PDA

View Full Version : BJJ



g-unit
08-07-2009, 22:21
WIE IS DE BESTE BJJ LERAAR VAN NEDERLAND?

Christophe
08-07-2009, 22:31
De Nederlanders hebben geluk: er zijn heel wat erg goede BJJ-leraars in Nederland! ;o)

Beetje rare vraag dit? En als je dan toch naar een antwoord zoekt: volgens welke criteria ga je oordelen?

- Eigen competitie-resultaten van de persoon in kwestie?
- Competitie-resultaten van leerlingen?
- Voor de 2 bovenstaande: op welke tornooien is belangrijker (lokaal, nationaal, internationaal)?
- Aantal leerlingen (of aantal witte banders, blauwe banders, etc.)?
- Aantal locaties?
- ...

Ik denk dat het belangrijker is dat elke afzonderlijke BJJ-beoefenaar uitzoekt in welke school en bij welke leraar hij zich het beste voelt en waar hij denkt het meeste te kunnen leren!

Jochem
08-07-2009, 22:47
Remco Pardoel op 1 op alle criteria

Internationaal zelf de beste resultaten
3 europees kampioenen bjj alleen al dit jaar in ons team. Denk als we de oude generaties meerekenen we over de 20 europese titels zitten.
denk dat we qua team en locaties ook tot de grootste behoren.

enkele (oud)-leerlingen (alleen al in Nederland!) welke zelf ook topleraren zijn (in willekeurige volgorde.)

Martijn de jong
gebroeders peeters
roy van de wal
En volgens mij is ook harold harder bij Remco begonnen
En jordy peute, bart albers en ikzelf maken onderdeel uit van de nieuwe generatie leraren welke eraan komen.

Nopain85
08-07-2009, 22:52
Remco Pardoel op 1 op alle criteria

Internationaal zelf de beste resultaten
3 europees kampioenen bjj alleen al dit jaar in ons team. Denk als we de oude generaties meerekenen we over de 20 europese titels zitten.
denk dat we qua team en locaties ook tot de grootste behoren.

enkele (oud)-leerlingen (alleen al in Nederland!) welke zelf ook topleraren zijn (in willekeurige volgorde.)

Martijn de jong
gebroeders peeters
roy van de wal
En volgens mij is ook harold harder bij Remco begonnen
En jordy peute, bart albers en ikzelf maken onderdeel uit van de nieuwe generatie leraren welke eraan komen.

Open jij ff een schooltje omgeving rotterdam dan ;) .

761217186
08-07-2009, 23:26
De Nederlanders hebben geluk: er zijn heel wat erg goede BJJ-leraars in Nederland! ;o)

Beetje rare vraag dit? En als je dan toch naar een antwoord zoekt: volgens welke criteria ga je oordelen?

- Eigen competitie-resultaten van de persoon in kwestie?
- Competitie-resultaten van leerlingen?
- Voor de 2 bovenstaande: op welke tornooien is belangrijker (lokaal, nationaal, internationaal)?
- Aantal leerlingen (of aantal witte banders, blauwe banders, etc.)?
- Aantal locaties?
- ...

Ik denk dat het belangrijker is dat elke afzonderlijke BJJ-beoefenaar uitzoekt in welke school en bij welke leraar hij zich het beste voelt en waar hij denkt het meeste te kunnen leren!

2x... komt zo weer iedereen met zijn school;)


Remco Pardoel op 1 op alle criteria

Internationaal zelf de beste resultaten
3 europees kampioenen bjj alleen al dit jaar in ons team. Denk als we de oude generaties meerekenen we over de 20 europese titels zitten.
denk dat we qua team en locaties ook tot de grootste behoren.

enkele (oud)-leerlingen (alleen al in Nederland!) welke zelf ook topleraren zijn (in willekeurige volgorde.)

Martijn de jong
gebroeders peeters
roy van de wal
En volgens mij is ook harold harder bij Remco begonnen
En jordy peute, bart albers en ikzelf maken onderdeel uit van de nieuwe generatie leraren welke eraan komen.

Matijn de jong en Roy zijn inderdaad zeer kundig en geven duidelijk les. maar de vraag was dit keer toch; de beste BJJ school? Beide heren geven volgens mij geen zuiver BJJ, maar grappeling, vooral gericht op MMA..
Met soms wat paktraining. Als we het hebben over BJJ denk ik dat de topic vraag ook echt over BJJ (dus geheel met pak gaat) of is het Grappeling en BJJ.. wel een verschil lijkt mij.

g-unit
08-07-2009, 23:44
ik bedoel puur bjj dus met pak welke style het beste is.

761217186
08-07-2009, 23:54
ik bedoel puur bjj dus met pak welke style het beste is.

mmm, eerste gedeelte van de zin snap ik... 2e deel slaat nergens op zoals ik het lees en probeer te begrijpen.

g-unit
09-07-2009, 00:03
mmm, eerste gedeelte van de zin snap ik... 2e deel slaat nergens op zoals ik het lees en probeer te begrijpen.


dus je wil zeggen dat elke bjj style's het zelfde zijn.

Jochem
09-07-2009, 00:09
2x... komt zo weer iedereen met zijn school;)



Matijn de jong en Roy zijn inderdaad zeer kundig en geven duidelijk les. maar de vraag was dit keer toch; de beste BJJ school? Beide heren geven volgens mij geen zuiver BJJ, maar grappeling, vooral gericht op MMA..
Met soms wat paktraining. Als we het hebben over BJJ denk ik dat de topic vraag ook echt over BJJ (dus geheel met pak gaat) of is het Grappeling en BJJ.. wel een verschil lijkt mij.


nee, de vraag was " wie is de beste bjj leraar", zie 1e post, en mijn antwoordt is Remco Pardoel. Dat niet al zijn (ex) leerlingen bjj geven, maar ook o.a. grappling is besides the point. Het punt was wie hij heeft voortgebracht als goede leraar zijnde, en daarvan gaf ik enkele voorbeelden.

thrillseekah
09-07-2009, 00:26
kansloze thread

cholitzu
09-07-2009, 00:29
kansloze thread

dat is volgens mij het enige correcte antwoord.

oliebol
09-07-2009, 00:35
:moretits:

Christophe
09-07-2009, 02:18
kansloze thread

x 3

Waarmee we natuurlijk niet ontkennen dat Remco een BJJ-icoon en zonder twijfel een topleraar is! ;)

Tony
09-07-2009, 08:42
Mag ik nu weer verder gaan met mijn werk?

JP
09-07-2009, 11:39
doe maar, ik ga ook verder doen.

dimitri
09-07-2009, 12:15
http://www.threadbombing.com/data/media/13/Yall_niggas_postin_in_a_troll_thread.png (http://www.threadbombing.com/details.php?image_id=3906)

761217186
09-07-2009, 15:16
ja kansloos.... ik ga ook weer aan het werk!!!
PS: Jochem je had gelijk met leraar ipv school, dit bedoelde ik ook! Las het niet goed... maar verder mag er van mij al weer een slotje op hahaha...

g-unit
09-07-2009, 16:22
Ik denk toch dat Harold Harder het nr 1 is want bij Rickson Gracie krijg je niet zo maar zwarte band.

BJJrajawali
09-07-2009, 16:26
Ik zeg michel samen met harold hahaha

Ik denk wel dat iedereen de sensei noemt waar hij of zij traint natuurlijk..... en iedereen vind zijn of haar stijl zoals je het noemt de beste.

bij rickson krijg je niet zomaar je black belt maar geloof dat de andere hollandse blackbelts hem ook niet bij een pak koekies hebben gekregen.....

Dus conclussie? Er zijn meerdere goeie trainer BJJ in Nederland (gelukkig)

dimitri
09-07-2009, 16:27
Ik denk toch dat Harold Harder het nr 1 is want bij Rickson Gracie krijg je niet zo maar zwarte band.

http://www.threadbombing.com/data/media/27/Duty_calls.png (http://www.threadbombing.com/details.php?image_id=2995)

Tsuki
09-07-2009, 16:53
Ik denk toch dat Harold Harder het nr 1 is want bij Rickson Gracie krijg je niet zo maar zwarte band.
http://misschee.files.wordpress.com/2009/04/dilbert-ignorance_2.jpg

dimitri
09-07-2009, 17:08
http://misschee.files.wordpress.com/2009/04/dilbert-ignorance_2.jpg

http://www.threadbombing.com/data/media/22/5UrwzgdtHioxfo0voMzOgXjEo1_500.jpg (http://www.threadbombing.com/details.php?image_id=3602)

Strange Cutbean
09-07-2009, 18:38
Ik denk toch dat Harold Harder het nr 1 is want bij Rickson Gracie krijg je niet zo maar zwarte band.

Tuurlijk denk jij dat, anders was jij deze topic toch niet gestart.

Jochem
09-07-2009, 19:08
Krijg je die bij rickson gracie niet zomaar dan? Ik vroeg aan remco pardoel een pakje boter, en toen kreeg ik mijn bruine band er gewoon bij!

Briant
09-07-2009, 19:09
We zijn gezegend met veel goede trainers in Nederland en Remco Pardoel is papa van velen van hun :)

Cave
09-07-2009, 19:14
Krijg je die bij rickson gracie niet zomaar dan? Ik vroeg aan remco pardoel een pakje boter, en toen kreeg ik mijn bruine band er gewoon bij!

Kan het zó makkelijk? Ik moest gvd me eerst latten afrossen door ca 40 man met een band. 2x! En dat was alleen nog maar voor een blauwe band... :sad:

Jochem
09-07-2009, 19:28
En waarom had je Bas dan niet uitgenodigd?

ijsblok
09-07-2009, 19:33
Open jij ff een schooltje omgeving rotterdam dan ;) .

zoek je een bjj school in rotterdam?? Team agua traint sinds kort behalve in den haag/amsterdam/ede ook in rotterdam. Op zaterdag middag tussen 1 en 3. Vlakbij CS, midden in het centrum in een zijstraat van de kruiskade. Een aanrader hoor!

g-unit
09-07-2009, 20:31
Krijg je die bij rickson gracie niet zomaar dan? Ik vroeg aan remco pardoel een pakje boter, en toen kreeg ik mijn bruine band er gewoon bij!


Ow dan ga ik ook bij pardoel trainen, vette shit ouwe voor een pakje boter bruin band:pimp:

761217186
09-07-2009, 20:55
Ow dan ga ik ook bij pardoel trainen, vette shit ouwe voor een pakje boter bruin band:pimp:

nee, gezien je topic denk ik eerder dat je net de bruine slip hebt ontvangen. maar ik krijg nu de gedachte dat leeftijd ook en rol speelt, dus zal ik het leuk houden.

su6 met bjj jongen

Harold. H is :thup: hoor!!! (mocht je ook wel gelijk aangeven ipv het hier te peilen onder andere BJJ'ers door deze topic te starten, geeft niets)

g-unit
09-07-2009, 22:12
nee, gezien je topic denk ik eerder dat je net de bruine slip hebt ontvangen. maar ik krijg nu de gedachte dat leeftijd ook en rol speelt, dus zal ik het leuk houden.

su6 met bjj jongen

Harold. H is :thup: hoor!!! (mocht je ook wel gelijk aangeven ipv het hier te peilen onder andere BJJ'ers door deze topic te starten, geeft niets)

hee vriend je probeert beetje grappig te zijn maar je bent niet grappig.

761217186
09-07-2009, 22:15
hee vriend je probeert beetje grappig te zijn maar je bent niet grappig.

:eek:oke, bedankt voor de info.. jij bent wel grappig.;)
maar nu weer ontopic want we wijken af.

Christophe
10-07-2009, 09:14
hee vriend je probeert beetje grappig te zijn maar je bent niet grappig.

Ik vond het wel grappig ... en erg vriendelijk. Misschien ook een tip voor jouw gedrag. ;)

NielsN
10-07-2009, 09:26
WIE IS DE BESTE BJJ LERAAR VAN NEDERLAND?


ik bedoel puur bjj dus met pak welke style het beste is.


dus je wil zeggen dat elke bjj style's het zelfde zijn.


Ik denk toch dat Harold Harder het nr 1 is want bij Rickson Gracie krijg je niet zo maar zwarte band.


Ow dan ga ik ook bij pardoel trainen, vette shit ouwe voor een pakje boter bruin band:pimp:


hee vriend je probeert beetje grappig te zijn maar je bent niet grappig.

Ik laat de quotes verder hun werk doen...

Ben jij iemand die we zouden moeten kennen, btw?

Strange Cutbean
10-07-2009, 09:33
Ach als je jezelf al G-Unit noemt, die gasten van de échte G-Unit en hun hoofdman '2 Kwartjes' staan nu niet bepaald bekend om hun gevoel voor humor. Die zeuren altijd alleen maar om respect. Ik proef uit de commentaren van 'G' een beetje die zelfde sfeer.

Garcia
10-07-2009, 10:05
Gaaaaaap...

JP
10-07-2009, 10:47
Altijd boel in de topics van de gasten van Rickson Gracie NL.

g-unit
10-07-2009, 12:30
huahua jullie zijn de beste jongens, ik snap niet waarom jullie niet kunnen accepteren dat iemand beter kan zijn dan iemand anders. jullie kennen elkaar waarschijnlijk en gaan jullie beetje popeleer doen, tuurlijk jullie trainen waarschlijk bij Remco en gaan niet zeggen dat iemand anders beter is. ik kan het accepteren en jullie niet, ik vind Remco een TOPPER en ik zou wel een keer bij hem willen trainen.pzzzzzz HATERSSSS

oliebol
10-07-2009, 12:36
shit je hebt ons door:(

BJJ-Fighters
10-07-2009, 12:37
Altijd boel in de topics van de gasten van Rickson Gracie NL.

Jij zit er altijd met je neus op Belg. Nog iets, als het je niet bevalt, walk on in plaats van BS te posten. Vind het wel lachen een beetje pit in dit vooral "slijm" forum. Lees bijna alleen maar "slijm slijm slijm". Jeez, om van te kotsen. Dus wil je niet meer op de "no-good" rickson gracie NL topics meer zien oke? Ben benieuwd manneke.

BJJ-Fighters
10-07-2009, 12:40
kansloze thread

Wat doe je hier dan? Beetje mentaal niet helemaal lekker ofzo? Ik kom alleen maar op topics die mij boeien. Heb niks te zoeken op threads die voor mij "kansloos" zijn. Daar ga ik dan ook niet "kansloos" opzetten. Bevalt het je niet, walk on vriend. Niemand staat te springen om jouw "kansloos" post. Daar kan niemand wat mee.

NielsN
10-07-2009, 12:44
Wat doe je hier dan? Beetje mentaal niet helemaal lekker ofzo? Ik kom alleen maar op topics die mij boeien. Heb niks te zoeken op threads die voor mij "kansloos" zijn. Daar ga ik dan ook niet "kansloos" opzetten. Bevalt het je niet, walk on vriend. Niemand staat te springen om jouw "kansloos" post. Daar kan niemand wat mee.

Weer een "rough day at the office"? :whistling:

dimitri
10-07-2009, 12:46
Wat doe je hier dan? Beetje mentaal niet helemaal lekker ofzo? Ik kom alleen maar op topics die mij boeien. Heb niks te zoeken op threads die voor mij "kansloos" zijn. Daar ga ik dan ook niet "kansloos" opzetten. Bevalt het je niet, walk on vriend. Niemand staat te springen om jouw "kansloos" post. Daar kan niemand wat mee.

http://robotpirateninja.files.wordpress.com/2008/08/inet_tough_guy.jpg

NielsN
10-07-2009, 12:47
huahua jullie zijn de beste jongens, ik snap niet waarom jullie niet kunnen accepteren dat iemand beter kan zijn dan iemand anders. jullie kennen elkaar waarschijnlijk en gaan jullie beetje popeleer doen, tuurlijk jullie trainen waarschlijk bij Remco en gaan niet zeggen dat iemand anders beter is. ik kan het accepteren en jullie niet, ik vind Remco een TOPPER en ik zou wel een keer bij hem willen trainen.pzzzzzz HATERSSSS

Ik train niet bij Remco hoor...

Maar zelfs als je nergens traint kan je nog zien dat deze thread een beetje sneu is of althans begint te worden...

Wat vindt HH er eigenlijk van dat je je school zo te kijk zet? En, wederom, wie ben je, eigenlijk?

g-unit
10-07-2009, 12:48
Jij zit er altijd met je neus op Belg. Nog iets, als het je niet bevalt, walk on in plaats van BS te posten. Vind het wel lachen een beetje pit in dit vooral "slijm" forum. Lees bijna alleen maar "slijm slijm slijm". Jeez, om van te kotsen. Dus wil je niet meer op de "no-good" rickson gracie NL topics meer zien oke? Ben benieuwd manneke.


Hee G volgens mij zijn ze allemaal Belgen man ze snappen geen moer van :twak:

g-unit
10-07-2009, 12:52
Ik train niet bij Remco hoor...

Maar zelfs als je nergens traint kan je nog zien dat deze thread een beetje sneu is of althans begint te worden...

Wat vindt HH er eigenlijk van dat je je school zo te kijk zet? En, wederom, wie ben je, eigenlijk?

volgens mij heb je niet echt verstand van zaken G, en ik train ook niet Harold. maar ik denk dat ik bij Remco ga beginnen na deze berichten, iedereen wil bij de beste horen dus ga ik ook naar de beste of the best.

BJJ-Fighters
10-07-2009, 13:08
http://robotpirateninja.files.wordpress.com/2008/08/inet_tough_guy.jpg

Begrijp niet wat er zo "tough" aan mijn opmerking is? Misschien (waarschijnlijk) is je engels niet zo goed als je denkt/hoopt dus heb ik je een plezier gedaan. Tough betekent namelijk het volgende, lees ze even door voordat je de volgende keer scherp wilt overkomen.

http://dictionary.reference.com/browse/tough

761217186
10-07-2009, 14:04
volgens mij heb je niet echt verstand van zaken G, en ik train ook niet Harold. maar ik denk dat ik bij Remco ga beginnen na deze berichten, iedereen wil bij de beste horen dus ga ik ook naar de beste of the best.

hahahah, leuk ventje ben je volgens mij... Maar ga gerust bij Remco trainen hoor of natuurlijk bij Harold. H
ik denk dat je bij beide meer dan welkom bent:whistling:
su6

g-unit
10-07-2009, 14:11
hahahah, leuk ventje ben je volgens mij... Maar ga gerust bij Remco trainen hoor of natuurlijk bij Harold. H
ik denk dat je bij beide meer dan welkom bent:whistling:
su6

ik ben zkr leuk VENT :)
als je zegt waar je traint wil ik ook daar komen hoor no probleem :whistling:

761217186
10-07-2009, 14:14
ik ben zkr leuk VENT :)
als je zegt waar je traint wil ik ook daar komen hoor no probleem :whistling:

ik had ook niet anders van je verwacht;) momenteel train ik effe niet ivm mijn studie. Maar waar train jij dan?

Jochem
10-07-2009, 14:33
ik ben zkr leuk VENT :)
als je zegt waar je traint wil ik ook daar komen hoor no probleem :whistling:

Maandag 20.30 in Eindhoven? Dan kom 7436969 of whatever ook deze kant op. Dan zet ik jullie met een keyboard in je handen de ring, en mogen jullie je uitleven. Ik post het filmpje wel hier.

761217186
10-07-2009, 15:05
Maandag 20.30 in Eindhoven? Dan kom 7436969 of whatever ook deze kant op. Dan zet ik jullie met een keyboard in je handen de ring, en mogen jullie je uitleven. Ik post het filmpje wel hier.

hahaha... ben bang dat die g-unit dan al op zijn bed moet liggen Jochem, maar wel bedankt dat je mee denkt in oplossingen.:thup:

Maar ja... kan het niet laten om op deze topic onzin te blijven reageren, ik zal nu proberen om het hier bij te laten.

g-unit
10-07-2009, 15:07
ik had ook niet anders van je verwacht;) momenteel train ik effe niet ivm mijn studie. Maar waar train jij dan?

Ik train niet man moet nog beginen, ben op zoek naar een bjj school..

NielsN
10-07-2009, 15:08
Ik train niet man moet nog beginen, ben op zoek naar een bjj school..

En nu al zo'n grote bek. Dat wordt nog wat...

g-unit
10-07-2009, 15:09
Maandag 20.30 in Eindhoven? Dan kom 7436969 of whatever ook deze kant op. Dan zet ik jullie met een keyboard in je handen de ring, en mogen jullie je uitleven. Ik post het filmpje wel hier.

G bemoei met je eigen zaken :pimp: Jokhem.

g-unit
10-07-2009, 15:11
En nu al zo'n grote bek. Dat wordt nog wat...

maak niet uit vriend wij zijn G unit we lossen alles op met onze styleee :pimp: vatos locos...

JP
10-07-2009, 15:30
Ben jij iemand die we zouden moeten kennen, btw?

???


Jij zit er altijd met je neus op Belg. Nog iets, als het je niet bevalt, walk on in plaats van BS te posten. Vind het wel lachen een beetje pit in dit vooral "slijm" forum. Lees bijna alleen maar "slijm slijm slijm". Jeez, om van te kotsen. Dus wil je niet meer op de "no-good" rickson gracie NL topics meer zien oke? Ben benieuwd manneke.

Het is trouwens al de tweede keer dat jij mij online aanvalt op mixfight. Uw topic title is "BJJ" wat mij toevallig ook interesseert. Nu na 5 posten zie ik dat jullie weer bezig zijn met het nu al klassiek "rickson is de best" BS en het blijft voort gaan. Ik stel voor een speciaal forum voor jullie 2 of 3. Dan hoef ik niet meer uwe stomme topics te lezen.


Wat doe je hier dan? Beetje mentaal niet helemaal lekker ofzo? Ik kom alleen maar op topics die mij boeien. Heb niks te zoeken op threads die voor mij "kansloos" zijn. Daar ga ik dan ook niet "kansloos" opzetten. Bevalt het je niet, walk on vriend. Niemand staat te springen om jouw "kansloos" post. Daar kan niemand wat mee.

Zie hierboven.



huahua jullie zijn de beste jongens, ik snap niet waarom jullie niet kunnen accepteren dat iemand beter kan zijn dan iemand anders. jullie kennen elkaar waarschijnlijk en gaan jullie beetje popeleer doen, tuurlijk jullie trainen waarschlijk bij Remco en gaan niet zeggen dat iemand anders beter is. ik kan het accepteren en jullie niet, ik vind Remco een TOPPER en ik zou wel een keer bij hem willen trainen.pzzzzzz HATERSSSS


En deze is natuurlijk de topper. Ok we weten nu al ondertussen dat Rickson Gracie NL de beste school in europa is. Tuurlijk train ik niet bij Remco en tuurlijk ga ik wel zeggen dat andere scholen beter zijn dat de mijne maar weet je wat? Ik ga hier niet elke week lopen te janken over mijn club, mijn leraar en mijn niveau zoals jullie het op een irritante manier doen.

Zoals ik al eerder tegen jouw zei: ga maar lekker trainen "manneke" want op t'internet ben jij al sowieso een zwarte band dus hier hebt gij niks meer te leren.

Tsuki
10-07-2009, 15:32
En nu al zo'n grote bek. Dat wordt nog wat...


goed zo niels zegt het hem jongen ......... brutaal stuk vreten dat kereltje

Garcia
10-07-2009, 15:36
volgens mij heb je niet echt verstand van zaken G, en ik train ook niet Harold. maar ik denk dat ik bij Remco ga beginnen na deze berichten, iedereen wil bij de beste horen dus ga ik ook naar de beste of the best.

Als ik die posts van je lees dan heb ik maar 2 tips voor je. Zorg dat je snel een sportschool vind waar je kan trainen en wat normen en waarden leert en gelijk ook wat discipline en wat minder op MSN blijft hangen. Tevens is een cursus Nederlands absoluut noodzakelijk om de geleden schade van al die uren op MSN te compenseren en zodat je ook wat fatsoenlijk ABN kan leren schrijven.

Succes G :fp:

Christophe
10-07-2009, 15:47
Hahahahahahaha ... funny topic is dit kansloze topic geworden. Lollig hoe iedereen met een computer en een toetsenbord een "held" kan zijn.

Ik vermoed dat "G-Unit" en "BJJ-fighters" één en dezelfde loser is. En ik ben zo goed als zeker dat hij het niet uithoudt in een BJJ-club, laat staan dat we hem ooit op een tornooi gaan zien. Dat is dan wel weer erg jammer! ;)

Christophe
10-07-2009, 15:49
Hee G volgens mij zijn ze allemaal Belgen man ze snappen geen moer van :twak:

Ik denk dat jij heel hard zou schrikken als je zou weten hoeveel "de Belgen" die hier posten er wel van snappen! :p

Tony
10-07-2009, 15:50
Zoals ik al eerder tegen jouw zei: ga maar lekker trainen "manneke" want op t'internet ben jij al sowieso een zwarte band dus hier hebt gij niks meer te leren.


reps :thup:

BJJ-Fighters
10-07-2009, 15:52
Lijkt de gay club hier wel. Wat een geslijm naar elkaar toe. Ben ik in een love triangle verwikkelt of wat? Wat een verschil met een sherdog! En ik ben G-Unit niet, ik trainde in 1999 al BJJ oke faggot? Toen jij nog niet wist wat BJJ was. Wie is de nieuwkomer nu? Sukkel. Ik heb het helemaal gehad met deze gay club en geslijm met jullie "reps" en "peps" en nog meer van zo'n kinderactige nerd internet dingen die ik niet begrijp!

Christophe
10-07-2009, 15:55
Wat vindt HH er eigenlijk van dat je je school zo te kijk zet? En, wederom, wie ben je, eigenlijk?


volgens mij heb je niet echt verstand van zaken G, en ik train ook niet Harold. maar ik denk dat ik bij Remco ga beginnen na deze berichten, iedereen wil bij de beste horen dus ga ik ook naar de beste of the best.

Weet je wat ik denk? Dat jij pas bij Harold bent begonnen en dacht hier een beetje mouw te vegen om zo hopelijk sneller je witte band van kleur te doen veranderen. Buiten dat het zo niet werkt heb je in mijn ogen (euh, oren?!) al onmiddelijk voor een beetje een vervelende bijklank bij de naam "HH" gezorgd. En nu je dit inziet, ga je zeggen dat je niet bij hem traint. Erg zwakjes, maar goed ... dat typeert je nu al!

Ik hoop voor Harold dat hij ook serieuze, intelligente en hard-trainende mensen op zijn nieuwe club heeft, anders kan hij het wel schudden op de komende tornooien.

NielsN
10-07-2009, 15:56
???


Dat was een quote van mij, toch? Wat snapte je daar niet aan?

renamer
10-07-2009, 15:56
Begrijp niet wat er zo "tough" aan mijn opmerking is? Misschien (waarschijnlijk) is je engels niet zo goed als je denkt/hoopt dus heb ik je een plezier gedaan. Tough betekent namelijk het volgende, lees ze even door voordat je de volgende keer scherp wilt overkomen.

http://dictionary.reference.com/browse/tough


WE HEBBEN EEN NIEUWE BAS BOON!

Christophe
10-07-2009, 15:56
Lijkt de gay club hier wel. Wat een geslijm naar elkaar toe. Ben ik in een love triangle verwikkelt of wat? Wat een verschil met een sherdog!

Je geeft de oplossing zelf al aan: ga daar dan lekker terug posten, ik ben zeker dat ze je al missen! :D

renamer
10-07-2009, 15:59
Lijkt de gay club hier wel. Wat een geslijm naar elkaar toe. Ben ik in een love triangle verwikkelt of wat? Wat een verschil met een sherdog! En ik ben G-Unit niet, ik trainde in 1999 al BJJ oke faggot? Toen jij nog niet wist wat BJJ was. Wie is de nieuwkomer nu? Sukkel. Ik heb het helemaal gehad met deze gay club en geslijm met jullie "reps" en "peps" en nog meer van zo'n kinderactige nerd internet dingen die ik niet begrijp!

sjezus zeg.. mag er ondertuusen al met gi getraind worden bij jullie of is de eigenaar van de zaal nogsteeds bang dat de mat beschadigd? en hoe lang was je er ook alweer uit geweest?

NielsN
10-07-2009, 16:00
Lijkt de gay club hier wel. Wat een geslijm naar elkaar toe.

Nou er wordt hier toch behoorlijk wat afgezeken, hoor. Maar als iemand duidelijke onzin praat, dan gaat diegene dat horen, dat wel... In welke post vond jij dan dat er geslijmd werd? (behalve die van Tony, want tony is gewoon aardig, kan ie ook niets aan doen)


Ben ik in een love triangle verwikkelt of wat?

Weten wij veel hoe jouw prive leven er uit ziet. Vraag het je vriendin...


Wat een verschil met een sherdog!

Kijk, daar komt de aap uit de mouw. :lol:

NielsN
10-07-2009, 16:02
en nog meer van zo'n kinderactige nerd internet dingen die ik niet begrijp!

:lol:

Maarre... wie ben jij dan?

dimitri
10-07-2009, 16:03
Hahahahahahaha ... funny topic is dit kansloze topic geworden. Lollig hoe iedereen met een computer en een toetsenbord een "held" kan zijn.

Ik vermoed dat "G-Unit" en "BJJ-fighters" één en dezelfde loser is. En ik ben zo goed als zeker dat hij het niet uithoudt in een BJJ-club, laat staan dat we hem ooit op een tornooi gaan zien. Dat is dan wel weer erg jammer! ;)

http://www.threadbombing.com/data/media/13/9cyPFQbgCnc6yqxe9AUkyBwgo1_400.jpg (http://www.threadbombing.com/details.php?image_id=4010)

g-unit
10-07-2009, 16:04
uhauhahu dit lijk wel GHETTO man, waar is de rest van de GHETTO en wie is de baas. slijmen kost niks jongens vooral achter computer. PZZZZZ

Christophe
10-07-2009, 16:06
En ik ben G-Unit niet, ik trainde in 1999 al BJJ oke faggot? Toen jij nog niet wist wat BJJ was. Wie is de nieuwkomer nu? Sukkel. Ik heb het helemaal gehad met deze gay club en geslijm met jullie "reps" en "peps" en nog meer van zo'n kinderactige nerd internet dingen die ik niet begrijp!

Ik weet niet of je in '99 een les of 2 BJJ gevolgd hebt of sindsdien continue in een verborgen kelder hebt getraind met HH, en ik weet je gewicht ook niet ... maar wat ik wel weet is dat ik graag een keer met je afspreek om te rollen. Op een tornooi of bij Jochem in de ring, zolang er maar een mat is om je op te plooien en een camera draait om het filmpje hier te posten. :lol:

Je zal alleen even moeten wachten, ik ben momenteel even niet in het land! :whistling:

761217186
10-07-2009, 16:10
Ik weet niet of je in '99 een les of 2 BJJ gevolgd hebt of sindsdien continue in een verborgen kelder hebt getraind met HH, en ik weet je gewicht ook niet ... maar wat ik wel weet is dat ik graag een keer met je afspreek om te rollen. Op een tornooi of bij Jochem in de ring, zolang er maar een mat is om je op te plooien en een camera draait om het filmpje hier te posten. :lol:

Je zal alleen even moeten wachten, ik ben momenteel even niet in het land! :whistling:

Whoehahahah...:thup: geweldig.. (de heren hebben het wel voor elkaar om al 3 pagina's vol onzin met reacties te ontlokken)

Christophe
10-07-2009, 16:11
En ik ben G-Unit niet, ik trainde in 1999 al BJJ oke faggot? Toen jij nog niet wist wat BJJ was.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, wacht eens even ... misschien ... is BJJ-Fighters gewoon Harold Harder zelf?!?! :eek:

Als dat het geval is, wil ik graag zeggen dat mijn vorige post ... nog steeds staat als een huis! :p

NielsN
10-07-2009, 16:16
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, wacht eens even ... misschien ... is BJJ-Fighters gewoon Harold Harder zelf?!?! :eek:

Als dat het geval is, wil ik graag zeggen dat mijn vorige post ... nog steeds staat als een huis! :p

Dat zou enorm grappig zijn...

Oe, er zijn btw ook nog altijd Sonny88 en BJJVenlo die handige 1-2-tjes maken... :brow:

The plot thickens...

renamer
10-07-2009, 16:18
nop.. ik heb bjj-fighters ooit gesproken.. het is hh igg niet

g-unit
10-07-2009, 16:21
zwarte band van Rickson Gracie
zwarte band van Dracule

welke is nou meer gewaarderd zeggen jullie maar hier over kan je toch niet dissuceren.

renamer
10-07-2009, 16:25
zwarte band van Rickson Gracie
zwarte band van Dracule

welke is nou meer gewaarderd zeggen jullie maar hier over kan je toch niet dissuceren.



en nu ga je ff de verkeerde kant op vriend... ik raad je aan om zoon opmerkingen bij je te houden.. wtf denk jij wel niet om banden in twijfel te trekken

g-unit
10-07-2009, 16:30
en nu ga je ff de verkeerde kant op vriend... ik raad je aan om zoon opmerkingen bij je te houden.. wtf denk jij wel niet om banden in twijfel te trekken

dat is toch zo bij somige bonden moet je examen doen voor je band bij somigen als je paar jaar gtraind heb of je heb goede wedstrijden gedraaid krijg je hem ook. :thup:

Christophe
10-07-2009, 16:31
zwarte band van Rickson Gracie
zwarte band van Dracule

welke is nou meer gewaarderd zeggen jullie maar hier over kan je toch niet dissuceren.

Inderdaad Remco, een zwarte band van Dracula ... waar ben je in hemelsnaam mee bezig?! :lol:

Luister G-idioot, ik zal je even zeggen wat meer gewaardeerd wordt in BJJ. BJJ is een vechtsport, right? Mail even naar Rickson, en hij zal het je beamen. Sorry voor HH, maar jij bent hem hier niet aan 't helpen want ik voel me verplicht te zeggen dat als je naar de tornooi-resultaten van de afgelopen jaren kijkt, je onmiddelijk ziet welke "zwarte band" het meeste waard is. En dáár kan jij niet over discuteren.

Ik denk dat je erg stilletjes zal worden van het resultaat!

Christophe
10-07-2009, 16:33
nop.. ik heb bjj-fighters ooit gesproken.. het is hh igg niet

Een naam zou leuk zijn, maar je moet hem niet noemen. Maar kan je me een plezier doen door de beste man even te beschrijven? Leeftijd, lichaamsbouw, BJJ-ervaring, e.d.! ;)

g-unit
10-07-2009, 16:38
en nu ga je ff de verkeerde kant op vriend... ik raad je aan om zoon opmerkingen bij je te houden.. wtf denk jij wel niet om banden in twijfel te trekken


Inderdaad Remco, een zwarte band van Dracula ... waar ben je in hemelsnaam mee bezig?! :lol:

Luister G-idioot, ik zal je even zeggen wat meer gewaardeerd wordt in BJJ. BJJ is een vechtsport, right? Mail even naar Rickson, en hij zal het je beamen. Sorry voor HH, maar jij bent hem hier niet aan 't helpen want ik voel me verplicht te zeggen dat als je naar de tornooi-resultaten van de afgelopen jaren kijkt, je onmiddelijk ziet welke "zwarte band" het meeste waard is. En dáár kan jij niet over discuteren.


Ik denk dat je erg stilletjes zal worden van het resultaat!



FUCK YOU vriend FUCK YOU met je idioot. julli zijn HATERSSS klaar.

Christophe
10-07-2009, 16:49
FUCK YOU vriend FUCK YOU met je idioot. julli zijn HATERSSS klaar.

:lol:

My work is done!

:lol:

NielsN
10-07-2009, 16:56
:rotflmao:

Prachtig... Onze beginner die zwarte banden de maat gaat nemen...

Willem - GracieBarra
10-07-2009, 17:00
Yow gaste,

volgens mij heet bjj-fighters Mike. Ben ff zijn achternaam vergeten, en qua wedstrijdervaring weet ik alleen dat 'ie de laatste keer heeft gerolt op de limburg open in belgië, alwaar hij zijn eerste partij in de witte bande klasse kansloos verloren heeft. Dit is opzich helemaal geen schande, maar je moet gewoon niet zo'n grote mond hebben van achter je computer.

Ben ook wel benieuwd wie die G-unit eigenlijk is?

Groetjes, Willem

NielsN
10-07-2009, 17:01
Yow gaste,

volgens mij heet bjj-fighters Mike. Ben ff zijn achternaam vergeten, en qua wedstrijdervaring weet ik alleen dat 'ie de laatste keer heeft gerolt op de limburg open in belgië, alwaar hij zijn eerste partij in de witte bande klasse kansloos verloren heeft. Dit is opzich helemaal geen schande, maar je moet gewoon niet zo'n grote mond hebben van achter je computer.



Gewichtsklasse?

Christophe
10-07-2009, 17:06
Yow gaste,

volgens mij heet bjj-fighters Mike. Ben ff zijn achternaam vergeten, en qua wedstrijdervaring weet ik alleen dat 'ie de laatste keer heeft gerolt op de limburg open in belgië, alwaar hij zijn eerste partij in de witte bande klasse kansloos verloren heeft. Dit is opzich helemaal geen schande, maar je moet gewoon niet zo'n grote mond hebben van achter je computer.

Ben ook wel benieuwd wie die G-unit eigenlijk is?

Groetjes, Willem

Okay dan, dat brengt al helderheid in de zaak. Bedankt Willem! :thup:

Nou, ben je al goed bezig vanaf '99, hahahahahahaha! :lol:

Benieuwd of "BJJ-Fighters" man genoeg is om nu nog iets te zeggen over BJJ hier, nu we weten wat een specialist het in werkelijkheid is. ;)

Nu G-mietje nog ontmaskeren, volgens mij gaat het een soortgelijk verhaal zijn! :p

Christophe
10-07-2009, 17:10
Gewichtsklasse?

Ik denk -85

Ik begin eigenlijk een beetje medelijden te krijgen met Harold Harder dat hij met Mike uit Venlo zit opgescheept. Ik hoop dat het de enige prutser in zijn team is, anders ziet het er niet rooskleurig uit ... of net wel! ;)

Briant
10-07-2009, 17:12
Ongelovelijk dat sommige mensen zich zo voor paal zetten. Als Harold Harder meeleest zou hij hier vast niet blij mee zijn. Misschien ook de rede dat er anoniem gepost word.

g-unit
10-07-2009, 17:14
hee vriend je hebt echt praatje mietje enz ik zou niet zo grote bek hebben, als je me echt wil kennen maken we afspraak toch.

Christophe
10-07-2009, 17:18
hee vriend je hebt echt praatje mietje enz ik zou niet zo grote bek hebben, als je me echt wil kennen maken we afspraak toch.

Ik wil je echt kennen, ik wil graag een afspraak maken maar jammer genoeg duurt het nog minstens een jaar voordat ik weer die kant (Lage Landen) op kan komen! Tenzij jij op vakantie in Mexico wilt komen, zullen we moeten wachten. En geloof me, dat vind ik ERG jammer!

Enne, ik heb een grote bek terwijl ik onder m'n eigen naam post en de meesten me hier kennen. Post jij je echte naam en een foto van jezelf, en dan kan je verder gaan met andere mensen mietje te noemen.

renamer
10-07-2009, 17:19
hee vriend je hebt echt praatje mietje enz ik zou niet zo grote bek hebben, als je me echt wil kennen maken we afspraak toch.

ok. tournooien zat lijkt me.. gewicht band ect?

Briant
10-07-2009, 17:22
Ik heb gehoord dat sommige beginners wat overmoedig zijn, maar dit slaat alles.

Christophe
10-07-2009, 17:27
Ongelovelijk dat sommige mensen zich zo voor paal zetten. Als Harold Harder meeleest zou hij hier vast niet blij mee zijn. Misschien ook de rede dat er anoniem gepost word.

x 2

Ik denk dat als G-penis zijn ware identiteit uitkomt, Harold Harder's school de allerlaatste plaats zal zijn waar hij nog welkom is. :rolleyes:


Ik heb gehoord dat sommige beginners wat overmoedig zijn, maar dit slaat alles.

Hehehehehe ... wil je wedden dat deze kerel nog nooit op een mat gestaan heeft en dit ook nooit zal doen! ;)

g-unit
10-07-2009, 17:28
ok. tournooien zat lijkt me.. gewicht band ect?

geen band -91:pimp:

Christophe
10-07-2009, 17:28
ok. tournooien zat lijkt me..

Damn amigo, je maakt me home-sick! Pinche Mexico met zijn 2 tornooitjes! :cry:

Christophe
10-07-2009, 17:30
geen band -91:pimp:

Dan ben je een 30-tal kilos te licht voor me, maar ik weet genoeg witte banders die graag - in mijn naam - een keer met je rollen. Laat maar weten waar en wanneer je kan!

renamer
10-07-2009, 17:32
geen band -91:pimp:


gezellig ik ook.. maak even je nickname duidelijk als je je inschrijft..

g-unit
10-07-2009, 17:34
Dan ben je een 30-tal kilos te licht voor me, maar ik weet genoeg witte banders die graag - in mijn naam - een keer met je rollen. Laat maar weten waar en wanneer je kan!

jammer man, maar van welke sport school ben jij en welke band.dat rollen komt wel op zn tijd maak je maar niet druk er over, eventje door trainen:thup:

NielsN
10-07-2009, 17:36
Dan ben je een 30-tal kilos te licht voor me,

Ben jij 120? Dat wist ik niet...

Enne, een van die witte banders staat te trappelen... :D

(*zucht* het is en blijft een sneue thread...)

Christophe
10-07-2009, 17:38
jammer man, maar van welke sport school ben jij en welke band.dat rollen komt wel op zn tijd maak je maar niet druk er over, eventje door trainen:thup:

Voor alle duidelijkheid, ik weeg 81 kg. maar ik heb géén witte band!

Zoals Enamer al aangeeft: maak je nickname duidelijk (als in Jan "G-unit" Lul) als je naar een tornooi gaat (en je ballen even groot als je mond zijn) en het komt allemaal in orde!

Maar jij en ik weten allebei dat jij nooit op een tornooi te vinden gaat zijn, right?! :rolleyes:

Christophe
10-07-2009, 17:40
Ben jij 120? Dat wist ik niet...

Enne, een van die witte banders staat te trappelen... :D

(*zucht* het is en blijft een sneue thread...)

Hahahahaha, Niels, het eten in Mexico is over het algemeen wel wat vetter maar 120kg.?!?!? :eek:

Nee, nee, maar als ik ga rollen met zo'n witte band met een grote mond moet hij wel minstens 120 wegen, anders vind ik het sneu om hem pijn te doen! ;)

Ik vecht liever als een kans is dat ik verlies!

g-unit
10-07-2009, 17:42
Voor alle duidelijkheid, ik weeg 81 kg. maar ik heb géén witte band!

Zoals Enamer al aangeeft: maak je nickname duidelijk (als in Jan "G-unit" Lul) als je naar een tornooi gaat (en je ballen even groot als je mond zijn) en het komt allemaal in orde!

Maar jij en ik weten allebei dat jij nooit op een tornooi te vinden gaat zijn, right?! :rolleyes:

maar je bent geen witte bander dus je bent sowieso goed voor me pik, maar bij welke bjj school train je wie weet gaan we samen trainen ga je me dingen leren toch.

NielsN
10-07-2009, 17:42
Hahahahaha, Niels, het eten in Mexico is over het algemeen wel wat vetter maar 120kg.?!?!? :eek:

Nee, nee, maar als ik ga rollen met zo'n witte band met een grote mond moet hij wel minstens 120 wegen, anders vind ik het sneu om hem pijn te doen! ;)

Ik vecht liever als een kans is dat ik verlies!

:lol:

Nu schat je de witte banders van boven de 100 kg denk ik toch te hoog in. ;)

NielsN
10-07-2009, 17:44
maar je bent geen witte bander dus je bent sowieso goed voor me pik, maar bij welke bjj school train je wie weet gaan we samen trainen ga je me dingen leren toch.

En het beweegt langzaam aan achteruit... Keeping its eyes on its opponent...

renamer
10-07-2009, 17:45
maar je bent geen witte bander dus je bent sowieso goed voor me pik, maar bij welke bjj school train je wie weet gaan we samen trainen ga je me dingen leren toch.


ik ben wel wit... en weeg 91.. pick me! pick me!

Christophe
10-07-2009, 17:45
maar je bent geen witte bander dus je bent sowieso goed voor me pik, maar bij welke bjj school train je wie weet gaan we samen trainen ga je me dingen leren toch.

Nee kerel, ik weet niks over de toelatingsvoorwaarden bij andere scholen maar bij mij komt iemand als jij er niet in! ;)

Hou me op de hoogte als je ooit echt naar een tornooi gaat. Het zal mij - en heel wat anderen hier - enorm benieuwen wat er daar met je gebeurt! :lol:

Christophe
10-07-2009, 17:46
En het beweegt langzaam aan achteruit... Keeping its eyes on its opponent...


ik ben wel wit... en weeg 91.. pick me! pick me!

:lol:

Als jullie de nieuwe generatie BJJ'ers zijn komt het volgens mij helemaal goed! :thup:

Briant
10-07-2009, 17:47
Gaan we gezellig met mixfight dagje langs bij g-unit. Cameratje mee, kaasplankje...?

Christophe
10-07-2009, 17:48
Gaan we gezellig met mixfight dagje langs bij g-unit. Cameratje mee, kaasplankje...?

:lol:

g-unit
10-07-2009, 17:52
uhauhauh boys lachen das leuk, ik heb paar filmpje gezin als jij Deferme bent zou ik zeggen dat je goed bent, dan moet ik nog veel trainen maar wie weet komen we elkaar ooit tegen..

renamer
10-07-2009, 17:53
http://3.bp.blogspot.com/_IRtcOuRJmp8/SFlUbVKST5I/AAAAAAAABNo/tQFBtYLn4N4/s400/gunit1.jpg

zware jongens hoor... allemaal zwarte band(anas)

Christophe
10-07-2009, 17:59
uhauhauh boys lachen das leuk, ik heb paar filmpje gezin als jij Deferme bent zou ik zeggen dat je goed bent, dan moet ik nog veel trainen maar wie weet komen we elkaar ooit tegen..

Dat ben ik! En ik hoop inderdaad dat we elkaar ooit tegenkomen ... it would be my pleasure! :lol:

Maar tough guy, nu weten we jouw naam nog altijd niet! Komaan, je bent zo'n held, volgens mij ben je wel stoer genoeg om je echte naam hier te noemen. Wat kan er nou gebeuren, buiten dat er op een tornooi wat andere witte banders heel gemotiveerd voor je gaan staan?

g-unit
10-07-2009, 18:05
uhauhauh komt een dag dat je achter komt, maak je niet druk ben niet zo goed als jij,maar dit heeft me motivatie ben blij dat ik je tegen bent gekomen maar ik moet toe geven dat je goed bent ga zo door anders kan ik je sneller in halen huauhauh pzzzzz mennn

renamer
10-07-2009, 18:09
uhauhauh komt een dag dat je achter komt, maak je niet druk ben niet zo goed als jij,maar dit heeft me motivatie ben blij dat ik je tegen bent gekomen maar ik moet toe geven dat je goed bent ga zo door anders kan ik je sneller in halen huauhauh pzzzzz mennn


kan iemand dit even vertalen?

NielsN
10-07-2009, 18:13
:lol:

Als jullie de nieuwe generatie BJJ'ers zijn komt het volgens mij helemaal goed! :thup:

Nieuwe generatie? Man, ik ben zo oud als Methusalem:

http://www.wangaratta.vic.gov.au/CA256B58007E652E/All/B131239A4CB7409CCA257336000DA53E/$file/OldManWithBeard.jpg

Gennep-Spitfire
10-07-2009, 18:21
Gaan we gezellig met mixfight dagje langs bij g-unit. Cameratje mee, kaasplankje...?
Ik kan geen Bjj , maar wil wel mee :cool2:

renamer
10-07-2009, 18:22
mij mag je ook best een handje komen geven g-unit..

ik zie er zo uit..

http://media.tilllate.com/eventpictures//2009/07/03/090703_kevinsofftoparty/e7b6oyoclhirsnmri3ssbokji_fwwcq5e4.jpeg

JP
10-07-2009, 18:32
Dat was een quote van mij, toch? Wat snapte je daar niet aan?

ik wilde zeggen: x2 :thup:

Christophe
10-07-2009, 18:35
kan iemand dit even vertalen?
Don't worry, er staat niks belangrijks! ;)


Nieuwe generatie? Man, ik ben zo oud als Methusalem:

http://www.wangaratta.vic.gov.au/CA256B58007E652E/All/B131239A4CB7409CCA257336000DA53E/$file/OldManWithBeard.jpg
:lol:
Leeftijd doet er niet toe amigo, witte band = nieuwe generatie. En laat je niets wijsmaken: het is nog steeds de moeite om voor je zwarte band te gaan. Al Bundy heeft hem ook pas op "latere leeftijd" behaald! ;)


Ik kan geen Bjj , maar wil wel mee :cool2:
Done ... misschien kan je eerst even meezoeken naar de identiteit van G-terugkrabbelaar.


mij mag je ook best een handje komen geven g-unit..

ik zie er zo uit..

http://media.tilllate.com/eventpictures//2009/07/03/090703_kevinsofftoparty/e7b6oyoclhirsnmri3ssbokji_fwwcq5e4.jpeg
Angstaanjagend! ;)

JP
10-07-2009, 18:36
Dus G-unot is een witte bandje en BJJ-Figthers is al 10 jaren bezig met BJJ. Hij zou dan zeker op zijn minste een bruine band moeten zijn. Iemand een idee over de identiteit van onze heren?

Briant
10-07-2009, 18:39
Dus G-unot is een witte bandje en BJJ-Figthers is al 10 jaren bezig met BJJ. Hij zou dan zeker op zijn minste een bruine band moeten zijn. Iemand een idee over de identiteit van onze heren?

Mijn gutfeeling zegt me dat BJJ fighters geen 10 jaar bezig is. De BJJers met hoge gradatie die ik tegen gekomen ben waren stuk voor stuk nette jongens en respectvol.

JP
10-07-2009, 18:41
Lijkt de gay club hier wel. Wat een geslijm naar elkaar toe. Ben ik in een love triangle verwikkelt of wat? Wat een verschil met een sherdog! En ik ben G-Unit niet, ik trainde in 1999 al BJJ oke faggot? Toen jij nog niet wist wat BJJ was. Wie is de nieuwkomer nu? Sukkel. Ik heb het helemaal gehad met deze gay club en geslijm met jullie "reps" en "peps" en nog meer van zo'n kinderactige nerd internet dingen die ik niet begrijp!


nochtans zegt hij zelf dat hij van de oude guarde is.

761217186
10-07-2009, 18:56
zo, ik heb het eten op en heb net weer wat bijgelezen.. zal mij benieuwen hoe lang het gaat duren voor hij een ban gaat krijgen, nou ja aan de andere kant maakt zo'n idioot het ook wel leuk op MF.
Jammer dat hij nu begint te slijmen bij Christophe. Deze jongen is rond de 12 jaar oud schat ik in.

ondertussen wel pagina 6 aan onzin over deze idioot!!!!!

Briant
10-07-2009, 19:05
nochtans zegt hij zelf dat hij van de oude guarde is.

in dat geval heb ik niets gezegd :P

sebastiaan
10-07-2009, 19:05
Nou, nou jongens, ik train nu 5 jaar bij rickson gracie nl, en t is een prima club!
Wat is dat voor een haat jegens hh, want het is een prima kerel die zich niet zou in laten met dit soort modder gooien..(neem ik aan)

En over de vraag van de thread, zowel hh, als pardoel, als mathieu, als cadu, als ferrari zouden mij kunnen latten kloppen als een klein meisje, en zolang je zelf geen blackbelt bent valt er genoeg te leren van iedereen.:)

Briant
10-07-2009, 19:07
Nou, nou jongens, ik train nu 5 jaar bij rickson gracie nl, en t is een prima club!
Wat is dat voor een haat jegens hh, want het is een prima kerel die zich niet zou in laten met dit soort modder gooien..(neem ik aan)

En over de vraag van de thread, zowel hh, als pardoel, als mathieu, als cadu, als ferrari zouden mij kunnen latten kloppen als een klein meisje, en zolang je zelf geen blackbelt bent valt er genoeg te leren van iedereen.:)

Niemand toont haat jegens HH, enkel tegen het disrespect wat g-unit en BJJ fighters tonen naar anderen. HH ken ik niet persoonlijk maar ik weet zeker dat het een prima leraar en persoon is.

renamer
10-07-2009, 19:10
haat tegen hh? nee ik zou niet weten waarom..

NielsN
10-07-2009, 19:10
Niemand toont haat jegens HH, enkel tegen het disrespect wat g-unit en BJJ fighters tonen naar anderen. HH ken ik niet persoonlijk maar ik weet zeker dat het een prima leraar en persoon is.

x2!

761217186
10-07-2009, 19:12
Nou, nou jongens, ik train nu 5 jaar bij rickson gracie nl, en t is een prima club!
Wat is dat voor een haat jegens hh, want het is een prima kerel die zich niet zou in laten met dit soort modder gooien..(neem ik aan)

En over de vraag van de thread, zowel hh, als pardoel, als mathieu, als cadu, als ferrari zouden mij kunnen latten kloppen als een klein meisje, en zolang je zelf geen blackbelt bent valt er genoeg te leren van iedereen.:)


eindelijk een wijze post!!! ik heb niets tegen HH en alle andere BJJers. Wel tegen een idioot die op deze wijze een thread opend en vervolgens alleen maar onzin plaatst in zijn post. Hij zet HH eigenlijk voor lul en dat is onrespectvol.

verder is het ook een beetje stom van ons, lees mij, om toch telkens op de onzin van hem (en die andere nieuwe) te reageren.

Christophe
10-07-2009, 19:41
Nou, nou jongens, ik train nu 5 jaar bij rickson gracie nl, en t is een prima club!
Wat is dat voor een haat jegens hh, want het is een prima kerel die zich niet zou in laten met dit soort modder gooien..(neem ik aan)

En over de vraag van de thread, zowel hh, als pardoel, als mathieu, als cadu, als ferrari zouden mij kunnen latten kloppen als een klein meisje, en zolang je zelf geen blackbelt bent valt er genoeg te leren van iedereen.:)

Hey Sebas, je weet dat ik goede contacten heb met heel wat jongens van Rickson Gracie NL. Harold Harder zelf heb ik nooit ontmoet, want in de jaren dat ik actief werd in BJJ werd hij net inactief, met als resultaat de "fakkeloverdracht" naar Michel, een goede 2 jaar geleden (als ik me niet vergis).

Ik vind het erg goed dat hij terug is, niet meer niet minder want ik ken de beste man niet. Niemand "haat" hem hier, maar zijn naam wordt een beetje oneer aangedaan doordat een zekere Mike uit Venlo zichzelf én HH op een verkeerde manier profileert. Misschien kan je Harold daar op wijzen zodat hij even een gesprek met deze jongen kan hebben.

;)

blaatenator
10-07-2009, 22:26
Hier nog iemand die bij Rickson Gracie NL onder Michel Verhoeven / Harold traint en zich dood ergert aan die 'Bjjfighters/ Mike' en z'n Rickson / Harold fetish (niet alleen in deze thread).

We hebben Harold donderdag mogen feliciteren met z'n verdiende zwarte band, en Harold was er heel nuchter onder, en zou de laatste zijn om zichzelf te gaan afzetten tegen andere BJJ-ers (ondanks een schijnbaar langlopend meningsverschil met Remco).

Als iemand denkt de betere stijl te hebben dan moet ie dat maar bewijzen op de wedstrijden, en niet hier gaan blaaten en zo z'n club een slechte naam bezorgen.

761217186
10-07-2009, 22:43
Hier nog iemand die bij Rickson Gracie NL onder Michel Verhoeven / Harold traint en zich dood ergert aan die 'Bjjfighters/ Mike' en z'n Rickson / Harold fetish (niet alleen in deze thread).

We hebben Harold donderdag mogen feliciteren met z'n verdiende zwarte band, en Harold was er heel nuchter onder, en zou de laatste zijn om zichzelf te gaan afzetten tegen andere BJJ-ers (ondanks een schijnbaar langlopend meningsverschil met Remco).

Als iemand denkt de betere stijl te hebben dan moet ie dat maar bewijzen op de wedstrijden, en niet hier gaan blaaten en zo z'n club een slechte naam bezorgen.

op de eerste plaats gefeliciteerd met je sensei. Op de 2e plaats bedankt voor de bijdrage om in deze topic met een goede post te komen.
welkom op MF.

casca grossa
10-07-2009, 23:21
zwarte band van Rickson Gracie
zwarte band van Dracule

welke is nou meer gewaarderd zeggen jullie maar hier over kan je toch niet dissuceren.

Schandalige uitspraken die je hier doet!!

casca grossa
10-07-2009, 23:24
Gefeliciteerd Harold!!

sebastiaan
11-07-2009, 14:29
Hier nog iemand die bij Rickson Gracie NL onder Michel Verhoeven / Harold traint en zich dood ergert aan die 'Bjjfighters/ Mike' en z'n Rickson / Harold fetish (niet alleen in deze thread).

We hebben Harold donderdag mogen feliciteren met z'n verdiende zwarte band, en Harold was er heel nuchter onder, en zou de laatste zijn om zichzelf te gaan afzetten tegen andere BJJ-ers (ondanks een schijnbaar langlopend meningsverschil met Remco).

Als iemand denkt de betere stijl te hebben dan moet ie dat maar bewijzen op de wedstrijden, en niet hier gaan blaaten en zo z'n club een slechte naam bezorgen.

Zwarte band!? Niemand vertelt me ooit eens wat! :P
Dat is echt een mooie ontwikkeling!

g-unit
11-07-2009, 14:46
Zwarte band!? Niemand vertelt me ooit eens wat! :P
Dat is echt een mooie ontwikkeling!

Je loopt wel beetje achter Sebas, Rickson was dinsdag t/m donderdag hier in NL toen heeft Harold zijn zwarte band gekregen.Mischien eind van de jaar komt ie weer om seminars te geven.:thup:

Lumpinigym
11-07-2009, 15:31
G-unit?? staat bij hem gewoon voor Gayunit. en hij zal nooit BJJ volgen omdat de Dick Suck en de ASS choke niet zijn toegestaan in BJJ en dat zijn waarschijnlijk zijn favoriete posities.

Groeten,

Stephan

Strange Cutbean
11-07-2009, 16:04
Je loopt wel beetje achter Sebas, Rickson was dinsdag t/m donderdag hier in NL toen heeft Harold zijn zwarte band gekregen.Mischien eind van de jaar komt ie weer om seminars te geven.:thup:

Een paar posts geleden melde jij nog dat je nog met BJJ moet beginnen en nu wek je op zijn minst de indruk dat je al bij HH traint! Wat wil je nou eigenlijk?

761217186
11-07-2009, 17:47
Een paar posts geleden melde jij nog dat je nog met BJJ moet beginnen en nu wek je op zijn minst de indruk dat je al bij HH traint! Wat wil je nou eigenlijk?

Hij wil aandacht en die krijgt hij vol op aangezien hij het voor elkaar krijgt om deze thread uit te breiden tot pagina 6 ofzo... (misschien zelfs wel meer) En dat is nog niet alles, de punten waar hij mee komt zijn onrespectvol, gelogen en bedreigend (niet dat het laatste indruk maakt haha). 1 oplossing, Bannen die vent en hier een slotje op gooien aangizien hij alleen maar onzin verkoopt.

Christophe
11-07-2009, 17:58
Wat mij betreft goed plan, al vind ik het beter om hem - net als Mike "BJJ-Fighters" uit Venlo (die nu plots wel héél stilletjes is :lol:) - te ontmaskeren en dan HH op deze thread te wijzen. Eens kijken hoe "onrespectvol" Gay-Unit dan blijft doorgaan! ;)

Wie vanuit de Rickson Gracie Federation Nederland kan ons helpen?!

Christophe
11-07-2009, 18:00
G-unit?? staat bij hem gewoon voor Gayunit. en hij zal nooit BJJ volgen omdat de Dick Suck en de ASS choke niet zijn toegestaan in BJJ en dat zijn waarschijnlijk zijn favoriete posities.

Groeten,

Stephan

:lol:

g-unit
11-07-2009, 19:12
stelletje haterssssss

NielsN
11-07-2009, 19:37
We laten het open... En dan kan Enamer of ik een keer een hele leuke partij draaien...

Please... :(

Strange Cutbean
12-07-2009, 00:15
stelletje haterssssss


Onbetaalbaar!

Briant
12-07-2009, 11:24
toch blijft et een troll

MB667
12-07-2009, 12:17
mensen wel lief tegen elkaar doen! mike is een goede gast en ik heb het naar mijn zin in venlo! ik weet niet wie g unit is, maar vergeef de jongen. denk dat het zijn eerste jaar op internet is, dan krijg je dat soort dingen ;)

renamer
12-07-2009, 12:18
We laten het open... En dan kan Enamer of ik een keer een hele leuke partij draaien...

Please... :(


we pakken hem gewoon met zijn 2en aan.. iedere keer dat ie klopt mag de andere beginnen tag team matchup

NielsN
12-07-2009, 12:21
we pakken hem gewoon met zijn 2en aan.. iedere keer dat ie klopt mag de andere beginnen tag team matchup

:lol:

NTT-FX
12-07-2009, 12:52
:jerry:

Garcia
12-07-2009, 12:53
Ik voel een "team Dagger" aankomen!!

g-unit
12-07-2009, 13:50
Dit soort berichten geeft me alleen maar motivatie, om harder te gaan trainen, ik bedankt iedereen, me kameraden G-Unit pzzzzzzz

renamer
12-07-2009, 16:01
ga eerst maar eens trainen voordat je harder gaat trainen pannekoek

g-unit
12-07-2009, 16:03
blaffende honden bijten niet.

Garcia
12-07-2009, 16:13
Woef

NielsN
12-07-2009, 17:36
Dit soort berichten geeft me alleen maar motivatie, om harder te gaan trainen, ik bedankt iedereen, me kameraden G-Unit pzzzzzzz

Kijk eens aan, heeft dit topic toch nog nut gehad. :D