PDA

View Full Version : Titiana van Polanen Petel naar Petres Gym



Team Petres
06-07-2009, 17:49
Persbericht
Team Petres verwelkomt Titiana van Polanen Petel (Nederlands en Wereldkampioen)!!
Titiana van Polanen Petel heeft na lang en goed overleg met Team Schreiber ervoor gekozen om haar carrière verder voort te zetten bij Clyde Petres, Team Petres.
Titiana zal op 17 Oktober 2009 in Amsterdam( Passenger Terminal) voor de Wereldtitel tegen Krista Fleming dan ook uit komen voor Team Petres.
Op 21 november 2009 gaat Titiana haar Wereldtitel verdedigen in Barneveld(It's Showtime gala) tegen Joanna Jedrzejczyk.
Windy zal Titiana gaan voorzien van al haar kickbox atributten.
Team Petres is erg tevreden dat het overleg zo goed heeft plaats gevonden en Team Schreiber Titiana de mogelijkheden geeft om haar horizon te verbreden.
Team Petres wenst Titiana heel veel succes.

MMAFAN-1122
06-07-2009, 18:11
Mooi bericht voor Petres gym.. Titiana succes!

the boxer
06-07-2009, 18:26
ben toch wel benieuwd naar de reden?

MMAFAN-1122
06-07-2009, 18:27
ben toch wel benieuwd naar de reden?

X2

sikkwitttet
06-07-2009, 19:02
X2

+1

Durfal
06-07-2009, 20:03
Mooi bericht voor Petres gym.. Titiana succes!

Welk overleg??

Perfectteamcindy
06-07-2009, 21:03
Titiana weg bij team schreiber? UH???

Jarno
06-07-2009, 21:27
Welk overleg??

Wordt weer een column itempje?

Lionheart
06-07-2009, 21:36
Mooi overstap van Titiana.

De overstap begrijp ik ook wel, want bij Team Schreiber trainen ze natuurlijk ook muay thai en kickboxen, maar daar ligt de toon toch op het MMA.

En bij Petres Gym is het juist andersom. En Clyde Petres is een top trainer/coach (dat is Bob zeker ook!), maar voor het muay thai is het een goede beslissing.

Succes!

Perfectteamcindy
06-07-2009, 21:42
Mooi overstap van Titiana.

De overstap begrijp ik ook wel, want bij Team Schreiber trainen ze natuurlijk ook muay thai en kickboxen, maar daar ligt de toon toch op het MMA.

En bij Petres Gym is het juist andersom. En Clyde Petres is een top trainer/coach (dat is Bob zeker ook!), maar voor het muay thai is het een goede beslissing.

Succes!
Maar deed Titiana laatst niet mee aan een grapplingwedstrijd? Dacht dat ze het mma er ging bijnemen zodoende???:eek:

bart1980
06-07-2009, 21:52
succes titiana..

the boxer
06-07-2009, 22:13
Maar deed Titiana laatst niet mee aan een grapplingwedstrijd? Dacht dat ze het mma er ging bijnemen zodoende???:eek:

Dacht ik ook! Ze heeft toch mee gedaan in Ede?

Perfectteamcindy
06-07-2009, 23:03
Dacht ik ook! Ze heeft toch mee gedaan in Ede?
Dat klopt... begrijp er zodoende weer ni veel van:confused:

De man van 14K
06-07-2009, 23:57
is dat jouw eigen foto in je scherm afbeelding?

Durfal
07-07-2009, 12:12
Wordt weer een column itempje?

Inderdaad denk dat jij de hint wel begrijpt Jarno!!
Is allemaal bijzonder vreemd gegaan,maar dat laat ik liever aan mn favoriete columnist over!!
Wel weer typisch ze worden Europees en Wereldkampioen onder je en als dank rotten ze op
en met welk overleg???
Bij de dames liepen er 3 rond die kampioen zijn op wereldniveau dus wat nou goede beslissing laat me niet lachen dit "stinkt"weer eens.............
Zie je binnenkort na de zomer weer aan de ring Jarno,prettige vakantie!!

dietrik
07-07-2009, 12:16
Zeer benieuwd naar de volgende collumn van Schrijber, volgens mij kan die zo stadig aan wel een halve ringssports vullen.

Perfectteamcindy
07-07-2009, 12:46
is dat jouw eigen foto in je scherm afbeelding?
Ja dat ben ik. Why?

payap
07-07-2009, 12:49
Ja dat ben ik. Why?

Denk dat er nu huwelijksaanzoeken van Rosso binnenkomen!

adenane
07-07-2009, 12:51
Ja dat ben ik. Why?

Wat Rosso daarmee wil zeggen is dat als jij dat bent, je er dan verschrikkelijk goed uit ziet ;) Toch Rosso?

On-topic: Titiana is toch al langer weg bij Bob? Hoorde het namelijk al een paar maanden geleden.

dirk5
07-07-2009, 12:53
Rosso beetje last van vlindertjes?

biggz
07-07-2009, 13:10
Rosso beetje last van vlindertjes?

Hij ziet gewoon boobz en wil weten of zij die persoon is bij wie de boobs horen.
Niks mis mee als je het mij vraagt.

new_world_order
07-07-2009, 13:19
Inderdaad denk dat jij de hint wel begrijpt Jarno!!
Is allemaal bijzonder vreemd gegaan,maar dat laat ik liever aan mn favoriete columnist over!!
Wel weer typisch ze worden Europees en Wereldkampioen onder je en als dank rotten ze op
en met welk overleg???
Bij de dames liepen er 3 rond die kampioen zijn op wereldniveau dus wat nou goede beslissing laat me niet lachen dit "stinkt"weer eens.............
Zie je binnenkort na de zomer weer aan de ring Jarno,prettige vakantie!!

jij durft...

MMAFAN-1122
07-07-2009, 14:11
Ja dat ben ik. Why?

Zo je ziet er goed uit moet ik zeggen, en je bent ook nog eens een topvechter!

Wanneer vecht je weer trouwens?

MMAFAN-1122
07-07-2009, 14:15
On-topic: Titiana is toch al langer weg bij Bob? Hoorde het namelijk al een paar maanden geleden.[/quote]

X2 dat hoorde ik ook idd. met alle respect voor Team Petres, maar had ze niet betere vrouwlijke sparringspartners bij team Schreiber, denk aan JoJo, Irma en nog een paar andere talenten?

Perfectteamcindy
07-07-2009, 16:17
Zo je ziet er goed uit moet ik zeggen, en je bent ook nog eens een topvechter!

Wanneer vecht je weer trouwens?
Rare mannen:blush:
Geen idee wanneer ik terug in de ring ga staan:eek: Ik hoop zo snel mogelijk:D:D:D Het joekt ;-)

Perfectteamcindy
07-07-2009, 16:18
On-topic: Titiana is toch al langer weg bij Bob? Hoorde het namelijk al een paar maanden geleden.

X2 dat hoorde ik ook idd. met alle respect voor Team Petres, maar had ze niet betere vrouwlijke sparringspartners bij team Schreiber, denk aan JoJo, Irma en nog een paar andere talenten?[/quote]
Ja dat vroeg ik mij nou toch ook wel even af... Met wie kan ze beter sparren dan Jorinda Baars, en ... irma is toch prima als mma-coach voor vrouwen???:eek::eek::eek:

Durfal
07-07-2009, 16:42
X2 dat hoorde ik ook idd. met alle respect voor Team Petres, maar had ze niet betere vrouwlijke sparringspartners bij team Schreiber, denk aan JoJo, Irma en nog een paar andere talenten?
Ja dat vroeg ik mij nou toch ook wel even af... Met wie kan ze beter sparren dan Jorinda Baars, en ... irma is toch prima als mma-coach voor vrouwen???:eek::eek::eek:[/QUOTE]

Nuhhhhhh ze is echt pas net weg,en ja sparringpartners zat bij Team Schreiber dus..................................

adenane
07-07-2009, 16:53
Nuhhhhhh ze is echt pas net weg,en ja sparringpartners zat bij Team Schreiber dus..................................

Nou, ik weet niet of je daar wel gelijk in hebt. Maar Titiana post hier toch ook regelmatig? Misschien dat zij wat daar over kan vertellen, mits ze daar zin in heeft.

Aan de andere kant lijkt me dat ook beter want anders krijg je gelijk speculaties over hoe en wat, aangezien men het vaak graag spannender wilt maken dan dat het is, kan je ze maar beter voor zijn.

MMAFAN-1122
07-07-2009, 17:48
Ja dat vroeg ik mij nou toch ook wel even af... Met wie kan ze beter sparren dan Jorinda Baars, en ... irma is toch prima als mma-coach voor vrouwen???:eek::eek::eek:

Nuhhhhhh ze is echt pas net weg,en ja sparringpartners zat bij Team Schreiber dus..................................[/quote]

Dat weet ik ook niet zo zeker idd.. maar goed ik kan het mis hebben!
Ook dacht ik dat ze een relatie had met Sem braam? waarom dan niet bij Meijro trainen?

Adje
07-07-2009, 18:50
Goed overleg ??
Volgens horen was het overleg door middel van een sms-sje !!!!!

Cave
07-07-2009, 18:52
Goed overleg ??
Volgens horen was het overleg door middel van een sms-sje !!!!!

Yesssssssss.... de stellingen worden betrokken! *pakt popcorn en leunt achterover*

connect
07-07-2009, 20:09
Nuhhhhhh ze is echt pas net weg,en ja sparringpartners zat bij Team Schreiber dus..................................

Dat weet ik ook niet zo zeker idd.. maar goed ik kan het mis hebben!
Ook dacht ik dat ze een relatie had met Sem braam? waarom dan niet bij Meijro trainen?[/QUOTE]


ze heeft een tijdje bij mejiro gezeten voordat ze naar bob ging, maar er zijn genoeg mensen die wisselen van gym. het is jammer maar als je je ergens anders beter voelt dan traind dat ook lekkerder.
sucses tat

The Bulldog
07-07-2009, 21:18
Yesssssssss.... de stellingen worden betrokken! *pakt popcorn en leunt achterover*

je vergeet mijn colatje...

en ik heb chippies bij me...

bart1980
07-07-2009, 22:56
Mensen moeten zich daar niet zo druk over maken ,het is haar keus respecteer die.
Als ze zich daar goed voelt is het toch goed..

the underdog ....wokkels of paprika??????????

Jarno
07-07-2009, 23:28
Zie je binnenkort na de zomer weer aan de ring Jarno,prettige vakantie!!

Komt goed!! Jullie ook maar ik neem aan dat ik jullie hier wel op de fietsen zie de 16e augustus?

Cave
07-07-2009, 23:49
je vergeet mijn colatje...

en ik heb chippies bij me...

Ik heb net boodschappen gedaan dus je hebt mazzel: regular, light of diet? Domme vraag natuurlijk....

Durfal
08-07-2009, 09:12
Komt goed!! Jullie ook maar ik neem aan dat ik jullie hier wel op de fietsen zie de 16e augustus?

Zitten we in Italië vakantie vieren.... mmmmmmmmm

Tsuki
08-07-2009, 09:26
al die mensen ook met die uitgesproken meningen .................. best sneu

laat iedereen gewoon zijn ding doen, het verhaal zal bij de mensen op wie het betrekking heeft wel duidelijk zijn lijkt me.

marcelt
08-07-2009, 12:12
Op FT staan wat reacties van mensen die er meer van schijnen af te weten. Zo scheen titiana al een tijdje bij Petres mee te trainen.

Ik had het laatst aan haar gevraagd en ze zei dat ze een nieuwe trainingsprikkel nodig had. Maar dat er geen ruzie is of zo. En dat ze nog steeds een goede verstandhouding met Bob heeft.

Bob wijdt zijn column in de nieuwe Rings trouwens aan het fenomeen dat een goede vechter/ kampioen je verlaat. Hij heeft het niet specifiek over Titiana, maar het zal niet toevallig zijn dat hij erover schrijft.

fireblade900
08-07-2009, 12:18
Persbericht
Team Petres verwelkomt Titiana van Polanen Petel (Nederlands en Wereldkampioen)!!
Titiana van Polanen Petel heeft na lang en goed overleg met Team Schreiber ervoor gekozen om haar carrière verder voort te zetten bij Clyde Petres, Team Petres.
Titiana zal op 17 Oktober 2009 in Amsterdam( Passenger Terminal) voor de Wereldtitel tegen Krista Fleming dan ook uit komen voor Team Petres.
Op 21 november 2009 gaat Titiana haar Wereldtitel verdedigen in Barneveld(It's Showtime gala) tegen Joanna Jedrzejczyk.
Windy zal Titiana gaan voorzien van al haar kickbox atributten.
Team Petres is erg tevreden dat het overleg zo goed heeft plaats gevonden en Team Schreiber Titiana de mogelijkheden geeft om haar horizon te verbreden.
Team Petres wenst Titiana heel veel succes.

17 Oktober gaat ze voor de wereldtitel en 21 November moet ze de wereldtitel verdedigen?
Zijn dit 2 verschillende titels of gaan ze er voor het gemak al vanuit dat ze 17 Oktober wint?

marcelt
08-07-2009, 12:27
17 Oktober gaat ze voor de wereldtitel en 21 November moet ze de wereldtitel verdedigen?
Zijn dit 2 verschillende titels of gaan ze er voor het gemak al vanuit dat ze 17 Oktober wint?

Scherp! Goed begrijpend lezen. Lijkt me inderdaad dat ze eerst moet winnen om de titel te behouden.

SebasMMA
08-07-2009, 13:18
Dat is toch hoe 't altijd gaat.. Je brengt iemand naar de top en als dank gaan ze weg..

barbara
08-07-2009, 15:19
17 Oktober gaat ze voor de wereldtitel en 21 November moet ze de wereldtitel verdedigen?
Zijn dit 2 verschillende titels of gaan ze er voor het gemak al vanuit dat ze 17 Oktober wint?

Viel mij ook al op...denk dat ze een positieve houding heeft ;)

Maar weet dat Titiana hier ook wel eens post, misschien kan ze zelf nog wat meer duidelijkheid brengen omtrent haar vertrek? En zo wat dingen de wereld uit helpen...

tabrizie187
08-07-2009, 16:20
tatje had gewoon een nieuwe prikkel nodig.

en mis mixfight is dat jou foto?

en zo ja? youre damn fine

brittje-x
08-07-2009, 16:59
Tatiana moet de wereldtitel verdedigen die ze tegen claudia fontebasso won wat gewicht was dit? -54 of -55 die andere zal hoogst waarschijnlijk op een ander gewicht bevochten worden :D
... Mogelijk antwoord

tabrizie187
08-07-2009, 23:46
nee dit was om haar even te prikkelen

MMAFAN-1122
09-07-2009, 07:55
Tatiana moet de wereldtitel verdedigen die ze tegen claudia fontebasso won wat gewicht was dit? -54 of -55 die andere zal hoogst waarschijnlijk op een ander gewicht bevochten worden :D
... Mogelijk antwoord

Ben benieuwd of de partij tegen Krista doorgaat?