PDA

View Full Version : Cederiq een leeuwenhart



doom
29-06-2009, 13:26
Zelde zo een spannende partij gezien gisteren proficiat Cederiq na zo een knock down terug te kommen

sikkwitttet
29-06-2009, 13:37
beeeellldddddd

Justinian
29-06-2009, 14:37
Zelde zo een spannende partij gezien gisteren proficiat Cederiq na zo een knock down terug te kommen
Het was wat mij betreft een van de partijen van de avond! Kane ging er vol in en zijn tegenstander wist niet wat hem overkwam. Dat hij toch nog zo terugkwam verdient respect, wat hij na afloop dan ook ontving van kane.

Wheelie
29-06-2009, 20:30
Kane pakte de microfoon en gaf zijn tegenstander alle credits.
Hij zei: "Ik heb in al mijn 30 partijen nog nooit zo'n harde tegenstander gehad, dit was de hardste" of iets in die trant ;)
Was echt een top partij waarin Kane zijn tegenstander 2 x 8 tellen bezorgde in de eerste ronde maar wat kwam Cederiq goed terug, hij won misschien wel de andere 2 rondes.

Jones
29-06-2009, 20:59
En dan niet te vergeten dat dit volgens mij Cedric zijn eerste partij is na zijn blessure. Terwijl Kane wel zijn wedstrijdritme heeft. Dit vraagt om een Rematch!!!

milton felter
29-06-2009, 22:27
En dan niet te vergeten dat dit volgens mij Cedric zijn eerste partij is na zijn blessure. Terwijl Kane wel zijn wedstrijdritme heeft. Dit vraagt om een Rematch!!!

nee cedrick heeft echt als echte knokker terug gevochten
en ik denk dat beide vechters een partij nodig hadden als deze
om weer even diep te gaan voor de zomer stop en kijken waar je staat

maar mr jones beide vechters hebben nog in mei een partij gehad om weer in hun ritme te komen

maar wat een pot was dit 2 vechters voor de toekomst