PDA

View Full Version : Lesnar would like to punch the mustache right off Steve Mazzagatti’s face (Video)



Tony
08-07-2009, 13:25
YouTube - Brock Lesnar Gets Angry and Breaks Door (http://www.youtube.com/watch?v=bJ7pBfSe9eU)

dirk5
08-07-2009, 14:53
nep en fake, gaan we godverdomme heel de WWE achterna?

joost
08-07-2009, 15:00
cockie!

Jay Hoov
08-07-2009, 15:01
Ik hoop dat Lesnar hem kapot maakt, die arrogante lul van een Mir! Ik vond Mir altijd wel ok, maar nu die Nog hebt verslagen denkt ie dat ie de wereld aankan...oh oh oh , wat is ie arrogant......Mir heeft geluk gehad de eerste keer, hij kreeg tikken, en zwaar ook, en als ie nu gaat staan met Brock krijgt ie weeeer tikken, wat ik echt hoop! Ben zwaar op Mir afgeknapt!
Ps M'n mening is vooral gebasseerd op de Countdown to Ufc 100!!!
Brock all the way!!!

iconian
08-07-2009, 15:42
Zo brock was boos zeg, zag je hoe hij die deur eruit sloeg?
http://i170.photobucket.com/albums/u264/justin228s/BrockLesnarWallpaper4.jpg

marcelt
08-07-2009, 15:50
Ik hoop op de getrainde technische vechter om te winnen. Brock is spectaculair, maar mocht veel te snel voor de titel gaan. Maar zoals Mir al zegt zijn marktwaarde is hoog.

Leventdepevent
08-07-2009, 15:54
haha die lesnar.....als ie nu al kwaad is wat wordt dat dan na de volgende verlies partij tegen Mir

MB667
08-07-2009, 16:20
wordt wel een vette pot weer denk ik, maar was het niet zo dat nogueira tegen mir erg ziek was en eigenlijk niet wilde vechten tegen mir maar moest vechten van dana

Jay Hoov
08-07-2009, 16:25
wordt wel een vette pot weer denk ik, maar was het niet zo dat nogueira tegen mir erg ziek was en eigenlijk niet wilde vechten tegen mir maar moest vechten van dana


Dat zeg ik<Mir denkt dat ie het helemaal is....... nou, een rude awakening krijgt ie!!!!

NielsN
08-07-2009, 16:31
WARRRR MMA!!!!

Fyodor
08-07-2009, 16:42
Ik hoop dat Lesnar hem kapot maakt, die arrogante lul van een Mir! Ik vond Mir altijd wel ok, maar nu die Nog hebt verslagen denkt ie dat ie de wereld aankan...oh oh oh , wat is ie arrogant......Mir heeft geluk gehad de eerste keer, hij kreeg tikken, en zwaar ook, en als ie nu gaat staan met Brock krijgt ie weeeer tikken, wat ik echt hoop! Ben zwaar op Mir afgeknapt!
Ps M'n mening is vooral gebasseerd op de Countdown to Ufc 100!!!
Brock all the way!!!

Goed verwoord, zo dacht ik er ook over. Na zondag is het baai baai zwaai zwaai Mir :bye2:

Sendur
08-07-2009, 17:29
Zo brock was boos zeg, zag je hoe hij die deur eruit sloeg?


Je bedoelt die deur die er al uitgeslagen was en die tegen de muur aan stond die hij eruit sloeg?

El Bambino
08-07-2009, 18:35
Mir doet als een blaffende hond, dat betekent dat ie bang is. Het wordt een makkie voor Lesnar vemoed ik.De enige die Lesnar kan stoppen is the greatest.....FEDOR!

CannieY
08-07-2009, 19:05
Steve Mazzagatti dacht waarschijnlijk dat Mir zich niet meer verdedigde en wilde de fight stoppen, kwam daar op terug en gebruikte het achter op het hoofd slaan als smoes voor het tijdelijk stoppen. Mir heeft altijd gezegd dat ie respect heeft voor big Nog. Lesner heeft voor niemand respect.
Hoop dat Mir 'em nu weer pakt!

el bastardo
08-07-2009, 19:07
Het wordt tijd voor wat echte heavyweights in de UFC.

The Bulldog
08-07-2009, 19:16
zoals ik al eerder zei en velen mij voor gek verklaarden....Brock werd voor het eind van het jaar champ en zal dit ook een tijdje blijven....

TheHagueBoxer
08-07-2009, 20:25
ik vind het 2 vrij arrogante gasten met veel praatjes en vrij oninteressante vechtstijlen... hadden ze geen beter main event kunnen regelen voor UFC 100? de enige match die me interesseert is GSP vs Alves eigenlijk...

en wat loopt die brock nou te janken over die referee, als hij z'n poot nou uit die leglock had weten te houden had hij niet hoeven tappen, en dan zeiken over de reff omdat je 5x moest tikken ipv 3...

Briant
08-07-2009, 20:32
WWE

lopez86
08-07-2009, 21:24
"Justice will be fucking served" :D
Hypen is juist goed, dit zou iedere vechter moeten doen.
Het is ook nooit goed bij jullie he met je "WWE".
WWE of niet, Lesnar verkoopt zichzelf gewoon goed.
Wil je dan een Sem Schilt hebben die met zijn "I'm going to make a good fight" al 100x een minder spectaculaire partij gemaakt heeft?
Lesnar maakt het niet uit, die werd in zijn WWE periode ook al gehaat dus hij is het gewend.
Haat hem of hou van hem, maar iedereen die heeft gereageerd in dit topic wil die man zien slachten of geslacht zien worden.
En op deze manier verdiend hij de meeste knaken van iedereen uit het UFC circuit.

iconian
08-07-2009, 21:41
"Justice will be fucking served" :D
Hypen is juist goed, dit zou iedere vechter moeten doen.
Het is ook nooit goed bij jullie he met je "WWE".
WWE of niet, Lesnar verkoopt zichzelf gewoon goed.
Wil je dan een Sem Schilt hebben die met zijn "I'm going to make a good fight" al 100x een minder spectaculaire partij gemaakt heeft?
Lesnar maakt het niet uit, die werd in zijn WWE periode ook al gehaat dus hij is het gewend.
Haat hem of hou van hem, maar iedereen die heeft gereageerd in dit topic wil die man zien slachten of geslacht zien worden.
En op deze manier verdiend hij de meeste knaken van iedereen uit het UFC circuit.

brock doet het niet voor het geld, hij doet het voor de eer

tom l
08-07-2009, 22:08
WAR MIR! Break-a-leg!