben.

Het schijnt bij de maatschappij te horen.

en voordat we ergens anders over gaan schrijven. Ik houdt me er ver vanaf en het kost me geen moeite..

Wheelie
29-06-2009, 10:15
81% http://i56.photobucket.com/albums/g175/evilmaster-mma/leemurray2.jpg

aroundtheworldinaday
29-06-2009, 10:44
Je doet de en het kost je moeite, bent niet objectief en bovenal moedig je het aan! (eigen woorden) Daar distanttier ik mij totaal van.
Een ieder zijn/haar mening willen boycotten onder het motto:niet te snel oordelen..het is een mening danwel principe DAAR hebben wij het over hier!
Dan is mijn vraag aan jou Remco , wie oordeelt er nu eigenlijk over wie?
Of beter gezegd: wil dit afdwingen?
Vrijheid van mening uiten is godzijdank vrij in dit land, hier mijn mening:
Ik sta NIET achter Lee zijn handelingen , vind het schande hoe hij met mensen omgaat.

Marco
30-06-2009, 14:53
:fp:
Een held die vermoedelijk betrokken was bij een overval waarbij een moeder en haar 8 jarige zoon gegijzeld werden.
Heb je ook posters van Jeffrey Dahmer boven je bed hangen?

nee ik heb geen posters van Dahmer boven mijn bed hangen want dan slaap ik niet meer.

misschien had ik ff een knipoog smiley ;) moeten plaatsen voor jou bij mijn held uitspraak...
ik vond de biggest cashrobbery zeer opmerkelijk that's all, don't worry.

Wiseguy
30-06-2009, 16:01
Wat een zwart/wit denkers en moraalridders.

Sendur
30-06-2009, 19:12
Haha Lee is gewoon een baas!

raveboy
30-06-2009, 20:46
Volgens onderstaande link is hij alweer opgepakt, geen idee of dit een beetje een betrouwbare site is?

Lee Murray Re-Arrested on $92 Million Bank Heist Charges in Morocco -- MMA FanHouse (http://mma.fanhouse.com/2009/06/25/lee-murray-re-arrested-on-92-million-bank-heist-charges-in-moro/)


Volgens deze link was hij al bezig om zelf weg te komen

Lee Murray's Prison Escape Plan Foiled | MMA, UFC, WEC, Strikeforce, Dream, Sengoku, Mixed Martial Arts, MMA Community (http://www.mmamafia.net/mma-news/news-mma/637-lee-murrays-prison-escape-plan-foiled.html)

remco pardoel
02-07-2009, 10:44
around the world in a day..
Lekker om niet op je eigen naam te DURVEN posten. Dat is een hele grote zwakte.
Maar dat begrijpen alleen echte mensen. Dat kan ik je toch niet aan je verstand brengen. Dat is MIJN mening waar ik wel 100% achtersta. Dat heeft alles te maken met eerlijk zijn en ook het gezicht achter een mening durven te zijn.

Mensen doen wat mensen willen of waar ze voor op aarde zijn gekomen en dat is hun karma.

De een wordt tuinman, de ander sportleraar, de ander een internet geek. Het is niet anders. Ik heb eerder twee maal geschreven dat ieder zijn eigen leven leidt. Dat zijn de keuzes van de persoon zelf.

Ik keur zeker niet alles goed wat Lee of wie dan ook in zijn leven gedaan heeft.
Hij moet nu boeten voor zijn fouten.

Ik keur het niet goed, dat had ik volgens mij al eerder aangegeven.

Je mag ook niet vergeten dat Lee niet alles alleen gedaan heeft... hij heeft niet en de directeur ontvoert, de kluisdeur open gedaan, zelf al het geld weg gebracht, de vrouw en het kind opgehaald, een aantal wagens tegelijkertijd naar het buitenland gereden, snap je m??? Lee is betrokken geweest bij de overal, dat wordt niet ontkent.
Omdat Lee een publiek figuur was die erg bekend was in London was het ook een makkelijk persoon om alles aan te rekenen, want wie kent nu aroundtheworldinaday of pietje puk in Engeland.

Welke rol hij had?
Dat weet ik niet en jij helemaal al niet. Maar hij heeft zeker niet de vrouw en het kind ontvoert... daar is iemand anders voor opgepakt en zit daarvoor zijn straf uit. het ging om een crew met meer dan 20 personen... (volgens de diverse media)

Eerst de feiten kennen en 100% weten, dan de moed verzamelen om op je eigen naam je (eigen) mening te geven. Dan krijg je mijn respect.

Remco Pardoel

Sendur
02-07-2009, 11:22
Misschien oordeel ik verkeerd in het verkeersincident waar jij het over hebt. Naar aanleiding van je post even wat internet onderzoek gedaan en vond ondermeer een site waarop Lee en zijn vrienden, ook een Remco, jij? , heldhaftige vechtincidenten beschrijven. .

Lol dus het komt er op neer dat Remco ook gewoon roid rage is maar zijn maat hier loopt te verdedigen volgens het artikel.

Ik heb zelf een kotshekel aan road warriors, mensen in het verkeer die afsnijden, schelden dom doen en er dan vlug uit naaien.

Ik vindt Marcelt een beetje heilig doen, ik heb ook wel is graag iemand op zijn bek willen slaan in het verkeer puur omdat diegene het verdiende!
Er zitte veel malloten op de weg, maar er zijn er nog meer in de wereld.

Lee was hier 1 van, maar er zijn er nog miljoenen!

remco pardoel
02-07-2009, 16:56
Ik verdedig Lee in de zaak met die gast die m van de weg af proberen te snijden.
Dat was de issue..

Ik zal eens kijken volgende keer in de ArenA voor wie je allemaal klapt na een partij beste MarcelT en Aroundtheworldinaday. Dan zal ik je haarfijn uitleggen wat de beste mensen in de ring buiten de ring gepresteerd hebben. Of heb je dan geen dubbel moraal?
Bij deze heb ik een paar maal uitgelegd hoe ik er over denk.
Ik veroordeel niemand en laat iedereen gewoon in zijn waarde.

dirk5
02-07-2009, 17:09
zijn broer doet het trouwens niet vekeerd op wimbledon ;)

marcelt
02-07-2009, 22:25
Remco ik weet niet of het je is opgevallen, maar er is bijna niemand die hier onder zijn eigen naam post. jij wel prima, maar om anderen daarop aan te vallen??? §

IK post niet op Mixfight om jouw respect te verkrijgen. Maar ik heet Marcel Takken. Is trouwens ook zeer makkelijk via Mixfight te achterhalen.

W.b. juichen id Arena, ja doe ik ook voor dubieuze types. Maar het verschil is dat eerdere posters bewondering uitten voor Lee's daden en dat wekt weerstand bij me op. Als ze het een goede vechter vinden prima. Daar heb ik geen moeite mee.

en waarom zou ik niet mogen oordelen? De man is een veroordeeld crimineel .

Wiseguy
02-07-2009, 22:48
Veroordeeld voor wat?

marcelt
02-07-2009, 22:54
Mishandeling, gewapende beroving.

aroundtheworldinaday
03-07-2009, 02:29
@Remco,
Fijn om te lezen dat ook jij niet alles goedkeurt! Over Respect remco, daar kan ik kort over zijn: is in deze (forumnaam) niet aan de orde.
Ik hanteer ook t principe "leven en laten leven", maar vind je ook niet dat alles en iedereen een grens heeft of stelt? dat meningen nu eenmaal verschillen? (anders zou het ook maar zaai zijn)Als je je daar niet in kunt vinden gewoon...doordat je daar anders over denkt, hoor ik dat ook graag; Ik blijf desalniettemin bij hetgeen ik eerder vermeldde(mijn visie/mening over Lee) Hoe je de dingen verwoord doet mij overkomen als een stelling die jij inneemt (en dat is je goed recht zul jij je redenen voor hebben die mij 1) niets aangaan en 2) ik ook niets van WIL weten; In je waarde zal ik je laten ,zolang meningen ook wederzijds worden gerespecteert...daar is een forum OOK voor bedoelt nietwaar!
En mochten we elkaar tegenkomen bv in de Arena ,lijkt het mij erg leuk als je de zaken uiteen wilt zetten! mits.... je"Haarfijn" thuislaat.

leks
03-07-2009, 14:35
wtf dus gypos bestaan in ut echt :lol:

sikkwitttet
03-07-2009, 20:05
zijn broer doet het trouwens niet vekeerd op wimbledon ;)
ken je jammer genoeg nog niet reps geven.

en ik vind het vet dat ie een bank berooft.staat ook nog op mijn lijstje van do's.maar dan wil ik zonder dat geweld gedoe enzo.je weet wel tunneltje graven enzo.oldschool.lachen.
maar iemand die zo over aggressief is.dikke doei.wel is hij een intressant persoon.dit vinden mensen intressant om over te lezen,roddelen en films over te zien.en die gaan er ook vast en zeker komen.joeppie.

maar wie is meer sick.hij of die gast uit autralie,die gast chopper of heete die.

dontmindme
04-07-2009, 14:53
Ik keur het niet goed, dat had ik volgens mij al eerder aangegeven.

Je mag ook niet vergeten dat Lee niet alles alleen gedaan heeft... hij heeft niet en de directeur ontvoert, de kluisdeur open gedaan, zelf al het geld weg gebracht, de vrouw en het kind opgehaald, een aantal wagens tegelijkertijd naar het buitenland gereden, snap je m??? Lee is betrokken geweest bij de overal, dat wordt niet ontkent.
Omdat Lee een publiek figuur was die erg bekend was in London was het ook een makkelijk persoon om alles aan te rekenen,
Welke rol hij had?
Dat weet ik niet en jij helemaal al niet. Maar hij heeft zeker niet de vrouw en het kind ontvoert... daar is iemand anders voor opgepakt en zit daarvoor zijn straf uit. het ging om een crew met meer dan 20 personen... (volgens de diverse media)

Eerst de feiten kennen en 100% weten, dan de moed verzamelen om op je eigen naam je (eigen) mening te geven. Dan krijg je mijn respect.

Remco Pardoel

welke rol hij had weet ik ook niet, maar ik neem aan dat er een plan wordt gemaakt van te voren en niet op t laatste moment in een impuls een vrouw en kind te ontvoeren?