PDA

View Full Version : Eindelijk de Gina Carano mma figure !!!



raveboy
03-07-2009, 22:42
Voor de gene die deze serie koopt.

Ze komen pas in Augustus uit, maar zijn al wel te preorderen op ebay enzo.

Ik koop alleen de poppetjes die echt lijken, verder ook niet, en laat ze in de verpakking in de hoop dat ze net zoals de Pride poppetjes veel waard worden.

Alle eerdere series:

Round 5 - The Official MMA Collection (http://www.round5mma.com/products_new.php?page=1)

De nieuwe serie met Shogun, Henderson, Serra, Cung Lee, en Gina natuurlijk ook al lijkt die juist weer net niet.

Sneak Preview Images of Series 4 MMA Collectibles Round 5 - The Official MMA Collectible (http://round5mma.com/blog/?p=241)


Fedor is ook al bezig en deze komt eind dit jaar uit.

sikkwitttet
03-07-2009, 23:25
wie de fuck spaart datte dan?

raveboy
04-07-2009, 00:46
wie de fuck spaart datte dan?

Aangezien ze gewoon verder gaan met maken zal er wel een markt voor zijn.

Ik doe het alleen voor de cash, als ze hopelijk wat geld waard worden net zoals de Pride serie, daar zijn er een paar ook veel geld waard.
In Amerika en Japan zal het wel weer goed lopen, omdat het in Amerika in de toys a rus zelfs ligt, en ze ook trading cards hebben van de UFC, en Japan omdat die gewoon altijd alles sparen lijkt wel.
In Nederland zal iemand misschien zijn favoriete vechter kopen en that's it.


Voor mij is het het zelfde als een stoer shirtje kopen met UFC ofzo erop, het boeit me geen reet en ik wordt er niet beter van, maar er zijn ik weet niet hoeveel shirts, en petjes en al die dingen.

knilles
04-07-2009, 08:26
Met poppen spelen is nooit mijn ding geweest, het is uuuh, een beetje gay.....

Jeru
04-07-2009, 08:40
Ik wil een echte pop van Gina:blush:

Ja hebben ze niet zo'n Real Doll van Gina? :whistling:

RayOmac
04-07-2009, 08:43
wie de fuck spaart datte dan?

Om te fappen natuurlijk, wat anders?

Perfectteamcindy
04-07-2009, 08:46
binnenkort op de markt,
een opblaaspop van Gina om zowel mee te worstelen als om mee te gaan zwemmen e.a. :-)

Karel
04-07-2009, 10:45
tja, een real doll van haar is wel een gat in de markt

sikkwitttet
04-07-2009, 11:39
je bedoelt de markt is haar gat.

chief108
04-07-2009, 12:47
dat verkoopt vast beter idd...

renamer
04-07-2009, 13:16
tja, een real doll van haar is wel een gat in de markt
waarom was dit ook het eerste wat in me opkwam?


ziek zijn we.. ALLEMAAL!!!

dontmindme
04-07-2009, 13:37
waarom was dit ook het eerste wat in me opkwam?


ziek zijn we.. ALLEMAAL!!!



homoś hebben een naam voor ons: HETERO

chief108
04-07-2009, 14:11
het is dat daar al een naam voor was, anders heette het gewoon Het Syndroom van Mixfight

Jochem
04-07-2009, 14:33
daar hebben ze al een syndroom voor, Down toch.

Peete
04-07-2009, 15:10
wie de fuck spaart datte dan?

Ikke:D

Heb al die round 5 figure's, zelfs de limited versie van wandy.
Verder ook de pride figure's van HAO, crocop sakuraba gomi fedor yoshida kid yamamotho en zo.
Heb er ondertussen rond de 30.

Binnen kort komt er ook een replica ufc cage uit en daar gaat ik ze dan inzetten, ach je moet wat met je geld doen.:whistling:

sikkwitttet
04-07-2009, 16:40
Ikke:D

Heb al die round 5 figure's, zelfs de limited versie van wandy.
Verder ook de pride figure's van HAO, crocop sakuraba gomi fedor yoshida kid yamamotho en zo.
Heb er ondertussen rond de 30.

Binnen kort komt er ook een replica ufc cage uit en daar gaat ik ze dan inzetten, ach je moet wat met je geld doen.:whistling:
ik ga hier niets op zeggen.wil je niet nog zieliger maken:eek:
maar wtf man.en je bent boven de 14jaar?

adenane
04-07-2009, 17:08
Ik denk dat Peete straks het hardst lacht als er een of andere maffe Japanse verzamelaar een hoop geld wil neertellen voor zijn collectie.

sikkwitttet
04-07-2009, 17:31
ja oke ook niet over na gedacht op die manier.
maar hij heeft ze toch al uit verpakking?
dan levert zulke shit toch niks meer op of wel?

raveboy
04-07-2009, 17:59
Volgens mij levert het meer op inderdaad als ze nog in de verpakking zitten ja.
Als ik ze binnen heb gooi ik ze gelijk in de kast en kijk er niet eens meer naar om.

Ernesto Hoost heb ik ook in verpakking verkocht voor 120 euro, terwijl ik er zelf 30 voor betaald had.

Als je de oude Fedor hebt van HAO kan je die op ebay vinden voor bijna 300 dollar, Wanderlei voor 250, Rampage voor 160, zelfs Badr hari voor 60 dollar, dus het levert echt wel wat op.

Het is alleen jammer dat die Fedor pop redelijk oud is, dus het is wel een jarenplan wil je er mee verdienen.

Peete
04-07-2009, 18:31
Ik heb nog meer dan de helft in verpakking te zitten.
En als je de tijd hebt, is er veel geld mee te verdienen, ik heb de oude fedor juist gekocht voor minder dan 150 dollar, en die kan je al weer direct verkopen voor 250 als je zou willen. Verder heb ik bv een wandy voor 100 gulden en die kan ik ondertussen ook al makkelijk voor ruim 200 eur verkopen.
Maar ja je bent een fan of niet, trainen, lesgeven , 5 x al naar ufc geweest, en die poppetjes zijn gewoon dope.

sikkwitttet
04-07-2009, 18:36
oke oke oke i'll give you that.
we all feed the nerd in ourselfs differently

Italian*Berlusconi*
04-07-2009, 19:30
binnenkort op de markt,
een opblaaspop van Gina om zowel mee te worstelen als om mee te gaan zwemmen e.a. :-)

doe mij er dan maar zo eentje + een Cindy!!


**fap** **fap**

Perfectteamcindy
04-07-2009, 22:18
doe mij er dan maar zo eentje + een Cindy!!


**fap** **fap**
Haha:D
Ik denk dak de looks wat mis om van mij een popke te maken zene:whistling:
maar om me mij te worstelen moete geen pop hebben, daarvoor moete gewoon ne keer naar de training bij team-perfect komen end as gebakken:thup:

sikkwitttet
04-07-2009, 22:49
end as gebakken betekend?
maar gratis rollen met vrouwen.
FLIPPER je kans

Perfectteamcindy
04-07-2009, 22:54
das gebakken das antwerps voor das gefixed he slimme :-)

Italian*Berlusconi*
04-07-2009, 23:09
sexyyyy belgisch / antwerps accentje...... ;)
Cindy winner by vocal submission... hahaha


maarre ontopic, ik heb enkel een Peter Aerts bubblehead achtig dingetje, gaaf dingetje!

Italian*Berlusconi*
04-07-2009, 23:09
sexyyyy belgisch / antwerps accentje...... ;)
Cindy winner by vocal submission... hahaha


maarre ontopic, ik heb enkel een Peter Aerts bubblehead achtig dingetje, gaaf dingetje!

Karel
04-07-2009, 23:19
tijd om een sponsor te zoeken voor het maken van die opblaaspoppen

Roover
05-07-2009, 01:23
Ik vind dat eenieder bij wie de seksuele belangstelling naar vrouwen uitgaat -d.w.z. heteroseksueel georiënteerde mannen, lesbiennes en biseksuelen van beiderlij kunne- het recht heeft op een eigen, levende Gina Carano. Via klonen moet zoiets mogelijk zijn, in de nabije toekomst. De Carano's kunnen dan meteen zodanig genetisch gemodificeerd worden dat ze niet bij elke weging te zwaar zijn. Hoewel ik misschien toch voor de originele, potentieel te zware variant zou kiezen...

http://i44.tinypic.com/20ijvie.gif

sikkwitttet
05-07-2009, 01:54
das is een dier of ook nog iets antwerps????

nee maar bij belgen hou ik gewoon op met luisteren.sorry.ieder steekje dorpje compleet andere taal.
groenten heten groeten.niet groentjes.
ham heet ham, niet jambon,hesp en weet ik wat nog meer.
ooh en een helm heet helm.niet bottenmutsje.och deze zomer in zeeland op strand werken.daar ga ik weer woorden horen van dat volkje.

Perfectteamcindy
05-07-2009, 10:18
das is een dier of ook nog iets antwerps????

nee maar bij belgen hou ik gewoon op met luisteren.sorry.ieder steekje dorpje compleet andere taal.
groenten heten groeten.niet groentjes.
ham heet ham, niet jambon,hesp en weet ik wat nog meer.
ooh en een helm heet helm.niet bottenmutsje.och deze zomer in zeeland op strand werken.daar ga ik weer woorden horen van dat volkje.
En der is niks mis mee ons taaltje:thup:

Perfectteamcindy
05-07-2009, 10:18
Ik vind dat eenieder bij wie de seksuele belangstelling naar vrouwen uitgaat -d.w.z. heteroseksueel georiënteerde mannen, lesbiennes en biseksuelen van beiderlij kunne- het recht heeft op een eigen, levende Gina Carano. Via klonen moet zoiets mogelijk zijn, in de nabije toekomst. De Carano's kunnen dan meteen zodanig genetisch gemodificeerd worden dat ze niet bij elke weging te zwaar zijn. Hoewel ik misschien toch voor de originele, potentieel te zware variant zou kiezen...

http://i44.tinypic.com/20ijvie.gif
Ik heb ook totaal geen probleem met de zwaardere variant ;-)

barbara
05-07-2009, 17:55
Ik vind dat eenieder bij wie de seksuele belangstelling naar vrouwen uitgaat -d.w.z. heteroseksueel georiënteerde mannen, lesbiennes en biseksuelen van beiderlij kunne- het recht heeft op een eigen, levende Gina Carano. Via klonen moet zoiets mogelijk zijn, in de nabije toekomst. De Carano's kunnen dan meteen zodanig genetisch gemodificeerd worden dat ze niet bij elke weging te zwaar zijn. Hoewel ik misschien toch voor de originele, potentieel te zware variant zou kiezen...

http://i44.tinypic.com/20ijvie.gif

Ik kan klonen, alles wat ik nodig heb is een cel van gina en een draagmoeder...Hoeveel heb je ervoor over (A)?

Italian*Berlusconi*
05-07-2009, 20:21
En der is niks mis mee ons taaltje:thup:

mee eensch....

haha ;)

enne lol @ Roover