PDA

View Full Version : videos Champions of Champions 2 = spoiler



iconian
27-06-2009, 14:59
maar ff new thread gemaakt:

note: het is van de stream dus er zit een hoop promo en onzin tussen. van spong vs corbett viel de stream weg dus dat is alleen het einde

spong corbett
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDI3OTg0.html

pique wright
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDY1MjA4.html

kitchen river-par
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDYyMzAw.html

yodsenklai vs wakeling
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDU1ODcy.html

anuwat - harrison
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDQ1NDIw.html

simson - ekkelboom
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDM4ODUy.html

kaoklai - brown
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDIzNDYw.html

amrani - culebin
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxMzk5NjY4.html

parr - buakaw
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDE1MDA0.html

het is op youku dus voor westerlingen is de verbinding erg traag ;)

marcelt
27-06-2009, 15:04
Erg traag idd. Maar toch erg bedankt.

Tsuki
27-06-2009, 15:13
b e d a n k t . . . . . . . . . . . . .

chief108
27-06-2009, 15:24
wat irritant!!!!

m.g
27-06-2009, 15:36
Damn niet normaal hoe traag dit gaat gelukkig ben ik aan het werk en heb ik tot 21uur de tijd!!

pure
27-06-2009, 15:54
haha is spong ko gegaan ofzo waarom begint filmpje daar !!!!

NielsN
27-06-2009, 16:30
Lama...

rafi
27-06-2009, 16:33
carnage voelt zich echt genaaid. hij heeft duidelijk van spong gewonnen.

Tony Galento
27-06-2009, 17:02
Spong kan beter is een nieuwe trainer zoeken.

Hannes_Oss
27-06-2009, 17:11
Jammer voor Spong en Simson.

tommy_75
27-06-2009, 17:14
Slovinsky vs. Quarteron?

m.g
27-06-2009, 17:35
Spong kan beter is een nieuwe trainer zoeken.

Waarom?! Hij is niet zo goed bezig maar dan hoeft hij niet gelijk van trainer te verandere mischien wel een andere training. En daarbij het gewicht wat hij nu draagt is ook een anders en de stoten van zijn tegenstanders zijn ook zwaarder.

Great Gambler
27-06-2009, 17:36
Zie je.... de meeste mensen hier die praten lucht over spong. Hij gaat het zwaar krijgen... wat ik al helemaal niet begrijp is dat Spong in de laatste 16 zit en Saki niet.. ik heb zo hekel aan die Simon Ruts... zomaar lomp doen over Saki... Tuurlijk moet je genoeg betalen voor Saki... want deze vechter zet wel een partij neer en gaat niet KO als die arogante spong.

m.g
27-06-2009, 17:49
Damn heeft niemand ergens een feed waar het wat sneller gaat dit gaat echt te langzaam.

iconian
27-06-2009, 17:51
Slovinsky vs. Quarteron?

http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDgxMTA4.html

was de laatste partij, kwam er iets later op.

Laden is inderdaad ruk, maar je kunt het doorspoelen naar de partij zelf.. Hoop dat spong corbett nog ergens te vinden is, schijnt een felle eerste ronde te zijn geweest =)

kmr
27-06-2009, 18:04
Het lijkt alsof Tyrone snelheid verloren heeft en kracht tekort komt op dit gewicht.

kmr
27-06-2009, 18:41
En ik las net dat Spong toch Corbett neerkreeg met een knie en later met een rechterhoek.

tommy_75
27-06-2009, 19:08
http://v.youku.com/v_show/id_XMTAxNDgxMTA4.html

was de laatste partij, kwam er iets later op.

Laden is inderdaad ruk, maar je kunt het doorspoelen naar de partij zelf.. Hoop dat spong corbett nog ergens te vinden is, schijnt een felle eerste ronde te zijn geweest =)

Thanks :)

Tsuki
27-06-2009, 19:14
al die spong haters can suck my ballzzzzzzzz................................

K-1sunstarr
27-06-2009, 19:21
Gelukkig no contest voor Tyrone, of dat mazzel is weet ik niet maar hij komt harder terug bij de volgende ontmoeting.

Tony Galento
27-06-2009, 19:22
Waarom?! Hij is niet zo goed bezig maar dan hoeft hij niet gelijk van trainer te verandere mischien wel een andere training. En daarbij het gewicht wat hij nu draagt is ook een anders en de stoten van zijn tegenstanders zijn ook zwaarder.

Als jij dat al ziet vraag ik me af waar z'n begeleiding mee bezig is.

Tony Galento
27-06-2009, 19:24
al die spong haters can suck my ballzzzzzzzz................................


Vroeger had je binnen drie seconden honderd reply's dat Spong Jezus was en z'n trainer onze lieve heer.

Tis nu wat stil.

NielsN
27-06-2009, 19:37
Het is maar goed dat die filmpjes de hele tijd vastlopen, want ik word wild agressief van die commentatoren...

Heeft niemand een fatsoenlijke link?

gymalkmaar1
28-06-2009, 00:08
waar zit toch in godsnaam die 82,5 kilo bij kaoklai?? nooit begrepen hoe lang is hij>??

Justinian
28-06-2009, 00:25
Spong kan beter is een nieuwe trainer zoeken.
Onder Carbin heeft Spong van zijn 88 partijen slechts 3(!) verloren (Shootboxing niet meegerekend), waarvan 2 tegen Zeyada. Hoewel deze partij de boeken in gaat als een no contest, lijkt mij een winst voor Corbet meer op zijn plaats.

De overstap naar het zwaardere gewicht verloopt niet vlekkeloos, maar dat wil niet zeggen dat hij slecht vecht. Met het aankomen van (flink wat) gewicht zal hij ook zijn stijl enigszins aanpassen. Tegen Saki ging er een enorme dreiging uit van Spong en zette hij Saki in zijn achteruit. Saki won weliswaar de partij, maar dat neemt niet weg dat Spong in deze partij liet zien met de top mee te kunnen draaien. Natuurlijk zal hij moeten wennen in dit zwaardere gewicht, maar om nou te zeggen dat Spong beter een nieuwe trainer kan gaan zoeken vind ik persoonlijk niet alleen onzin, maar ook redelijk respectloos jegens Lucien.

De partij tegen Corbet verliep vrij goed en als ik het goed heb begrepen scoorde Spong in de eerste ronde een down op Corbet. Spong brak zijn hand en kon in de tweede ronde dus minder gebruik maken van zijn handen. Ik denk dat dit zeker een (belangrijke) rol heeft gespeeld in de tweede ronde. Ik zou Spong en Lucien dus zeker niet alleen willen afrekenen op deze verliespartij, maar kijken naar alle partijen van Spong. Veranderen van trainer lijkt me in het geval van dit geweldige duo geen slimme zet.

Fasada
28-06-2009, 00:42
Ben het helemaal eens met Justi, denk meer dat Spong mentaal gewoon meer kan groeien. Hij is erg jong en men heeft hem al voor dat hij zwaargewicht ging vechten op een voetstuk geplaatst. Dat brengt gewoon extra druk. Niet alleen het gewicht van hem zelf zal hij aan moeten wennen maar ook de stoten die hij moet incasseren.

Hij was bij beide gevechten (Saki & Nathan) niet eens de mindere vechter, hij had ook een beetje pech.

Het zou Spong sieren om de rematch op de regels van Corbett te vechten, dan kan hij zijn no-contest rechtzetten en meteen de Australische commentaren de mond snoeren (wat een biased stel was dat zeg!)

Pitbull.
28-06-2009, 03:33
Tyrone Spong = Jezus en Lucien de Lieve Heer!!:cool2:

zonde.. maar het komt allemaal wel goed..

marcelt
28-06-2009, 09:56
Wat is biased Fasada?

marcelt
28-06-2009, 09:58
Heeft iemand al normaal werkende filmpjes gevonden?

dontmindme
28-06-2009, 12:11
Het zou Spong sieren om de rematch op de regels van Corbett te vechten, dan kan hij zijn no-contest rechtzetten en meteen de Australische commentaren de mond snoeren (wat een biased stel was dat zeg!)


ik ga met je mee.
op thaise regels in nederland:thup:

Tony Galento
28-06-2009, 12:24
Onder Carbin heeft Spong van zijn 88 partijen slechts 3(!) verloren (Shootboxing niet meegerekend), waarvan 2 tegen Zeyada. Hoewel deze partij de boeken in gaat als een no contest, lijkt mij een winst voor Corbet meer op zijn plaats.

De overstap naar het zwaardere gewicht verloopt niet vlekkeloos, maar dat wil niet zeggen dat hij slecht vecht. Met het aankomen van (flink wat) gewicht zal hij ook zijn stijl enigszins aanpassen. Tegen Saki ging er een enorme dreiging uit van Spong en zette hij Saki in zijn achteruit. Saki won weliswaar de partij, maar dat neemt niet weg dat Spong in deze partij liet zien met de top mee te kunnen draaien. Natuurlijk zal hij moeten wennen in dit zwaardere gewicht, maar om nou te zeggen dat Spong beter een nieuwe trainer kan gaan zoeken vind ik persoonlijk niet alleen onzin, maar ook redelijk respectloos jegens Lucien.

De partij tegen Corbet verliep vrij goed en als ik het goed heb begrepen scoorde Spong in de eerste ronde een down op Corbet. Spong brak zijn hand en kon in de tweede ronde dus minder gebruik maken van zijn handen. Ik denk dat dit zeker een (belangrijke) rol heeft gespeeld in de tweede ronde. Ik zou Spong en Lucien dus zeker niet alleen willen afrekenen op deze verliespartij, maar kijken naar alle partijen van Spong. Veranderen van trainer lijkt me in het geval van dit geweldige duo geen slimme zet.

Dat is ook zo'n mooie, een verlies niet meerekenen omdat het een shootboxing partij betreft. Nou zag ik op de site van Blacklabel dat Carbin een ongeslagen fightrecord heeft, die partij tegen Mousid was zeker ook op shootboxing regels.

nila
28-06-2009, 14:46
Youtube:
Buakauw vs parr

http://www.youtube.com/watch?v=jdGqqe5Kgp4&feature=channel

Ik ga proberen de andere ook te vinden.

Veel betere stream.

Tov
28-06-2009, 15:34
stukken beter zo, thanx.

gospeljohn
28-06-2009, 16:23
You will have to forgive me if I am off the mark as I read this thread with a little help, I am not Dutch.
I don't think its fair to say Spong being new to heavier weight classes counts in this fight. Nathan fights at a lighter weight and went into the fight slightly lighter.
We got it delayed no PPV here, so it was possible to watch it multiple times or even record it. I saw the fight a number of times. Spong wasn't that bad, he just got caught by a good 2 punch combo.
It was the only non FTR fight of the night as Spongs camp wanted that. So if they fight again, I think it will be with FTR, which I honestly believe puts it more into Nathans favor.
A rematch would be nice to see.

Ellen
28-06-2009, 18:51
Zie je.... de meeste mensen hier die praten lucht over spong. Hij gaat het zwaar krijgen... wat ik al helemaal niet begrijp is dat Spong in de laatste 16 zit en Saki niet.. ik heb zo hekel aan die Simon Ruts... zomaar lomp doen over Saki... Tuurlijk moet je genoeg betalen voor Saki... want deze vechter zet wel een partij neer en gaat niet KO als die arogante spong.


Nou ZOMAAR lomp doen over Saki.......er werd keurig uitgelegd hoe wat waarom toch? :-S
Maar ja elk verhaal heeft 2 kanten.

Ik ben het met je eens dat Saki een topvechter is. Ik ben zelf een Spong fan en had dolgraag een rematch gezien. Hopelijk komt dat nog. En Spong arrogant...?! Vind het alles behalve een arrogante vechter/persoon!

TOON
28-06-2009, 19:20
Onder Carbin heeft Spong van zijn 88 partijen slechts 3(!) verloren (Shootboxing niet meegerekend), waarvan 2 tegen Zeyada. Hoewel deze partij de boeken in gaat als een no contest, lijkt mij een winst voor Corbet meer op zijn plaats.

De overstap naar het zwaardere gewicht verloopt niet vlekkeloos, maar dat wil niet zeggen dat hij slecht vecht. Met het aankomen van (flink wat) gewicht zal hij ook zijn stijl enigszins aanpassen. Tegen Saki ging er een enorme dreiging uit van Spong en zette hij Saki in zijn achteruit. Saki won weliswaar de partij, maar dat neemt niet weg dat Spong in deze partij liet zien met de top mee te kunnen draaien. Natuurlijk zal hij moeten wennen in dit zwaardere gewicht, maar om nou te zeggen dat Spong beter een nieuwe trainer kan gaan zoeken vind ik persoonlijk niet alleen onzin, maar ook redelijk respectloos jegens Lucien.

De partij tegen Corbet verliep vrij goed en als ik het goed heb begrepen scoorde Spong in de eerste ronde een down op Corbet. Spong brak zijn hand en kon in de tweede ronde dus minder gebruik maken van zijn handen. Ik denk dat dit zeker een (belangrijke) rol heeft gespeeld in de tweede ronde. Ik zou Spong en Lucien dus zeker niet alleen willen afrekenen op deze verliespartij, maar kijken naar alle partijen van Spong. Veranderen van trainer lijkt me in het geval van dit geweldige duo geen slimme zet.

x2 laten we vooral de rede laten zegevieren....Spong is gewoon een geweldige vechter, het is allemaal VEEEEEEEEEL te vroeg om nu al te concluderen dat Spong niet op dit gewicht uit de voeten kan of dat de combo met Lucien niet meer werkt...kom op zeg...hij heeft verloren van Saki in z'n eerste K-1 wedstrijd op dat podium...so what, dat kan iedereen overkomen, Saki is geen pannenkoek! Deze no contest was in mijn ogen ook niet terecht, corbett had in mijn ogen gewonnen, maar goed, das net als Saki wederom geen pannenkoek! Spong zal nog wel meer wedstrijden verliezen in de K-1...so what! het is een geweldige vechter om te zien en hij zal er altijd meer winnen dan verliezen...

Djani
29-06-2009, 12:57
waar zit toch in godsnaam die 82,5 kilo bij kaoklai?? nooit begrepen hoe lang is hij>??

Hij ziet er 10 kilo lichter uit idd, maar als je hem naast de 70 kg vechters zet, dan zie je dat zijn benen echt fokking gespierd zijn.

Justinian
29-06-2009, 13:18
Dat is ook zo'n mooie, een verlies niet meerekenen omdat het een shootboxing partij betreft.
Shootboxing is op andere regels dan K-1 of Thaiboksen. Je mag gooien en submissions aanzetten tijdens het staande gevecht. De puntentelling is ook anders. Lijkt me logisch dat deze partij niet wordt meegerekend, dat geldt ook wanneer het een winstpartij zou zijn geweest. Ook al reken je deze verliespartij mee, dan nog heeft Spong een bijna perfect record.

Waarom haat je Spong eigenlijk?

Tony Galento
29-06-2009, 13:24
Shootboxing is op andere regels dan K-1 of Thaiboksen. Je mag gooien en submissions aanzetten tijdens het staande gevecht. De puntentelling is ook anders. Lijkt me logisch dat deze partij niet wordt meegerekend, dat geldt ook wanneer het een winstpartij zou zijn geweest. Ook al reken je deze verliespartij mee, dan nog heeft Spong een bijna perfect record.

Waarom haat je Spong eigenlijk?

Ik heb geen hekel aan Spong, wel aan de hype en de fans die zich er in verliezen.

In de tijd dat ie altijd won had je binnen een half uur honderd replies van mensen die hem en Lucien Carbin ophemelden tot in het oneindige.

Ik vraag me af waar ze zijn gebleven.

En geloof jij dat die shoot partij niet was meegerekend als hij die gewonnen had?

Justinian
29-06-2009, 15:27
Ik heb geen hekel aan Spong, wel aan de hype en de fans die zich er in verliezen.

In de tijd dat ie altijd won had je binnen een half uur honderd replies van mensen die hem en Lucien Carbin ophemelden tot in het oneindige.

Ik vraag me af waar ze zijn gebleven.

En geloof jij dat die shoot partij niet was meegerekend als hij die gewonnen had?
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het logisch is de partij niet mee te rekenen, ook al was het een winst.

Tony Galento
29-06-2009, 15:47
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het logisch is de partij niet mee te rekenen, ook al was het een winst.


Dat vind ik dus gelul. We hebben het hier niet over een MMA partij.

De man van 14K
29-06-2009, 15:52
@Marcel T ; Biased is vooringenomen / partijdig

Tsuki
29-06-2009, 15:53
dan kijk je ff bij souwer zijn record die heeft ook een aantal shootboks partijen staan ....... dan weet je wat

sikkwitttet
29-06-2009, 16:05
justi is wright, right, heeft gelijk endergelijken.

spong van trainert veranderden omdat ie 2 keer verliest.bull.

Justinian
29-06-2009, 16:08
Dat vind ik dus gelul. We hebben het hier niet over een MMA partij.
Dat mag je vinden. Feit dat er submissions zijn toegestaan maakt het spel mijns inziens anders. Ik vind daarom dat je de uitslagen daarom van elkaar zou moeten scheiden. Maar goed, zoals ik hiervoor ook al schreef, waar hebben we het over?! Het gaat om een Shootboxingpartij die hij heeft verloren en als je die partij erbij optelt dan kom je op 4 officiele verliespartijen en wat mij betreft 5 officieuze verliespartijen (incl. Corbet).

FMACH
29-06-2009, 21:04
al die spong haters can suck my ballzzzzzzzz................................

ha,ha - look our seminar on 29.08.2009 - Tyrone is the King.

raveboy
29-06-2009, 23:46
De meeste filmpjes van het gala.

Met de groene logo's erachter kan je op het groene logo klikken, dan werkt het , die met google checkout moet je denk ik voor betalen.

GFL - GoFightLive - The World's Leading MMA and Boxing Video Site - Video Catalog (http://www.gofightlive.tv/priv/showCatalog.do?year=2009)

JeMalleMoer
30-06-2009, 00:27
You will have to forgive me if I am off the mark as I read this thread with a little help, I am not Dutch.
I don't think its fair to say Spong being new to heavier weight classes counts in this fight. Nathan fights at a lighter weight and went into the fight slightly lighter.
We got it delayed no PPV here, so it was possible to watch it multiple times or even record it. I saw the fight a number of times. Spong wasn't that bad, he just got caught by a good 2 punch combo.
It was the only non FTR fight of the night as Spongs camp wanted that. So if they fight again, I think it will be with FTR, which I honestly believe puts it more into Nathans favor.
A rematch would be nice to see.

The discussion isn't about Spong vs Nathan specific. It's pretty obvious that he lost. It's more about his performance in the HW class in general.

iconian
01-07-2009, 11:02
de knockout door spong in de tweede ronde:

http://www.youtube.com/watch?v=0TbjgUl6PtY

De man van 14K
01-07-2009, 11:27
ik wil graag een rematch zien, Spong moet echt in staat zijn te kunnen winnen van deze kerel!

chief108
01-07-2009, 11:43
:stupid:

payap
01-07-2009, 20:03
Dat is ook zo'n mooie, een verlies niet meerekenen omdat het een shootboxing partij betreft. Nou zag ik op de site van Blacklabel dat Carbin een ongeslagen fightrecord heeft, die partij tegen Mousid was zeker ook op shootboxing regels.

Lucien heeft ook een verliespartij tegen de Fransman Rychard Sylla

iconian
01-07-2009, 21:27
video van volle ronde 2 en 3.
http://www.youtube.com/watch?v=HEOrhVL03Yk

castro
02-07-2009, 07:59
video van volle ronde 2 en 3.
http://www.youtube.com/watch?v=HEOrhVL03Yk

Spong is een absoluut natuurtalent. Als je daar aan twijfelt ben je niet goed bij je hoofd. Toch heeft hij een ontzettend groot risico genomen om te kiezen voor de eeuwige roem en het bijbehorende geld. Dit kan je alleen maar bereiken in de HW division. De manier waarop spong de stoten en trappen in deze gewichtsklasse wegsteekt, spreken boekdelen.
Hieraan zie je zonneklaar dat spong geen natuurlijk HW is, en dat ook nooit kan worden.
Het lijkt me erg ongezond voor deze jongeman om op deze manier zijn carriere verder uit te bouwen.

Tyrone wereldtop: heel zeker, Tyrone HW wereldtop: heel moeilijk!

iconian
02-07-2009, 12:15
eindelijk goed filmpje spong-carnage

http://www.youtube.com/watch?v=-rNj1vxwsJA

iconian
02-07-2009, 13:07
spong had m echt in die tweede ronde, kon daar echt een klasseverschil zien. Misschien ook doordat corbett voor het eerst op k1 regels vecht, maar Spong was technisch veel vloeiender bezig. Kwam goed door, wist Corbett steeds een stap voor te zijn met de acties. Jammer van de derde ronde

Tony Galento
02-07-2009, 13:24
Lucien heeft ook een verliespartij tegen de Fransman Rychard Sylla


Die partij was op sumo-regels? :D

De man van 14K
02-07-2009, 13:35
toch maak ik me zorgen om Spong.. ik had verwacht en gehoopt dat hij als een 2de Ernesto Hoost de boeken in zou gaan. qua fysiek moet het mogelijk zijn maar als ik hem nu op zijn gewicht zie mist hij de snelheid van vroeger maar ook de mindset lijkt er minder te zijn.
Hij pakt ook veel stoten en heeft een paar aardige KO's moeten verwerken.. Ik hoop zo dat hij de spirit te pakken krijg een k1 champ wordt maar ik zie hem eerder stranden als een soort middenmoter ala Balrak (die vroeger ook heer en meester was in het midden gewicht)

Wheelie
02-07-2009, 15:14
Hopelijk een rematch met ellebogen

YouTube - Tyrone Spong VS Nathan Corbett(FinishScene After) (http://www.youtube.com/watch?v=CHXP4HOzpxA)

iconian
02-07-2009, 17:29
hier deel 2 met ronde 3 en eind.

http://www.youtube.com/watch?v=yqXeWfss1qc