PDA

View Full Version : SPOILER* Yvel vs Rizzo SPOILER*



El Bambino
28-06-2009, 12:01
http://video.mma-tv.net/?z=7113

Jeru
28-06-2009, 12:04
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=93984

Mike
28-06-2009, 12:26
gruwelijke partij! yvel gig helemaal los zodra die opstond

vette ko!

kooivechter
28-06-2009, 12:30
aiiii brute ko. Dat kan wel is einde carriere voor Rizzo zijn

Tony Galento
28-06-2009, 12:41
Mooie overwinning.

Jones
28-06-2009, 13:12
GRUWELIJKE KO RESPECT!!!! VOOR YVEL

Ik heb net de beelden gezien, heb het hele huis bijelkaar geschreeuwd damn wat een prachtige wedstrijd om zo terug te komen. Toen Yvel opstond was het verstand op nul en gaan met die banaan.
En wat een stoten moet Rizzo incasseren zeg pfoeh.

Kingster
28-06-2009, 13:16
Monster strikes van yvel :)

Reps voor yvel die iedereen tot stilte maant omdat rizzo er zo gruwelijk bij ligt.

marcelt
28-06-2009, 13:22
Dat was weer ouderwetse Gilbert stijl !

pwie
28-06-2009, 13:27
Zo heerlijk lekker Gilbert alleen scheids had er mischien wel iets sneller bij mogen zijn.

DAJAK
28-06-2009, 13:31
waar traint yvel tegenwoordig?? usa??

testarossa666
28-06-2009, 13:31
Super KO van Gilbert. Op naar de volgende!! Ben trouwens wel benieuwd of Jamila nog een mening over deze partij heeft...;)

dtgerald
28-06-2009, 13:42
Zo heerlijk lekker Gilbert alleen scheids had er mischien wel iets sneller bij mogen zijn.

Dat dacht ik ook inderdaad.Na de 2e of 3e stoot was hij al zwaar out.Gefeliciteerd Gilbert.

The Bulldog
28-06-2009, 13:59
WAR YVEL!!!!!

maar ......... kwam weer erg ongelukkig op de grond terecht...

Mephisto
28-06-2009, 14:09
WAR YVEL!!! mooie pot!

kmr
28-06-2009, 14:50
Pedro is done. Kracht heeft hij nog, maar zijn reflexen zijn echt weg. We zagen dat toen Barnett als een olifant op hem af kwam stormen en nu ook toen Gilbert het deed.
Toen Gilbert met die wilde hayemakers op Roman Zentsov aan kwam rennen werd hij goed afgestraft, helaas had Rizzo het reactievermogen niet meer om dat ook te doen.

Sendur
28-06-2009, 16:38
WAR YVEL

Eat this GG!!!!!!!!

PD_EC
28-06-2009, 16:42
mooie partij war yvel !

marcelt
28-06-2009, 17:05
Super KO van Gilbert. Op naar de volgende!! Ben trouwens wel benieuwd of Jamila nog een mening over deze partij heeft...;)

Is Rizzo GG dan?

dirk5
28-06-2009, 17:29
Wat een power in de ground and pound, niet normaal.

Je kan goed zien dat Gilbert komt om een partij te finishen, die GnP van Rizzo had verdacht veel weg van lay and pray.

Nu op naar Buentello, Die naar het zien van deze partij vast is gaan oefenen op zijn takedowns :)

rene37
28-06-2009, 17:29
Super War Yvel!!!

leffert
28-06-2009, 19:36
mooie partij paar harde mokerslagen phuuuu

TheHagueBoxer
28-06-2009, 20:35
heel mooi allemaal maar 3 keiharde stoten op iemands kin die al helemaal out en gestrekt ligt vind ik alles behalve mooi

Fyodor
28-06-2009, 21:01
heel mooi allemaal maar 3 keiharde stoten op iemands kin die al helemaal out en gestrekt ligt vind ik alles behalve mooi

Absoluut, maar ik denk niet dat Gilbert iets te verwijten valt. Die doet gewoon z'n job. De ref had wellicht 1 of 2 stoten eerder kunnen ingrijpen. Maar het blijft ook voor zo iemand lastig.

gek
28-06-2009, 21:30
Goed gedaan Gilbert!
@ de scheids, iets eerder ingrijpen mag wel.
Als een vechter KO is vertrouwd hij erop dat de scheids hem in bescherming neemt, dit ging echt té ver.

Gilbert is een vechter en doet zijn werk, voor je het weet staat je tegenstander weer op en ben jij aan de beurt....

weks
28-06-2009, 22:26
prachtig gedaan
volgens mij moet je wel als vechter
je moet zeker weten dat ie niet meer opstaat
netjes 'afgehandeld' daarna
kijk uit naar zn volgende partij

amilster
28-06-2009, 22:42
Gruwelijk gedaan Gilbert!!!!

En vette reps voor het respekt tonen naar je tegenstander toe.....
....zoals je het publiek tot stilte maande, Hurricaneyvel!!!!

X2 The Hurricane is back!!

sikkwitttet
28-06-2009, 22:49
maar iemand mag hem wel leren dat als je verdedigd.dan de handen vast kunt houden. mag bij mma.

vond het ff knijpen toen hij op de grond lag.
maar daarna,shoot goed tegen gehouden. en goed afgemaakt.
WARRR YVELLLL

K-1sunstarr
28-06-2009, 22:56
Yvel is gruwelijk gewoon, op naar de volgende.

TheHagueBoxer
28-06-2009, 23:59
Absoluut, maar ik denk niet dat Gilbert iets te verwijten valt. Die doet gewoon z'n job. De ref had wellicht 1 of 2 stoten eerder kunnen ingrijpen. Maar het blijft ook voor zo iemand lastig.

100% mee eens hoor, en heel mooi gebaar van respect erna, echt top van gilbert

maar er moet niet overheen gekeken worden dat er wel iets lelijks gebeurde, ookal ben ik blij dat yvel de match won... bij deze sport kan de scheids zich echt geen fouten permiteren, ik hield echt ff me hart vast dat rizzo zolang bleef liggen en gilbert volgens mij ook. je moet ook als vechter er op vertrouwen dat de scheids z'n hoofd koel houd, want als je dr in gaat voor de kill kan je dat als vechter moeilijk zelf doen

het moet wel sport blijven!

YoMarK
29-06-2009, 00:04
Scheids was niet zo heel laat. Waren gewoon snelle stoten, en vooral erg hard raak(zie je zelden zo :) ). Als de scheids 1 sec eerder had ingegrepen, dan had "men" het een vroege stoppage gevonden.

leks
29-06-2009, 00:32
Ik vond zeker dat de laatste klap vermeden had kunnen worden door een goede scheids, verder weinig aan te doen idd.

Het was idd teleurstellend dat hij toch weer eenvoudig op z'n rug terechtkwam, zelfs tegen rizzo, hij zou inmiddels toch iets gecalculeerder moeten kunnen vechten, maarja het blijft gilbert he, en die hurricanestijl van um blijft sensationeel.

Hopen dat hettum lukt om de takedown beter te gaan verdedigen, dan kannie echt voor wat upsets zorgen.

Hopelijk gaat Rizzo het rustiger aan doen hij krijgt al jaren alleen maar klop voor mijn gevoel.

dirk5
29-06-2009, 08:48
Scheids was niet zo heel laat. Waren gewoon snelle stoten, en vooral erg hard raak(zie je zelden zo :) ). Als de scheids 1 sec eerder had ingegrepen, dan had "men" het een vroege stoppage gevonden.

helemaal mee eens

Rougemonkey
29-06-2009, 09:34
Idd. Zelden zulke hard en precieze ground and pound gezien.

iconian
29-06-2009, 09:51
zo wat een partij, pas net gezien. Yvel laat weer zn ongelofelijke talent zien. Hoop dat hij niet teveel tijd vrij neemt voordat hij voor buentello gaat trainen.

Ralph
29-06-2009, 11:02
Dikke KO! Zat er echt mooi op en de intensiteit was weer helemaal terug bij Yvel. Goed werk! Idd z'n defense ff opwaarderen en hij pakt Buentello ook wel. Succes en gefeliciteerd, Gilbert!

kickboxer1987
29-06-2009, 11:10
een van de zwaardere knock outs van de laatste tijd!

A picture says a 1000 words

http://www.sherdog.com/thumbnail_crop.php?image=http://www.cdn.sherdog.com/_images/pictures/20090627081559_yvel.JPG&width_size=600

Mooi overwinning voor Yvel

De man van 14K
29-06-2009, 11:31
Beestachtig!!

Khanom Thom
29-06-2009, 12:00
WAR YVEL

Eat this GG!!!!!!!!

Wat heeft GG er nu weer mee te maken...!? Ben je wat aan het uitlokken of zo...

Mike
29-06-2009, 12:05
ik vond het ook een late stoppage

zoveel heisa om wat bloed bij struve stojnic, maar dat was veel gevaarlijker voor rizzo

het was bij de tweede volle klap toch wel duidelijk

kooivechter
29-06-2009, 12:13
ik vond het ook een late stoppage

zoveel heisa om wat bloed bij struve stojnic, maar dat was veel gevaarlijker voor rizzo

het was bij de tweede volle klap toch wel duidelijk

klopt. hier loop je echt hersenbeschadiging van op. deze waren zoo verschrikkelijk hard. Hij kan wel een hersenscan laten doen rizzo. En de scheids had er wel deglijk boveop moeten zitten, dan hadden er 1/ 2 klappen vermeden kunnen worden. wel een gave foto trouwens

bart1980
29-06-2009, 12:21
mooie partij

dirk5
29-06-2009, 12:27
sorry dudes, maar wat een gejank allemaal....

nomaal lopen ze elkaar 3 rondes lang te slopen, en nu omdat er 3 rake klappen worden gegeven nadat iemand ko is gegaan is dit schandalig van de scheidsrechter, pfff. Hoe moet die gast ingrijpen wanneer er in een kwestie van 1 seconde 3 klappen vallen?

Iedereen die in de kooi stapt weet waar hij aan gaat beginnen en wat er kan gebeuren. Jullie beginnen onderhand op voetbalfans te lijken met dat eeuwige gezeik op de scheids.

phranq
29-06-2009, 12:51
Tis ook zo makkellijk vanaf de zijkant commentaar geven. Ga er zelf maar een keer staan.

TheHagueBoxer
29-06-2009, 12:53
sorry dudes, maar wat een gejank allemaal....

nomaal lopen ze elkaar 3 rondes lang te slopen, en nu omdat er 3 rake klappen worden gegeven nadat iemand ko is gegaan is dit schandalig van de scheidsrechter, pfff. Hoe moet die gast ingrijpen wanneer er in een kwestie van 1 seconde 3 klappen vallen?

Iedereen die in de kooi stapt weet waar hij aan gaat beginnen en wat er kan gebeuren. Jullie beginnen onderhand op voetbalfans te lijken met dat eeuwige gezeik op de scheids.

gozer bedenk wel dat vechtsporten geen spelletje zijn en er vallen gewoon doden bij (bij mma nog niet maar dat komt echt wel een keer) dus om dit af te doen als gezeik en ook nog is te vergelijken met een spelletje als voetbal vind ik totaal de plank mis slaan en klappen als je out ben zijn gewoon echt gevaarlijk en heel iets anders dan klappen vangen terwijl je je spieren inspant. denk er echt niet te licht over

SebasMMA
29-06-2009, 12:59
Dit zijn trouwens niet de dingen waar je hersenbeschadiging van krijgt hoor. Dat zijn de langere beatdowns, zoals bij boksen. 12 rondes lang klappen op je kop krijgen maar wel steeds net de 8-count halen is 10000 maal schadelijker dan zoiets.

chief108
29-06-2009, 13:00
Gruwelijk gedaan Gilbert!!!!

En vette reps voor het respekt tonen naar je tegenstander toe.....
....zoals je het publiek tot stilte maande, Hurricaneyvel!!!!
precies...

WAR YVEL!!!!

dirk5
29-06-2009, 13:11
gozer bedenk wel dat vechtsporten geen spelletje zijn en er vallen gewoon doden bij (bij mma nog niet maar dat komt echt wel een keer) dus om dit af te doen als gezeik en ook nog is te vergelijken met een spelletje als voetbal vind ik totaal de plank mis slaan en klappen als je out ben zijn gewoon echt gevaarlijk en heel iets anders dan klappen vangen terwijl je je spieren inspant. denk er echt niet te licht over

Ik denk dat je het een stuk erger maakt dan het is. Zoals sebasmma zegt zijn het de herhaaldelijke klappen die de echte schade doen.

Tevens geef je zelf toe dat er nog nooit doden zijn gevallen bij mma. Heb je toevallig vroeger naar de pride tijd gekeken? Daar uit kan ik wel 20 partijen opgeven die nog een stuk erger waren als die van Yvel en waar het slachtoffer ook gewoon op eigen benen de ring uit stapte.

Jamila
29-06-2009, 13:32
Mooie opsteker voor Yvel, al heeft Rizzo zijn laatste partijen verloren zag ik toch weer iets terug van de oude Yvel, volgens mij zag ik ook weer een paar buikspiertjes. Hoe dan ook vind ik het jammer dat zijn managment niet wilt dat hij tegen Alistair Overeem vecht. Welke tegenstander er ook voor Alistair uitgekozen wordt de allermooiste voor Nederland zou toch Gilbert vs. Alistair zijn. Aan het geld hoeft het niet te liggen want, Gilbert vocht deze partij gewoon onder de $30.000. Gilbert als je dit leest...... na deze winst partij heb je toch wel wat meer zelfvertrouwen gekregen? Volgens mij is het nog steeds mogelijk.


Gr, Jamila:thup:

dirk5
29-06-2009, 13:35
felicitaties en een sneer, wat zijn we weer volwassen.

Remco
29-06-2009, 15:26
Leuk om de oude felle Yvel terug te zien!

goro
29-06-2009, 15:31
Mooie opsteker voor Yvel, al heeft Rizzo zijn laatste partijen verloren zag ik toch weer iets terug van de oude Yvel, volgens mij zag ik ook weer een paar buikspiertjes. Hoe dan ook vind ik het jammer dat zijn managment niet wilt dat hij tegen Alistair Overeem vecht. Welke tegenstander er ook voor Alistair uitgekozen wordt de allermooiste voor Nederland zou toch Gilbert vs. Alistair zijn. Aan het geld hoeft het niet te liggen want, Gilbert vocht deze partij gewoon onder de $30.000. Gilbert als je dit leest...... na deze winst partij heb je toch wel wat meer zelfvertrouwen gekregen? Volgens mij is het nog steeds mogelijk.


Gr, Jamila:thup:
Kut post.

En dan krijgen we hetzelfde senario als bonjaski. KABLAAMOO...

sikkwitttet
29-06-2009, 15:44
leuk jamilla post weer.
erg volwassen van haar

mokumnised
29-06-2009, 15:58
Ze leert het nooit, eerst maakt ze zich volkomen belachelijk door Yvel ''chicken shit'' te noemen en nu deze zielige post weer.
Niet alle wegen leiden naar GG, maar dat schijnt ze niet te snappen.
Yvel probeert het via zijn eigen route en is zelfs naar de V.S. verhuist om er daar nog een keer voor te gaan.

GGroupie/bakvissengedrag van een volwassen vrouw, wat een triest figuur is ze zonder dat ze het in de gaten heeft.
Waarschijnlijk te DOM om zich er bij het teruglezen voor haar troep voor te schamen.

Jamila
29-06-2009, 16:14
Ze leert het nooit, eerst maakt ze zich volkomen belachelijk door Yvel ''chicken shit'' te noemen en nu deze zielige post weer.
Niet alle wegen leiden naar GG, maar dat schijnt ze niet te snappen.
Yvel probeert het via zijn eigen route en is zelfs naar de V.S. verhuist om er daar nog een keer voor te gaan.

GGroupie/bakvissengedrag van een volwassen vrouw, wat een triest figuur is ze zonder dat ze het in de gaten heeft.
Waarschijnlijk te DOM om zich er bij het teruglezen voor haar troep voor te schamen.

Wie zegt dat ik een volwassen vrouw ben? Maar ik mag toch wel te kennen geven dat ik nog steeds graag die partij had gezien op en het liefst op Glory.


Gr, Jamila:thup:

chief108
29-06-2009, 16:21
ik zou ook wel willen zien hoe Gilbert Ali een pak rammel zou verkopen...

maar helaas heeft zijn management op dit moment andere plannen met hem
en zo te doen doet hij het goed

dit was echt de Yvel die we graag zien...
WAR GILBERT!!!!

Ulis-E
29-06-2009, 16:26
Wie zegt dat ik een volwassen vrouw ben? Maar ik mag toch wel te kennen geven dat ik nog steeds graag die partij had gezien op en het liefst op Glory.


Gr, Jamila:thup:

je bent een man?

TOON
29-06-2009, 16:29
tja Jamila heeft wel een punt natuurlijk, ik zou Gilbert ook heeeeeeeel graag tegen Overeem willen zien vechten....maar die pot tegen Buentello kijk ik ook al naar uit, eens kijken of Gilbert Buentello net zo'n lesje geeft als Alistair gedaan heeft in Strikeforce!
WAR YVEL!!!!

iconian
29-06-2009, 16:36
onderschat die buentello niet eh de man kan standup ook heel wat. Overeem kon hem naar de grond werken maar yvel houdt het ook liever staand, dus kan een supermatch worden. Ik kijk er wel naar uit :) Buentello - 3x verloren in laatste 20 partijen. is een keiharde

Pitbull.
29-06-2009, 16:50
misschien gevaarlijk.. maar eerlijk is eerlijk.. toch heerlijk om te zien!! HURRICANE SEASON BABY!!

Gennep-Spitfire
29-06-2009, 16:55
Scheids was niet zo heel laat. Waren gewoon snelle stoten, en vooral erg hard raak(zie je zelden zo :) ). Als de scheids 1 sec eerder had ingegrepen, dan had "men" het een vroege stoppage gevonden.
Ja precies.
Het is toch nooit goed...

chief108
29-06-2009, 17:59
HURRICANE SEASON BABY!!
sounds like a sig...

Mickey
29-06-2009, 18:22
Goddamn.. Dat zag eruit alsof het flink zeer deed!
Klasse werk van Gilbert! Tis en blijft een striker in hart en nieren..

Gelet op het feit dat hij nu bij John Lewis traint zou je inderdaad verwachten dat hij iets minder makkelijk op zijn rug zou belanden, maar wellicht was het gameplan.

Slome
29-06-2009, 19:00
Hurricane.... en zo stond ie op en ging Rizzo neer...

WAR GILBERT!!!!
mr. Shizzle is niet terug van weggeweest.... hij is er nog steeds!!!

Damn wat een vette rush!!!, maar ook niet geheel ongevaarlijk, als je het analyseert.. dekking is helemaal weg.. ach.. wat zeur ik..!!
War GILBERT:thup:

Hendy
29-06-2009, 19:12
Gongratz Gilbert !

Super partij !

A-team
29-06-2009, 19:48
Zo heerlijk lekker Gilbert alleen scheids had er mischien wel iets sneller bij mogen zijn.

x2 Bij de derde was het al duidelijk!

testarossa666
29-06-2009, 20:30
Mooie opsteker voor Yvel, al heeft Rizzo zijn laatste partijen verloren zag ik toch weer iets terug van de oude Yvel, volgens mij zag ik ook weer een paar buikspiertjes. Hoe dan ook vind ik het jammer dat zijn managment niet wilt dat hij tegen Alistair Overeem vecht. Welke tegenstander er ook voor Alistair uitgekozen wordt de allermooiste voor Nederland zou toch Gilbert vs. Alistair zijn. Aan het geld hoeft het niet te liggen want, Gilbert vocht deze partij gewoon onder de $30.000. Gilbert als je dit leest...... na deze winst partij heb je toch wel wat meer zelfvertrouwen gekregen? Volgens mij is het nog steeds mogelijk.


Gr, Jamila:thup:

@marcelt :

Snap je nu misschien wat ik bedoelde in mijn eerdere post? ;)

JP
29-06-2009, 20:35
br00tal KO.

mokumnised
30-06-2009, 01:08
Wie zegt dat ik een volwassen vrouw ben? Maar ik mag toch wel te kennen geven dat ik nog steeds graag die partij had gezien op en het liefst op Glory.


Je hebt wel meer over Yvel gezegd...en volwassen...nee dat ben je inderdaad niet.
Jammer dat je zo je best doet om dat te benadrukken.

inc
30-06-2009, 11:24
ik heb helemaal niets tegen ali, sterker nog heb zeer veel respect voor de dude... zelfde geld voor 't hele gg team, maar door al dat genuthang en dat gg geprijs duwen zij zichzelf in een positie waar ik een schurft aan heb... doen alsof je oppermachtig bent...bah.
dus jamila...bij deze...

houd het bij je posts bij leuke feitjes over gg en breng wat nuance in je posts... je bereikt het tegenovergestelde....

....

volgens mij doe ik nu de zoveelste poging om door te dringen......

Mike
01-07-2009, 12:08
reactie yvel op partij

hij vond scheids ook wat laat ingrijpen

leuk interview

Yvel Reflects on Brutal Knockout (http://www.sherdog.com/videos/recent/Yvel-Reflects-on-Brutal-Knockout-2016)

marcelt
05-07-2009, 23:19
@marcelt :

Snap je nu misschien wat ik bedoelde in mijn eerdere post? ;)

Nee eigenlijk niet. Ik snap wel dat Jamila vanuit haar wereld zo reageert. Ik heb me vaak genoeg geergerd, maar ik heb de indruk dat Jamila de laatste tijd haar best doet genuanceerder te zijn, voor zover het haar mogelijk is.

W.b. dat bedrag enz. heeft ze wel gelijk; hij kan best tussen zijn Amerikaanse gevechten tegen Ali O. Ik denk niet dat hij bang voor Ali is, maar wel voor zijn reputatie die hij weer aan het opbouwen is.

Wheelie
06-07-2009, 10:58
Vette KO, Gefeliciteerd Yvel.