PDA

View Full Version : Marco pique in Contender 2



Hendy
03-07-2009, 19:57
Pique zal voor suriname deelnemen aan het vechtsport programma van Eurosport: The Contender.

Hoop wel dat de kwaliteit van de opnames beter zijn dan vorig jaar..

K-1sunstarr
04-07-2009, 00:16
Blij dat Suriname in een positieve beeld gebracht door Marco P.
En mede door in contender te spelen wordt Suriname in kaart gebracht.
Hendy bedankt voor je post.

adenane
04-07-2009, 06:34
Thanks Hendy!

Weet je toevallig ook zo wie er nog meer deelnemen aan het programma?

Jeru
04-07-2009, 08:13
Ik hoorde alleen tijdens het Champions of Champions gala dat Duane Ludwig zou meedoen. Die commentator zei vast nog wel een andere naam, maar is niet echt blijven hangen.
Het niveau zou in ieder geval wel hoger zijn volgens hem.... knap als je bedenkt dat in de eerste JWP en Yod zaten :)

Jeru
04-07-2009, 08:33
Oh lees net op FT de volgende deelnemers

Paulo Balicho ( Switzerland )
Bernard Radin ( Malaysia )
Rafi Zouhier ( Spain )
Pak-Wing Heung ( Hong Kong )
Jordan Watson ( U.K. )
Eli Madigan ( Australia )
Bakhulule Baai ( Africa )
Marcus Oberg ( Sweden )
Levin Artem ( Russia )
Marco Piqué ( Suriname )
Saro Presti ( Italy )
Cedric Muller ( France )
Faizal Ramli ( Malaysia )
Jesse Miles ( Canada )

Verder nog in de kwalificatie ronde voor Thailand:
Khem Fairtex ( Central Thailand )
Singsiri Por Sirichai ( South Thailand )
Madsua WMC Samui ( Thailand )
Malaipet Sasiprapa Diamond ( Thailand )

payap
04-07-2009, 10:15
Leuke vechters tussen. Denk dat Khem Fairtex zich wel voor Thailand plaatst en de zwaarste tegenstander voor Marco zal worden.

Khem houdt div titels in Thailand en heeft de laatst tijd oa Big Ben en Diesellek vrij eenvoudig verslagen in Thailand.

marcelt
04-07-2009, 11:34
Inderdaad veel bekendere vechters dan John Wayne Parr en Yodsenklai.

Jeru
04-07-2009, 11:40
Tsja hij moet het ook proberen te verkopen natuurlijk haha...

Anderson
04-07-2009, 12:22
Mwua, ik vind het een beetje tegenvallen. Ik ben wel benieuwd hoe de Chinees en de twee Maleisiers het er van af brengen

bami112
04-07-2009, 12:26
Tegenvallen omdat mensen sommige namen niet kennen en alleen comerciele namen.. hier staan zeker sterke namen tussen!! en ik denk niet dat khem de zwaarste tegenstander voor marco word ik denk dat dat levin artem is van rusland.. die kerel is echt sterk... trouwens ook lachen dat marcus oberg mee doet.. daar heb ik nog tegen gevochten en verloren op punt, hij had op tko gewonnen van onze bekende dhzabar askerov!

payap
04-07-2009, 14:27
Mwua, ik vind het een beetje tegenvallen. Ik ben wel benieuwd hoe de Chinees en de twee Maleisiers het er van af brengen

Zitten veel goede vechters tussen die de meeste echter niet kennen hier. Er is meer dan ons eigen circuit in Nederland en wat in de K-1 MAX en K-1 vecht. We staren ons hier blind op wat wij hier te zien krijgen en de rest geloven we wel. Maar de wereld is echt groter.

Nathan Corbett kennen we nu (en die zou ook afgemaakt worden). We zagen Kulebin van Mosab Amrani winnen (die toch de beste is hier in zijn gewichtsklasse). Maar in landen als Engeland, Frankrijk en uit het oostblok en Oceanie lopen nog veel toppers rond. Namen als Liam Harrison, Yohan Lidon, Clifton Bown en zeker een man als John Wayne Parr om er bv maar een paar te noemen.

Veel van deze vechters zijn echt muaythai geschoold en als er dan een keer een wordt gehaald moet hij ook gelijk weer op ONZE regels vechten. Maar laat er maar eens paar komen op hun eigen regels!

bami112
04-07-2009, 17:45
Zitten veel goede vechters tussen die de meeste echter niet kennen hier. Er is meer dan ons eigen circuit in Nederland en wat in de K-1 MAX en K-1 vecht. We staren ons hier blind op wat wij hier te zien krijgen en de rest geloven we wel. Maar de wereld is echt groter.

Nathan Corbett kennen we nu (en die zou ook afgemaakt worden). We zagen Kulebin van Mosab Amrani winnen (die toch de beste is hier in zijn gewichtsklasse). Maar in landen als Engeland, Frankrijk en uit het oostblok en Oceanie lopen nog veel toppers rond. Namen als Liam Harrison, Yohan Lidon, Clifton Bown en zeker een man als John Wayne Parr om er bv maar een paar te noemen.

Veel van deze vechters zijn echt muaythai geschoold en als er dan een keer een wordt gehaald moet hij ook gelijk weer op ONZE regels vechten. Maar laat er maar eens paar komen op hun eigen regels!



x2 maat

weks
04-07-2009, 21:06
contender 2?

thai box contender dan?

want met 'de oorspronkelijke' contender waren we al een stuk verder?!

Guillermo
04-07-2009, 21:14
contender 2?

thai box contender dan?

want met 'de oorspronkelijke' contender waren we al een stuk verder?!


Klopt.

Richelieu
04-07-2009, 22:50
Ik hoorde alleen tijdens het Champions of Champions gala dat Duane Ludwig zou meedoen. Die commentator zei vast nog wel een andere naam, maar is niet echt blijven hangen.
Het niveau zou in ieder geval wel hoger zijn volgens hem.... knap als je bedenkt dat in de eerste JWP en Yod zaten :)


Mwua, ik vind het een beetje tegenvallen. Ik ben wel benieuwd hoe de Chinees en de twee Maleisiers het er van af brengen

Vorige week had ik nog een gesprek met Stephan Fox en zijn producer omtrent the Asia Contender II. Voor sommigen staan er misschien minder bekende namen in, maar volgens hem wilde hij niet net zoals vorig jaar twee vechters hebben (JWP & Yodsaenklai) die een level beter waren dan de anderen. Dat juist deze twee topvechters de finale haalden was niet geheel verwonderlijk. Dit jaar gaan ze werken met twee trainer (Clifton Brown & Ray Sefo) in plaats van captains zoals vorig jaar. De Challenges gaan eruit en daar zal ook wat anders voor komen (bungy jumpen, base jumpen enz). Het prijzengeld gaat ook fors omhoog en het zal ook in de USA te zien zijn, een behoorlijke boost voor de serie!! Op zich vind ik de lijst een zeer goede met oude bekenden zoals Rafi Zouhier en Saro Presti!

Over de deelnemers zijn ze er nog niet geheel uit. Marco Pique zit er zeker in, maar bijvoorbeeld de deelname van Levim Arten & Kwen Fairtex staan nog ter discussie. Volgens Fox zijn dit twee vechters die alsnog de balans zouden kunnen veranderen als beide in hetzelfde team zouden komen.

Gennep-Spitfire
05-07-2009, 07:28
Vet dat Ray Sefo ze gaat trainen :lol:
'Handen op je knieen en rare bekken trekken'
http://sportsnavi.yahoo.co.jp/fight/pict/200409/25/040925_kak_k1_05_dj02_b.jpg

Tommy v Wijngaarden
05-07-2009, 10:37
Levin Artem zou ook een hele lastige kunnen worden voor Pique, maar hij maakt een grote kans op de winst.

goed voor de sport dat de serie in de USA uitgezonden gaat worden, misschien een impuls voor Leo Oldenburger om dit voor sbs6 ook voor elkaar te krijgen?