PDA

View Full Version : Champions of champions 2 uitslagen (*spoiler*)



marcelt
27-06-2009, 08:12
Slecht nieuws uit Jamaica. Heb net gezien dat Ryan Simson zijn arm(?) brak op een trap van Eugene Ekkelboom, (nu 5x wmc kampioen). Ryan sloeg hem aan in ronde een en Eugene had even rubber benen. De twee rondes erna ging het gelijk op. Totdat dit gebeurde. Ryan draaide zijn rug toe terwijl hij zijn arm vastpakte. Ekkelboom stopte gelijk zijn acties terwijl de scheids er nog niet tussen was. Erg sportief! Harmen Bakker stond daarna aan de ring de handschoenen uit te doen.

Mede commentator is Ray Sefo. Hij wordt coach bij Contender Asia 2.

Nog meer slecht nieuws. Spong heeft zijn hand gebroken tegen Corbett en werd neergeslagen. Het is echter een "no contest" geworden? De commentatoren spraken er schande van en vonden dat Corbett de terechte kampioen is. Na het gevecht wilde Tyrone ook graag een rematch en zei dat Nathan een "great fighter" is.

So far for Dutch supremacy ! Meer Aussies in K1 Max?

Buakaw heeft gewonnen naar verluid.

Nu komt Anuwat. De commentatator zegt dat ie 'm op Slamm zag en dat Anuwat de vechter vh jaar in Thailand was.

Gennep-Spitfire
27-06-2009, 08:22
Verdomme!
Tot nu toe dus nie echt succes daar :ehhh:

marcelt
27-06-2009, 08:27
Kaoklai wint op punten van Clifton Brown

marcelt
27-06-2009, 08:31
Anuwat wint op tko van Liam Harrison op lowkicks en blijft kampioen. Harrison (UK) kan niet meer staan.

"My style is the punch followed by the kicks" zegt Anuwat .

Hoe voelt hij zich over de belt ? Voelt goed. Het is mijn 11e zegt hij.

marcelt
27-06-2009, 08:39
Michael Chiavello (?) en/of die andere gast hebben weer leuke one-liners:

The leg of Harrison looks like it's being barbecued

Harrison takes more hits than Google

This card is stachked like a supermarket shelf

marcelt
27-06-2009, 09:16
Yodsenklai wint makkelijk van Cosmo Alexander. Zijn 167e winst !!!! (verlies 66 of zo)
Alexander deed af en toe goede dingen, maar stond veel alleen in dekking en was bokszak. Hij kreeg veel lowkicks en gaat er op neer. Winnaar KO Yodsenklai.

marcelt
27-06-2009, 09:21
Kaoklai wint op punten van Clifton Brown

Lees net op FT dat het omgekeerd is . Zeker verkeerd verstaan.

marcelt
27-06-2009, 09:22
OOk Mosab verloren op punten. Gezichtsverlies voor het Nederlandse muay thai !

Jeru
27-06-2009, 09:32
Shit!!! Klote voor Rayen!!

marcelt
27-06-2009, 09:35
Angela Parr vs Julie kitchen > Deze belt moest naar Germaine want die won van allebei toch? Ze wordt nog genoemd door de commentatoren als absoluut ongeslagen fenomeen!

TOON
27-06-2009, 09:38
WTF?? had ik echt niet gedacht! bedoel het waren allemaal gaan koekies waar ze tegen moesten, maar WTF!!

dontmindme
27-06-2009, 09:40
dit is zo niet goed.






dammn

Jeru
27-06-2009, 09:42
Damn... wat een slap gelul van die commentator over het haar van Parr...

Jeru
27-06-2009, 09:49
Er zit gewoon een miss America bij als commentator?????

Jeru
27-06-2009, 09:51
Pfff ook weer lekker partijdig in voordeel van "Angie"... Geen mooie partij trouwens. Wordt punten voor Julie denk ik.

DAJAK
27-06-2009, 09:53
Kan iemand vertellen hoe die partij van spong nou ging??

marcelt
27-06-2009, 10:01
Kitchen wint de belt. Ze was de dominante vechtster. Ze raakte veel met teeps en was sterker in de clinch en raakte met knieen en ellebogen. Angela raakte meer met stoten. Echte muay thai stijl partij. Leuk om te zien.

Jeru
27-06-2009, 10:01
Kitchen wint idd op punten (unaniem). Spong heb ik niet gezien....

RedDawn
27-06-2009, 10:01
Er zit gewoon een miss America bij als commentator?????

Ik zie het probleem niet!

marcelt
27-06-2009, 10:02
Er zit gewoon een miss America bij als commentator?????
Ja ze doet taekwondo en mma en is natuurlijk celeb.

payap
27-06-2009, 10:03
OOk Mosab verloren op punten. Gezichtsverlies voor het Nederlandse muay thai !

Ben ik niet met je eens Marcel.

De hele line up is doorweven van wereldtoppers. En de matchmaking is ijzersterk. Zie geen partij waarvan ik denk nou die heeft ook weer een mooi makkie als tegenstander. En we zien het helaas vaak zat anders.

Op punten verliezen van een Kulebin is iets wat iedereen kan gebeuren en geen schande is. Kulebin is in zijn klasse wereldtop! Hoop dat we hem ook in Nederland in actie nog eens zien.

En Spong breekt zijn hand. Simson breekt een arm. Dat heet vreselijk pech hebbe. Een blessure heeft niemand in de hand.

Hopen dat Marco het zo beter doet.

marcelt
27-06-2009, 10:04
Kan iemand vertellen hoe die partij van spong nou ging??

Corbett sloeg Tyrone voordat het gevecht was vrijgegeven, maar volgens het commtaar was het gevecht al afgewaaid door de scheids. Dit is wat ik heb gelezen. Maar nu wordt gevecht Marco Pique uitgezonden en daarna Spong!

TommieWeber
27-06-2009, 10:09
Heeft Buakaw Blesure's?

Jeru
27-06-2009, 10:09
WOW!!!! Pique KO'd Wright effe keihard :D

marcelt
27-06-2009, 10:10
Pique wint op KO!!! van Wright .

marcelt
27-06-2009, 10:11
He sends a big message to the fighters on Contender Asia II

Jeru
27-06-2009, 10:11
Mooie overhand right in de 1e ronde al meteen. Toch nog een winstpartijtje ;)

marcelt
27-06-2009, 10:11
Heeft Buakaw Blesure's?

Hij heeft me nog niet gebeld.

Jeru
27-06-2009, 10:12
Harmen loopt nu gewoon ín de ring foto's te nemen haha.

TOON
27-06-2009, 10:14
wow mooie overhand right van Pique!! zat er strak op zeg....

marcelt
27-06-2009, 10:15
O nu Slowinski.

Interview Pique. Message to the contestants of the Contender Asia II:
Iam coming for you. I am gonna get you.

marcelt
27-06-2009, 10:19
[quote=payap;762162]Ben ik niet met je eens Marcel.

De hele line up is doorweven van wereldtoppers. En de matchmaking is ijzersterk. Zie geen partij waarvan ik denk nou die heeft ook weer een mooi makkie als tegenstander. En we zien het helaas vaak zat anders.

quote]

Geen makkies, maar wel 3 verlies. De tegenstanders zijn sterker. Het breken heeft ook te maken met hoe je blokt. Daarom blokken de Thais met scheenbeen.

marcelt
27-06-2009, 10:23
Slowinski doet wai kru. Trainde vroeger in WMC Camp Samui dacht ik.

payap
27-06-2009, 10:23
Pique wint op KO!!! van Wright .

Yeah!!!!!! Klasse Marco!

Jeru
27-06-2009, 10:24
Zo.... Slowinsky en Quarteron gaan aardig los haha.

Jeru
27-06-2009, 10:25
2 keer 8 tellen al tegen Quarteron.

payap
27-06-2009, 10:28
[quote=payap;762162]Ben ik niet met je eens Marcel.

De hele line up is doorweven van wereldtoppers. En de matchmaking is ijzersterk. Zie geen partij waarvan ik denk nou die heeft ook weer een mooi makkie als tegenstander. En we zien het helaas vaak zat anders.

quote]

Geen makkies, maar wel 3 verlies. De tegenstanders zijn sterker. Het breken heeft ook te maken met hoe je blokt. Daarom blokken de Thais met scheenbeen.


Dat is zo, maar Ryan weet echt wel hoe dit te blokken. Hij heeft zo'n beetje alle top thais gehad en stond ooit nr.2 in het Rajadamnern. Heb de partijen niet zelf gezien maar Spong en Simson zie ik als pech als door blessure verlies. Maar moet de partijen nog zien want weet niet hoe ze zijn gegaan.

En Marco winst en Mosab verlies 1-1

Jeru
27-06-2009, 10:28
Keek naar de lijst van Quarteron (33-4-0) en dacht waarom zit die man niet in de K-1, maar na de eerste ronde gezien te hebben zie ik al meteen waarom :D

payap
27-06-2009, 10:29
Maar zie Harmen online. Hoe is het met de blessures van Ryan en Tyrone?

Jeru
27-06-2009, 10:30
Slowinsky wint op KO in de 2e ronde!

marcelt
27-06-2009, 10:30
KO win voor Slowinski in R2 !

Jeru
27-06-2009, 10:30
LOL.... stream meteen afgekapt hahaha.

marcelt
27-06-2009, 10:32
Keek naar de lijst van Quarteron (33-4-0) en dacht waarom zit die man niet in de K-1, maar na de eerste ronde gezien te hebben zie ik al meteen waarom :D

Ze zeiden dat ie in K1 ging vechten, tenminste dat was het gerucht.

Sendur
27-06-2009, 10:32
Slowinski ook gewonnen op K.O toch?

payap
27-06-2009, 10:34
Slowinski doet wai kru. Trainde vroeger in WMC Camp Samui dacht ik.

Klopt. Heel veel muaythai toppers komen van dit WMC kamp op Koh Samui. Alexei Ignashov, Mark Hunt, Askerov, Alex Daily, enz.

Hebben medaar ook al geen trainingsstaf. Nokweed davy (3 x rajadamnern champ en bevocht op zn oude dag met 70 kg 5 ronden Le Banner) zn broer Paedang (Rajadamnern kampioen) hoofdtrainer Hanarong, Ene lucky die nog aziatisch bokskampioen was.

Jeru
27-06-2009, 10:36
Hey de stream laat nu een gevecht van Hardonk in Japan zien (MMA) :D
Effe kijken. Ouwe partij hoor ;)

iconian
27-06-2009, 10:36
Corbett sloeg Tyrone voordat het gevecht was vrijgegeven, maar volgens het commtaar was het gevecht al afgewaaid door de scheids. Dit is wat ik heb gelezen. Maar nu wordt gevecht Marco Pique uitgezonden en daarna Spong!

van pique wel, slowinski ook, maar spong niet

marcelt
27-06-2009, 10:38
Nee Spong niet meer. Shit. Ik keek naar de line up die Harmen had gepost.

marcelt
27-06-2009, 11:04
Kan iemand vertellen hoe die partij van spong nou ging??

someone from Sherdog says: Carnage was dropped with a flying knee in the first (though it was ruled a slip for some reason) and then again later in the round with a right hand. In the second round he came out southpaw and caught Spong with a left cross-right hook combo that put him out. Spong managed to get to his feet at the end of a very long 10 count but was clearly out. I have a feeling this fight may be overturned to a ko win, the error was completely the refs.

Richelieu
27-06-2009, 11:16
Maar zie Harmen online. Hoe is het met de blessures van Ryan en Tyrone?

heren heren...te veel informatie die ik nu heb en te weinig tijd om het te delen! Eerst maar eens met het verslag bezig gaan en wat eten want het gala was om 4 uur in de nacht afgelopen. We zijn net terug in het hotel!

Jeru
27-06-2009, 11:21
....want het gala was om 4 uur in de nacht afgelopen. We zijn net terug in het hotel!


:eek:

Misschien kan je beter slapen :lol:

Richelieu
27-06-2009, 11:27
Harmen loopt nu gewoon ín de ring foto's te nemen haha.

Hoop dat het Mixfight logo goed in beeld is gekomen ;)

Jarno
27-06-2009, 11:44
someone from Sherdog says: Carnage was dropped with a flying knee in the first (though it was ruled a slip for some reason) and then again later in the round with a right hand. In the second round he came out southpaw and caught Spong with a left cross-right hook combo that put him out. Spong managed to get to his feet at the end of a very long 10 count but was clearly out. I have a feeling this fight may be overturned to a ko win, the error was completely the refs.

heb geen beelden gezien maar als ik dit zo lees moet het alles of niets pot zijn geweest... hoop dat er ergens nog beelden komen in goeie kwaliteit...

iconian
27-06-2009, 13:30
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDI3OTg0.html
video van het einde spong - corbett van die stream, en interviews

iconian
27-06-2009, 13:41
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDE1MDA0.html
john wayne parr vs buakaw met nog een gevecht en een hoop onzin ertussendoor.
dit is allemaal van de stream afgehaald

http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDIzNDYw.html
clifton brown vs kaoklai zelfde

Ch3f1
27-06-2009, 14:00
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDI3OTg0.html
video van het einde spong - corbett van die stream, en interviews

Spong gaat keihard neer op rechterhoek, dus volgens mij heeft dat niet met een gebroken hand te maken. Hij stond namelijk zelf op halve afstand, ben benieuwd naar de hele partij. Het lijkt erop dat Corbett hier wel duidelijk aan het langste eind heeft getrokken.

iconian
27-06-2009, 14:03
Spong gaat keihard neer op rechterhoek, dus volgens mij heeft dat niet met een gebroken hand te maken. Hij stond namelijk zelf op halve afstand, ben benieuwd naar de hele partij. Het lijkt erop dat Corbett hier wel duidelijk aan het langste eind heeft getrokken.

jah inderdaad, de no contest was vanwege een gebroken hand zei de announcer. maar de scheids zei game over en spong ging gelijk daarna weer neer. Omdat corbett doorging nadat de scheids de partij stopte zou je kunnen zeggen boete of wat dan ook. Maar Spong was out en had verloren, maar de ref had dat ook aan corbett duidelijk moeten maken. Die verontschuldigde zich nog naar spong toe, klasse.

m.g
27-06-2009, 14:34
Denk dat hij gewoon verloren heeft op een heerlijke hoek maar je ziet net niet waar daarvoor gebeurd. Spong doet het niet goed in deze gewichtsklasse erg jammer. Pique altijd goed zo'n overwinning, heeft niemand daar de beelden van?! Mosab kan gebeuren. Simson dat is gewoon klote.

Ch3f1
27-06-2009, 20:11
jah inderdaad, de no contest was vanwege een gebroken hand zei de announcer. maar de scheids zei game over en spong ging gelijk daarna weer neer. Omdat corbett doorging nadat de scheids de partij stopte zou je kunnen zeggen boete of wat dan ook. Maar Spong was out en had verloren, maar de ref had dat ook aan corbett duidelijk moeten maken. Die verontschuldigde zich nog naar spong toe, klasse.

Bij de F1 verlies je ook met een lekke band, alle materialen hebben hun grenzen.

De partij was vooraf behoorlijk beladen en Corbett heeft behoorlijk water bij de wijn moeten doen (gewicht en ellebogen) en zou na mijn mening mede daarom al de terechte winnaar zijn.

gospeljohn
28-06-2009, 15:47
It was a good event. We here were fortunate to have it on PPV by delay, so no problems with it, so could record it also (anyone not seen the whole event yet - maybe you can find someone with it) cough cough. . .
There are offers of a refund or a copy of the event for those who payed for the online version. There is a thread about it on sportzblitz kickboxing forum.

Simson was unfortunate. He was winning an even fight until his injury.
Slowinski slaughtered Quarteron. I was suprised by that one.
Commentators thought JWP was unlucky not to win, I agree, though it was even and JWP looked like he felt beaten.

micha
28-06-2009, 20:23
hoeveel weegt Spong nou? dit was toch een -90 partij?

Anderson
28-06-2009, 20:40
Volgens mij 95 kg

Highline
29-06-2009, 09:11
waarom stond er niemand van vathorst in de hoek bij simson?

bryan
29-06-2009, 10:37
yep die hoek van corbett lijkt me gewoon er prima opzitten.. en spong ziet er niet echt uit alsof hij die ff weg had geslikt.. jammer maar helaas ik zeg dat nog een KO verlies partij er bij.. Spong moet echt wennen aan deze gewichtsklasse. Laatste 4 partijen volgens mij 2 keer KO..

Anderson
29-06-2009, 13:40
Yodsenklai wint makkelijk van Cosmo Alexander. Zijn 167e winst !!!! (verlies 66 of zo)
Alexander deed af en toe goede dingen, maar stond veel alleen in dekking en was bokszak. Hij kreeg veel lowkicks en gaat er op neer. Winnaar KO Yodsenklai.


Wel jammer dat Yod het zo makkelijk had. Het liefst had ik Steven Wakeling willen zien tegen Yod.

Djani
29-06-2009, 14:05
Wel jammer dat Yod het zo makkelijk had. Het liefst had ik Steven Wakeling willen zien tegen Yod.

Ja maar kom op man, eerlijk, had jij verwacht dat Cosmo geslacht zou worden door Yod:D? Ik dacht eerder aan een punten overwinning, ik vind Cosmo toch echt een solide vechter waarvan ik vooraf verwachtte dat ie goed tegenstand zou kunnen bieden

Anderson
29-06-2009, 16:35
Nee ik had het zeker niet verwacht daarom vind ik het zo jammer.
Volgende keer moeten ze het programma niet veranderen.

Tegen wie moet de Yod de volgende keer vechten Petrosyan, Wakeling, kyshenko, Chabari, Souwer[rematch], Gunyar, Holzken?

Djani
29-06-2009, 16:49
Nee ik had het zeker niet verwacht daarom vind ik het zo jammer.
Volgende keer moeten ze het programma niet veranderen.

Tegen wie moet de Yod de volgende keer vechten Petrosyan, Wakeling, kyshenko, Chabari, Souwer[rematch], Gunyar, Holzken?

Tegen Petrosyan zou zoiezo een wereldpartij zijn. De winnaar daarvan is voor mij de wereldkampioen. En tegen Holzken(en dan op 72,5kg) zou denk ik ziekelijk spectaculair zijn

iconian
29-06-2009, 19:25
I am an angry man at the moment," said Corbett from Jamaica."I dropped him beautifully. I won the fight but not officially, so there is no excitement, no winning feeling after the biggest fight of my life."
"All I saw him (the referee) do was finish the count, step aside and motion to me. I thought he was saying `go' to me," said Corbett.
"Spong then looked at me put his hands up and so I jumped in and hit him again, knocking him out again."
"I couldn't believe it,
The referee had not made it clear that he had stopped it."
"You have to flag it off with both hands and hold the (beaten) fighter and don't let anyone near him.
"I got dropped earlier so I was going to take every chance to take him out."
Corbett said many at ringside were left fuming.
"It was clearly a misunderstanding, so the win should stand," said the 29-year-old.
"I am dirty. The purists will know I won but I don't get the official recognition or even the knockout bonus.
"I will definitely be disputing the decision."

http://www.goldcoast.com.au/article/2009/06/29/93375_gold-coast-sport.html