PDA

View Full Version : GOMI ON FOR AFFLICTION 3



Il Loco
06-07-2009, 23:30
Takanori Gomi (30-5) will continue on his comeback trail when he faces Rafaelllo Oliveira (8-1) at Affliction: “Trilogy” on Aug. 1 in Anaheim.

Last month, Gomi was in talks to face Brett Cooper at the promotion’s third MMA event, but parties could not come to an agreement on compensation or the bout’s contested weight.

Affliction remained in talks with the Japanese star, and last Sunday, Vice President Tom Atencio confirmed to MMAWeekly that a deal was nearly finalized. The bout will be Gomi’s third on US soil.

In May, Gomi posted a KO victory over Takashi Nakakura for Shooto, his first victory since a two-fight slide in Sengoku. Once regarded as the most dominant lightweight in the world, the losses removed him from most top-ten lists.

Oliveira last appeared in April at Xtreme Fighting Champions, besting John Mahlow by unanimous decision. The Knoxville, Tenn. resident made a sole appearance on EliteXC’s challenger series last October, losing to prospect Lyle Beerbohm by TKO.

De man van 14K
07-07-2009, 00:54
nee nu wordt het heel verleidelijk om een kaartje en een binnenlandse ticket te kopen..
Krijg alleen ruzie over de extra kosten met mijn vriendin vrees ik.. :)

Peete
07-07-2009, 00:57
nee nu wordt het heel verleidelijk om een kaartje en een binnenlandse ticket te kopen..
Krijg alleen ruzie over de extra kosten met mijn vriendin vrees ik.. :)

wat zou denk je ongeveer de schade zijn, zonder het 3 maanden op de bank slapen dan in jou geval:lol:

De man van 14K
07-07-2009, 01:02
ik zit op dat moment ergens tussen Miami en NY, dus een binnenlandse vlucht naar LA, retour (moet mijn vakantie afmaken), een hotelkamer vervoer en 2 kaartjes. Daar doe je ook niet lullig over want als je toch gaat, dan maar 1e ring ofzo..
Bij elkaar komen we dan op iets van 2400 eu..
Vorig jaar had ik het zo gepland dat we in LA waren dat moment, moet zeggen dat het het beste gala is waar ik ooit geweest ben

sikkwitttet
07-07-2009, 01:13
2400 euriessss?????
gelukkig zijn we allemaal eijker dan golfspelers. dus lets get it on

A.F.
07-07-2009, 01:28
nee nu wordt het heel verleidelijk om een kaartje en een binnenlandse ticket te kopen..
Krijg alleen ruzie over de extra kosten met mijn vriendin vrees ik.. :)

nou... volgens mij had je een vriendin met poen...dus niet zaniken... anders betaal ik je biertjes wel de volgende keer ;)

chief108
07-07-2009, 09:16
gewoon doen Rosso...
gewoon doen

Tony
07-07-2009, 09:44
doen.... (als je de kans hebt)

simple as that....

dirk5
07-07-2009, 09:48
idd, lijkt me een no-brainer Rosso

De man van 14K
07-07-2009, 10:20
nou... volgens mij had je een vriendin met poen...dus niet zaniken... anders betaal ik je biertjes wel de volgende keer ;)

Dat is gelijk het probleem.. Wie betaald bepaald zeggen ze wel eens..
En aangezien het meerderheidsaandeel bij mijn wederhelft ligt... :(

Ach tijd om mijn charmes (en tong) in de strijd te gooien:pimp:

Tsuki
07-07-2009, 10:38
Dat is gelijk het probleem.. Wie betaald bepaald zeggen ze wel eens..
En aangezien het meerderheidsaandeel bij mijn wederhelft ligt... :(

Ach tijd om mijn charmes (en tong) in de strijd te gooien:pimp:


duidelijk ................ je gaat dus niet .............

sikkwitttet
07-07-2009, 12:51
hehe.ultieme reps