PDA

View Full Version : Overname schorsingen



WPTBL
03-07-2009, 11:22
Het bestuur van de WPTBL heeft besloten de volgende schorsingen over te nemen.

- Op verzoek van de UMC wordt de schorsing van sportschool MTC van Dams overgenomen.
- Op verzoek van de ASAN wordt voorlopig, hangende het onderzoek, de schorsing van sportschool Thai Boxing Den Haag overgenomen.
- Voorts ligt het incident van 21 juni 2009 te Den Haag in handen van de strafcommissie van de WPTBL voor eventuele (straf)maatregelen.

MrLoverrr
03-07-2009, 11:45
GOEDE ONTWIKKELING!!!!

NielsN
03-07-2009, 12:13
Hmm...

K-1sunstarr
03-07-2009, 13:32
Schorsing van "sportschool MTC van Dams" overgenomen?!?
Wat is er gebeurd dat ik niet weet?

De man van 14K
03-07-2009, 13:49
zoek en gij zult vinden.

Helpt de zoekfunctie ook voor het TB Den Haag incident want dat zegt me niets.

marcelt
03-07-2009, 13:59
zoek en gij zult vinden.

Helpt de zoekfunctie ook voor het TB Den Haag incident want dat zegt me niets.

Zie topic "Vechtpartijen in R'dam" bij de buren van FT

sikkwitttet
03-07-2009, 14:06
weet dus steeds niet wat gebeurt is.en warom meot dit zo publiekelijk.of was het echt zo schandalig?

___RZA___
03-07-2009, 14:28
weet dus steeds niet wat gebeurt is.en warom meot dit zo publiekelijk.of was het echt zo schandalig?

Volgens sommigen was het vrij heftig waarbij zelfs zwangere vrouwen? het te verduren kregen... Ben er niet bij geweest maar bij de buren staat zoals hierboven beschreven staat eea.

De man van 14K
03-07-2009, 14:34
ken het niet vinden op FT, onhandig forum

grim reaper
03-07-2009, 14:40
ken het niet vinden op FT, onhandig forum


Misschien word je hier wat wijzer, er staat ook een filmpje beneden aan de pagina.
Zoals ik het kon zien op het filmpje gleed de vechter van TB Den Haag uit waardoor hij een knie tegen zijn hoofd kreeg, dat was de aanleiding voor alle comotie in R'dam.

KICKBOX.nl - Officiele schorsing TB den Haag (http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=28832)

chief108
03-07-2009, 14:40
ken het niet vinden op FT
en toch staat er niet zoveel ;)


FT, onhandig forum
'nuff said... :lol:

Karel
03-07-2009, 15:26
voor diegene die ook kb.nl te moeilijk vinden


http://www.youtube.com/watch?v=ZmCqc4CaE8c&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ekickbox%2Enl%2Fforums%2Fsh owthread%2Ephp%3Fs%3D%26threadid%3D28832&feature=player_embedded


doen idd veel verhalen de ronde

K-1sunstarr
03-07-2009, 16:05
voor diegene die ook kb.nl te moeilijk vinden


http://www.youtube.com/watch?v=ZmCqc4CaE8c&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ekickbox%2Enl%2Fforums%2Fsh owthread%2Ephp%3Fs%3D%26threadid%3D28832&feature=player_embedded


doen idd veel verhalen de ronde
Kijk, :thup:
Karel zo hoort het, je bent geweldig.
Bedankt .

RayOmac
03-07-2009, 16:34
Wat een kut forum dat andere forum

sikkwitttet
03-07-2009, 19:45
Wat een kut forum dat andere forum
x veullll

maar euh het is dus een heel klein galatje in een fucking gym zaaltje van een of andere basisschool.niks op spel.en oke ziet er misschien verdacht uit die knie.weet ik veel man
maar toch.om hier zo iets voor te doen.en zo te moeten vechten.BELACHELIJK

payap
03-07-2009, 20:06
Weet niet wat er achter de kamera gebeurd maar in de ring weinig schokkends.

Er gebeurd iets vervelends. Een vechter krijgt een knie als hij al op de grond zit. Dit dan wel of niet per ongeluk of in the heat of the moment. Zijn trainer stapt verontwaardigd in de ring (Wat betekend dat de partij wordt opgegeven - en wellicht ook verloren) en maakt een gebaar van "wat doe je nou man"

Meer zie je niet. Zie ook geen stoelen, glazen, dienbladen, champagne koelers enz door het beeld vliegen. Ook op de scheids wordt zelfs niet op af gestapt of zo.

Ken TB Den Haag verder niet maar zag ze onlangs toen ik bij "Almere vs the rest" en "Enter the dragon" foto's maakte met heel veel vechters. Hun gedrag was hier heel relax.

Snap al die ophef niet naar wat ik hier zie.

Hendy
03-07-2009, 20:15
Tja.. kan het ook niet begrijpen. Tb-Den Haag lijkt mee zeker een relaxte club.

Gaat lekker op de kb gala's dit jaar.. al 6x ging het goed fout !!
Erg jammer voor de sport dit.

NielsN
03-07-2009, 20:23
Snap al die ophef niet naar wat ik hier zie.

Blijkbaar is er nog veel meer gebeurd. Ik was er zelf niet bij, maar de dingen die ik lees waren ziek. Heb er geen ander woord voor.

Dit is een groot probleem voor de hele sport. Als het geweld op gala's niet ingedamd wordt, geef ik je op een briefje dat er over een paar jaar niet eens gala's meer zijn.

Of die schorsingen de oplossing zijn, dat weet ik dan ook weer niet. Ik heb toch het idee dat dit een beetje de zondebokken zijn. Maar het is goed dat er over gepraat wordt.

Hendy
03-07-2009, 20:30
Blijkbaar is er nog veel meer gebeurd. Ik was er zelf niet bij, maar de dingen die ik lees waren ziek. Heb er geen ander woord voor.

Dit is een groot probleem voor de hele sport. Als het geweld op gala's niet ingedamd wordt, geef ik je op een briefje dat er over een paar jaar niet eens gala's meer zijn.

Of die schorsingen de oplossing zijn, dat weet ik dan ook weer niet. Ik heb toch het idee dat dit een beetje de zondebokken zijn. Maar het is goed dat er over gepraat wordt.

Dat is zeker geen oplossing.. met 136 bonden !

Justinian
03-07-2009, 20:36
Dat is zeker geen oplossing.. met 136 bonden !
Tenzij de bonden de schorsingen van andere bonden overnemen. Ik kan me herinneren dat er een tijd geleden sprake was van samenwerking tussen de verschillende bonden op dit gebied.

Sendur
03-07-2009, 20:56
voor diegene die ook kb.nl te moeilijk vinden


http://www.youtube.com/watch?v=ZmCqc4CaE8c&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ekickbox%2Enl%2Fforums%2Fsh owthread%2Ephp%3Fs%3D%26threadid%3D28832&feature=player_embedded


doen idd veel verhalen de ronde

Echt triest dat je de ring in springt of boos wordt om zo iets, heel onsportief gedrag maar dat zie je veel bij kleine nederlandse gala's het volk wat daar op afkomt deugt voor 80% niet.

sikkwitttet
04-07-2009, 00:34
want ja zoals ik al zei.het is echt in een gymzaaltje.en om nou zo helemaal los te gaan met ze alle daar voor.?????

want wat ik las op kb.was niet mals.dus belachelijk.niemand van die sportscholen die hier nog wat over wilt zeggen?

jury
04-07-2009, 02:10
Je kan het ook overdrijven heŽ



Dat is zeker geen oplossing.. met 136 bonden !

jury
04-07-2009, 02:12
Daar word gelukkig aan gewerkt :thup:



Tenzij de bonden de schorsingen van andere bonden overnemen. Ik kan me herinneren dat er een tijd geleden sprake was van samenwerking tussen de verschillende bonden op dit gebied.

Justinian
04-07-2009, 10:00
Daar word gelukkig aan gewerkt :thup:
Goed om te lezen! Hoe zit het eigenlijk met het aantal bonden. Heb jij daar zicht op? En zo ja, hoeveel van deze bonden werken hier aan mee?

Hendy
04-07-2009, 18:34
Je kan het ook overdrijven heŽ

Neem aan dat je snapt dat dit een geintje is..
Maar vertel eens ! Hoeveel zijn er nu echt in nederland ?

jury
04-07-2009, 19:31
7 Bonden , waarvan er 6 hier aan mee werken die 1 komt later mischien :thup:


Goed om te lezen! Hoe zit het eigenlijk met het aantal bonden. Heb jij daar zicht op? En zo ja, hoeveel van deze bonden werken hier aan mee?

Fonz
04-07-2009, 21:44
Laat elke bond lekker zelf beslissen wat ze doen met een schorsing van een vechter/school.
Ik vind het wel raar dat de UMC moord en brand schreeuwt na de affaire met Clyde terwijl ze juist degene zijn die zijn gala hebben overgenomen van de wfca na een incident met de heer loeffen. Niet zo netjes. Waarom was men toen niet solidair? Volgens mij komt die eenheid er nooit.

En wat betreft dat gala in Rotterdam....daar is aangifte gedaan. Ik denk dat men naar aanleiding daarvan als bond maatregelen moet treffen. Dan is de zaak immers goed uitgezocht.

weks
04-07-2009, 22:04
Echt triest dat je de ring in springt of boos wordt om zo iets, heel onsportief gedrag maar dat zie je veel bij kleine nederlandse gala's het volk wat daar op afkomt deugt voor 80% niet.

onzin!
begrijpelijk dat je voor je vechter opkomt
ook begrijpelijk dat er soms zo'n 'misser' plaatsvind
was volgens mij totaal niet met opzet
belachelijk om te zeggen dat 80% van het volk bij kleine nl gala's 'niet deugd'

hoe oud ben je?
serieuse vraag