PDA

View Full Version : Frank Mir's messed up face one week before the fight against Brock Lesnar!!!



Bosco Baracus
07-07-2009, 16:15
YouTube - Frank Mir before UFC 100 - Part 2 (http://www.youtube.com/watch?v=RmCfvlOT-98)

Ralph
07-07-2009, 16:15
Moet je maar niet met Forrest Griffin gaan sparren, dan weet je dat dit gebeurt

The Bulldog
07-07-2009, 16:38
heheehe...die is echt voorbereid op harde klappen incasseren

dimitri
07-07-2009, 16:44
Waarom traint hij dan ook met Forrest Griffin, lijkt me toch een compleet andere vechter dan Brock.

Als Brock Mir op dezelfde manier raakt dan is z'n hoofd eraf.

NielsN
07-07-2009, 16:47
Waarom traint hij dan ook met Forrest Griffin, lijkt me toch een compleet andere vechter dan Brock.

Als Brock Mir op dezelfde manier raakt dan is z'n hoofd eraf.


Aan de andere kant, vind maar eens een vechter als Cock...

dimitri
07-07-2009, 16:53
Aan de andere kant, vind maar eens een vechter als Cock...

Je kan toch wel een betere, grotere worstelaar vinden dan een LHW vechter?

NielsN
07-07-2009, 16:58
Je kan toch wel een betere, grotere worstelaar vinden dan een LHW vechter?

Ja, maar ik vraag me af of die even gewelddadig en hard zullen slaan als Lesnar. Dan is het misschien juist wel goed om met een iets snellere, goede striker te trainen.

Ach, ik weet het allemaal ook niet, ze zullen er wel over nadenken...

Denk wel dat Lesnar sowieso een lastige tegenstander is om op voor te bereiden.

Sendur
07-07-2009, 17:34
Als ik hem was had ik Shane Carwin binnen laten komen maarja.

Anyways ik hoop dat Mir verliest puur omdat hij sinds de Nog fight zwaar cocky is geworden en hij denkt dat hij onoverwinnelijk is.

In een rematch pakt Nog hem zeker.

dimitri
07-07-2009, 17:37
Als ik hem was had ik Shane Carwin binnen laten komen maarja.

Anyways ik hoop dat Mir verliest puur omdat hij sinds de Nog fight zwaar cocky is geworden en hij denkt dat hij onoverwinnelijk is.

In een rematch pakt Nog hem zeker.

Kans lijkt me reëel dat Mir binnenkort tegen Shane moet vechten, dus misschien niet echt een ideale kandidaat. Frank moet een sparring partner vinden die Lesnar's takedowns & ground control kan ermuleren. Maww gewoon een hele goeie/grote worstelaar.

Tony
07-07-2009, 17:39
Ik denk dat lesnar deze keer de winst pakt.. puur door fysieke overwelming..
Je kan zeggen over brock wat je wilt.. maar die gast traint wel kei en keihard en is oersterk en is een top notch worstelaar.
Als ie geleerd heeft om een beetje de submissions te omzeilen dan komt ie nog heel ver.

dimitri
07-07-2009, 18:01
Ik denk dat lesnar deze keer de winst pakt.. puur door fysieke overwelming..
Je kan zeggen over brock wat je wilt.. maar die gast traint wel kei en keihard en is oersterk en is een top notch worstelaar.
Als ie geleerd heeft om een beetje de submissions te omzeilen dan komt ie nog heel ver.

Mir is ook wel een "beetje" goed in subs.

Mike
07-07-2009, 18:22
ben t helemaal eens net mir

voor mma moet mir gewoon winnen

anders is t dus niet meer techniek en work over brute kracht en groot zijn

plz Mir win this one for MMA! Al die noobs die dan ineens denken dat anabolen en flink schreeuwen betekent dat je de beste vechter vd wereld bent. Ik haat brock en die hele freakshow, iedere keer dat hij wint gaat mma een beetje dood :D Go frank!! Met zoveel techniek ervaring en werk moet hij gewoon winnen!

selling tickets kan brock idd maar alsjeblieft , die noob kan toch geen champ worden , niet nu en niet tegen mir plzzzzzz

Sendur
07-07-2009, 18:23
Kans lijkt me reëel dat Mir binnenkort tegen Shane moet vechten, dus misschien niet echt een ideale kandidaat. Frank moet een sparring partner vinden die Lesnar's takedowns & ground control kan ermuleren. Maww gewoon een hele goeie/grote worstelaar.

Bobby Lashley misschien?

Sendur
07-07-2009, 18:25
ben t helemaal eens net mir

voor mma moet mir gewoon winnen

anders is t dus niet meer techniek en work over brute kracht en groot zijn

plz Mir win this one for MMA! Al die noobs die dan ineens denken dat anabolen en flink schreeuwen betekent dat je de beste vechter vd wereld bent. Ik haat brock en die hele freakshow, iedere keer dat hij wint gaat mma een beetje dood :D Go frank!! Met zoveel techniek ervaring en werk moet hij gewoon winnen!

selling tickets kan brock idd maar alsjeblieft , die noob kan toch geen champ worden , niet nu en niet tegen mir plzzzzzz

Ik geef je hier toch wel gelijk Mike, je hebt met deze woorden wel een beetje mijn standpunt veranderd.

Al blijft Mir een cocky bastard voor MMA is het beter als hij wint.

Mike
07-07-2009, 18:27
lol forest

ive been training 15to 30 minutes a day and the match is only 15 so i think ive been training too long :D

m.g
07-07-2009, 18:28
Damn dat oog handig zo vlak voor een partij. Maar ligt het trouwens aan mij of zijn al die pad sessies op halve kracht heb hem nog niet echt volluit zien gaan op die dingen.

Ben het helemaal met mike eens win het voor mma in general.

Mike
07-07-2009, 18:32
Ik geef je hier toch wel gelijk Mike, je hebt met deze woorden wel een beetje mijn standpunt veranderd.

Al blijft Mir een cocky bastard voor MMA is het beter als hij wint.



mooi man!

vind mir ook arrogant maar hij maakt het wel waar en ik heb respect voor de zware weg terug die hij heeft doorstaan na zn ongeluk en drugs problemen. hij is wel een echte champ in mijn ogen met zeer hoog niveau bjj en kb/boxing. Dat is/heeft lesnar niet. ik heb ook respect voor lesnar , zn mentaliteit en zn worstel titels (de echte), de man is een top athleet , dat staat buiten kijf.

maar t kan toch niet zo zijn als de sport zo gevolueerd en gegroeid is dat dan zo'n one dimensional power house langs komt en iedereen ff ground en pound en de belt pakt. ik zou er echt verdrietig van worden :D

Zoals Mir Nog ownde heb ik nog niet gezien, dan mag je best een beetje arrogant doen. dat was gewoon legendary;)

RayOmac
07-07-2009, 18:34
Fran Mir WARRRR!!!!

Mike
07-07-2009, 18:36
WAR MMA WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Wiseguy
07-07-2009, 18:43
Kiezen tussen 2 kwade.. Het boeit me niet wie wint gun het ze allebei niet.

Sendur
07-07-2009, 18:49
Zoals Mir Nog ownde heb ik nog niet gezien, dan mag je best een beetje arrogant doen. dat was gewoon legendary;)

Ja maar kom op ik zou die avond Nog nog wel verslaan hebben, jezus wat een zoutzak was het die avond.

Mike
07-07-2009, 19:01
Ja maar kom op ik zou die avond Nog nog wel verslaan hebben, jezus wat een zoutzak was het die avond.


weet ik nie

ik denk dat niemand verwacht had dat Mir Nog zo boksend zou ownen. hij neutraliseerde Nog helemaal. Nog leek slecht maar ja in al zn winst partijen kreeg Nog altijd eerst een genadeloos pak rammel, tegen mir lukte het gewoon echt niet om terug te komen. Het was door Mir dat Nog er zo "slecht" uit zag. En zelfs een lamgeslagen Nog is levensgevaarlijk.

TOON
07-07-2009, 19:24
ben benieuwd hoe hij er na Lesnar uit ziet....maar hoop wel dat ie wint!!
vind um helemaal niet meer zo arrogant als vroeger, hij is zeker van zich zelf, kon eerlijk gezegd niet veel arrogantie bespeuren in dit interview....

sikkwitttet
07-07-2009, 21:16
x2 warrr mma.
voor ons als mma vechters
en ons mma fans

MB667
08-07-2009, 09:05
hij heeft alleen een blauw oogje

Rougemonkey
08-07-2009, 12:28
Ik denk niet dat het vanzelfsprekend is dat Brock harder slaat dan Griffin, hoewel de kans wel groot is.

Brock is toch nog relatieve newbee tot het boks element van MMA?

dimitri
08-07-2009, 12:38
Kans lijkt me reëel dat Mir binnenkort tegen Shane moet vechten, dus misschien niet echt een ideale kandidaat. Frank moet een sparring partner vinden die Lesnar's takedowns & ground control kan emuleren. Maww gewoon een hele goeie/grote worstelaar.

Breugem
08-07-2009, 15:01
Ja, maar ik vraag me af of die even gewelddadig en hard zullen slaan als Lesnar. Dan is het misschien juist wel goed om met een iets snellere, goede striker te trainen.

Ach, ik weet het allemaal ook niet, ze zullen er wel over nadenken...

Denk wel dat Lesnar sowieso een lastige tegenstander is om op voor te bereiden.

Ach, Griffin is zeker niet de enige waarmee hij spart. Ik denk dat het op zo'n punt het verstandigste is om veel te sparren tegen zwaargewicht worstelaars, zwaargewicht boksers, en voor het complete plaatje tegen snelle MMA vechters (zoals Griffin dus)

SnerkeL
08-07-2009, 15:07
En toch hoop ik dat Mir Brock gewoon pakt!
Blauw oog of niet..

oliebol
08-07-2009, 15:09
dat hoopt iedereen die van MMA houd denk ik:D

Knockdown.be
08-07-2009, 22:37
voor mma moet mir gewoon winnen

anders is t dus niet meer techniek en work over brute kracht en groot zijn



Ik ben van geen van beiden "fan" maar wat je hier zegt kan ik absoluut niet akkoord mee gaan. MMA gaat er niet om om een bepaalde stijl te vormen of bepaalde technieken te beheersen, dus als iemand op brute kracht nu eenmaal iemand met meer techniek tot moes kan slaan dan is dit een evengroot onderdeel van de sport als toen Gracie de submissions uitdeelde!

Dit staat allemaal los van het gehype rond Lesnar, ik haat WWF-show toestanden in MMA.

BoysNoize
08-07-2009, 23:34
MIR op Submission in ronde !!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRR MMMMMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRR..

en niet alleen vanwege het MMA...Vind Mir zijn cockeyness juist ergg gaaf..Niet zwaar over the top en hij maakt het ook waar!

Geweldige vechter!!!!!en vergeet niet dat hij van ver is gekomen!