PDA

View Full Version : Chuck Liddell and Charles ‘Mask’ Lewis to be inducted into UFC Hall of Fame this week



Tony
07-07-2009, 11:46
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/07/liddell-mask.jpg
Former light heavyweight champion Chuck Liddell and late TapouT founder, Charles “Mask” Lewis, will be enshrined in the UFC Hall of Fame during the fan expo at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas, Nevada, on Friday, July 10.
UFC President Dana White just broke the news in his latest Twitter (http://twitter.com/danawhiteufc)update:

“Hey guys chuck liddell and charles “mask” lewis will be inducted into the ufc hall of fame at the ufc fan expo this friday at 630 p.m.”
Liddell made his Octagon debut more than a decade ago, earning a decision victory over Noe Hernandez at UFC 17: “Redemption” back in 1998. During the next seven years, which included a quick trip overseas to try his hand in the Pride FC Middleweight Grand Prix in 2003, Liddell would rise to the top of the 205-pound food chain.


Continue reading ‘Chuck Liddell and Charles ‘Mask’ Lewis to be inducted into UFC Hall of Fame this weekend’ (http://mmamania.com/2009/07/06/chuck-liddell-and-charles-mask-lewis-to-be-inducted-into-ufc-hall-of-fame-this-weekend/#more-13812)

Tony
07-07-2009, 12:03
Mijns inzien 2 goeie toevoegingen.. Chuckie is toch wel altijd het gezicht van de UFC geweest.. Beetje de Wanderlei Silva van de UFC. (nja ok. Silva is inmiddels ook ufc..)

En Mask heeft een heleboel gedaan voor de sport. En gaf tevens beginnende vechters met weinig centen de kans om gesponsorde gear te krijgen.

dirk5
07-07-2009, 12:12
Snap niet goed wat Mask er in doet, had op Evan Tanner gehoopt.

Tony lult er wel een mooi puntje aan, maar meneer deed gewoon alles voor de centen :)

Tony
07-07-2009, 12:21
Tanner had ik ook op gehoopt.. Maar van de ene kant.. Hij was een mediocre vechter in de ufc... ja ok.. hij is gestorven en het was een top vent.... maar waarom hall of fame? (mediocre is misschien beetje negatief.. hij heeft veel gewonnen, o.a. in pancrase en shoot wrestling.. maar de grote partijen in de ufc heeft ie vooral verloren...

Kan je idd ook afvragen bij Mask... (welja.. het was een super goeie vriend van Dana White)
En tuurlijk deed ie uiteindelijk alles voor de centen (althans.. hij was een echte echte mma liefhebber)... en alle vechters die uitgelachen werden door de grote MMA-Gear merken kregen wel een plekje bij TapOut.

Wiseguy
07-07-2009, 12:27
Ìk zeg gooi Michael Jackson in de hall of fame !

Vitor Belfort
07-07-2009, 12:28
Tanner had ik ook op gehoopt.. Maar van de ene kant.. Hij was een mediocre vechter in de ufc... ja ok.. hij is gestorven en het was een top vent.... maar waarom hall of fame? (mediocre is misschien beetje negatief.. hij heeft veel gewonnen, o.a. in pancrase en shoot wrestling.. maar de grote partijen in de ufc heeft ie vooral verloren...

Kan je idd ook afvragen bij Mask... (welja.. het was een super goeie vriend van Dana White)
En tuurlijk deed ie uiteindelijk alles voor de centen (althans.. hij was een echte echte mma liefhebber)... en alle vechters die uitgelachen werden door de grote MMA-Gear merken kregen wel een plekje bij TapOut.

Met mediocre doe je hem toch wel iets tekort Tony. Was Tanner geen Middleweight kampioen en verloor deze titel aan Rich Franklin?

dirk5
07-07-2009, 12:32
Tanner had ik ook op gehoopt.. Maar van de ene kant.. Hij was een mediocre vechter in de ufc... ja ok.. hij is gestorven en het was een top vent.... maar waarom hall of fame? (mediocre is misschien beetje negatief.. hij heeft veel gewonnen, o.a. in pancrase en shoot wrestling.. maar de grote partijen in de ufc heeft ie vooral verloren...


de top partijen heeft idd verloren, maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen middleweight champ te worden. Verder was ik een vaste lezer van al zijn avonturen die hij in volle geuren en kleuren beschreef op zijn site. Kortom: ik was een fan, en daarom zie ik hem graag in de HOF.

verder vind ik ook dat iemand die niet vecht er niet in thuis hoort, maar dat is mijn persoonlijke mening.

chief108
07-07-2009, 13:25
Tanner had van mij ook wel gemogen

maar ja, dan denk ik weer:
WTF?!?! een UFC hall of fame? GET A FUCKIN' LIFE!!!!

sikkwitttet
07-07-2009, 13:40
hehe chief toch.rebel with out a pause.

tanner er in.mask er uit.eng groen ventje in lelijke gele paken.kut films.

Sendur
07-07-2009, 17:19
Tanner MOET er gvd in!

Tanner verdient het hij was echt een knokker en het is tragisch dat hij is overleden.
Echt dom van de UFC dat ze hem er ook niet bij doen.
Als Mask niet was overleden hadden ze Tanner erin gedaan want het stond al heel lang gepland dat er 2 nieuwe HOF'ers kwamen.

Tony
08-07-2009, 08:22
nee hoor.... Dat zeker niet.

Zal zo even zoeken voor de bron.. las gister namelijk dat Chuckie nu even ruim de tijd wilde nemen om te herstellen van zijn laatste KO.. en dat ie dan nog door zou gaan tot 2011 dacht ik.