PDA

View Full Version : Michel Andrade (Golden Glory Breda) vs Nathan Corbett



Jamila
29-06-2009, 16:32
Onder begeleiding van Ramon Dekker traint de 22e jarige Michel Andrade, echt een ongelofelijke explosieve vechter in 90kg klasse. Deze vechter heeft nog weinig de kans gekregen om zich te bewijzen. In Turkije heeft hij al een toernooi gewonnen. In augustus krijgt hij dan eindelijk zijn echte kans om zich neer te zetten. Zijn tegenstander heeft net een K.O. zege behaald, tegen niemand minder Tyrone Spong ( king of the ring ).

Michel ik wens veel succes en hoop dat al jou training inzet je zal brengen waar je hoort.


Gr, Jamila:thup:

new_world_order
29-06-2009, 16:35
bedankt dat je ( king of the ring ) erbij vermeld, anders wist ik niet wie het was..

sikkwitttet
29-06-2009, 16:51
jamilla bedoel je die gast die een no contest tegen the king of the ring vocht dit weekend?

maar succes

VR
29-06-2009, 17:28
Die KO zege kan ik me ook niet herinneren.

Jamila
29-06-2009, 18:17
Even zonder gekheid volgens mij ging Tyrone zwaar K.O. en zoals ik gehoord heb, is na het bestuderen van de beelden, de partij officieel als zege voor Corbett, maar waarom ik gekozen heb om deze post te posten is dat Corbett een topper is en dat Andrade eindelijk een kans krijgt om zich meten met de besten. Wie weet mag Andrade het dan een keer proberen tegen Tyrone Spong op The Beast of the East bijv.

Gr, Jamila:thup:

snip83
29-06-2009, 19:05
zoals ik gehoord heb, is na het bestuderen van de beelden, de partij officieel als zege voor Corbett

bron????

dietrik
29-06-2009, 19:12
bron????

Is er niet, net als het lulverhaal dat Bob met de handoek klaar stond (ufc 99). Zoals zovaak lult jankmilla maar weer wat.

oliebol
29-06-2009, 19:17
maar toch hou ik een beetje van der :p

Rverm
29-06-2009, 19:17
Even zonder gekheid volgens mij ging Tyrone zwaar K.O. en zoals ik gehoord heb, is na het bestuderen van de beelden, de partij officieel als zege voor Corbett, maar waarom ik gekozen heb om deze post te posten is dat Corbett een topper is en dat Andrade eindelijk een kans krijgt om zich meten met de besten. Wie weet mag Andrade het dan een keer proberen tegen Tyrone Spong op The Beast of the East bijv.

Gr, Jamila:thup:


ja maar na de partij in de arena van sem schilt tegen badr hari is al duidelijk geworden dat heel nederland een andere kijk op een ko of tko heeft dan gg...

Rverm
29-06-2009, 19:21
Tip aan Michel Andrade : Vraag aan jamila of iemand anders van je team of ze niet teveel onzin of hypegedrag op de forums willen plaatsen. Mensen krijgen dan een hekel aan je terwijl jij er zelf niks aan kan doen.
Succes tegen Corbett.

Mephisto
29-06-2009, 20:15
....kwestie van wennen

Wennen ouwe? Ze krijgt het voor elkaar om een topic te starten en in de eerste zin zelf al off-topic te gaan... ach ja, ieder zijn talent hè...

sikkwitttet
29-06-2009, 20:29
ze maakt met haar gezwats meteen alles al off topic.voer voor off topic maakt zij steeds aan

Hammerkick
29-06-2009, 20:58
http://img265.imageshack.us/img265/9906/dscf0013p.jpg (http://img265.imageshack.us/i/dscf0013p.jpg/)

http://img39.imageshack.us/img39/2473/dscf0015k.jpg (http://img39.imageshack.us/i/dscf0015k.jpg/)


http://img518.imageshack.us/img518/1488/dscf0017j.jpg (http://img518.imageshack.us/i/dscf0017j.jpg/)

http://img39.imageshack.us/img39/9541/dscf0018k.jpg (http://img39.imageshack.us/i/dscf0018k.jpg/)

http://img261.imageshack.us/img261/7128/dscf0019f.jpg (http://img261.imageshack.us/i/dscf0019f.jpg/)

http://img222.imageshack.us/img222/447/dscf0021lal.jpg (http://img222.imageshack.us/i/dscf0021lal.jpg/)

http://img518.imageshack.us/img518/3871/dscf0024r.jpg (http://img518.imageshack.us/i/dscf0024r.jpg/)

Wiseguy
29-06-2009, 21:05
Als je haar maar goed zit

Wens hem veel sterkte. Zal hij wel nodig hebben :twak:

micha
29-06-2009, 21:06
Michel op ko!!!


WAR Michel

snip83
29-06-2009, 21:29
Zoals zovaak lult jankmilla maar weer wat.
:thup:

new_world_order
29-06-2009, 21:49
Ik ben voor een Jamila Ip ban ..

Geloof me als iedereen die hier ook voor is stopt met naar het forum komen, dan is ze zo pleite .. krijgt ze meteen een blokkade...

Follow me..

Teken deze petitie voor Jamila's IP Ban Petition : [ powered by iPetitions.com ] (http://www.ipetitions.com/petition/Ipban/)

:thup:

abdel1991
29-06-2009, 22:00
Ik ben voor een Jamila Ip ban ..



:thup:

---Richelieu

Edit: Let aub op het taalgebruik!

---/Richelieu

Richelieu
29-06-2009, 22:08
Even zonder gekheid volgens mij ging Tyrone zwaar K.O. en zoals ik gehoord heb, is na het bestuderen van de beelden, de partij officieel als zege voor Corbett, maar waarom ik gekozen heb om deze post te posten is dat Corbett een topper is en dat Andrade eindelijk een kans krijgt om zich meten met de besten. Wie weet mag Andrade het dan een keer proberen tegen Tyrone Spong op The Beast of the East bijv.

Gr, Jamila:thup:

Heren, heren. Wat ik begreep op het black tie gala van zaterdagavond in Montego Bay van de leiding van de WMC is dat de uitslag van de partij Spong vs Corbett alsnog omgezet word naar een TKO overwinning voor Corbett. Wanneer de officiele aankondiging zal komen weet ik ook niet precies, maar het zit 100% in de maak! Ben nog even bezig met het verslag en morgen staan alle foto's op Mixfight.

Powerrrrr
30-06-2009, 21:20
Wat zeiken jullie nou eigenlijk allemaal over jamilla.....
ze wenst Andrade alleen maar succes en dat doe ik ook!!
het is gewoon een TOP vechter...mocht hij winnen zou die toch ook een keer tegen Tyrone mogen...

By the way...die petitie teken ik ook niet...en ik raad andere mensen aan om het ook niet te doen...Jamila weet meer nieuws en discussies hier te brengen dan al jullie kerels bij elkaar...
en daar is een forum toch voor!!!!

Powerrrrrrrrrrrrrrrrrr

numbre_one
30-06-2009, 21:58
Dat GG Michel Andrade laat vechten tegen Nathan Corbett is gekkenwerk! Die jongen heeft sinds zijn verloren B partij tegen die andere Nathan(van het hof) niet veel wedstrijden gedraaid. Is daarna gelijk de A in gegaan, en heeft sindsdien ongeveer 6 A-partijen gedraaid. En dan nu tegen de allerbeste vechter in zijn gewichtsklasse. Corbett heeft Balrak, Clifton brown, Koaklai, Spong en vele andere grote vechters verslagen. Volgens mij zou een betere carriereplanning een vechter van zijn eigen niveau zijn. Of anders laat hem ook maar tegen Manhoef staan, die vecht ook rond de 85-90 kilo :-)
Ik ben van mening dat deze partij hetzelfde is als iemand die 6 rijlessen gehad heeft de formule 1 insturen!

pavani
30-06-2009, 22:13
Good luck Andrade.

Een advies aan GG.
Neem een handdoek mee.

biggz
30-06-2009, 23:19
Wat zeiken jullie nou eigenlijk allemaal over

By the way...die petitie teken ik ook niet...en ik raad andere mensen aan om het ook niet te doen...Jamila weet meer nieuws en discussies hier te brengen dan al jullie kerels bij elkaar...
en daar is een forum toch voor!!!!


Als ze nu eens leert hoe ze zulk nieuws moet overbrengen zal ze denk ik wel meer respect krijgen. Maarja waarschijnlijk is ze ook een aanhanger van het Boniaanse geloof. Zij hebben ook 5 zuilen net als de Islam.

1. Gij zult altijd overdreven
2. Gij zult alles afkraken wat niet in het voordeel werkt van GG
3. Gij zult verzonnen verhalen de wereld in brengen.
4. Gij zult niet grammaticaal verantwoord posten
5. Gij zult in je eigen onzin geloven

dietrik
30-06-2009, 23:24
Ik hou er ook over op trouwens.

chief108
01-07-2009, 08:10
Ik ben van mening dat deze partij hetzelfde is als iemand die 6 rijlessen gehad heeft de formule 1 insturen!
idd...
gekkenwerk...


Als ze nu eens leert hoe ze zulk nieuws moet overbrengen zal ze denk ik wel meer respect krijgen. Maarja waarschijnlijk is ze ook een aanhanger van het Boniaanse geloof. Zij hebben ook 5 zuilen net als de Islam.

1. Gij zult altijd overdreven
2. Gij zult alles afkraken wat niet in het voordeel werkt van GG
3. Gij zult verzonnen verhalen de wereld in brengen.
4. Gij zult niet grammaticaal verantwoord posten
5. Gij zult in je eigen onzin geloven
6. I LOL'd and reps were given :p

micha
01-07-2009, 10:38
volgens mij heeft Michel zijn laatste partij in Turkije overtuigend gewonnen. Hij zal jullie versteld doen staan

dontmindme
01-07-2009, 12:24
volgens mij heeft Michel zijn laatste partij in Turkije overtuigend gewonnen. Hij zal jullie versteld doen staan

dat zeggen jullie altijd, uiteindelik moet een klein meisie de GG eer redden:thup::thup::thup::thup:

biggz
01-07-2009, 13:43
dat zeggen jullie altijd, uiteindelik moet een klein meisie de GG eer redden:thup::thup::thup::thup:


Hahahaha, that 1 gotta hurt :thup:

maartje
01-07-2009, 13:51
michel is een beest en traint zo hard ,slaat geen training over.
hij verdiend een kans
tegen tyrone spong zou toch mooi zijn
by the way ik vind tyrone de laatste tijd niet echt scherp ,dat was te zien in de arena
en bij de zwaargewichten red hij het toch niet echt
michel veel succes in aug ..

gr maartje :D

maartje
01-07-2009, 14:01
jamila heb gelijk michel verdiend een kans
tegen tyron spong ,tyron is de laatste tijd niet zo scherp en bij de zwaargewichten red die het toch niet erg goed
michel is een beest slaat geen training over en is er klaar voor
michel veel succes

maartje
01-07-2009, 14:03
Onder begeleiding van Ramon Dekker traint de 22e jarige Michel Andrade, echt een ongelofelijke explosieve vechter in 90kg klasse. Deze vechter heeft nog weinig de kans gekregen om zich te bewijzen. In Turkije heeft hij al een toernooi gewonnen. In augustus krijgt hij dan eindelijk zijn echte kans om zich neer te zetten. Zijn tegenstander heeft net een K.O. zege behaald, tegen niemand minder Tyrone Spong ( king of the ring ).

Michel ik wens veel succes en hoop dat al jou training inzet je zal brengen waar je hoort.


Gr, Jamila:thup:

dontmindme
01-07-2009, 14:06
michel is een beest en traint zo hard ,slaat geen training over.
hij verdiend een kans
tegen tyrone spong zou toch mooi zijn
by the way ik vind tyrone de laatste tijd niet echt scherp ,dat was te zien in de arena
en bij de zwaargewichten red hij het toch niet echt
michel veel succes in aug ..

gr maartje :D



jij hebt verstand van zaken, tyrone is net bezig man.
het kan wat langer duren mar die jongen is een geboren vechter, ooit moet je je woorden terugnemen, maar dat zien we dan wel.


tuurlijk mag michael tegen corbett, we zien wel hoe het verloopt
ik support nu Corbet, simpelweg omdat het leuk is als GG aanhang dan even heel stil is.

dit keer veel langer, want jullie topper (Sylvana) vecht volgens mij niet op de zelfde dag

Rverm
01-07-2009, 19:56
een kans verdient iedereen...maar als je met voetbal kampioen word in de 6de klasse G Noord dan mag je het jaar daarop ook niet strijden in de voorronde van de Champions League. Van relatief onbekende vechter tegen een topper is een vrij grote stap. Maar miss een verassing via een lucky punch.
Neem als voorbeeld badr tegen sem in de arena. Lucky punch en badr wint.
Ohnee, sem werd gewoon compleet overklast. Stom voorbeeld...

Mephisto
01-07-2009, 20:26
@mephisto:

in welke eerste zin is jamila off topic......?

sorry roy, dit was in het algemeen bedoeld en niet persé deze topic.

btw. ik vind bans en petities echt bull... ze post hier net als vele anderen, je kunt de berichten lezen, negeren, voor mijn part uitdraaien en boven je bed hangen maar ze heeft evenveel recht om te posten als ieder ander...

adenane
01-07-2009, 21:22
Tuurlijk verdient Andrade een kans tegen Spong, niet omdat hij zo goed is, maar omdat ik vind dat Spong schromelijk overschat wordt.

Maar ik vind in het rijtje van Spong ook Saki, Zimmerman, Leko, Gerges, Karaev en Die Faust horen en die vechten ook in Japan. Allemaal subtoppers die NEVER NOOIT de K1 zullen winnen, zolang Bonjasky, Hari, Aerts en Schilt vechten.

Jamila
02-07-2009, 12:50
een kans verdient iedereen...maar als je met voetbal kampioen word in de 6de klasse G Noord dan mag je het jaar daarop ook niet strijden in de voorronde van de Champions League. Van relatief onbekende vechter tegen een topper is een vrij grote stap. Maar miss een verassing via een lucky punch.
Neem als voorbeeld badr tegen sem in de arena. Lucky punch en badr wint.
Ohnee, sem werd gewoon compleet overklast. Stom voorbeeld...


Als we met voetballen gaan vergelijken kun je een A-klasse vechter met een eredivisie voetbalclub vergelijken. Daar zie je toch ook dat dit jaar Twente en AZ spanden. Dus waarom weigeren A-vechters elkaar en ontnemen ze opkomende talenten de kans. Ik vind het juist mooi om te zien dat een hongerige vechter alles inzet om te laten zien dat hij bij de top hoort. Juist deze partijen geven het spectakel waar wij van kunnen genieten. A-vechters zorgen voor de competitie. De verassing is juist de kick in de vechtsport.

Andrade gaat voor de verassing zorgen.


Gr, Jamila:thup:

Wheelie
02-07-2009, 13:43
Hij heeft in ieder geval niks te verliezen, hooguit een paar tanden ;)
Wie weet zorgt hij voor een verassing en dan is hij ineens de man die Corbett verslagen heeft.
Succes en good luck

chief108
02-07-2009, 14:00
Hij heeft in ieder geval niks te verliezen, hooguit een paar tanden
da's ook weer waar ja... :lol:

maartje
02-07-2009, 14:16
inderdaad en michel traint er hard voor ..dus voordat iedereen dit gaat vergelijken met voetbal wat ik overigens geen vergelijking vind ..vind ik nog steeds dat hij die kans verdiend .en dat hij er meer dan klaar voor is ..
en dan kan hij laten zien dat al dat trainen word beloond

groetjes maartje :D

Darkness
02-07-2009, 23:01
een kans verdient iedereen...maar als je met voetbal kampioen word in de 6de klasse G Noord dan mag je het jaar daarop ook niet strijden in de voorronde van de Champions League. Van relatief onbekende vechter tegen een topper is een vrij grote stap. Maar miss een verassing via een lucky punch.
Neem als voorbeeld badr tegen sem in de arena. Lucky punch en badr wint.
Ohnee, sem werd gewoon compleet overklast. Stom voorbeeld...

X2 hahahaha

Jamila
03-07-2009, 17:41
Ik hoop echt dat Michel, Corbett afslacht zeker na de beelden die ik heb gezien van denpartij tegen Spong.

Gr, Jamila:thup:

Hendy
03-07-2009, 18:54
De 6 a-partijen die hij gedraaid heeft..
Tegen wie ? en wat waren de uitslagen ?

Heb hem in de b-klasse zijn vechten.. absoluut een explosieve vechter !
Als hij kans wil maken tegen Corbet moet hij wel erg hard gegroeid zijn in zijn A-partijen..

Ik wens hem alle succes ! Zal ie ook nodig hebben..

Rverm
03-07-2009, 19:31
Als we met voetballen gaan vergelijken kun je een A-klasse vechter met een eredivisie voetbalclub vergelijken. Daar zie je toch ook dat dit jaar Twente en AZ spanden. Dus waarom weigeren A-vechters elkaar en ontnemen ze opkomende talenten de kans. Ik vind het juist mooi om te zien dat een hongerige vechter alles inzet om te laten zien dat hij bij de top hoort. Juist deze partijen geven het spectakel waar wij van kunnen genieten. A-vechters zorgen voor de competitie. De verassing is juist de kick in de vechtsport.

Andrade gaat voor de verassing zorgen.


Gr, Jamila:thup:

als we dan toch kickboksen en voetbal met elkaar blijven vergelijken is een a-klasser een hoofdklasser(hoogste amateurniveau) of hooguit een 1ste divisieclub(semi-prof/fullprof). Als je dan met kickboksen een eredivisie gaat benoemen dan zitten daar badr hari, remi bonjasky, peter aers en sem schilt etc. In een iets lagere gewichtsklasse kom je dan bv. een corbett en spong tegen. Dat is eredivisie.
On-topic : Hij is relatief onbekend. heeft idd niks te verliezen en kan winnen door voor een verrassing te zorgen. Maar over spong word nu gesuggereerd dat ie te snel gebracht word in het zwaargewicht bij de grote jongens en hij heeft moeite om zich te bewijzen. Daarom, breng hem niet te snel en begin ook niet tegen te grote jongens. Maar iig succes.

maartje
03-07-2009, 20:40
hij zal je versteld doen staan ,,dezen man heb zich ontpopt tot een beest .en traint zo enorm hard slaat geen training over

gr maartje :D

appelsap
04-07-2009, 07:54
,,.en traint zo enorm hard slaat geen training over

gr maartje :D

Michel Andrade = Berry van Aerle

Gennep-Spitfire
04-07-2009, 08:04
Als je op elke training verschijnt betekend dat niet dat je ook maar meteen gaat winnen 'maartje' (of moet ik zeggen Jamila?)

Gr Mark :thup:

maartje
04-07-2009, 10:42
wat ik daar mee wil aangeven is dat dat dezen man zo ontzettend hard traint ,zich zo onwijs ontwikkeld heb ,en zicht ontpopt heb tot een beest
en zeg maar gewoon maartje

gr maartje :D

adenane
04-07-2009, 11:34
wat ik daar mee wil aangeven is dat dat dezen man zo ontzettend hard traint ,zich zo onwijs ontwikkeld heb ,en zicht ontpopt heb tot een beest
en zeg maar gewoon maartje

gr maartje :D

Hard trainen is geen garantie voor iets, Maartje.

Spong traint zich ook de pleuris en heeft op dit gewicht ook niet veel laten zien.

Ik ben serieus nu wel benieuwd naar die Andrade... Maar beloof ons wel dat jij (en de rest van GG) niet met excuses en smoesjes komen als hij in de eerste ronde zwaar KO gaat.

Deal?

Jamila
04-07-2009, 12:00
Buiten hard trainen heeft Michel ook een toernooi in turkije gewonnen zoals ik al eerder verteld heb. In wedstrijd trainingen word er gespard op het scherpst van de snede. Ik heb regelmatig kunnen zien hoe Andrade Errol maar ook Leko op hun kont zette. Ik ben gewoon blij dat we er een hele leuke licht zwaargewicht bij krijgen, goede uitstraling, harde technieken kortom een aanwinst voor het Nerderlandse kickboxen.


Gr, Jamila:thup:

renamer
04-07-2009, 12:36
ik doe het zelf maar scheelt richelieu weer wat werk...

---Richelieu

Edit: Let aub op het taalgebruik!

---/Richelieu

Darkness
04-07-2009, 12:42
Die andrade heb ik zien vechten,nou dat wordt zwaar k.o gaan tegen die corbett...

DAJAK
04-07-2009, 13:24
Filmpje van Michel Andrade....
Ik denk dat Spong hem zo pakt met zijn overhand right.

YouTube - Stefan ''Blitz'' Leko vs. Michel Andrade, Beograd, 2008 (http://www.youtube.com/watch?v=VWvch-RwgSk)

The Wes
04-07-2009, 13:41
Filmpje van Michel Andrade....
Ik denk dat Spong hem zo pakt met zijn overhand right.

YouTube - Stefan ''Blitz'' Leko vs. Michel Andrade, Beograd, 2008 (http://www.youtube.com/watch?v=VWvch-RwgSk)

Geef nou 'ik weet niet hoeveel meningen' waarom Andrade zou verliezen van Corbett. Maar kom nou niet aanzetten met wat afgesproken werk tussen team maten op een toernooi.

adenane
04-07-2009, 14:56
Buiten hard trainen heeft Michel ook een toernooi in turkije gewonnen zoals ik al eerder verteld heb.

Misschien is het leuk om even te vermelden of het een 8-mans of 4-mans toernooi was en tegenover welke 'toppers' hij stond in Turkije, aangezien je daar zo trots op bent en blijkbaar behoorlijk van onder de indruk want je strooit er te pas en onpas mee......

Jamila
04-07-2009, 18:05
Misschien is het leuk om even te vermelden of het een 8-mans of 4-mans toernooi was en tegenover welke 'toppers' hij stond in Turkije, aangezien je daar zo trots op bent en blijkbaar behoorlijk van onder de indruk want je strooit er te pas en onpas mee......


Als jij nou ballen hebt waarom ga je niet met mij wedden?



Gr, Jamila:thup:

Rverm
04-07-2009, 18:18
ik ga de weddenschap met je aan... 50 euro...
ik zeg corbett winst op ko of tko... als jij bv zegt andrade wko en het word bv voor 1 vd 2 een puntenoverwinning blijft die 50 euro staan en kiezen we volgende x een andere wedstrijd uit...deal?

maartje
05-07-2009, 01:06
er zijn gewoon mensen die er niet aan willen dat andrade zijn techniek zover heb ontwikkeld .......gewoon triest
is het nou zo moeilijk om iemand een kans te geven
want daar gaat het toch om kijken naar het verleden ..maar niet verder kunnen denken en ook kunnen denken dat iemand zo hard traint ..
ik geloof in hem......michel ik weet wat je er voor doet en geloof voor 100% in je

gr maartje:D

numbre_one
05-07-2009, 12:42
@ Maartje..

Niemand gunt Andrade geen kans. het gaat er meer om dat het een ontzettende mismatch is( vechter met +/- 6 a partijen tegenover de absolute top in die gewichtsklasse) Als vechter wil je altijd wel... maar zijn management zou hem hiervoor moeten behoeden. Als vechter heb je altijd wel een kans, Andrade zou best kunnen winnen... die kans is alleen in mijn ogen 2%

Ik bedoel als iemand met 6 pro mma partijen tegenover Fedor zou staan zou je van ons ook horen... Zelfmoord!! Dat gevoel heb ik een beetje met deze partij. Wordt deze partij trouwens op Full muaythai regels gedraaid? dan slinken zijn kansen namelijk nog meer........

Wiseguy
05-07-2009, 14:35
Maar dat is nou juist wat hem gevaarlijk maakt. Hij heeft genoeg aan 1 stoot en laatste 10 partijen op ko gewonnen.

micha
05-07-2009, 15:48
wat een gezeik weer zeg . laat mensen in hun waarde en als je het niet bevalt lees het dan niet of zet haar op ignore.

ik denk dat Michel zeer goed vooruit is gegaan dat kan ook bijna niet anders met trainers al ramon en cor maar natuurlijk ook door zijn eigen inzet. Hij is altijd op de training en niet om te ouwehoeren

adenane
05-07-2009, 17:30
Wat een zware onzin zeg!

Iedereen wordt in z'n waarde gelaten hier, maar men plaatst z'n kanttekeningen bij het verloop van deze wedstrijd (dat mag toch hopelijk wel!). Als ik vol enthousiasme post dat er een vechter met een paar nietsweggende A partijen tegen de absolute top vecht in een bepaalde klasse en je gelooft écht dat hij zelfs kan winnen, dan kan je dit soort reacties verwachten (kijk maar naar het topic van Erhan vs Badr). Als jíj daar níet tegen kan, moet je hier niet lezen of je kan meer dan de helft op ignore zetten.

Maar ik ga niet mee in de GG hype omdat iemand een trainingsbeest is of hartstikke sympathiek.

micha
05-07-2009, 17:40
nou ik vind dat Jamila hier zwaar voor haar kiezen krijgt in eigenlijk ieder topic wat ze start of waar ze op reageert dus geen zware onzin. of vind je dat normaal dat iemand die met nieuws komt en een beetje enthousiast reageert constant en iedere keer wordt afgezeken?

voor een reporter let je niet echt goed op

Wiseguy
05-07-2009, 17:57
(Bas) Boontje komt om zijn loontje

adenane
05-07-2009, 18:01
nou ik vind dat Jamila hier zwaar voor haar kiezen krijgt in eigenlijk ieder topic wat ze start of waar ze op reageert dus geen zware onzin. of vind je dat normaal dat iemand die met nieuws komt en een beetje enthousiast reageert constant en iedere keer wordt afgezeken?

voor een reporter let je niet echt goed op

Sowieso vind ik het onbeschoft dat hele Jankmilla en pijpertjes gebeuren. Net wat je zegt, ik ben reporter, geen moderater of schoolmeester. Je kan mij echt niet betrappen op zo'n post.

En verder is het hartstikke leuk dat ze vaak als eerste nieuwtjes heeft en enthousiast is, maar daar hoef ik toch niet in mee te gaan? Sterker nog, er is toch niets mis als ik haar enthousiasme probeer te temperen door tegen argumenten te geven. Overtuig mij maar dat Michel kans maakt tegen Nathan (en niet omdat hij zo vaak en hard traint). Dan probeer ik jou te overtuigen waarom hij het absoluut niet gaat redden, zo werkt het op een forum......

Are we cool, Micha? :cool2:

micha
05-07-2009, 18:39
ik ben altijd cool maar jij zei dat het zware onzin was en dat is het dus niet. voor de rest postte ik al op shooto dus je hoeft mij niet uit te leggen hoe dit forum werkt.
Het systematisch iemand afzeiken en aanvallen slaat gewoon helemaal nergens op en het grappige is dat als ik die mensen tegen kom het de grootste kneuzen blijken te zijn die niet verder komen dan iemand digitaal te terroriseren.

Justinian
05-07-2009, 18:58
Het systematisch iemand afzeiken en aanvallen slaat gewoon helemaal nergens op
Hier ben ik het mee eens en in deze topic heb ik een flinke lading posts verwijderd om deze reden. Kennelijk is er een groep mensen die het nodig vindt om in iedere topic waarin Jamila post, haar af te zeiken. Deze mensen hebben niet in de gaten dat ze hiermee topics om zeep helpen.

Rverm
05-07-2009, 19:38
Mja niet om het 1 of ander, zonder jamila of gg tekort te doen of aan te vallen : Ik geef Michel Andrade geen schijn van kans en vind dat corbett te snel komt voor hem.

---Justinian

Ik begrijp je punt, maar om niet weer offtopic te gaan heb ik het offtopic gedeelte uit je post verwijderd.

---/Justinian

Rverm
06-07-2009, 11:42
@ justinian
geen probleem

@jamila
hebben we nog een weddenschap?

adenane
06-07-2009, 22:28
En toch hoopte ik dat iemand me kon helpen aan de namen van de vechters die deelnamen aan het toernooi in Turkije.

Zo hebben wij ook een idee waar Michel werkelijk staat. Van Nathan weten we dat wel, die heeft Spong pas geleden nog KO geslagen.

dontmindme
07-07-2009, 11:17
Micha of Jamila, knal ff de namen van dat toernooi hier neer. Als dat goeie vechters zijn, kunnen jullie ons misschien juist overtuigen van de klasse van Andrade.


and now we wait.............................................. .................................................. .............................................

Cave
07-07-2009, 11:57
Hier ben ik het mee eens en in deze topic heb ik een flinke lading posts verwijderd om deze reden. Kennelijk is er een groep mensen die het nodig vindt om in iedere topic waarin Jamila post, haar af te zeiken. Deze mensen hebben niet in de gaten dat ze hiermee topics om zeep helpen.

Wellicht dat je dan ook eens wat provocerende posten van de GG-clan uit een topic kan gooien. Nu worden in mijn ogen alleen de mensen gepakt die reageren en niet de mensen die de irritatie veroorzaken.

Ontopic: Andrade zal ongetwijfeld een 'sympathieke' man zijn maar voordat ik hem een redelijke kans tegen Corbett durf te geven wil ik toch graag weten wiens scalpen hij al aan de muur heeft hangen. Tot die tijd ga ik voor Corbett by-anything-he-wants.

Cave
08-07-2009, 13:27
Kom op mensen van GG, we zijn een dag of twee verder, van wie heeft Andrade nou gewonnen in Turkije?

Tot nu toe kom ik nl niet verder dan ene Tino Groth

Dannyboy
08-07-2009, 13:42
Net even gekeken naar een partij tegen ene Evora.....

Hopelijk is Michel driftig aan het trainen of heeft hij inmiddels progressie geboekt, want deze partij zag er (ondanks dat zijn tegenstander ook een draak was) kwalitatief niet echt extreem sterk uit..... :confused:

Gun hem de overwinning wel om iedereen de mond te snoeren, aan de andere kant heeft Corbett (ondanks dat ik hem ook niet super vond tegen Spong) bij mij credits gekregen door de partij tegen Spong aan te nemen onder andere regels en onder een ander gewicht.

Zullen we het er maar op houden dat de beste moge winnen.....

adenane
08-07-2009, 13:54
Ik zag BB aardig reageren op andere threads, misschien dat hij ons wat wijzer kan maken.

Aan de andere kant, Saki en Chalid vechten zelf niet (of heel weinig), die kunnen mooi Michel op sleeptouw nemen en klaar stomen voor het echte werk en zorgt hij voor een daverende verrassing!

PartySnipes
08-07-2009, 18:53
Michel trainde eerst bij Brito heb nog met hem getraind. Ikw ens hem al het beste ....een jongen met vechtershart!

micha
08-07-2009, 19:27
ik weet niet tegen wie hij in Turkije heeft gevochten. Maar als zijn trainers zeggen dat hij er klaar voor is dan is hij er klaar voor. Corbett heeft Spong ko geslagen maar ik vond hem niet overdreven goed.

WAR

Cave
08-07-2009, 19:52
ik weet niet tegen wie hij in Turkije heeft gevochten. Maar als zijn trainers zeggen dat hij er klaar voor is dan is hij er klaar voor. Corbett heeft Spong ko geslagen maar ik vond hem niet overdreven goed.

WAR

Net zo klaar als Schilt was voor Badr? :wink:

Cave
08-07-2009, 19:59
Bas zag er uit alsof ie badrogen was die avond...

Roy Roy Roy toch! Wat zegt BB nou altijd over AANNAMES?

Arno verbraak
08-07-2009, 20:45
wat n gedoe om niks man. er wordt gepost dat er n party komt, thats it! als Andrade het voor mekaar krijgt om van Corbett te winnen, Mooi! verliest hij? is hij een ervaring rijker.

MAY THE BEST MAN WIN!!!!!!!!! simpel

blackadder
08-07-2009, 22:56
Kom op mensen van GG, we zijn een dag of twee verder, van wie heeft Andrade nou gewonnen in Turkije?

Tot nu toe kom ik nl niet verder dan ene Tino Groth
Tino Groth is 35. Van GSC gym uit Gadebusch in Duitsland. Waar hij ook hoofdtrainer is.
Volgens zijn profiel heeft hij 146 amateur boxpartijen gevochten waarvan hij er 111 heeft gewonnen. Verder staat er dat hij in het Fullcontact/kickboxen 118 gewonnen partijen en 29 nederlagen heeft.
Dit zijn zijn amateur titels:
DM Wako/WKA/IAKSA
Vice EM WKA
Vice EM ISKA
EM WKA/ WMA
WM WMA
ViceWM IAKSA
ViceWM WTKA
Derde WM WTKA
WM IAKSA
WM WTKA
Hier is nog een video van hem, in het rood, tegen Martin Jahn uit Hamburg.
Martin Jahn vs. Tino Groth Video - ipta - WEB.DE Video (http://video.web.de/watch/2315461/Martin_Jahn_vs_Tino_Groth)

Cave
09-07-2009, 00:50
wat n gedoe om niks man. er wordt gepost dat er n party komt, thats it!

Een party? Count me in! Andrade FTW!!!!!!

NielsN
09-07-2009, 07:22
:biggrinparty:

micha
09-07-2009, 07:26
Tino Groth is 35. Van GSC gym uit Gadebusch in Duitsland. Waar hij ook hoofdtrainer is.
Volgens zijn profiel heeft hij 146 amateur boxpartijen gevochten waarvan hij er 111 heeft gewonnen. Verder staat er dat hij in het Fullcontact/kickboxen 118 gewonnen partijen en 29 nederlagen heeft.
Dit zijn zijn amateur titels:
DM Wako/WKA/IAKSA
Vice EM WKA
Vice EM ISKA
EM WKA/ WMA
WM WMA
ViceWM IAKSA
ViceWM WTKA
Derde WM WTKA
WM IAKSA
WM WTKA
Hier is nog een video van hem, in het rood, tegen Martin Jahn uit Hamburg.
Martin Jahn vs. Tino Groth Video - ipta - WEB.DE Video (http://video.web.de/watch/2315461/Martin_Jahn_vs_Tino_Groth)


niet slecht dus

Richelieu
09-07-2009, 07:47
wat n gedoe om niks man. er wordt gepost dat er n party komt, thats it! als Andrade het voor mekaar krijgt om van Corbett te winnen, Mooi! verliest hij? is hij een ervaring rijker.

MAY THE BEST MAN WIN!!!!!!!!! simpel

Het is ook vrij simpel Arno, maar het is eigenlijk meer feit dan fictie dat als de GG aanhang op Mixfight een topic opent over een partij, zij kunnen rekenen op behoorlijke aandacht.


Tino Groth is 35. Van GSC gym uit Gadebusch in Duitsland. Waar hij ook hoofdtrainer is.
Volgens zijn profiel heeft hij 146 amateur boxpartijen gevochten waarvan hij er 111 heeft gewonnen. Verder staat er dat hij in het Fullcontact/kickboxen 118 gewonnen partijen en 29 nederlagen heeft.
Dit zijn zijn amateur titels:
DM Wako/WKA/IAKSA
Vice EM WKA
Vice EM ISKA
EM WKA/ WMA
WM WMA
ViceWM IAKSA
ViceWM WTKA
Derde WM WTKA
WM IAKSA
WM WTKA
Hier is nog een video van hem, in het rood, tegen Martin Jahn uit Hamburg.
Martin Jahn vs. Tino Groth Video - ipta - WEB.DE Video (http://video.web.de/watch/2315461/Martin_Jahn_vs_Tino_Groth)

Er staat nog net geen WKFC bij ;)

marcelt
09-07-2009, 12:46
wat n gedoe om niks man. er wordt gepost dat er n party komt, thats it! als Andrade het voor mekaar krijgt om van Corbett te winnen, Mooi! verliest hij? is hij een ervaring rijker.
MAY THE BEST MAN WIN!!!!!!!!! simpel

Het hele Mixfight-gebeuren gaat toch om niks oftewel om dit onderwerp. Mensen discussieren hier met elkaar over vechters, partijen, management en evenementen. Gaat nergens over. Totaal zinloos, maar we vinden het leuk.

martijnG
09-07-2009, 13:43
Net zo klaar als Schilt was voor Badr? :wink:

Wat een onzinnige reactie. Sem Schilt is gvd drievoudig k-1 kampioen, SHW kampioen en de nachtmerrie van de k-1 leiding omdat niemand hem kon verslaan (uiteindelijk is het Aerts gelukt, maar met moeite). Deze vergelijking is nog krommer dan een rotte banaan.

Rverm
09-07-2009, 22:52
kunnen der lang of kort over praten...
kben alleen maar benieuwd of er nog een weddenschap op staat...:D

blackadder
09-07-2009, 23:11
Maar ook zeker niet indrukwekkend.
Wat ik dan toch weer vreemd vind voor iemand met zoveel ervaring.

micha
10-07-2009, 06:51
Wat ik dan toch weer vreemd vind voor iemand met zoveel ervaring.



nee joh dat stelt allemaal niks voor want er zit geen "It's Showtime "wereldtitel bij.

adenane
10-07-2009, 08:02
nee joh dat stelt allemaal niks voor want er zit geen "It's Showtime "wereldtitel bij.

Klopt ook wel, zo'n It's Showtime titel wil ook niets zeggen.

Maar het wordt een ander verhaal als je een It's Showtime titel wint door de drievoudig K1-kampioen, die ook nog eens SWH kampioen én de nachtmerrie van de K-1 is, binnen de minuut een pak rammel geeft.

Nou, dan staat zo'n It's Showtime titel behoorlijk chique op je palmeras.

Maar om on-topic te blijven: waarom gelijk tegen Nathan vechten? Hij is de beste in z'n klasse en Michel heeft weinig tot geen ervaring (behalve dan dat toernooitje in Turkije). Ik ben wel benieuwd naar de gedachte daarachter..

Tommy v Wijngaarden
10-07-2009, 09:10
de gedachte erachter lijkt me vrij simpel, Michel is in de ogen van GG een groot talent en als hij voor een verassing kan zorgen tegen Corbett staat zijn naam meteen bij de gevestigde orde.
Net zoals Mo Medhar laatst vocht tegen Joerie Mes, Mo had nog maar 2 A partijen weg en draaide een top partij tegen Mes.

ik wens Michel heel veel succes en ik hoop dat ie Corbett op zijn kont zet ook al is Corbett torenhoog favoriet.

osu

luc verheije
10-07-2009, 12:13
2x:thup:

adenane
10-07-2009, 14:05
de gedachte erachter lijkt me vrij simpel, Michel is in de ogen van GG een groot talent en als hij voor een verassing kan zorgen tegen Corbett staat zijn naam meteen bij de gevestigde orde.
Net zoals Mo Medhar laatst vocht tegen Joerie Mes, Mo had nog maar 2 A partijen weg en draaide een top partij tegen Mes.

ik wens Michel heel veel succes en ik hoop dat ie Corbett op zijn kont zet ook al is Corbett torenhoog favoriet.

osu

Ja, maar getuigt het niet van goed management om die jongen tegen zichzelf in bescherming te nemen en langzaam te brengen, à la Spong? Wat als hij in de eerste ronde zwaar KO gaat. Dat geeft toch een enorme deuk in zijn zelfvertrouwen. Tuurlijk, zo'n jongen wil altijd tegen een grote naam maar is het ook verstandig??????

adenane
10-07-2009, 14:19
??? Leg eens uit wat je hiermee bedoelt, want ik snap deze reactie niet zo goed, in combinatie met mijn quote. Ik heb in dit hele onderwerp namelijk niets over It's Showtime gezien, en dat komt omdat dat nu niet relevant is. Waarom jij het er dan bij haalt, is me een raadsel.



Dat soort dingen zijn ergens ook wel weer tweeledig. Als je iemand langzaam brengt, en hij verliest ergens 'onderweg' naar de top, zak je vaak weer een paar treden op de ladder. Eerlijk is eerlijk, die Andrade heeft niks te verliezen en alleen maar te winnen. Verliest ie, heeft ie verloren van een wereldtopper en dat is geen schande (en dus waarschijnlijk ook niet echt een deuk in zijn zelfvertrouwen). Wint ie, dan is ie de man. In ieder geval voor even, want mocht zijn ego een TE grote boost krijgen daardoor, ligt onderschatting van de volgende tegenstander weer op de loer. En als je DAN verliest...tja, dan is het kut, want dan noemt iedereen je overwinning op Corbett 'lucky' ("Andrade had een topdag en Corbett had toen een slechte dag blablabla" - je kent het Nederlandse gelul wel).


Met het risico dat je het lachertje van de vechtsport wereld wordt omdat jij even dacht Nathan Corbett te verslaan maar de eerste ronde KO gaat en niemand je meer serieus neemt. Wat doet dat met je zelfvertrouwen?

(Dit geldt niet alleen voor Michel Andrade, maar voor iedereen die te snel richting top wilt gaan....)

blackadder
10-07-2009, 14:20
nee joh dat stelt allemaal niks voor want er zit geen "It's Showtime "wereldtitel bij.
Eeh... wat?:confused:

adenane
10-07-2009, 14:27
Maar ff zonder dollen: ik ben heel benieuwd, en aangezien ik Andrade niet ken, heb ik niets tegen hem. Alles in dit topic is dus niet persoonlijk in negatieve zin naar hem bedoeld, maar meer dat er weer door 'bepaalde personen' wordt geprobeerd om iemand te hypen uit een 'bepaald kamp' terwijl diegene nog niet echt aansprekende prestaties heeft behaald. Wellicht hadden ze met die zgn. hype beter even kunnen wachten tot na de partij. Als Andrade dan had gewonnen, had je natuurlijk alle reden tot het starten van een topic daarover.

x2

Ik gun die jongen absoluut die overwinning, helemaal als hij echt zo sympathiek is als dat men zegt en hij er kei hard voor traint.

Maar nu is het toch als hij verliest een big HAHA richting GG. Terwijl Michel er niets aan kan doen.

NielsN
10-07-2009, 14:29
En als je DAN verliest...tja, dan is het kut, want dan noemt iedereen je overwinning op Corbett 'lucky' ("Andrade had een topdag en Corbett had toen een slechte dag blablabla" - je kent het Nederlandse gelul wel).

Daar is -IMHO- niets Nederlands aan. Verder ben ik het helemaal met je eens.

Toevoeging: je kan ook nog heroisch verliezen, sommige vechters hebben meer naam gemaakt met een verliespartij dan met hun winstpartijen.

Wiseguy
10-07-2009, 16:08
Word zo schijtziek van die GG propaganda. Ze komen met dooddoeners als " Hij traint heel hard". No shit.. de rest traint ook hard.
Maar het gaat niet echt goed met GG. Ze hebben dit jaar weinig gewonnen. Ow wacht was de spectaculaire toernooi winst van Michel Andrade in Turkije vergeten.

Rverm
11-07-2009, 19:32
Als jij nou ballen hebt waarom ga je niet met mij wedden?



Gr, Jamila:thup:

deal ?

Rverm
18-07-2009, 12:40
week later...
staat de weddenschap nog?

Rverm
18-07-2009, 12:43
als je 50 euro te weinig vind kunnen we de inzet verhogen...nogmaals ik zeg corbett op winst.

als je ballen hebt...

dontmindme
18-07-2009, 13:40
als je 50 euro te weinig vind kunnen we de inzet verhogen...nogmaals ik zeg corbett op winst.

als je ballen hebt...


weddenschap komt niet hoor, je kan hoog en laag springen maar gg aanhang komt met woorden niet met inzet

anoniem gg
18-07-2009, 14:23
weddenschap komt niet hoor, je kan hoog en laag springen maar gg aanhang komt met woorden niet met inzet

We weten dat je iedere nacht van GG droomt.
Michel is heel blij met de partij en kan alleen maar winnen ook als hij verliest want dat is geen schande, als hij de hele partij uitvecht is het een prestatie als ie wint een upset. Dus wat heeft Michel nu te verliezen (oh nee, wacht juist dat is waarom ik manager ben en jij een forum warrior)?
Overigens was dat bij de tweede wedstrijd van Semmy Schilt tegen Ernesto Hoost ook het geval, hoe kun je hem nu in zijn tweede Kickboks wedstrijd al tegen Hoost zetten? Was toen het forum warrior gebral!

En GG aanhang is heel actief, het zijn forum warriors zoals jezelf en andere op dit forum, die eeuwig blijven dromen (en heeeeel actief zijn op een forum) hoe het had kunnen zijn als ze een prof vechter waren geworden, of deel uitmaaken van een team dat al tien jaar bij elkaar is!

Michel scucces! Winst of verlies, ga ervoor!

panther management
18-07-2009, 14:31
Hopelijk wint Andrade zijn partij en kan hij de eer van het Nederlandse kickboxing/muaythai hooghouden.

Welke datum vindt deze partij eigenlijk plaats?

De man van 14K
18-07-2009, 14:45
opzich wel een grappige benadering, door die jongen meteen in een underdog positie te zetten maakt het bijna niet meer uit of hij wint of verliest.

Wiseguy
18-07-2009, 14:56
En GG aanhang is heel actief, het zijn forum warriors zoals jezelf en andere op dit forum, die eeuwig blijven dromen (en heeeeel actief zijn op een forum) hoe het had kunnen zijn als ze een prof vechter waren geworden, of deel uitmaaken van een team dat al tien jaar bij elkaar is!



Lekker om zo over je eigen aanhang te praten :twak:

Tony Galento
18-07-2009, 15:02
opzich wel een grappige benadering, door die jongen meteen in een underdog positie te zetten maakt het bijna niet meer uit of hij wint of verliest.

Ik denk dat ze bij GG dondersgoed weten dat hij underdog is.

Jamila zie ik meer als een hofnar. Een beroerde, dat wel.

Rverm
18-07-2009, 17:09
We weten dat je iedere nacht van GG droomt.
Michel is heel blij met de partij en kan alleen maar winnen ook als hij verliest want dat is geen schande, als hij de hele partij uitvecht is het een prestatie als ie wint een upset. Dus wat heeft Michel nu te verliezen (oh nee, wacht juist dat is waarom ik manager ben en jij een forum warrior)?
Overigens was dat bij de tweede wedstrijd van Semmy Schilt tegen Ernesto Hoost ook het geval, hoe kun je hem nu in zijn tweede Kickboks wedstrijd al tegen Hoost zetten? Was toen het forum warrior gebral!

En GG aanhang is heel actief, het zijn forum warriors zoals jezelf en andere op dit forum, die eeuwig blijven dromen (en heeeeel actief zijn op een forum) hoe het had kunnen zijn als ze een prof vechter waren geworden, of deel uitmaaken van een team dat al tien jaar bij elkaar is!

Michel scucces! Winst of verlies, ga ervoor!

of hij gaat na 15 sec zwaar ko...is een illusie armer en moet weer jaren bouwen naar een nieuwe kans tegen een topper en word de tijd erna gezien als de man die het wel even ging maken tegen corbett (oh nee wacht, dat is juist waarom ik forum warrior ben en jij de manager).

Michel, niks persoonlijks, maar iig succes! Winst of verlies, ga ervoor!

anoniem gg
19-07-2009, 07:14
of hij gaat na 15 sec zwaar ko...is een illusie armer en moet weer jaren bouwen naar een nieuwe kans tegen een topper en word de tijd erna gezien als de man die het wel even ging maken tegen corbett (oh nee wacht, dat is juist waarom ik forum warrior ben en jij de manager).

Michel, niks persoonlijks, maar iig succes! Winst of verlies, ga ervoor!

Waarom zou hij jaren moeten bouwen om een nieuwe kans?
Daar is de manager voor!
Is Spong omdat hij tegen Zyda ko ging of Aerts tegen Wessels of Hoost tegen Wagenmakers de weg kwijt geraakt op jonge leeftijd, toen ze ko gingen?
Het is een sport een fullcontact sport!
Jij bent een forum warrior en hebt slapenloze nachten van GG en Bas Boon en grijpt alle threads aan die maar iets met GG te maken heeft om met je eigen negatieve commentaar te komen.
Want en nu moet je goed in de spiegel kijken: wie ben jij dan wel?
Wat maakt jouw een expert?
Kun je ons even vertellen wie je allemaal aan het managen bent en wat je gepresteert hebt?
Laat ons even weten wat je allemaal zelf hebt berijkt en produceert, buiten commentaar geven en thrash talk, ooh nee wacht je bent een proffesioneel forum warrior!
Betaald dat goed een froum warrior?
Haal jij je verhalen en wijsheden uit de story en mijn geheim?
Schrijf je veel reacties van horen en zeggen?
Hoeveel betaal jij voor je geheime bron info?

Ik raad je aan om een keer naar Breda te komen en even een training te kijken of nee nog beter mee te doen. En dan nog een keer een mening geven over Michel, Dirk Stal is laatst nog wezen kijken in Breda, vraag hem even hoe Michel ervoor staat en of hij klaar is om die wedstrijd te vechten, want meetrainen zal er wel niet inzitten!

Richelieu
19-07-2009, 09:33
Bas, Bas.......het is nog vroeg.

anoniem gg
19-07-2009, 09:37
Bas, Bas.......het is nog vroeg.

In Thailand gewoon twee uur s'middags nu!

Richelieu
19-07-2009, 09:42
In Thailand gewoon twee uur s'middags nu!

Dan vind ik het bewonderingswaardig dat je in Thailand, om twee uur 's middags in de hitte je om dit soort dingen druk gaat maken. Relax Bas, na de zomer komt het geweldige Glory gala in de PTA terminal, en als ik jou was zou ik me daar op concenteren en nu gaan ontspannen voor alle stress die samenhangt met het organiseren van zo'n event, ipv je druk maken over dit topic waarin naar jou mening zogenaamde forumwarriors kritiek geven op je manier van werken aangaande Andrade.

anoniem gg
19-07-2009, 10:05
Dan vind ik het bewonderingswaardig dat je in Thailand, om twee uur 's middags in de hitte je om dit soort dingen druk gaat maken. Relax Bas, na de zomer komt het geweldige Glory gala in de PTA terminal, en als ik jou was zou ik me daar op concenteren en nu gaan ontspannen voor alle stress die samenhangt met het organiseren van zo'n event, ipv je druk maken over dit topic waarin naar jou mening zogenaamde forumwarriors kritiek geven op je manier van werken aangaande Andrade.

Relax Richelieu is voor forum warriors

Geen aannames doen Richelieu
Ik ben met lap top en telefoon gewoon mijn 18 tot 19 uur per dag aan het werk hier in Thailand.
Beetje mix fight therapie er tussendoor en "aanname" weerleggingen posten!

Richelieu
19-07-2009, 10:15
Relax Richelieu is voor forum warriors

Geen aannames doen Richelieu
Ik ben met lap top en telefoon gewoon mijn 18 tot 19 uur per dag aan het werk hier in Thailand.
Beetje mix fight therapie er tussendoor en "aanname" weerleggingen posten!

Aanname?

anoniem gg
19-07-2009, 11:36
Aanname?

ja aanname

Ik maak mij niet druk ik werk, aanname dus!

Hammerkick
19-07-2009, 12:05
Ik raad je aan om een keer naar Breda te komen en even een training te kijken of nee nog beter mee te doen. En dan nog een keer een mening geven over Michel, Dirk Stal is laatst nog wezen kijken in Breda, vraag hem even hoe Michel ervoor staat en of hij klaar is om die wedstrijd te vechten, want meetrainen zal er wel niet inzitten!

http://img518.imageshack.us/img518/3871/dscf0024r.jpg

Ik ben 2 x wezen kijken in Breda en beide keren, was Michel bij de training. Hij trainde echt hard en sparde met mannen als Nieky Holzken, Gökhan Saki, Ruslan Karaev, Sergei Kharitonov en Luc Verheije. Geloof mij, dat gaat er echt hard aan toe en verstoppen is er niet bij. Buiten al die sparringpartners, heeft hij de beste trainers en coaches, die je kan bedenken op Muay Thai regels, Cor Hemmers en Ramon Dekkers. Michel Andrade zal er staan op 8 augustus !!

oliebol
19-07-2009, 12:51
Waarom zou hij jaren moeten bouwen om een nieuwe kans?
Daar is de manager voor!
Is Spong omdat hij tegen Zyda ko ging of Aerts tegen Wessels of Hoost tegen Wagenmakers de weg kwijt geraakt op jonge leeftijd, toen ze ko gingen?
Het is een sport een fullcontact sport!
Jij bent een forum warrior en hebt slapenloze nachten van GG en Bas Boon en grijpt alle threads aan die maar iets met GG te maken heeft om met je eigen negatieve commentaar te komen.
Want en nu moet je goed in de spiegel kijken: wie ben jij dan wel?
Wat maakt jouw een expert?
Kun je ons even vertellen wie je allemaal aan het managen bent en wat je gepresteert hebt?
Laat ons even weten wat je allemaal zelf hebt berijkt en produceert, buiten commentaar geven en thrash talk, ooh nee wacht je bent een proffesioneel forum warrior!
Betaald dat goed een froum warrior?
Haal jij je verhalen en wijsheden uit de story en mijn geheim?
Schrijf je veel reacties van horen en zeggen?
Hoeveel betaal jij voor je geheime bron info?

Ik raad je aan om een keer naar Breda te komen en even een training te kijken of nee nog beter mee te doen. En dan nog een keer een mening geven over Michel, Dirk Stal is laatst nog wezen kijken in Breda, vraag hem even hoe Michel ervoor staat en of hij klaar is om die wedstrijd te vechten, want meetrainen zal er wel niet inzitten!

Je zou ook wel een keer minder laagdunkend kunnen praten als iemand een keer zijn (minder positieve) mening geeft. Een forum is er toch voor om je mening te geven en te discussiëren. Steeds als iemand iets in twijfel trekt dat betrekking heeft op een van jouw vechters begin je gelijk met berichten dat jij veel meer bereikt hebt als hun. Diegene zegt toch niet dat hij meer bereikt heeft als jouw, hij geeft gewoon zijn/haar mening.
Sorry dat moest er ff uit :eek:

dontmindme
19-07-2009, 12:59
http://img518.imageshack.us/img518/3871/dscf0024r.jpg

Ik ben 2 x wezen kijken in Breda en beide keren, was Michel bij de training. Hij trainde echt hard en sparde met mannen als Nieky Holzken, Gökhan Saki, Ruslan Karaev, Sergei Kharitonov en Luc Verheije. Geloof mij, dat gaat er echt hard aan toe en verstoppen is er niet bij. Buiten al die sparringpartners, heeft hij de beste trainers en coaches, die je kan bedenken op Muay Thai regels, Cor Hemmers en Ramon Dekkers. Michel Andrade zal er staan op 8 augustus !!


ik denk dat ie ook gaat liggen, krijgen we beide gelijk:thup::thup::thup:

Rougemonkey
19-07-2009, 13:25
Lijkt me dat je niet veel te doen hebt als manager als je dit soort onzin gaat posten op een forum. :)

Ik zeg over het algemeen ook weinig zinnige dingen, maar ik doe iig niet alsof.

anoniem gg
19-07-2009, 14:12
Je zou ook wel een keer minder laagdunkend kunnen praten als iemand een keer zijn (minder positieve) mening geeft. Een forum is er toch voor om je mening te geven en te discussiëren. Steeds als iemand iets in twijfel trekt dat betrekking heeft op een van jouw vechters begin je gelijk met berichten dat jij veel meer bereikt hebt als hun. Diegene zegt toch niet dat hij meer bereikt heeft als jouw, hij geeft gewoon zijn/haar mening.
Sorry dat moest er ff uit :eek:

Ja hoor, maar als er bash specialisten opduiken zoals Rverm die als specialiteit de neiging hebben om alles af te kraaken ongeacht welk onderwerp wat van Bas of GG komt, dan komt er repliek.
Rverm forum warrior vindt namelijk dat hij kan schrijven dat een vechter die hij niet kent niet zou moeten vechten en dat het slecht is van het management. Als deze vechter ko zou gaan zou het jaren duren voor hij weer opgebouwd zou zijn?

Die vechters hebben ook veel meer bereikt als "hun" . Ze nemen namenlijk de stap om de ring in te gaan, de manager vliegt al 25 jaar de wereld over en heeft een wereldwijdbereik!
Je mag je mening geven en dan komt er soms repliek, dat kun je je aantrekken of niet, ik zie dat je moeilijkheden hebt met regel 3, het jezelf niet persoonlijk aantrekken!

Verder heb je mensen die onder de naam van een oliebol posten om dan te denken dat ze iets zinnigs hebben te vertellen!

Of een ruige aap die niet kan lezen en dan er zelf bij zegt: niet zinnige dingen te zeggen? Hij vergeet dan even de thread. De Thread gaat over een hollywood productie met wereldwijde aandacht. Dat is niets zeggen (zinnig of niet) maar doen!
Stond er al in een eerdere post dat het "narsistische" baasje 18 tot 19 uur per dag werkt ook in Thailand (en mix fight ertussendoor vaak als een therapie gebruikt), leest deze aap er zo overheen en knalt er nog maar weer een een aanname uit!

Mix fight kan daar niks aan doen, dat er ook "zulke mensen" posten,maar het is wel leuk en heel eenvoudig om er op te reageren!

Anderson
19-07-2009, 14:28
:jerry:

Richelieu
19-07-2009, 15:44
Gelukkig weet iedereen nu het hoe en waarom rondom de partij tussen Nathan "Carnage" Corbett en Michel Andrade welke zal plaatsvinden op 8 augustus aanstaande;

Muaythai
Full Thai Rules
90kg
Nathan "Carnage" Corbett (Australia) Vs Michel "Iron Lion" Andrade (Cuba)

Boxing Vs Karate
K1 Rules
70kg
Virgil "Vicious" Kalakoda (South Africa) Vs Kouzou "Kozo" Mitsuyama (Japan)

X-Rules
84kg
Gordon "Executioner" Graff (Australia) Vs Api Hemara (Australia)

Muaythai Vs MMA
X-Rules
70kg
Ian "Goshu Hurricane" Schaffa (Australia) Vs Vuyisile “Cheeta” Colossa (South Africa)

Muaythai
Full or Modified ? Thai Rules
70kg
Frank Giorgi (Australia) Vs Daniel "The Vice" Smyrk (Australia)

Muaythai Vs MMA
X-Rules
80kg
Arslan "M-16" Magomedov (Australia) Vs Jordan "Young Gun" Mein (Canada)

Muaythai
Heather O’Donnell [Australia] Vs Leighann Banham [Australia]
Yoshi Ueda (Australia) Vs Andrew Colgrave (Australia)

Na zes pagina's is het wederom ontaard in een moddergooi verhaal en het gaat allang niet meer om deze partij, bij deze dus een slotje. Voor degenen die het nog niet snappen zie ik graag een pm verschijnen!