PDA

View Full Version : Fedor Chant



Fasada
02-07-2009, 14:35
Ludieke actie op UFC 100!

Fedor Chant - Chant Fedor (http://www.fedorchant.com)

chief108
02-07-2009, 14:50
mooie actie...

hoop dat het duidelijk te horen is... :p

Garcia
02-07-2009, 14:57
Ik schreeuw wel mee vanachter m'n pc :p

dirk5
02-07-2009, 15:23
Dit gaat op alle fora al enkele maanden rond, wanneer het gaat gebeuren zullen er genoeg mensen van weten, dus mee doen en zal het voor ons zeker te horen zijn.

Leuke actie maar verder ook niet, van mij hoeft fedor niet in de ufc.

Judas
02-07-2009, 18:24
Leuke actie maar verder ook niet, van mij hoeft fedor niet in de ufc.

Wat valt er voor hem dan buiten de UFC nog te bewijzen nadat hij Barnett verslaat in augustus? Ik gun het die Dana niet, maar sportief gezien zou ik hem zeker in de UFC willen zien om daar ff de HW-league schoon te vegen.

marcelt
02-07-2009, 22:26
Geweldig, ik hoop dat het lukt!

Emilio
02-07-2009, 22:33
ufc 100 is wel t moment om een statement te maken.

Fyodor
02-07-2009, 23:32
Ik zou het gezicht van Dana willen zien als het gebeurd...
Iets met f*ck enzo... :lol:

goro
03-07-2009, 12:42
Pfff, ik vind dat fedor maar moet accepteren wat dana vraagt wilt hij mee doen in de ufc. Iedereen in dezelfde rij. Kimbo moet ook via tuf mee doen. Fedor moet maar mee doen aan tuf eer dat hij met de grote jongens mag mee doen.

Crazy Russians!

Wiseguy
03-07-2009, 12:48
Pfff, ik vind dat fedor maar moet accepteren wat dana vraagt wilt hij mee doen in de ufc. Iedereen in dezelfde rij. Kimbo moet ook via tuf mee doen. Fedor moet maar mee doen aan tuf eer dat hij met de grote jongens mag mee doen.

Crazy Russians!


Het is dat ik geen neg reps geef maar dit gaat helemaal nergens over :twak:

Maar wat wil je als je Brock Lesnar als avatar hebt.

dirk5
03-07-2009, 12:55
Pfff, ik vind dat fedor maar moet accepteren wat dana vraagt wilt hij mee doen in de ufc. Iedereen in dezelfde rij. Kimbo moet ook via tuf mee doen. Fedor moet maar mee doen aan tuf eer dat hij met de grote jongens mag mee doen.

Crazy Russians!

kerel, please go away and never come back!

chief108
03-07-2009, 12:58
Pfff, ik vind dat fedor maar moet accepteren wat dana vraagt wilt hij mee doen in de ufc. Iedereen in dezelfde rij. Kimbo moet ook via tuf mee doen. Fedor moet maar mee doen aan tuf eer dat hij met de grote jongens mag mee doen.

Crazy Russians!
I LOL'd...

reps dude... :lol:

kickboxer1987
03-07-2009, 13:04
Euh Fedor via TUF... nee ;)

Maar even serrieus, denken jullie niet dat Dana White Fedor in een heartbeat zal tekenen als hij zou kunnen?

Feit is echt dat Dana een zeer goede businessman is, hij wilt het contract geven zoals elke andere UFC vecher dat krijgt. Fedor (en zijn management) denken hier anders over...

De laatste keer dat Dana White een one fight deal deed heeft hem flink in zijn reet gebeten, hij zal wel twee keer nadenken voordat hij zoiets doet...

In mijn ogen een beetje kanslose actie dus (de chant dan)

goro
03-07-2009, 14:50
Het is dat ik geen neg reps geef maar dit gaat helemaal nergens over :twak:

Maar wat wil je als je Brock Lesnar als avatar hebt.

:) merci voor de geen negreps! Maar Brock is UFC heavyweight champion!


On topic: Fedor is uiteraard pracht kerel en ik wil die ook in UFC zien heavyweights submitten en GPnden maar volgens mij zijn zijn management geen simpele mensen. Russians kennende moet het altijd hun zin zijn.

Wiseguy
03-07-2009, 14:53
Waar mensen onderhandelen moeten er compromissen gesloten worden. Dit is de UFC niet bereid te doen. Het enige wat ze moeten goedkeuren is dat hij af en toe sambo partijtje meepakt.

goro
03-07-2009, 15:00
Waar mensen onderhandelen moeten er compromissen gesloten worden. Dit is de UFC niet bereid te doen. Het enige wat ze moeten goedkeuren is dat hij af en toe sambo partijtje meepakt.

Met de kans dat hij zich blesseerd en niet op de maincard kan vechten. Sambo partijtje is niet zomaar even voor doetjes hoor. Je moet daarna flink recupereren.

leks
03-07-2009, 15:01
Ik vind het een leuk ludiek id en als ze het zo kunnen timen dat het scanderen gebeurt als Dana op het podium staat in1woord geweldig.

Als UFC pretendeert de top fightleague te zijn met de beste vechters mogen ze wat mij betreft best wel een stapje extra doen om de meest dominante vechter binnen te halen.

Ik vermoed/weet eigenlijk wel zeker dat als Fedor geen Fedor was maar John Doe uit de USA die al jaren andere organisaties had gedomineerd, dat die uitzondering allang was gemaakt.

Maar ik kan me voorstellen dat Dana liever een gokje waagt op allamericans als Lesnar want dat is ez money, als je een voor vele tuffans vage chubby rus binnenhaalt, zonder showworstelcharisma, die vervolgens huishoudt en de divisie opdoekt zou het UFC misschien zelfs kijkers kunnen kosten.

De man van 14K
03-07-2009, 15:24
zeker als Dana dan verteld dat het geregeld is en hij Fedor getekend heeft, dan is hij de man..

bigboz
03-07-2009, 16:25
Ik vind het een leuk ludiek id en als ze het zo kunnen timen dat het scanderen gebeurt als Dana op het podium staat in1woord geweldig.

Als UFC pretendeert de top fightleague te zijn met de beste vechters mogen ze wat mij betreft best wel een stapje extra doen om de meest dominante vechter binnen te halen.

Ik vermoed/weet eigenlijk wel zeker dat als Fedor geen Fedor was maar John Doe uit de USA die al jaren andere organisaties had gedomineerd, dat die uitzondering allang was gemaakt.

Maar ik kan me voorstellen dat Dana liever een gokje waagt op allamericans als Lesnar want dat is ez money, als je een voor vele tuffans vage chubby rus binnenhaalt, zonder showworstelcharisma, die vervolgens huishoudt en de divisie opdoekt zou het UFC misschien zelfs kijkers kunnen kosten.

ik denk niet dat het kijkers kost, maar juist meer kijkers trekt..

Paganstars
03-07-2009, 17:02
Dana is gewoon blijven hangen in de USA en commie gedachten... daarom komt fedor niet in de UFC

Ritchie Vink
03-07-2009, 22:54
En russen houden nog altijd niet zo van dat commerciele gedoe, hè.
Dat is niet voor 'kameraden';)

PD_EC
04-07-2009, 18:48
bedankt voor de filmpjes

sikkwitttet
04-07-2009, 19:00
heheh zo lachen hoe iederen over (ons) rusjes denkt

en ritchie pro vechter???

GerritTonijn
04-07-2009, 19:02
Fedor moet maar retiren als die van Barnett wint, kans wordt steeds groter dat hij gaat verliezen.

sikkwitttet
04-07-2009, 19:19
kans blijft gewoon 50%
maar je hebt gelijk.bij hem is het nog steeds 0%
maar zou wel jammer zijn als hij niet de ongeslagen legende kan worden van het mma

GerritTonijn
04-07-2009, 19:30
kans blijft gewoon 50%
maar je hebt gelijk.bij hem is het nog steeds 0%
maar zou wel jammer zijn als hij niet de ongeslagen legende kan worden van het mma

Je kan het op een aantal manieren bekijken ja, (met zoveel dingen, zoals beleggen). Maar volgens die '50/50-kans theorie' zou nooit iemand ergens in kunnen uitblinken aangezien de winkans al vast staat.
dus dat er maar 2 uitkomsten mogelijk zijn wil nog niet zeggen dat de kans op 1 uitkomst ook meteen 50% is.

marcelt
04-07-2009, 20:22
:) merci voor de geen negreps! Maar Brock is UFC heavyweight champion!


On topic: Fedor is uiteraard pracht kerel en ik wil die ook in UFC zien heavyweights submitten en GPnden maar volgens mij zijn zijn management geen simpele mensen. Russians kennende moet het altijd hun zin zijn.

Dana kennende moet het altijd zijn zin zijn!

sikkwitttet
04-07-2009, 20:39
Je kan het op een aantal manieren bekijken ja, (met zoveel dingen, zoals beleggen). Maar volgens die '50/50-kans theorie' zou nooit iemand ergens in kunnen uitblinken aangezien de winkans al vast staat.
dus dat er maar 2 uitkomsten mogelijk zijn wil nog niet zeggen dat de kans op 1 uitkomst ook meteen 50% is.

kijk het is altijd 50-50.eigenlijk niet.want draw ken ook nog.maja

of hij wint of hij verliest
klaar
maar werd gezecht dat hij steeds meer kans heeft opverliezen heeft als ie blijft door gaan.dat is juist net niet waar.

GerritTonijn
04-07-2009, 20:43
kijk het is altijd 50-50.eigenlijk niet.want draw ken ook nog.maja

of hij wint of hij verliest
klaar
maar werd gezecht dat hij steeds meer kans heeft opverliezen heeft als ie blijft door gaan.dat is juist net niet waar.


Zo dacht ik in de brugklas ook.

kickboxer1987
04-07-2009, 21:30
kijk het is altijd 50-50.eigenlijk niet.want draw ken ook nog.maja

of hij wint of hij verliest
klaar
maar werd gezecht dat hij steeds meer kans heeft opverliezen heeft als ie blijft door gaan.dat is juist net niet waar.

Wil jij mijn nieuwe bookie worden?:D

sikkwitttet
04-07-2009, 22:00
ja is goed.
bedoel asl er dom gecount word.dan kan ik het nog stommer.kom nou

iconian
04-07-2009, 22:01
ik zou niet op fedor wedden, zag er niet uit bij zijn laatste weigh in
http://img12.imageshack.us/img12/3586/fedorbutterbeanfk7.jpg

Perfectteamcindy
04-07-2009, 22:30
Dana kennende moet het altijd zijn zin zijn!
Haha x2:thup:

gymalkmaar1
04-07-2009, 23:31
En russen houden nog altijd niet zo van dat commerciele gedoe, hè.
Dat is niet voor 'kameraden';)

haha kameraadski

Pernik
05-07-2009, 08:15
Ik ken Fedor niet persoonlijk, maar als hij moet vechten is het alsof het mijn beste vriend is, zou dat charisma zijn ????????????

Fyodor
05-07-2009, 21:40
ik zou niet op fedor wedden, zag er niet uit bij zijn laatste weigh in
http://img12.imageshack.us/img12/3586/fedorbutterbeanfk7.jpg

:lol:

Mooie soep! :thup:

goro
15-07-2009, 11:50
UFC laat je maar een paar keer per jaar vechten, dus Sambo en UFC moet wel te combineren zijn.


.
Feritta: We can figure something out with the sambo thing… (but) at the end of the day, I think we need to have a situation where at least 90 or 120 days before he’s signed a contract to fight, he shouldn’t be out there competing in events like that because I don’t want to take the chance of him getting hurt. But all of this stuff with Fedor: we want Fedor. As soon as he gets done with this show that he’s doing, he can come –- we’ve never met Fedor. I want to sit down. I want to talk to him and that’s part of the problem. We’ve never even met the guy. But it is a shame that he has not come forward to challenge the best guys in the world and I hope he comes. We want him.

Het is toch de reden...