PDA

View Full Version : Mayweather vs Marquez verzet naar 19 September



Jani
27-06-2009, 22:24
The highly anticipated 12-round welterweight showdown between Floyd Mayweather and Juan Manuel Marquez has been officially rescheduled for September 19, after Mayweather, who suffered a rib injury while training for the originally scheduled July 18 date, received clearance from his doctor to participate on the new date. Mayweather vs. Marquez: “Number One/Numero Uno,” which will still take place at MGM Grand in Las Vegas and be televised live on pay-per-view.
—–
“I am relieved to be cleared to fight as I was already looking forward to getting back in the ring,” said Mayweather. “Trust me, September 19 is a great weekend for boxing, and all of my fans, of which there are many Mexicans too, can certainly hold on to their hats and sombreros when I get back in to the ring and show them what they have been missing these past 18 months. I will destroy Marquez and reclaim my rightful place as boxing’s pound-for-pound king all in one night. Don’t miss it.”
—–
Marquez, who has also agreed to fight on the new date, is excited about appearing yet again on the time-honored tradition of El Grito de Independence. “I am happy that Mayweather has been cleared to fight and we can get down to business on September 19,” said Marquez. “This weekend is not just an important weekend for boxing, but even more so for all of the Mexican and Mexican-American people I will be fighting for who will have a great reason to celebrate my win over Mayweather, which will be for all of the people and for the entire country of Mexico that night. I am sure of victory and si se puede- yes we can and yes we will!”

Mayweather training highlight
YouTube - Floyd Mayweather Training Tribute (http://www.youtube.com/watch?v=JMznZ8f-cHA&feature=related)

Marco
30-06-2009, 14:56
toppartij

TheHagueBoxer
30-06-2009, 18:01
uitgesteld vanwege die rib geloof ik geen reet van... zeker niet genoeg tickets verkocht. tja mayweather moet toch echt een keer een gelijkwaardige tegenstander vechten, ipv een oudere en lichtere Marquez die gelijk weer de underdog is (is een top vechter, maar heeft toch nadelen t.o.v mayweather)

had hij maar gewoon tegen pacman de ring in meoten stappen, dan zou kaartverkoop geen probleem zijn, maar dat durft meneer de beste bokser dan weer niet... bang dat hij z'n 0 kwijt raakt op z'n record....

mayweather; wel de skills, niet het lef

Jani
30-06-2009, 18:32
Ik ben benieuwd wat Floyd doet na zijn partij tegen Marquez..
(die ik wel verwacht dat hij wint)

mocht de partij Cotto vs Pacquiao er komen,dan kan Floyd echt niet meer om die winnaar heen van die partij..

Mosley vs Williams licht nu ook erg voor de hand,dus floyd tegen die winnaar zal ik ook niet erg vinden..

Sendur
30-06-2009, 19:07
Ik hoop dat hij gewoon k.o wordt gemept!

Alhoewel ik dat niet zie gebeuren aangezien Flloyd echt een goede bokser is!

Barbaar
01-07-2009, 13:27
Inderdaad, zolang Mayweather niet tegen Pacman/Mosley heeft gevochten word hij geen legende. Een legende word je alleen als je alle beste van de wereld verslaat!!!!!!!

bryan
01-07-2009, 13:44
vind dat mayweather zich allang bewezen heeft... dan kan hij bezig blijven...een match tegen Pacman zijn wel een extra kroon op zijn werk zijn maar hij HOEFT het niet te doen...

dontmindme
01-07-2009, 13:58
vind dat mayweather zich allang bewezen heeft... dan kan hij bezig blijven...een match tegen Pacman zijn wel een extra kroon op zijn werk zijn maar hij HOEFT het niet te doen...

zeker weten van wel!

sikkwitttet
01-07-2009, 14:03
hij moet dat juist net doen.man kom op.over 20 jaar wil je toch ook over de grootste van deze tijd hebben.en dan niet discussie krijgen jaaah kan wel zijn maar hij ducte die en die.
gewoon net als ali.tegen iedereen

TheHagueBoxer
01-07-2009, 19:23
vind dat mayweather zich allang bewezen heeft... dan kan hij bezig blijven...een match tegen Pacman zijn wel een extra kroon op zijn werk zijn maar hij HOEFT het niet te doen...

je bewijst je maar op 1 manier, altijd tegen de beste tegenstanders vechten die er zijn, en dat is nou precies wat Floyd Mayweather niet doet.

hij noemt zich de beste ter wereld maar tegen welke echte topper heeft hij nou gestaan ( en niet iemand die over the hill is als de la hoya en gatti)... Zab Judah? Corrales? goeie vechters hoor maar geen echte toppers a la Mosley, Williams, Cotto en Pacman.

Het gaat er niet om dat je wint het gaat erom van wie je wint anders bewijs je helemaal geen reet

Jani
01-07-2009, 19:27
Heel veel mensen willen dat Mayweather blijft knokken,omdat ze hem gewoon een keer willen zien verliezen..

daarom maakt hij zoveel van die rare opmerkingen over bijv MMA..
de meesten kijken dan toch naar zijn partij,al is het alleen maar om te hopen dat hij KO gaat... en floyd heeft weer meer kijkcijfers..

deze is ook leuk,Mayweather in slomo highlight..
YouTube - Money Mayweather Mix (http://www.youtube.com/watch?v=V_C2gEnFswY&feature=related)

weks
01-07-2009, 21:42
prachtige trainingsvideo
inspirerend
verder ben ik t eens met de laatste zin van thehagueboxer al zie ik m graag weer vechten

Marco
02-07-2009, 12:23
je bewijst je maar op 1 manier, altijd tegen de beste tegenstanders vechten die er zijn, en dat is nou precies wat Floyd Mayweather niet doet.

hij noemt zich de beste ter wereld maar tegen welke echte topper heeft hij nou gestaan ( en niet iemand die over the hill is als de la hoya en gatti)... Zab Judah? Corrales? goeie vechters hoor maar geen echte toppers a la Mosley, Williams, Cotto en Pacman.

Het gaat er niet om dat je wint het gaat erom van wie je wint anders bewijs je helemaal geen reet


helemaal mee eens

T15Boxing
02-07-2009, 18:44
Mayweathers eigen schuld dat iedereen weer zeurt. Hij had moeten benadrukken dat dit een warming up is voor een grotere gevecht. Hij moet het gewoon een tune up noemen in plaats van er meer van te maken dan het is.

Na meer dan 2 jaar zonder gevecht kun je niet verwachten van een 30 plusser meteen tegen de beste te gaat.

el mustafa
03-07-2009, 00:07
wat hoor ik toch veel kritiek over floyd jr , ja hij heefd een heel grote mond , maar als je zo goed bent en altijd wint , er goed uitziet en heel veel geld verdiend dan heb ik er geen problemen mee . je moet eens naar zijn wedsrijden kijken en dan kan je merken dat hij echt de beste is .


er is altijd veel respect voor fedor , maar die zijn laatste topper als tegenstander was crocop , bijna vier jaar geleden .

en badr hari heefd ook een grote bek , al verliest die ook wel wat wedsrijden.

Octavius
03-07-2009, 16:28
helemaal mee eens

2x

1x per jaar vechten en de rest van het jaar roepen dat hij de beste is. Maar idd nog nooit tegen de echte top gestaan.

sikkwitttet
03-07-2009, 19:47
wat hoor ik toch veel kritiek over floyd jr , ja hij heefd een heel grote mond , maar als je zo goed bent en altijd wint , er goed uitziet en heel veel geld verdiend dan heb ik er geen problemen mee . je moet eens naar zijn wedsrijden kijken en dan kan je merken dat hij echt de beste is .


er is altijd veel respect voor fedor , maar die zijn laatste topper als tegenstander was crocop , bijna vier jaar geleden .

en badr hari heefd ook een grote bek , al verliest die ook wel wat wedsrijden.
dat van fedor ben ik wel en niet eens met je.
kijk over die toppers kun je twisten.maar in de tijd dat ie wel met de beste vocht(dus pride) was hij heer en meester. en nu nog.als ie barnet heeft gepakt.blijft misschien mir of die brock over.om zeg maar een beetje zonlicht van hem te stelen.een beetje meer ook niet.

Ronald
03-07-2009, 20:25
wat hoor ik toch veel kritiek over floyd jr , ja hij heefd een heel grote mond , maar als je zo goed bent en altijd wint , er goed uitziet en heel veel geld verdiend dan heb ik er geen problemen mee . je moet eens naar zijn wedsrijden kijken en dan kan je merken dat hij echt de beste is .
Als er een titel zou zijn voor "grote bek" dan zou hij inderdaad de beste zijn. Voor de rest moet ie zich eerst maar eens bewijzen tegen de echte grote namen (in z'n eigen gewichtsklasse). Pacquiao vind ik trouwens in principe ook te licht voor hem. Het liefst zie ik 'm tegen Williams of Mosley. Cotto zou ook mooi zijn. (Margarito heeft helaas een beetje afgedaan.)