PDA

View Full Version : "Bad Guys" : 17th July in the cinema's



Wheelie
08-07-2009, 09:40
Dutch producer Bas Boon with Frederico Lapenda wins big at the 2008 Beverly Hills Film Festival “Film Bad Guys” Best Picture, Best Lead Actor, Best Producer and The Viewers Choice Award.

It was less then three years ago when the article “From Head butts to Hollywood” came out. When two fight managers/promoters Bas Boon (BaD GuYS thE mOVie - Official Website (http://www.badguysthemovie.com/bboon.html) ) and Frederico Lapenda went from fight managing (BaD GuYS thE mOVie - Official Website (http://www.badguysthemovie.com/flapenda.html) ) to producing movies in Hollywood. After movies “How it all went down”, shut up and shoot and Blonde and Blonder ( a light comedy with Pamela Anderson and Denise Richards, see photo Frederico and Pamela), the biggest surprise came with “Bad Guys”

Kate del Castillo ignites the screen with her smouldering sexuality.

“Bad Guys” is a character driven crime master piece that keeps you guessing until the last scene. Kid Pelegro ADCC News

“UFC” Champion Quinton The Rampage Jackson is a natural actor who brings a dangerous and intimidating quality to his role. Todd Hestor Bold Magazine USA

Bas Boon delivers fighters to Hollywood.
Actueel magazine Holland

Bas Boon and Frederico Lapenda, two new young talented producers in Hollywood
Centure Noire magazine France

Fight promotors Bas Boon and Frederico Lapenda in the Hollywood Film business with their film Bad Guys, another success story for Bas Boon!
Budoworld Germany magazine

For three years the young producers have been working on the film and it was time to release their masterpiece “ Bad Guys” a crime pulp fiction drama in the style of snatch and reservoir dogs. An intelligent film which includes humor, action and a darkly captivating story.

Kate del Castillo who played the leading roll in Bad Guys also plays the leading roll in the film Under the Same Moon, this film broke all records for a Spanish actress in America (http://content.foxsearchlight.com/taxonomy/term/313 )

This is what Frederico and Bas were waiting for. At the same time Quinton Jackson became the UFC champion! Quinton showed he has a natural ability to act in this movie. Art La Fleur supporting actor had just played a big roll in La Vie en Rose. The timing was perfect!

The film Bad Guys was accepted at the 2008 Beverly Hills Film Festival.
Bas Boon likes flying (If he does not he tortures himself), when the film was produced in 2005 he had to fly in between the shootings to Paris, were he acted as a corner and manager (GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/news.html) ) for Semmy Schilt to win the Paris GP K-1 title. He then flew back to LA, to the movie set. Bas returned to the film set from Paris with one of Golden Glory’s (GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com) ) top fighters Chalid Arrab (now a father with Jorinda de Mol who was a famous Dutch TV announcer), see photo set Bad Guys with suitcase of cash) Chalid was impressed and signed up for the Bad Guys sequel!

I remember the problems one can face when producing a film. One actor a famous Hollywood actor was present the first week on set. Then the second week on Monday he was a no show. No call from his agent not a word! Tuesday no actor, so we had to improvise as we heard that the actor did an eight ball (the term of doing a lot of coke) on the weekend,. We then had to reshoot all the scenes of the first week we filmed - the scene’s first played by the coke head. That is bad for the moral of such a movie, so Frederico and Bas Boon (see photo) boost up the moral and came with replacement actor Art de La Fleur, who ended up doing a much better acting job then the first hired “ famous” drug abuser.
Not only the moral was a test of the crew and actors , the wallets from Bas Boon and producer Lapenda took a serious hit. One week delay!!! Reshooting all the scene’s , hiring more studio time, actors who already had taken another job upon our first schedule which was going end later now.
I guess we found out why the famous actor was for hire and we thought we had done a great deal, welcome to Hollywood.


The movie “ Bad Guys” was excepted at the 2008 Beverly Hills Film Festival and on April 9th the movie Bad Guys opened the festival.
Bas and Frederico now had experience with movies and much experience with TV. However this was different, you are on the red carpet with actors like Danny de Vito , Erick Roberts to name a few. (see photo red carpet Bas with fiance Lindsay and actor Quinton Jackson and Sherman Augustus). The after party was at the Roosevelt hotel in Beverly Hills.
Bas Boon arrived at the party just after the premiere and left 5 minutes later, it was time to pack to fly from LA to Tokyo as Semmy Schilt was defending his K-1 title against Marc Hunt on April 13th. History repeats itself, as when the Bad Guys movie was shot Bas was flying to Paris with Semmy. On april 10th at 7 pm Boon arrived at the hotel in Tokyo Japan, there was a press conference at Fuji TV and the day after that another big day a very big day. Semmy defended his title with great success as he knocked out mark Hunt with a spinning back kick to the liver in the first round. Still undefeated in three K-1 GP and K-1 heavyweight belt titles Semmy Schilt!
I remember that day calling my partner Frederico, asking if he had any news about the 2008 Beverly Hills Film Festival awards ( April 13th, which has always been my lucky number to Bas). Frederico told me that these was a lot of time difference but he would inform me as soon as he heard anything. After breakfast that morning at the Keo plaza Hotel in Tokyo I got a text message. Bad Guys won best picture (Welcome to the Beverly Hills Film Festival (http://www.beverlyhillsfilmfestival.com) )” click press release”!!! I called him, but Frederico was still at the awards ceremony. Thirty minutes later I get another text message, Sherman lead actor in Bad Guys won best actor, then 10 minutes after that another text message: Bad Guys Frederico Lapenda (see photo with awards) wins best producer and the viewers choice award!!!

While being there in the lobby at the Keo Plaza Hotel, I celebrate with my fiancé, who always travels with me wherever I go, but the celebration was cut short.... as the telephone was ringing, Semmy Schilt had to fly immediately to Marseille France “after he returns to Holland” somebody tells me in the conversation. He has a big part in the film transporter 3 (we had been in negotiations for the movie before Semmy went to Japan, but there was to little time before his fight to go to the film set. So Semmy went to Marseille France after he returned home on the 14th of April, cancelled a seminar in Holland the 18th of April and I rescheduled his flight directly from Marseille to Bucharest were he scheduled a seminar during the weekend from the 19th to the 21st. Semmy will be acting side by side with Jason Statham (Italian Job, Brazilian Job, Snatch, War with Jet Li, Crank just to name a few).
All the arrangements I made for Semmy were done from Thailand , as my fiancé and I took a plane there on the 14th of April the day after the fight in Tokyo, to meet people for a new movie project “The Retribution”. Bas Boon also owns Nikko Toshogu Sports (logo Nikko photo) for 25 years Nikko (http://www.nikkosports.nl ) is the leading fighting store in Europe, in Thailand specially made gloves and other products are made now, the choice of champions!

The same day in Thailand when I arranged Semmy’s flight schedule to go to the movie set of transport 3 in Marseille, I am delegating from a phone in my hotel room and Skype on my lap top: the release date of the K-1 DVD series 1 - 18 with the entire history of K-1 fights from 1993 to present day co produced by Bas Boon. Now I am trying to reschedule my flights as the K-1 Amsterdam event is April 26th in the Ajax Soccer stadium.” Another day at the office as a producer,”

We at Golden Glory are all very happy for Semmy to get a major part in a big budget film. This is just the beginning for Golden Glory fighters who will also be seen in movies produced by Bas Boon and Frederico Lapenda.
Golden Glory (GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com/history.html) )stands for a great fighting team ) stands for the following: Ramon Dekkers and Rob Kaman presented a huge torch with the golden glory symbol. They gave this to the Golden Glory team, to give their fighting spirit on to the new generation. It was a very emotional and electrifying moment. Golden Glory (two GG in red and yellow, see photo) means the following: The red G stands for blood/life power and the yellow G stands for fire/fighting spirit, the black Japanese writing in the middle means energy/strength all of these elements represent an elite fighting team.

Our BHFF awards will be fedexed to Holland - pictures with the awards will be posted asap.

Normally I would have taken a flight back to Hollywood to be there with Frederico, just to feel the moment. It’s a shame that I could not dulpicate myslef so I could be in two places at once. However I am very happy with Semmy defending his title success.

The phone has not stopped ringing after the great success of the 2008 Beverly Hills Film Festival. The movie was screened by Sony, Lions Gate, the Weinstein’s just to name a few. The offers for producing new movies are coming in. It is the beginning of a dream of two very dedicated hard working producers, who are making their way from being fight promoter/managers to the top of Hollywood!!!

Bas Boon and Frederico Lapenda are currently preparing a 24 hour fighting channel called Combat Channel ( see logo) COMBAT CHANNEL (http://www.combatchannel.net) The Combat Channel currently holds a thousand hours of fight content and the production team is continually producing fight events around the world.

Story by Bas Boon and Lindsay Muro archieve photo’s by: Bas Boon (Goldenglory) and Crosby Group more info [email protected] ([email protected])

http://i27.tinypic.com/2rzc2hc.jpg

http://i30.tinypic.com/33eu6hk.jpg

chief108
08-07-2009, 09:49
a crime pulp fiction drama in the style of snatch and reservoir dogs. An intelligent film which includes humor, action and a darkly captivating story.
gelukkig leggen ze lat niet al te hoog om teveel verwachtingen te scheppen :p

dirk5
08-07-2009, 10:15
Op een of andere manier krijgen films met UFC vechters erin altijd automatisch een B-film stigmata :)

zal deze het tegendeel bewijzen? ben benieuwd.

adenane
08-07-2009, 10:38
Er stond een tijd geleden al een groot artikel in de Panorama of Aktueel over deze film. Ben benieuwd.....

Tony
08-07-2009, 10:43
even afwachten voordat ik ga oordelen...

bryan
08-07-2009, 10:48
nee bedankt

Il Loco
08-07-2009, 11:46
De trailer, oordeel zelf;

http://www.youtube.com/watch?v=4uKOOVDS-bc

nila
08-07-2009, 12:13
Ik heb zo een voorgevoel dat ik niet naar deze film toe ga.

Ik weet niet, its just a feeling ;)

Mike
08-07-2009, 12:26
b film

errolkoning
08-07-2009, 12:56
ik heb laatst nog een film gezien met jackson,bj penn, st. pierre....SLECHT OMG dat was geen B film maar eerder een Z

anoniem gg
08-07-2009, 13:01
b film

nou nou nou wat een haters weer

IPV eerste eens de film te kijken en daarna oordelen.

De distributie maatschapij is het in iedergeval niet met jullie expertise eens en gaat gewoon een cinema release doen in de amerikaanse grote steden en mischien zelfs wel landelijk.

Ook won de film drie prijzen op het Beverly Hills Filmfestival waar ook films werden vertoond met hoofdrollen van actuers/regiseurs Danny de Vito en Erick Roberts.
Hoofdrol speelster Kate (bad guys) stond met de film "under the same moon" in the top 10 van beste films en was de nummer een voor een spaans talige film!

Klink allemaal erg B achtig he?

Maar goed ieder zijn smaak ik vondt transformers twee zwaar kut en Terminator Salvation top ieder zijn smaak, ik proef trouwwens wel altijd eerst voordat ik zeg , lust ik niet!

Ik haat spruitjes, lust ik niet, ik weet dat ik ze niet lust want ze smaken naar niet te vreten!

Rougemonkey
08-07-2009, 13:05
B-film?

Deze film verdient geen eens een letter van het alfabet, aan de trailer te zien.

A.F.
08-07-2009, 13:09
ik ga niet over de film oordelen ... maar wat een irritant wijf met een irritante stem zeg in de trailer

dirk5
08-07-2009, 13:12
Bas, een ongezouten mening zul je hier altijd vinden.

Verder geeft het merendeel van de mensen hier aan eerst de film te moeten zien voordat ze gaan oordelen.

Maar geef toe, je voorgangers van films met MMA vechters zijn nou niet echt geweldig.

Na vele teleurstellingen gaan mensen gewoon kort door de bocht.

chief108
08-07-2009, 13:14
we zullen hem allemaal downloaden en dan een net oordeel vellen hoor Bas... :p

iconian
08-07-2009, 13:21
Lijkt me wel lachen voor de TUF / UFC fans. Mooi dat bas een prijs op het beverly hills FF heeft gewonnnen. Trailer en script ziet er inderdaad standaard in mekaar geflanst uit, maar dat spreekt amerika aan. Goed gedaan.

Nu we het toch over films hebben:
Bas rutten in een echt grote productie na vele betekenisloze rollen te hebben gespeeld:

Sinners & Saints, met oscar nominee Tom Berenger
http://www.imdb.com/title/tt1130969/
http://i76.photobucket.com/albums/j7/f5will/Platoon.jpg

A.F.
08-07-2009, 13:23
we zullen hem allemaal downloaden en dan een net oordeel vellen hoor Bas... :p

starts downloading....

Cave
08-07-2009, 13:45
nou nou nou wat een haters weer

IPV eerste eens de film te kijken en daarna oordelen.

De distributie maatschapij is het in iedergeval niet met jullie expertise eens en gaat gewoon een cinema release doen in de amerikaanse grote steden en mischien zelfs wel landelijk.

Ook won de film drie prijzen op het Beverly Hills Filmfestival waar ook films werden vertoond met hoofdrollen van actuers/regiseurs Danny de Vito en Erick Roberts.
Hoofdrol speelster Kate (bad guys) stond met de film "under the same moon" in the top 10 van beste films en was de nummer een voor een spaans talige film!

Klink allemaal erg B achtig he?

Maar goed ieder zijn smaak ik vondt transformers twee zwaar kut en Terminator Salvation top ieder zijn smaak, ik proef trouwwens wel altijd eerst voordat ik zeg , lust ik niet!

Ik haat spruitjes, lust ik niet, ik weet dat ik ze niet lust want ze smaken naar niet te vreten!


Ik ben het helemaal niet met je eens Bas.... spruitjes rouleren de pan uit!

Probeer anders eens:

Knapperige spruiten met walnoten
Spruitjes met pittige kaas
Karbonade Picasso met couscous
Spruiten met spek
Kipgehaktballetjes met spruitjes
Spruitenstoofpot met hazelnoten
Maaltijdsoep
Spruitjessoep
Spruitjessoep met amandel
Spruitjessoep met rookworst
Vegetarische maaltijdsoep van spruitjes met tijm
Curry van kip en spruitjes
Spruitjes bij de borrel
Winterse steak met kastanjechampignons en portsaus
Spruitjes met komijnekaassaus
Springbokbiefstuk met bosuitjes en oesterzwammen
Spruitjes met volkoren-noten-kruim bij hertenbiefstuk met wildsaus en perenchutney
Karamel spruitjes met appel aan een spies
Mexicaanse tortilla met spruitjes
Spruitjesbeignets
Spruitjes met banaan
Pompoen met spruitjes roerbakken
Krielaardappeltjes met spruitjes in de wok
Gestoomde spruitjes met notenolie en pijnboompitten
Spruitjesstamppot
Spruitjestaart
Spruitjestaart met gorgonzola
Spruitjestaart met vegetarische worst
Spruitjes ovenschotel
Spruitjesschotel met shoarmavlees
Spruitjes à la crème
Spaanse spruitjes met aardappel en chorizo
In wijn gestoofde kip met spruitjes
Knoflookspruitjes
Ribeye met spruitjes en amandelen
Langzaam gestoofde varkensrollade met bokbiersaus
Toscaanse spruitjes
Pittige spruiten
Spruitjes champignontaartjes
Reeschenkel met spruitblaadjes
Spruitjes met appel
Gevulde varkensschnitzels met spruitjes
Spruitjes speciaal

Bulgur met spruitjes en rozijnen
Quiche van rijst met spruitjes
Spruiten met bacon
Spruitjes en lamsvlees in rode wijn
Biefstuk met roodfruitsaus en spruitjes
Varkenshaas met paddenstoelen en spruitjes TIP!
Rollade met sinaasappel-abrikozensaus en spruitjes TIP!
Oosterse spruitjessalade met gerookte kip
Spruiten in gorgonzolasaus


En vergeet de kooktips niet:

Voeg tijdens het koken stukje ui, teentje knoflook of suiker toe, dit vermindert de kooklucht;
Bereid de spruitjes in de magnetron:
per 500 gram enkele eetlepels water toevoegen en de spruitjes ongeveer 8 minuten bij een vermogen van 700/750 watt garen. De spruitjes blijven knapperig en mooi groen;
Spruitjes smaken heerlijk met satésaus!

Jajaja, dat is andere koek hè?!

Wat de film betreft: die zal ongetwijfeld geweldig zijn.

A.F.
08-07-2009, 13:53
lol@cave...

Mike
08-07-2009, 13:54
nou nou nou wat een haters weer

IPV eerste eens de film te kijken en daarna oordelen.

De distributie maatschapij is het in iedergeval niet met jullie expertise eens en gaat gewoon een cinema release doen in de amerikaanse grote steden en mischien zelfs wel landelijk.

Ook won de film drie prijzen op het Beverly Hills Filmfestival waar ook films werden vertoond met hoofdrollen van actuers/regiseurs Danny de Vito en Erick Roberts.
Hoofdrol speelster Kate (bad guys) stond met de film "under the same moon" in the top 10 van beste films en was de nummer een voor een spaans talige film!

Klink allemaal erg B achtig he?

Maar goed ieder zijn smaak ik vondt transformers twee zwaar kut en Terminator Salvation top ieder zijn smaak, ik proef trouwwens wel altijd eerst voordat ik zeg , lust ik niet!

Ik haat spruitjes, lust ik niet, ik weet dat ik ze niet lust want ze smaken naar niet te vreten!

dont piss down my back and tell me its rain, ik heb de trailer geproefd

aan de trailer zie ik genoeg om te stellen dat het een b-film is. slecht camera werk, b acteurs en de scenes in de trailer zijn lachwekkend. Ik vind t leuk voor je dat je een film hebt gemaakt maar je kunt mij niet dwingen dit als een kunstwerk te zien. zware b film en dat is niks om je voor te schamen als rookie filmmaker.

dirk5
08-07-2009, 13:56
Wat de film betreft: die zal ongetwijfeld geweldig zijn.

haha, reps...

Mike
08-07-2009, 13:58
nou nou nou wat een haters weer


Ik haat spruitjes, lust ik niet, ik weet dat ik ze niet lust want ze smaken naar niet te vreten!


als je een bordje stront krijgt voorgeschoteld in een restaurant, en je kijkt naar de drollen op het bord en je laat de geur van poep je neusgaten in vloeien. Dan hoef je toch geen hap meer te nemen om te stellen dat het poep is en vies smaakt?

eet smakelijk

ik sla bad guys even over :D

chief108
08-07-2009, 14:04
Probeer anders eens:

Knapperige spruiten met walnoten
Spruitjes met pittige kaas
Karbonade Picasso met couscous
Spruiten met spek
Kipgehaktballetjes met spruitjes
Spruitenstoofpot met hazelnoten
Maaltijdsoep
Spruitjessoep
Spruitjessoep met amandel
Spruitjessoep met rookworst
Vegetarische maaltijdsoep van spruitjes met tijm
Curry van kip en spruitjes
Spruitjes bij de borrel
Winterse steak met kastanjechampignons en portsaus
Spruitjes met komijnekaassaus
Springbokbiefstuk met bosuitjes en oesterzwammen
Spruitjes met volkoren-noten-kruim bij hertenbiefstuk met wildsaus en perenchutney
Karamel spruitjes met appel aan een spies
Mexicaanse tortilla met spruitjes
Spruitjesbeignets
Spruitjes met banaan
Pompoen met spruitjes roerbakken
Krielaardappeltjes met spruitjes in de wok
Gestoomde spruitjes met notenolie en pijnboompitten
Spruitjesstamppot
Spruitjestaart
Spruitjestaart met gorgonzola
Spruitjestaart met vegetarische worst
Spruitjes ovenschotel
Spruitjesschotel met shoarmavlees
Spruitjes à la crème
Spaanse spruitjes met aardappel en chorizo
In wijn gestoofde kip met spruitjes
Knoflookspruitjes
Ribeye met spruitjes en amandelen
Langzaam gestoofde varkensrollade met bokbiersaus
Toscaanse spruitjes
Pittige spruiten
Spruitjes champignontaartjes
Reeschenkel met spruitblaadjes
Spruitjes met appel
Gevulde varkensschnitzels met spruitjes
Spruitjes speciaal

Bulgur met spruitjes en rozijnen
Quiche van rijst met spruitjes
Spruiten met bacon
Spruitjes en lamsvlees in rode wijn
Biefstuk met roodfruitsaus en spruitjes
Varkenshaas met paddenstoelen en spruitjes TIP!
Rollade met sinaasappel-abrikozensaus en spruitjes TIP!
Oosterse spruitjessalade met gerookte kip
Spruiten in gorgonzolasaus


En vergeet de kooktips niet:

Voeg tijdens het koken stukje ui, teentje knoflook of suiker toe, dit vermindert de kooklucht;
Bereid de spruitjes in de magnetron:
per 500 gram enkele eetlepels water toevoegen en de spruitjes ongeveer 8 minuten bij een vermogen van 700/750 watt garen. De spruitjes blijven knapperig en mooi groen;
Spruitjes smaken heerlijk met satésaus!

thmx mate...

kan niet wachten tot het weer spruitjes tijd is...
ga het allemaal proberen
met satésaus eet ik het al jaren.....

yay for spruitjes!!!

anoniem gg
08-07-2009, 14:08
Bas, een ongezouten mening zul je hier altijd vinden.

Verder geeft het merendeel van de mensen hier aan eerst de film te moeten zien voordat ze gaan oordelen.

Maar geef toe, je voorgangers van films met MMA vechters zijn nou niet echt geweldig.

Na vele teleurstellingen gaan mensen gewoon kort door de bocht.

Kijk kijk kijk

Het is helemaal geen mma film en er wordt ook bijna niet in gevochten?

Quinton heeft maar een korte rol alle andere acteurs hebben in hele grote hollywood films meegedaan. Atrt de La Fleur onlangs in La Vie on Rose (oscar genomineerd), Kate del Kastillo (is een godin in mexico en latijns america, laatste film under the same moon, chart nummer 8) Sherman speelde in de mexican met Brad pitt,ik weet niet waar jullie het over hebben?

Iedereen is weer op de aanname tour, zal wel zo'n vecht film zijn met nepgeluiden en wereldverbeteraars hoogspringen, heb ik zelf ook een pleuris hekel aan!

Er zit humor in de film, is een goed verhaal met een goeie director: Rick Jackobson!

anoniem gg
08-07-2009, 14:11
als je een bordje stront krijgt voorgeschoteld in een restaurant, en je kijkt naar de drollen op het bord en je laat de geur van poep je neusgaten in vloeien. Dan hoef je toch geen hap meer te nemen om te stellen dat het poep is en vies smaakt?

eet smakelijk

ik sla bad guys even over :D

Doe maar Mike, al was het de beste film van de wereld, als je eenmaal stront in je neusgaten hebt zitten gaat het er niet meer uit!

Ik heb overigens nog geen een van al die andere vechtfilms prijzen zien winnen, nee wacht ze worden niet eens toegelaten op een film festival.

Mike lekker spruitjes eten en naar Jackie Chan kijken, ieder zo zijn ding!

anoniem gg
08-07-2009, 14:13
Ik vondt open waters, trainspotting en de blair with project ook niet veel soeps, gemiddeld wel 50 miljoen opgebracht.

Kan je veel spruitjes van kopen hoor!

Plons

dirk5
08-07-2009, 14:22
Ik zeg ook helemaal niet dat het een mma film is, maar er moet toch een reden zijn dat Rampage erin zit?

bepaald publiek bereiken of bepaald image meegeven aan de film...

Logisch dat mensen dan mma aan de film linken.

maar ik ga hem kijken, en ga hier dan mijn eerlijke mening geven, niet boos worden als ik het niks vind, hou meer van slappe humor films :)

chief108
08-07-2009, 14:25
wel 50 miljoen opgebracht.
Kan je veel spruitjes van kopen hoor!

eet ze gozer...

enne...
we gunnen je heurs wel een top hit hoor
maar met alle crap die is uitgekomen met beroemde knokkers in films zijn de mensen nogal sceptisch geworden

Cave
08-07-2009, 15:29
Rick Jacobson? Waar ken ik die naam ook al weer van? Wacht even....

Heeft die man niet onder andere gewerkt aan topproducties als:

'Full Contact', 'Xenia: the warrior princess' (12 afleveringen), 'Baywatch nights' en natuurlijk internationale boxoffice-busters als: 'Bloodfist VI: Ground Zero' maar ook 'Bloodfist VIII: Trained to kill'.

Goed dat je deze man even noemt Bas, was namelijk bang dat je zomaar de eerste de beste regiseur in hebt gehuurd.

Dan Art de la Fleur (man heet overigens Art LaFleur). 'La vie en rose' zei je? Gek zeg, ik kom zijn naam niet tegen bij de cast van die film (La mme (2007) - Full cast and crew (http://www.imdb.com/title/tt0450188/fullcredits#cast)). Kun je mij even laten zien waar zijn naam staat? Of werkte hij toen onder zijn andere artiestennaam 'Gerard Depardieu'? Zou een hoop verklaren.

Anyhow, ik plaag je maar. We kennen Art LaFleur (ook bekend als 'Art de la Fleur') allemaal van zijn werk in, en ik noem nu maar gewoon een aantal titels - de man heeft zóveel gedaan, onder andere: 'Ace Ventura: Pet detective Jr', 'War Wolves', 'The Santa Clause III: the Escape Clause', 'A Cinderella Story' en 'Shiloh'

(op imdb.com was iemand zo goed om zijn/haar mening over 'Shiloh' te geven:

To paraphrase Monty Python ... Must not be Scottish ..., 3 February 2008


Author: csfconsulting from United States

....CAUSE IT'S CRAP! The kind of movie that makes you want to go and smack the movie maker and say "WHY?". Horrible camera work...count the times the camera tries to remain steady on one person and can't. The dialog is ridiculous. The acting is comical. It looks like they took over a ghost town in the west to see if they could make a movie on the least amount of money possible. I'd bet $10 they used home video cameras to make this. Either that, or most of the cameramen were drunk. Truly the trailers are more entertaining than the movie. If you ever want to host a "Worst Movie Party", bring this one. Want more entertainment...stare at a wall.).


Laten we vooral Sherman August niet vergeten. Deze karakteracteur heeft een cv waar je van achterover slaat. Ik kan gewoon niet kiezen uit alle prachtige vertolkingen die deze man in zijn imposante carrière heeft bijeen mogen sparen. Laat ik toch een poging doen:

- 'The Young and the Restless' (top soap)
- 'ZigZag' (toppertje)
- 'The Foreigner' (Was waarschijnlijk een miscast van Sherman. Heb de film nl gezien en ik
laat nog liever mijn verstandskiezen trekken via mijn anus dan dat ik dit achterlijke
product nog een keer moet aanschouwen. Snapte al niet wat een natuurtalent als
Sherman August in deze film deed.)
- 'The Nanny' (kostelijke serie, Sherman speelde in één aflevering een portier.)
- 'Space Marines' (volledig verkeerd begrepen door de critici die de film afbrandden.)

En uiteraard 'The Mexican'. Sherman speelde hierin: 'Well dressed black man'. Zware rol lijkt me.

Wat Kate del Castillo betreft geef ik je helemaal gelijk: een ster. In Mexico. En Puerto Rico. In soaps. In de jaren '90. Wat haar rol in 'La misma luna/Under the same moon' betreft: een doorbraak in Hollywood zat er daarna nog niet in hè?


Al met al een sterrencast dus. Ik zie deze film héél erg groot worden. Héél erg groot!

mokumnised
08-07-2009, 15:43
Cave, je hebt talent, ik meen het!

jesselaar
08-07-2009, 15:45
Ik ben het helemaal niet met je eens Bas.... spruitjes rouleren de pan uit!

Probeer anders eens:

Knapperige spruiten met walnoten
Spruitjes met pittige kaas
Karbonade Picasso met couscous
Spruiten met spek
Kipgehaktballetjes met spruitjes
Spruitenstoofpot met hazelnoten
Maaltijdsoep
Spruitjessoep
Spruitjessoep met amandel
Spruitjessoep met rookworst
Vegetarische maaltijdsoep van spruitjes met tijm
Curry van kip en spruitjes
Spruitjes bij de borrel
Winterse steak met kastanjechampignons en portsaus
Spruitjes met komijnekaassaus
Springbokbiefstuk met bosuitjes en oesterzwammen
Spruitjes met volkoren-noten-kruim bij hertenbiefstuk met wildsaus en perenchutney
Karamel spruitjes met appel aan een spies
Mexicaanse tortilla met spruitjes
Spruitjesbeignets
Spruitjes met banaan
Pompoen met spruitjes roerbakken
Krielaardappeltjes met spruitjes in de wok
Gestoomde spruitjes met notenolie en pijnboompitten
Spruitjesstamppot
Spruitjestaart
Spruitjestaart met gorgonzola
Spruitjestaart met vegetarische worst
Spruitjes ovenschotel
Spruitjesschotel met shoarmavlees
Spruitjes à la crème
Spaanse spruitjes met aardappel en chorizo
In wijn gestoofde kip met spruitjes
Knoflookspruitjes
Ribeye met spruitjes en amandelen
Langzaam gestoofde varkensrollade met bokbiersaus
Toscaanse spruitjes
Pittige spruiten
Spruitjes champignontaartjes
Reeschenkel met spruitblaadjes
Spruitjes met appel
Gevulde varkensschnitzels met spruitjes
Spruitjes speciaal

Bulgur met spruitjes en rozijnen
Quiche van rijst met spruitjes
Spruiten met bacon
Spruitjes en lamsvlees in rode wijn
Biefstuk met roodfruitsaus en spruitjes
Varkenshaas met paddenstoelen en spruitjes TIP!
Rollade met sinaasappel-abrikozensaus en spruitjes TIP!
Oosterse spruitjessalade met gerookte kip
Spruiten in gorgonzolasaus


En vergeet de kooktips niet:

Voeg tijdens het koken stukje ui, teentje knoflook of suiker toe, dit vermindert de kooklucht;
Bereid de spruitjes in de magnetron:
per 500 gram enkele eetlepels water toevoegen en de spruitjes ongeveer 8 minuten bij een vermogen van 700/750 watt garen. De spruitjes blijven knapperig en mooi groen;
Spruitjes smaken heerlijk met satésaus!

Jajaja, dat is andere koek hè?!

Wat de film betreft: die zal ongetwijfeld geweldig zijn.
dat interseert bas niet die kijkt liever naar een b film

dirk5
08-07-2009, 16:12
haha, nothing goes past Cave :)

reps voor het uitzoeken wanneer ik ze je weer kan geven.

anoniem gg
08-07-2009, 16:56
Rick Jacobson? Waar ken ik die naam ook al weer van? Wacht even....

Heeft die man niet onder andere gewerkt aan topproducties als:

'Full Contact', 'Xenia: the warrior princess' (12 afleveringen), 'Baywatch nights' en natuurlijk internationale boxoffice-busters als: 'Bloodfist VI: Ground Zero' maar ook 'Bloodfist VIII: Trained to kill'.

Goed dat je deze man even noemt Bas, was namelijk bang dat je zomaar de eerste de beste regiseur in hebt gehuurd.

Dan Art de la Fleur (man heet overigens Art LaFleur). 'La vie en rose' zei je? Gek zeg, ik kom zijn naam niet tegen bij de cast van die film (La mme (2007) - Full cast and crew (http://www.imdb.com/title/tt0450188/fullcredits#cast)). Kun je mij even laten zien waar zijn naam staat? Of werkte hij toen onder zijn andere artiestennaam 'Gerard Depardieu'? Zou een hoop verklaren.

Anyhow, ik plaag je maar. We kennen Art LaFleur (ook bekend als 'Art de la Fleur') allemaal van zijn werk in, en ik noem nu maar gewoon een aantal titels - de man heeft zóveel gedaan, onder andere: 'Ace Ventura: Pet detective Jr', 'War Wolves', 'The Santa Clause III: the Escape Clause', 'A Cinderella Story' en 'Shiloh'

(op imdb.com was iemand zo goed om zijn/haar mening over 'Shiloh' te geven:

To paraphrase Monty Python ... Must not be Scottish ..., 3 February 2008


Author: csfconsulting from United States

....CAUSE IT'S CRAP! The kind of movie that makes you want to go and smack the movie maker and say "WHY?". Horrible camera work...count the times the camera tries to remain steady on one person and can't. The dialog is ridiculous. The acting is comical. It looks like they took over a ghost town in the west to see if they could make a movie on the least amount of money possible. I'd bet $10 they used home video cameras to make this. Either that, or most of the cameramen were drunk. Truly the trailers are more entertaining than the movie. If you ever want to host a "Worst Movie Party", bring this one. Want more entertainment...stare at a wall.).


Laten we vooral Sherman August niet vergeten. Deze karakteracteur heeft een cv waar je van achterover slaat. Ik kan gewoon niet kiezen uit alle prachtige vertolkingen die deze man in zijn imposante carrière heeft bijeen mogen sparen. Laat ik toch een poging doen:

- 'The Young and the Restless' (top soap)
- 'ZigZag' (toppertje)
- 'The Foreigner' (Was waarschijnlijk een miscast van Sherman. Heb de film nl gezien en ik
laat nog liever mijn verstandskiezen trekken via mijn anus dan dat ik dit achterlijke
product nog een keer moet aanschouwen. Snapte al niet wat een natuurtalent als
Sherman August in deze film deed.)
- 'The Nanny' (kostelijke serie, Sherman speelde in één aflevering een portier.)
- 'Space Marines' (volledig verkeerd begrepen door de critici die de film afbrandden.)

En uiteraard 'The Mexican'. Sherman speelde hierin: 'Well dressed black man'. Zware rol lijkt me.

Wat Kate del Castillo betreft geef ik je helemaal gelijk: een ster. In Mexico. En Puerto Rico. In soaps. In de jaren '90. Wat haar rol in 'La misma luna/Under the same moon' betreft: een doorbraak in Hollywood zat er daarna nog niet in hè?


Al met al een sterrencast dus. Ik zie deze film héél erg groot worden. Héél erg groot!

Ach ja, Baywatch, het best bekeken tv programma aller tijden.
Al deze acteurs hebben een cv en imdb en zijn geen kooivechters!
het maakt niet uit of het een zware rol was in de Mexican of niet, het is een stap op een ladder.
Dat vrouwtje dat in Terminator Salvation meespeelt, was paaldanseres in de aller eerste CSI!
Stallone speelde in porno's
Arnold maakte een film en sprak drie woorden in een hele film Terminator 1

Kate krijgt nu 1 miljoen per film, dus dan kun je aardig van een doorbraak spreken.

Tuurlijk heeft Quinton een rol vanwege zijn populariteit als UFC champ maar iedereen die Quiton kent weet dat hij eigenlijk een geboren acteur is! Hij speelt ook een rol die hij goed kan spelen!

Jarno
08-07-2009, 17:24
Trainspotting niet veel soeps... BLASFEMIE!!! dat was gvd na "A clockwork orange" eindelijk weer is een echte cult film!!

Karel
08-07-2009, 17:32
wel grappig om een paar van die acteurs te zien, sommige speelden toch best in goede series/films

chief108
08-07-2009, 17:37
Trainspotting niet veel soeps... BLASFEMIE!!! dat was gvd na "A clockwork orange" eindelijk weer is een echte cult film!!
idd

Cave
08-07-2009, 17:38
Ach ja, Baywatch, het best bekeken tv programma aller tijden.
Al deze acteurs hebben een cv en imdb en zijn geen kooivechters!
het maakt niet uit of het een zware rol was in de Mexican of niet, het is een stap op een ladder.
Dat vrouwtje dat in Terminator Salvation meespeelt, was paaldanseres in de aller eerste CSI!
Stallone speelde in porno's
Arnold maakte een film en sprak drie woorden in een hele film Terminator 1

Kate krijgt nu 1 miljoen per film, dus dan kun je aardig van een doorbraak spreken.

Tuurlijk heeft Quinton een rol vanwege zijn populariteit als UFC champ maar iedereen die Quiton kent weet dat hij eigenlijk een geboren acteur is! Hij speelt ook een rol die hij goed kan spelen!

Baywatch zal ongetwijfeld goed bekeken zijn. Baywatch Nights daarentegen werd al na twee seizoenen 'gecancelled'. Waarschijnlijk omdat het zoveel kijkers trok dat de netwerken in de VS overbelast werden.

Wat betreft de rol in de Mexican heb je gelijk, elke rol is er één. Maakt ook helemaal niet uit als je volgende stap op de ladder gewoon weer naar beneden is, het is wel weer een stap!

Dat vrouwtje (ze heet overigens Moon Bloodgood) dat stripte in CSI, was dat niet om voor haar 'college education' te betalen? Nee, sorry, is flauw.

De heer Stallone - die overigens 44 talen spreekt, waaronder 12 apentalen, en het medium is via wie Rock Hudson, ook een groot acteur, spreekt - heeft slechts ooit in één pornofilm gespeeld. Tijdens het filmen heeft hij overigens wel 36 vrouwen bezwangerd, uit stilstand ja!
Het is daarom uiterst flauw om iemand dit na te dragen, zo kun je wel bezig blijven. Ik ken ook mensen die hun visum niet op tijd in orde krijgen...maar dáár hoor je mij niet over...

Sprak Schwarzenegger echt maar 3 woorden in Terminator I? The Terminator (1984) - Memorable quotes (http://www.imdb.com/title/tt0088247/quotes)

Tel maar even opnieuw. Ik kwam overigens tot iets meer dan 3 woorden.

Smijten met cijfers als één miljoen voor een rol zegt mij overigens niet zoveel. Wat voor deal was dit? Ging het om een filmrol, voor welke film, waren het dollars of pesos? Etc, etc, etc.

Leg ons nou eerst eens uit hoe het zit met Art LaFleur en zijn rol in 'La vie en rose', ik ben namelijk helemaal fan van die man geworden en zou hem dus graag zien schitteren in deze prachtfilm!

Rougemonkey
08-07-2009, 17:54
Goed verhaal? Dude, waar is je zelfspot? Hoe kan je de film nog zo serieus nemen als je zo'n 13 in dozijn vechtfilm maakt? Zo'n film spreekt altijd wel een bepaalde doelgroep aan, dus ik snap dat je zoiets maakt. Maar probeer wel een beetje realistisch te zijn in je oordeel.

Cave
08-07-2009, 18:06
Goed verhaal? Dude, waar is je zelfspot? Hoe kan je de film nog zo serieus nemen als je zo'n 13 in dozijn vechtfilm maakt? Zo'n film spreekt altijd wel een bepaalde doelgroep aan, dus ik snap dat je zoiets maakt. Maar probeer wel een beetje realistisch te zijn in je oordeel.

Hohoho, Rougemonkey, nu moet ik toch echt even Bas te hulp schieten hoor! Je mag best kritisch zijn maar je moet geen onmogelijke eisen gaan stellen....

Cave
08-07-2009, 18:10
Story by Bas Boon and Lindsay Muro

Lijkt mij wel duidelijk wie het geschreven hebben. Waarom lijkt het door een Nederlander geschreven?

Justinian
08-07-2009, 18:10
Rougemonkey, het is geen vechtfilm he. Aldus de producent B. Boon.

Wheelie, waar komt jouw info trouwens vandaan? Lijkt erop dat een Nederlander dat geschreven heeft.
Met dank aan Google ;)

http://www.goldenglory.com/news080422.html

anoniem gg
08-07-2009, 18:13
Baywatch zal ongetwijfeld goed bekeken zijn. Baywatch Nights daarentegen werd al na twee seizoenen 'gecancelled'. Waarschijnlijk omdat het zoveel kijkers trok dat de netwerken in de VS overbelast werden.

Wat betreft de rol in de Mexican heb je gelijk, elke rol is er één. Maakt ook helemaal niet uit als je volgende stap op de ladder gewoon weer naar beneden is, het is wel weer een stap!

Dat vrouwtje (ze heet overigens Moon Bloodgood) dat stripte in CSI, was dat niet om voor haar 'college education' te betalen? Nee, sorry, is flauw.

De heer Stallone - die overigens 44 talen spreekt, waaronder 12 apentalen, en het medium is via wie Rock Hudson, ook een groot acteur, spreekt - heeft slechts ooit in één pornofilm gespeeld. Tijdens het filmen heeft hij overigens wel 36 vrouwen bezwangerd, uit stilstand ja!
Het is daarom uiterst flauw om iemand dit na te dragen, zo kun je wel bezig blijven. Ik ken ook mensen die hun visum niet op tijd in orde krijgen...maar dáár hoor je mij niet over...

Sprak Schwarzenegger echt maar 3 woorden in Terminator I? The Terminator (1984) - Memorable quotes (http://www.imdb.com/title/tt0088247/quotes)

Tel maar even opnieuw. Ik kwam overigens tot iets meer dan 3 woorden.

Smijten met cijfers als één miljoen voor een rol zegt mij overigens niet zoveel. Wat voor deal was dit? Ging het om een filmrol, voor welke film, waren het dollars of pesos? Etc, etc, etc.

Leg ons nou eerst eens uit hoe het zit met Art LaFleur en zijn rol in 'La vie en rose', ik ben namelijk helemaal fan van die man geworden en zou hem dus graag zien schitteren in deze prachtfilm!

Hey Cave

Ik zou als ik jouw was een film maken, Cave man

Punt is: Stallone heeft het gemaakt!
Schwarzenegger is zelfs governor from California
Hey hell Ronald Reagan werdt van C cowboy film star, president van America!\Moon Bloodgood zat in de nieuwe terminator en heeft bergen met aanbiedingen na deze rol in Terminator, niet slecht voor een paaldanseres met een paar fragmenten in een CSI aflevering!

Nu moet je jezelf gaan afvragen wat jij bent wilt en presteert? Buiten het kritiek geven op al deze mensen op een forum. Ga je heel je leven met een knots naar je werk waar je een dikke zeug moet bevruchten as je thuis komt en tegen je andere hol bewoners beweren dat je gelukkig bent met 5 keer per week spruitjes op het munu!
En als je s'avonds probeert je dikke zeug te bevruchten kom je erachter (s'morgens vroeg ,komt er eindelijk wat licht in de grot) dat je de laatste twee uur met je piemeltje de hele tijd in haar navel heb zitten te porren!

Zijn rol van Art in die film was: de agent van de hoofdroslpeelster! ( dus geen klein rolletje, een paar treden helemaal boven aan de ladder, de hoofdrol speelster won zelfs een oscar voor haar rol in de film). Niet mijn soort film overigens maar hey niet iedereen houdt van spruitjes!

Cave
08-07-2009, 18:17
Hè Bas, je lijkt het wel persoonlijk op te vatten, moet je niet doen joh! Is toch tegen één van de regels?

Maar vertel nou eens over Art LaFleur en 'La Vie en Rose'.

Sendur
08-07-2009, 18:24
Op een of andere manier krijgen films met UFC vechters erin altijd automatisch een B-film stigmata :)

zal deze het tegendeel bewijzen? ben benieuwd.

Bas Boon films krijgen ook altijd een B-Film stigmata, dit voor een reden.
Ik zit niet te wachten op UFC vechters die gaan acteren en neppe vecht scenes gaan neerzetten.

NielsN
08-07-2009, 18:24
Cave= briljant :rotflmao:

BB wordt zwaar ge-owned hier...

Keep 'em coming...

Sendur
08-07-2009, 18:26
Ach ja, Baywatch, het best bekeken tv programma aller tijden.
Al deze acteurs hebben een cv en imdb en zijn geen kooivechters!
het maakt niet uit of het een zware rol was in de Mexican of niet, het is een stap op een ladder.
Dat vrouwtje dat in Terminator Salvation meespeelt, was paaldanseres in de aller eerste CSI!
Stallone speelde in porno's
Arnold maakte een film en sprak drie woorden in een hele film Terminator 1



Ja Bas dit was in de jaren 80 we leven nu in 2009 wat een stomme argumenten.

Sendur
08-07-2009, 18:27
BTW Reps voor Cave hahahaha fucking baasje ben je Cave!!!

adenane
08-07-2009, 18:28
Cave= briljant :rotflmao:

BB wordt zwaar ge-owned hier...

Keep 'em coming...


:jerry:

Ik zeg: 4-0 voor the Cave-man!!

Sendur
08-07-2009, 18:31
Ik snap zoiezo niet meer waarom Bas hier nog post, ik bedoel in zijn vorige thread werd hij ook al kei hard afgemaakt.

ik wacht tot South Park een aflevering over hem gaat maken dat zou cool zijn!


Bas Boon = nieuwe Uwe Bol???????????????

Sendur
08-07-2009, 18:45
Welke was dat? Die heb ik helaas gemist.

Die post over stojnic en struve die nou gesloten is.

errolkoning
08-07-2009, 19:44
Dit is de trailer van "Never Surrender" en de trailer is al zwak maar de film is erger.

mokumnised
08-07-2009, 20:04
Ook al gesloten? Zal ff kijken of ie er nog wel staat, altijd leuk om te lezen.Verbaasd? Het is met meerdere topics gebeurd waar of BB of GGroupie Jamila er van langs kregen.
Of een slotje, of naar het off topic gedeelte waar geen hond komt.

Her en der banners van nikko en GG, kritiek smoren door topics te sluiten of naar achterkamertjes te verplaatsen... en dan nóg blijven volhouden dat je neutraal bent.

Na een paar gevatte posts van Cave, word Bas dan weer heel persoonlijk, waar dan vervolgens weer niets van gezegd gaat worden...verassend allemaal.

BoysNoize
08-07-2009, 20:08
Trainspotting niet veel soeps... BLASFEMIE!!! dat was gvd na "A clockwork orange" eindelijk weer is een echte cult film!!

Als Bas Trainspotting géén goede film vind dan weet ik in ieder geval zeker dat ik Bad Guys niet hoef te zien :twak::D

Sendur
08-07-2009, 20:11
Ik vondt open waters, trainspotting en de blair with project ook niet veel soeps, gemiddeld wel 50 miljoen opgebracht.

Kan je veel spruitjes van kopen hoor!

Plons

Dan waren het nog KUT films behalve trainspotting maar daar zal jou leeftijd wel niet naar staan.

trainspotting was geweldig.

maarja jij vindt Transformers 2 slecht die bracht in het eerste weekend al meer op dan de bovengenoemde.

Anyways ik ga de film echt niet kijken ja nou misschien om even te lachen om het slechte acteerwerk en de gepensioneerde acteurs.

Sjongejone zeg pfff

Nopain85
08-07-2009, 20:13
Vind de titel van de film ook wel heel erg knap verzonnen .

Hoop niet dat je er zelf in speelt bas, want dan komt bij mij de titel totaal niet over.

Zal de cam versie wel downloaden want dvd9 waardig zal die wel niet zijn.

Groete!

Cave
08-07-2009, 20:49
...maar ik vind Cave the Cultst

Kappen nou Roy, ik zit hier te blozen achter mijn laptop en mijn zeug vindt het maar niks!

Cave
08-07-2009, 21:05
hahahaha, dat heb je met die varkens"navel"griep

Jep, life's a bitch!

Ontopic:

Baaaahaaaaaaaas, welke rol speelt Art LaFlour nou in 'La Vie en Rose' en waarom staat dat niet op zijn cv op imdb.com en ook niet op de lijst met acteurs die aan 'la vie en rose' hebben meegewerkt?

A.F.
09-07-2009, 00:06
Cave for President!!! hahahahhahaha mijn god

mokumnised
09-07-2009, 01:11
Spijtig, maar ja, ik denk niet dat het (snel) verandert.

Dat denk ik ook niet, maar laat ze dan ook het karakter hebben toe te geven dat ze niet neutraal zijn en niet tegen kritiek kunnen.
Ik heb hier meerdere keren gelezen dat iemand maar ergens anders moest gaan kijken als de wijze van modereren hem/haar niet beviel.

Beetje jammer, omdat de site verder prima in elkaar steekt.

Mike
09-07-2009, 01:29
cave je bent goed bezig man! geen speld tussen te krijgen lach me kapot :D

Cave
09-07-2009, 01:30
Kom op Bas, geef nou gewoon antwoord, ik wacht in spanning af. En om je voor te zijn: ik heb inderdaad geen leven!

Mike
09-07-2009, 01:49
do u like fishsticks?

Cave
09-07-2009, 01:56
do u like fishsticks?

Nee, sorry, ik hou meer van zeugnavels...

Anyhow, BB, ouwe producert, ik zeg: "what up with Art LaFleur?"

anoniem gg
09-07-2009, 04:11
Nee, sorry, ik hou meer van zeugnavels...

Anyhow, BB, ouwe producert, ik zeg: "what up with Art LaFleur?"

Goed lezen is een kunst, ik heb dat al gepost als reactie op de geweldige film expert van de nieuwe grot producties Cave men!

Ik neem niks persoonlijk hoor, nu doen jullie weer een aanname!

Als je veel kritiek hebt op iets wat je nog niet hebt gezien of helemaal geen verstand van hebt, zet je jezelf voor lul.
Als je er wel verstand van hebt laat even je naam achter dan kijk ik op IMDB hoeveel films je hebt geproduceert!
Ik gaf al een aantal voorbeelden van Stallone, Ronald Reagan en Schwarzenegger.
Het leven zit vol verassingen.
Of ik respect heb voor internet warriors die zelf nooit iets presteren of produceren behalve het geven van kritiek? Nee, vindt ik zielig heb ik best wel medelijden mee.
Je hoort dan woorden als geowned en keep um coming?
Ik zal het nog een keer zeggen, B films worden vaak niet eens toegelaten op een film festival en als dat wel gebeurt winnen ze geen drie prijzen en komt er zeker geen
bioscoop release! Voor mij is deze ontwikkeling een stap op de goede weg!

Dat betekend dat mensen die niks anders doen dan films bekritiseren (filmfestival) er toch iets in hebben gezien, die kritiek (al was het negatief wat in dit geval gelukkig niet zo was) heeft voor mij veel meer waarde als forum warriors met 0 op hun imdb!
Deze forum warriors kraken alles af zodat andere experts kunnen roepen dat iemand wel of niet geowend zou worden? Je zult je moeten gaan afvragen of al die wijsheden je gas , water en licht betalen, verzekeringen, huur of hypotheek, boodachappen etc........
Maar ja je slaap in iedergeval lekker want je hebt het gevoel dat Bas Boon geowned is op een forum?

Basje is inmiddels alweer de volgende film aan het produceren en zit in Thailand om morgen via Thailand naar Japan te vliegen voor de K-1 max.

Wil je dat ik een paar mooie Japanse stenen voor je meeneem Cave man, Japanse spruitjes misschien?

Plons

anoniem gg
09-07-2009, 04:14
Jep, life's a bitch!

Ontopic:

Baaaahaaaaaaaas, welke rol speelt Art LaFlour nou in 'La Vie en Rose' en waarom staat dat niet op zijn cv op imdb.com en ook niet op de lijst met acteurs die aan 'la vie en rose' hebben meegewerkt?

Hey Cave

Ik zou als ik jouw was een film maken, Cave man

Punt is: Stallone heeft het gemaakt!
Schwarzenegger is zelfs governor from California
Hey hell Ronald Reagan werdt van C cowboy film star, president van America!\Moon Bloodgood zat in de nieuwe terminator en heeft bergen met aanbiedingen na deze rol in Terminator, niet slecht voor een paaldanseres met een paar fragmenten in een CSI aflevering!

Nu moet je jezelf gaan afvragen wat jij bent wilt en presteert? Buiten het kritiek geven op al deze mensen op een forum. Ga je heel je leven met een knots naar je werk waar je een dikke zeug moet bevruchten as je thuis komt en tegen je andere hol bewoners beweren dat je gelukkig bent met 5 keer per week spruitjes op het munu!
En als je s'avonds probeert je dikke zeug te bevruchten kom je erachter (s'morgens vroeg ,komt er eindelijk wat licht in de grot) dat je de laatste twee uur met je piemeltje de hele tijd in haar navel heb zitten te porren!


Goed lezen:
Zijn rol van Art in die film was: de agent van de hoofdroslpeelster! ( dus geen klein rolletje, een paar treden helemaal boven aan de ladder, de hoofdrol speelster won zelfs een oscar voor haar rol in de film). Niet mijn soort film overigens maar hey niet iedereen houdt van spruitjes!

Leventdepevent
09-07-2009, 08:34
na the scorpion king 2 met Randy Couture :S hou ik het ff voor gezien met ufc/mma vechters in films

anoniem gg
09-07-2009, 09:17
na the scorpion king 2 met Randy Couture :S hou ik het ff voor gezien met ufc/mma vechters in films

Juist ja, heb ik ook gedaan had genoeg gezien na 10 minuten al!

Richelieu
09-07-2009, 09:25
--- Richelieu:

Na vier pagina's is er wederom een topic geeindigd in een persoonlijk Bas vs de rest verhaal. Dit topic die begon over een film waarvan Bas de executive was is wederom ontaard in een moddermooi verhaal waarbij ik weer de meest humoristige verwerpingen voorbij heb zien komen. Spruitjes, zeugen bewangeren en de uitstekende filmkennis van Cave. We weten inmiddels allemaal van de film en daarmee heeft Bas zijn doel bereikt.

--- / Richelieu