PDA

View Full Version : Hardonk vs. Barry op UFC 104



dirk5
09-07-2009, 10:26
A heavyweight match-up between Pat Barry and Antoni Hardonk is likely for UFC 104 in October, MMAWeekly.com has learned.

Sources close to the fight say both parties have agreed to the fight and bout agreements will be finalized it shortly.

Los Angeles' Staples Center will play host to the Oct. 24 event, headlined by light heavyweight champ Lyoto Machida's first title defense, against Mauricio "Shogun" Rua.

A former Shan Shou standout, Barry fell short in his second UFC appearance against Tim Hague at UFC 98, losing by guillotine choke. It was his first loss in five MMA appearances since transitioning from kickboxing.

Known for his powerful stand-up, Barry chopped Swedish heavy Dan Evensen down with leg kicks in his UFC 92 debut. The New Orleans native currently trains in Milwaukee, Wis., alongside Duke Roufus and UFC regular Eric “Red” Schafer, among others.

Hardonk saw his three-fight win streak broken in his last appearance, against Cheick Kongo at UFC 97, bringing his UFC average to an even .500 with three wins and losses.

The Dutch fighter recently made headlines for his role in averting a robbery at the Los Angeles Airport.

Barry and Hardonk once trained together under kickboxing great Ernesto Hoost in Holland.

word een prachtige match, dat kan haast niet anders!

bryan
09-07-2009, 10:40
ik zeg wordt een makkie

Highline
09-07-2009, 11:07
ben benieuwd bij wie hoost in de hoek staat bij deze partij :)

jasfro
09-07-2009, 11:15
Hardonk wint, desnoods met een submission, barry zen jiu jitsu is veel minder als die van hardonk

Tony
09-07-2009, 11:17
makkie voor hardonk.. maar van de andere kant ook weer geen matchup waarmee ie verder op de ladder komt.

Hoop niet dat ie een gatekeeper wordt...

bryan
09-07-2009, 11:37
makkie voor hardonk.. maar van de andere kant ook weer geen matchup waarmee ie verder op de ladder komt.

Hoop niet dat ie een gatekeeper wordt...

ach een contender zal hij nooit worden.. dus denk dat het best een goede taak is voor hem... vecht hij tenminste regelmatig en in de UFC.. beter dan gecut worden in mijn ogen !

NielsN
09-07-2009, 12:12
Gatekeeper is volgens mij precies wat hij is, al een poosje... Niets mis mee, IMO. Zijn taak is gewoon om de echte top te scheiden van degenen die net iets tekort komen.

Tony
09-07-2009, 12:44
was ook altijd van mening dat hardonk een gatekeeper was... maar hij kreeg een kans om tegen kongo te knokken... en dan ben je mijns inzien net een tandje verder dan gatekeeper...

echter na zijn verlies een partij draaien tegen pat barry ruikt dan natuurlijk wel naar een functie als gatekeeper :p
(maar ook daar is eigenlijk helemaal niks mis mee.. je kan regelmatig vechten... je blijft binnen de ufc... en je kan je nog altijd opwerken...)

dus..

WAR HARDONK!!!!

Leventdepevent
09-07-2009, 13:36
mooi voor hem toch, weer een gevecht in de ufc!!
het is hem van harte gegund.

Sendur
09-07-2009, 13:59
Barry is best gevaarlijk maar Hardonk is de baas man.

hardonk zijn skills liggen iets hoger, gatekeeper ofniet..

WAR HARDONK

sikkwitttet
09-07-2009, 14:03
gatekeeper
boeiend zolang je ma goed betaald krijgt
warrr hardonk

bigboz
09-07-2009, 14:15
War Antoni !

connect
09-07-2009, 14:19
lijkt me vreemd voor hun om tegen mekaar te vechten, hebben bij vos samen getraind later bij team hoost.
En nu tegen elkaar een partij draaien.

iconian
09-07-2009, 14:21
ben benieuwd bij wie hoost in de hoek staat bij deze partij :)

lol inderdaad, ik denk bij geen van beide :p zou niet leuk zijn voor barry, ook niet voor hardonk

Effective
09-07-2009, 14:33
War Antoni!!! Antoni by KO!

MMAFAN-1122
09-07-2009, 15:30
Hardonk gaat zeker winnen... leuke partij!

el bastardo
09-07-2009, 15:50
Die moet Antoni kunnen hebben. Nog een paar van dit soort gasten en hij krijgt misschien weer een shot op iemand als Kongo...

De man van 14K
09-07-2009, 18:53
Met Gilbert trainen.... als je toch in de VS zit zou ik op zn minst kijken of je samen iets kan regelen

marcelt
09-07-2009, 19:19
Hoop dat Antoni er minder makkelijk over denkt als de meesten hier, anders zaou het wel moeilijk kunnen gaan worden.

Briant
09-07-2009, 20:12
Word denk ik een echte stand up war. Twee slopers.

simtekf1
09-07-2009, 21:19
Ik ga toch voor Barry, vooral als ze het staand gaan uitvechten.

Fyodor
09-07-2009, 21:49
Hoop natuurlijk op Hardonk. Hij zou het in ieder geval moeten kunnen winnen!

Alleen dat jammer dat Joe Rogan bekant weer klaarkomt van de lowkicks :eek:

The Bulldog
09-07-2009, 22:33
gun die rogan zijn plezier man....hahahahaha


Hardonk moet dit gewoon rap klaren....

hoop dat het hem lukt...

sebastiaan
11-07-2009, 15:27
Ja dat idee had ik ook al.
Zijn stand up vind ik fantastisch maar zou in zijn hoek liever een bekende mma trainer zien dan Ernesto hoost.
Ja vind ik ook, het is tof dat ie nog steeds veel in nederland traint en zelfs les geeft etc,maar hij kan beter een lange tijd in het buitenland gaan trainen, of bij golden glory ofzo,maar zo'n switch zit er niet in met zijn band met Rickson en Hoost, maar permanent in de usa trainen zou alleen al zijn grappling vreselijk ten goede komen denk ik.
(ookal is even naar de usa verhuizen niet echt een kleine stap..)