PDA

View Full Version : lesnar vs mir *SPOILER*



weks
12-07-2009, 09:30
ik was alles behalve een liefhebber van lesnar maar na deze partij en zn speach ben ik om. vond mir de laatste tijd erg arrogant overkomen, lesnar heeft gedaan wat hij moest doen
leuke partij, mooie avond als geheel, wel mooi hoe sportief mir dit oppakt na de partij

Justinian
12-07-2009, 09:58
Die speech van Brock... wat een gast :D Een aantal quotes:

"I'm gonna drink a Coors light, because Bud Lite won't pay me anything!" en dan "I may even get on top of my wife tonight!"

Terwijl hij wordt uitgejoeld door het publiek:
"I love it, keep going, keep going"

"Frank Mir had a horseshoe up his ass, I told him that a year ago. I pulled the sumbitch out and beat him over the head with it.... woohoooooooooooooo!!"

Ik vraag me af wat Dana White er van vindt dat Brock de sponsor van de UFC voor schut zet...

123trisweat
12-07-2009, 10:02
wie-o-wie maakt een kans op de HW title???

in 5 matches heeft Lesnar weinig tot geen klap ontvangen toch?

Justinian
12-07-2009, 10:11
Wel een mooie gesprongen knie van Mir. Haalde niet veel uit, maar toch ;)

http://i26.tinypic.com/whmy9u.gif

Katsujinken
12-07-2009, 10:25
wie-o-wie maakt een kans op de HW title???

in 5 matches heeft Lesnar weinig tot geen klap ontvangen toch?
Couture had wel een paar aardige combo's meen ik me te herinneren.

Hij heeft natuurlijk ook nog niet tegen een echte striker gestaan.

bryan
12-07-2009, 10:56
vind en vond ze allebei niets... vind brock echt super irritant.. en mir dito... ik mis randy !

Jeru
12-07-2009, 11:01
Ben nog steeds geen fan van Brock (ook niet van Mir overigens), maar de man doet het goed. Hij weet zijn tegenstanders het het in ieder geval onmogelijk te maken om hun eigen spelletje te spelen en dat is uitermate knap.

Iggy
12-07-2009, 11:12
Na vanacht heb ik echt het gevoel dat brock fedor zou verslaan als die 2 ooit tegen elkaar in de ring zouden staan.

bquiroga
12-07-2009, 11:22
godverdomme... een trieste dag voor iedereen die techniek hoger in het vaandel heeft staan dan brute kracht..

moet cheick kongo hem dan gaan verslaan!? dat zie ik ook niet echt snel gebeuren met het niveau van zijn grappling..

MB667
12-07-2009, 11:24
ik had het nooit durven dromen dat ik dit zou gaan zeggen: maar toch doe ik het nu: lesnar zie ik als een ware uitdager voor fedor! waar zelfs fedor het lastig mee zou hebben!!!!!!

Jeru
12-07-2009, 11:25
Ben bang dat we Chuck Norris moeten gaan bellen...

TOON
12-07-2009, 11:27
brute kracht en wrestling skills......dat heeft ie en dat weet ie super goed te gebruiken....
nu is het aan de andere om daar iets op te vinden......succes toekomstige tegenstanders, geef het jullie te doen.... wat een beest!

MB667
12-07-2009, 11:27
Ben bang dat we Chuck Norris moeten gaan bellen...haha ja idd

123trisweat
12-07-2009, 11:32
Ben bang dat we Chuck Norris moeten gaan bellen...


heb ik al geprobeerd maar Chuck is de hele tijd in gesprek...........................
of ik heb nog zijn oude nummer

Jarno
12-07-2009, 11:53
ik had het nooit durven dromen dat ik dit zou gaan zeggen: maar toch doe ik het nu: lesnar zie ik als een ware uitdager voor fedor! waar zelfs fedor het lastig mee zou hebben!!!!!!

Dat dacht ik ook van Arlovski... Fedor vouwt Lesnar op... neemt niet weg dat ik onder de indruk ben van laatst genoemde...

123trisweat
12-07-2009, 11:58
voor de leek (en anti MMA-er)

MMA = UFC = WWE fka WWF

kentaro
12-07-2009, 12:38
ben geen echte fan van brock maarja hij is still the champ, heeft nu al 2 ufc kampioenen verslagen dus respect!!

El Bambino
12-07-2009, 12:41
Denk dat Lesnar DE STERKSTE van de wereld is en zelfs Fedor zal eraan moeten geloven. Fedor zijn vuur is weg, dat zie je aan zijn ogen en Lesnar zijn vuur is BRANDEND om de beste te blijven. Zie komende jaren niemand winnen van Lesnar, helaas:crying:

Ronald
12-07-2009, 12:42
Ik hoop dat ie snel kampioen af is. Jammer ook dat Joe Rogan zo voorzichtig is met hem in het interview.

MB667
12-07-2009, 12:47
fedor maakt hem af, maar niet eenvoudig!

oliebol
12-07-2009, 13:08
Ik hoop maar dat Fedor hem pakt, zal het echt klote vinden als zelfs Fedor van onze grote worstelvriend verliest

MB667
12-07-2009, 13:13
hij laat ons wel allemaal versteld staan!

bryan
12-07-2009, 13:16
denk ook dat fedor het heel moeilijk zou hebben, hij mist echt het gewicht en de grote.. hij heeft wel tegen grotere gasten gestaan maar die hadden niet de worstel skills van Brock.. en in vind fedor niet echt super dominant vanaf zijn rug... zelfs mark hunt hield hem een tijd daar...

Justinian
12-07-2009, 13:24
Voor dit gevecht had ik het idee dat Fedor het misschien moeilijk zou krijgen met Lesnar. Na dit gevecht heb ik om de een of andere reden juist het gevoel dat Fedor hem echt in zal maken :D Fedor is snel/explosief, behendig en heeft de juiste skills. Go Fedor!

oliebol
12-07-2009, 13:26
Denk dat Lesnar DE STERKSTE van de wereld is en zelfs Fedor zal eraan moeten geloven. Fedor zijn vuur is weg, dat zie je aan zijn ogen en Lesnar zijn vuur is BRANDEND om de beste te blijven. Zie komende jaren niemand winnen van Lesnar, helaas:crying:

Fedor heeft geen vuur nodig:pimp:

NielsN
12-07-2009, 13:26
denk ook dat fedor het heel moeilijk zou hebben, hij mist echt het gewicht en de grote.. hij heeft wel tegen grotere gasten gestaan maar die hadden niet de worstel skills van Brock.. en in vind fedor niet echt super dominant vanaf zijn rug... zelfs mark hunt hield hem een tijd daar...

Fedor zou het gewoon staand moeten houden. Denk ook wel dat dat lukt. Kwestie van goed wegdraaien en afstraffen als hij in de buurt komt.

Sowieso denk ik dat een goede striker Lesnar moet kunnen hebben.

Denk ik...

MB667
12-07-2009, 13:26
fedor is god, ofcourse met oekrainse roots ;)

NielsN
12-07-2009, 13:26
Voor dit gevecht had ik het idee dat Fedor het misschien moeilijk zou krijgen met Lesnar. Na dit gevecht heb ik om de een of andere reden juist het gevoel dat Fedor hem echt in zal maken :D Fedor is snel/explosief, behendig en heeft de juiste skills. Go Fedor!

Same here.

Mephisto
12-07-2009, 13:28
Voor dit gevecht had ik het idee dat Fedor het misschien moeilijk zou krijgen met Lesnar. Na dit gevecht heb ik om de een of andere reden juist het gevoel dat Fedor hem echt in zal maken :D Fedor is snel/explosief, behendig en heeft de juiste skills. Go Fedor!

x2, na de eerste tik beseft Lesnar dat het geen spelletje meer is, dat vuurtje dooft binnen een paar tellen...

PD_EC
12-07-2009, 13:50
ben geen lesnar fan en ik had gehoopt op mir maar lesnar heeft het goed gedaan.

Garcia
12-07-2009, 13:57
Ik zet mijn geld op een goede striker met een uitermate goede takedown defense. Er is zo te zien weinig voor nodig om Brock knikkende knieen te bezorgen gezien de partijen waar hij tegen een goede stoot of knie opliep.

En ik ben het met Roy eens, Fedor is slimmer en sneller en zal Brock pakken mochten ze ooit tegenover elkaar staan.

Justinian
12-07-2009, 14:17
Denk dat Lesnar DE STERKSTE van de wereld is en zelfs Fedor zal eraan moeten geloven. Fedor zijn vuur is weg, dat zie je aan zijn ogen en Lesnar zijn vuur is BRANDEND om de beste te blijven. Zie komende jaren niemand winnen van Lesnar, helaas:crying:
Hahaha ik heb nog nooit vuur in de ogen van Fedor gezien, alleen ijs :D

Tony Galento
12-07-2009, 14:20
Misschien is Brock wel een mooi klusje voor Lyoto. :)

MilfhunterMMA
12-07-2009, 14:28
ik denk dat carwin lesnar wel klopt.

marcelt
12-07-2009, 14:29
Die speech van Brock... wat een gast :D Een aantal quotes:

"I'm gonna drink a Coors light, because Bud Lite won't pay me anything!" en dan "I may even get on top of my wife tonight!"

Terwijl hij wordt uitgejoeld door het publiek:
"I love it, keep going, keep going"

"Frank Mir had a horseshoe up his ass, I told him that a year ago. I pulled the sumbitch out and beat him over the head with it.... woohoooooooooooooo!!"

Ik vraag me af wat Dana White er van vindt dat Brock de sponsor van de UFC voor schut zet...

OENGA! Brock kan weer een tijdje terug naar zijn gorillatroep .

Vrees dat we nu in UFC heavyweight het Sem Schilt effect krijgen. Maar ook in K1 is die uiteindelijk doorbroken. Kunnen ze Sem niet tegen hem zetten. Lijkt me wel een leuke pot.

Pepe the Ice-Murderer
12-07-2009, 14:30
Pure kracht, brock heeft z'n spelletje perfect gespeeld, maar het was aartslelijk om naar te kijken.
Vijf partijtjes gedraaid, goeie resultaten neergezet, maar toch vind ik hem de belt niet waardig. En over de speculaties mbt Fedor: Fedor is de meest complete en beste vechter ooit uit de mma geschiedenis. Fedor kan hem staand, liggend en in de lucht aan, als er water mma had bestaan dan zou Fedor hem verzuipen!

Djani
12-07-2009, 14:58
Pure kracht, brock heeft z'n spelletje perfect gespeeld, maar het was aartslelijk om naar te kijken.
Vijf partijtjes gedraaid, goeie resultaten neergezet, maar toch vind ik hem de belt niet waardig. En over de speculaties mbt Fedor: Fedor is de meest complete en beste vechter ooit uit de mma geschiedenis. Fedor kan hem staand, liggend en in de lucht aan, als er water mma had bestaan dan zou Fedor hem verzuipen!


x2!

Maar ik denk dat nogueira lesnar ook submit. En ik ben erg benieuwd wat alistair overeem tegen hem zou doen.

Biiyen
12-07-2009, 15:31
x2!

Maar ik denk dat nogueira lesnar ook submit. En ik ben erg benieuwd wat alistair overeem tegen hem zou doen.

Hoe ga je die gast submitten dan? imo is Lesnar de nieuwe koning voor de komende 3 a 4 jaar. Alistair zou net als iedereen een pak op ze broek krijgen.

marcelt
12-07-2009, 15:41
Die speech van Brock... wat een gast :D Een aantal quotes:

"I'm gonna drink a Coors light, because Bud Lite won't pay me anything!" en dan "I may even get on top of my wife tonight!"

Terwijl hij wordt uitgejoeld door het publiek:
"I love it, keep going, keep going"

"Frank Mir had a horseshoe up his ass, I told him that a year ago. I pulled the sumbitch out and beat him over the head with it.... woohoooooooooooooo!!"

Ik vraag me af wat Dana White er van vindt dat Brock de sponsor van de UFC voor schut zet...

Post-Fight Antics Dim Lesnar’s Afterglow at UFC 100
Options: http://www.cdn.sherdog.com/_images/icons/email_icon.gif Email Article (javascript:sendto('?article=18481');) | http://www.cdn.sherdog.com/_images/icons/printer_icon.gif Printer Friendly (javascript:printer_friendly('/news_print.php','news','scrollbars=yes,width=635,h eight=500'))
http://www.sherdog.com/thumbnail_crop.php?image=http://www.cdn.sherdog.com/_images/headers/20090712122554_big_lesnar.JPG&width_size=570
Sunday, July 12, 2009
by Brian Knapp ([email protected])

18481
On a night when he stood alone atop the UFC heavyweight division, Brock Lesnar (http://www.sherdog.com/fighter/Brock-Lesnar-17522)’s behavior -- not his destructive, one-sided victory against Frank Mir (http://www.sherdog.com/fighter/Frank-Mir-2329) -- was the subject of post-fight discussion on Saturday at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas.

Lesnar unified the heavyweight championship in only his fifth professional appearance, as he bullied his way to a technical knockout against Mir -- the only man to defeat him -- in the UFC 100 main event. His tirade afterward -- which included a low blow to the UFC’s primary sponsor, Bud Light, waving his middle fingers at the audience, taunting Mir and exposing plans for a post-fight sex romp with his wife -- drew the ire of UFC President Dana White.

The 32-year-old Lesnar claimed he was headed out to drink a Coors Light because Bud Light would not pay him any money. One of the UFC’s highest-paid fighters, he made $450,000 in disclosed pay for his TKO victory against hall of famer Randy Couture (http://www.sherdog.com/fighter/Randy-Couture-166) at UFC 91 in November.

“I was blown away,” White said. “I don’t think in the history of the UFC we’ve had anybody do that. It’s not who we are, and, to be honest, it’s not who he is. You hang with these guys personally, and you get to know them. If he was a dick, I’d tell you right now this guy is a psycho and I don’t know what I’m going to do with him. He’s not. He’s a smart guy. The sponsorship thing was the craziest thing I’ve ever heard in my life.”

Lesnar’s antics drudged up memories of his days as a World Wrestling Entertainment superstar, when showboating and pushing the envelope of taste were encouraged and profitable. White claimed he confronted the apologetic champion in his dressing room after he left the Octagon.

“Brock went so far over the top, I can’t even put it into words,” White said. “WWE -- that’s what it is. We had a talk. We talked like men, and he said he was sorry. He said, ‘I’m embarrassed by what I said.’ I take his word for it this time.”

Djani
12-07-2009, 15:51
Hoe ga je die gast submitten dan? imo is Lesnar de nieuwe koning voor de komende 3 a 4 jaar. Alistair zou net als iedereen een pak op ze broek krijgen.

Het beste wat Lesnar heeft verslagen is een Couture in zn nadagen, knappe prestatie, vooral gezien zijn geringe ervaring, maar tegen de echte toppers moet hij nog staan. Ik denk dat nogueira en bijv fedor(maar dat gevecht gaat toch niet komen) op de grond toch te slim zijn en hem vastzetten.

Pepe the Ice-Murderer
12-07-2009, 16:02
Weet je die hele Brock Lesnar hype doet me een beetje denken aan de gekte rond kimbo slice. We kunnen gerust stellen dat die hype is overgewaaid.
Het verschil met Kimbo is dat Brock een ongelooflijk potentieel heeft en van nature uit (vanwege zijn indrukwekkende fysionomie) een aartsmoeilijke tegenstander is.

Van mij mag Brock knokken zoveel hij wil, maar het jammere van de zaak is dat de All American Cash Machine een veel te grote rol speelt. Brock is na vier partijen ufc kampioen geworden.
Terwijl Lyoto Machida (die uiteraard geen levende action hero-figuur is) iedereen uit zijn divisie moest uit de weg ruimen alvorens er nog maar gesproken werd over een mogelijk titelgevecht.
De impact van hoeveel je als "personage" in het laatje kan brengen is in de UFC wel overweldigend. Als we logica van een blitz carriëre à la brock lesnar volgen is de UFC HW division over enkele jaren een veteranen club van de WWE.

Mike
12-07-2009, 16:19
ik was er niet blij mee maar lesnar was bizar goed

mir had niks in te brengen
:(

BoerHarms
12-07-2009, 16:47
Waarom is die man zo ontzettend boos altijd, wat heeft ie nog te zeiken? Hij heeft alles, geld, gezondheid, mooie vrouw (niet my cup of tea maar still), de titel.

Maar toch, hij blijft in elke interview die ik zie pissed off. Als het een act is dan is het een verdomd goede.

Ik wil Carwin tegen hem zien, even kijken of hij lunchboxjes vreten lekker vind, want Carwin heeft ook XXXL handschoenen.

inc
12-07-2009, 16:48
bobby lashley wellicht... hij wordt voorzichtig gebracht,maar hij traint al veel langer mma dan brock... denk dat zij qua kracht niet veel aan elkaar onderdoen...

biggz
12-07-2009, 17:07
bobby lashley wellicht... hij wordt voorzichtig gebracht,maar hij traint al veel langer mma dan brock... denk dat zij qua kracht niet veel aan elkaar onderdoen...

Denk dat de wrestle skills van brock wel beter zijn dan die van lashley

tom l
12-07-2009, 17:18
Overeem zou Lesnar ownen volgens mij. En ik hoop dat hij het ook snel doet, zodat anabolen monster Cock Chestnar die grote bek van hem ff dichtgetimmerd krijgt. Kom naar de ufc Ali-O!

Fyodor
12-07-2009, 18:03
Post-Fight Antics Dim Lesnar’s Afterglow at UFC 100
Options: http://www.cdn.sherdog.com/_images/icons/email_icon.gif Email Article | http://www.cdn.sherdog.com/_images/icons/printer_icon.gif Printer Friendly
http://www.sherdog.com/thumbnail_crop.php?image=http://www.cdn.sherdog.com/_images/headers/20090712122554_big_lesnar.JPG&width_size=570
Sunday, July 12, 2009
by Brian Knapp ([email protected])

18481
On a night when he stood alone atop the UFC heavyweight division, Brock Lesnar (http://www.sherdog.com/fighter/Brock-Lesnar-17522)’s behavior -- not his destructive, one-sided victory against Frank Mir (http://www.sherdog.com/fighter/Frank-Mir-2329) -- was the subject of post-fight discussion on Saturday at the Mandalay Bay Events Center in Las Vegas.

Lesnar unified the heavyweight championship in only his fifth professional appearance, as he bullied his way to a technical knockout against Mir -- the only man to defeat him -- in the UFC 100 main event. His tirade afterward -- which included a low blow to the UFC’s primary sponsor, Bud Light, waving his middle fingers at the audience, taunting Mir and exposing plans for a post-fight sex romp with his wife -- drew the ire of UFC President Dana White.

The 32-year-old Lesnar claimed he was headed out to drink a Coors Light because Bud Light would not pay him any money. One of the UFC’s highest-paid fighters, he made $450,000 in disclosed pay for his TKO victory against hall of famer Randy Couture (http://www.sherdog.com/fighter/Randy-Couture-166) at UFC 91 in November.

“I was blown away,” White said. “I don’t think in the history of the UFC we’ve had anybody do that. It’s not who we are, and, to be honest, it’s not who he is. You hang with these guys personally, and you get to know them. If he was a dick, I’d tell you right now this guy is a psycho and I don’t know what I’m going to do with him. He’s not. He’s a smart guy. The sponsorship thing was the craziest thing I’ve ever heard in my life.”

Lesnar’s antics drudged up memories of his days as a World Wrestling Entertainment superstar, when showboating and pushing the envelope of taste were encouraged and profitable. White claimed he confronted the apologetic champion in his dressing room after he left the Octagon.

“Brock went so far over the top, I can’t even put it into words,” White said. “WWE -- that’s what it is. We had a talk. We talked like men, and he said he was sorry. He said, ‘I’m embarrassed by what I said.’ I take his word for it this time.”

In navolging hierop:
Brock biedt excuses aan voor uitlatingen na het gevecht (http://www.aroundtheoctagon.com/?p=2171)

jesselaar
12-07-2009, 18:15
Weet je die hele Brock Lesnar hype doet me een beetje denken aan de gekte rond kimbo slice. We kunnen gerust stellen dat die hype is overgewaaid.
Het verschil met Kimbo is dat Brock een ongelooflijk potentieel heeft en van nature uit (vanwege zijn indrukwekkende fysionomie) een aartsmoeilijke tegenstander is.

Van mij mag Brock knokken zoveel hij wil, maar het jammere van de zaak is dat de All American Cash Machine een veel te grote rol speelt. Brock is na vier partijen ufc kampioen geworden.
Terwijl Lyoto Machida (die uiteraard geen levende action hero-figuur is) iedereen uit zijn divisie moest uit de weg ruimen alvorens er nog maar gesproken werd over een mogelijk titelgevecht.
De impact van hoeveel je als "personage" in het laatje kan brengen is in de UFC wel overweldigend. Als we logica van een blitz carriëre à la brock lesnar volgen is de UFC HW division over enkele jaren een veteranen club van de WWE.
zo natuurlijk is het niet daar zijn heel wat spuitjes in gegaan maar een ding is zeker hij is niet slecht en verdiend het daar te staan maar om nou te zeggen dat hij fedor waardig is ,dat pas over 25 winstpartijen die verliespartij heeft hij in ieder geval al (dat kan je van fedor niet zeggen )dan gezien de weinige wedstrijden bij de ufc is hij 60
DREAM ON fedor bij armbar

Emilio
12-07-2009, 18:17
Ik vind het maar een domme lul die Lesnar.

Bij MMA denk ik toch altijd aan sportiviteit en ik vind zijn gedrag haast kinderachtig.

Neemt niet weg dat hij wel een gevaarlijke vechter is die goed gebruik maakt van zn fysiek.

Denk dat Fedor hem evengoed wel pakt.

lopez86
12-07-2009, 18:58
Ergens een dubbel gevoel overgehouden aan deze partij.
Fysiek gezien misschien wel de sterkste kampioen aller tijden, maar ook de meest gehate.
Moet je van houden denk ik, ik kan er iig wel om lachen.
Fedor kan maar beter heel snel tegen Lesnar vechten, want er moet niet vergeten worden; Lesnar word met elke partij beter, sterker, en meer ervaren.
En legende of niet, Fedor word ouder en breekbaarder, en komt hier gewoon veel gewicht en kracht tekort.
Als Brock ooit van Fedor wint heeft de zwaargewichtendivisie gewoon een heel erg groot probleem.

jesselaar
12-07-2009, 18:59
Overeem zou Lesnar ownen volgens mij. En ik hoop dat hij het ook snel doet, zodat anabolen monster Cock Chestnar die grote bek van hem ff dichtgetimmerd krijgt. Kom naar de ufc Ali-O!

en wat is alistair dan? maar het is wel een mooie matchup twee van die freaks die lesnar gaat winnen ook bob lashley gaat het niet redden. ik denk dat carwin de beste matchupp is en nog is ook niet meer de ouwe ,junior dos santos ,bigfoot ,en van barnet zie ik hem verliezen hoewel ik er geen geld op durf te zetten

Sendur
12-07-2009, 19:03
Die speech van Brock... wat een gast :D Een aantal quotes:

"I'm gonna drink a Coors light, because Bud Lite won't pay me anything!" en dan "I may even get on top of my wife tonight!"

Terwijl hij wordt uitgejoeld door het publiek:
"I love it, keep going, keep going"

"Frank Mir had a horseshoe up his ass, I told him that a year ago. I pulled the sumbitch out and beat him over the head with it.... woohoooooooooooooo!!"

Ik vraag me af wat Dana White er van vindt dat Brock de sponsor van de UFC voor schut zet...


Bij de pre fight conference stond er een flesje bud light langs brock en zei die dat hij vnvnd de hele avond bud light ging drinken lol.

123trisweat
12-07-2009, 19:58
heeft carwin wel een groundgame???

Overeem lijkt me te weinig wrestling skills te hebben (misschien een job voor meneer Kops) en qua incasseren is hij ook niet de "leeuwigste"

Vrees dat Fedor ook wat kilootjes/kracht te kort komt en daarbij heel snel blauwe plekjes lijkt om te lopen.

Hoop op Roger Gracie als die een goede no gi + striking game weet te ontwikkelen, de jeugd heeft tenslotte de toekomst.

Struve misschien???

BoerHarms
12-07-2009, 21:35
Wie verdiend nu eigenlijk een shot op de titel? Valesquez?

robholland
12-07-2009, 22:07
Valesquez en Carwin zijn volgens mij de enige twee die een kans maken om Brock te verslaan binnen de UFC

TOON
12-07-2009, 22:17
Valesquez en Carwin zijn volgens mij de enige twee die een kans maken om Brock te verslaan binnen de UFC

x2 en wellicht Nog

K-1sunstarr
12-07-2009, 23:18
Fedor is geen "mir"

p dordt
12-07-2009, 23:18
Wat mij echt opvalt dat heel weinig mensen respect hebben voor de skills van Brock Lesnar.Als je hem ziet vechten dan kan je niet alleen maar over zijn size hebben.Deze kerel is gewoon goed en een hele toekomst voor hem.Begin 30 geloof ik.

iconian
12-07-2009, 23:54
Brock shook up the World! Brock shook up the World!

http://www.youtube.com/watch?v=DWY90Dz0558

thrillseekah
13-07-2009, 00:16
Lesnar is de Kampioen,maar geen waardige, lijkt wel alsof hij nog steeds in de WWE zit met die stomme uitspraken, ook geen respect voor zijn tegenstanders, terwijl dit bij de sport hoort.


hoort wel bij de sport, maar ondertussen niet meer bij ufc.

Jammer van Mir, maja, ik was er al bang voor. of fedor hem pakt weet ik ook zo net nog niet, maar het zou waarschijnlijk wel een dikke pot worden,net als alistair

Guile
13-07-2009, 00:43
Jammer voor Mir, zo gehoopt op een vette sub ergens in de 3e ronde. Wel een beest hoor die Lesnar. Er komen natuurlijk wel een paar vechters aan in de UFC HW div, maar of die hem kunnen beroven van de belt. Hopen dat Fedor anders orde op zaken komt stellen. Barnett geef ik ook een goede kans btw.

NielsN
13-07-2009, 00:53
hoort wel bij de sport, maar ondertussen niet meer bij ufc.


Idd! Het is niet alleen Lesnar, het lijkt wel of sowieso alle vechters het respect kwijt zijn. Ik denk dat Dana White/ Zuffa die trashtalk ook aanmoedigt.

Ik ben op dit moment bezig met het bekijken van de oude ufc's en nu bij 37. Wat een verschil! Pulver en Uno die elk om het diepst proberen te buigen voor elkaar. Tanner die respect krijgt van (en geeft aan) iedereen. Een groot kampioen als Miletich die gewoon zegt, 'sorry, maar ik denk dat deze gewichtsklasse toch te zwaar is voor mij'.

Je hebt natuurlijk altijd eikels gehad (Matt Hughes, Baroni, Ken Shamrock), maar tegenwoordig lijkt dat trashtalken er standaard bij te horen... Helaas...

thrillseekah
13-07-2009, 00:54
zo grappig altijd bij die prefight 'interviews'


blaaablaaa he doesnt stand a chance i'm gonna knock him out

en dan de ander

blaablaa he cant submit me i'll choke him or knock him out blaablaaa

kom op zeg

MMA Fan
13-07-2009, 02:01
weet het nu zeker, Lesnar is te sterk voor Fedor en let maar op, Dana White gaat dit verkondigen en gaat Fedor openbaar uitdagen en hij zal zelfs de ballen hebben om de titel op het spel te zetten. Ik denk echt dat Lesnar TE STERK is voor zelfs Fedor en hem gewoon verslaat als Mir gister, ik bedoel na Couture en Mir heeft hij aan mij genoeg laten zien. Het enige waar hij verslagen kan worden is op de grond maar hij is gewoon te sterk.

Ik zeg Fedor VS Lesnar in Dec voor de UFC titel.........

Come on Dana, MAKE IT HAPPEN !!!!!!!!!!!!!!

OSU_Fighter
13-07-2009, 02:23
Ik vind de reacties hier allemaal een beetje extreem. Van te voren zeiden de meeste mensen hier dat Mir gemakkelijk over hem heen zou walsen(figuurlijk). Na het verlies van Mir hemelen de meesten hier Brock de hemel in en vinden ze hem beter dan Fedor. Ik zie het allemaal toch anders. Eigenlijk ging het hele gevecht naar verwachting. Brock is een mega beest, en ja in tegenstelling met Bob Sapp en dergelijke is hij ook nog een erg snel en getraind. Hij heeft zeer zeker een goede conditie en coordinatie. Zijn wrestlingskills zijn een zeer goede basis om tegenstanders neer te halen en van positie te veranderen op de grond. Brock is geen ezel die zich op dezelfde manier weer laat submitten(hoewel Frank Mir dat wel probeerde). Hij lette goed op dat hij geen ledematen liet hangen en ging lekker lomp door met beuken. Wins voor Brock. Best logisch dus in mijn ogen ;)

Aan de andere kant, hoe kun je iemand als Brock vergelijken met Fedor? Ten eerste, is Brock al een keer goed geraakt? Niemand weet eigenlijk hoeveel hij kan incasseren, misschien heeft hij wel een glazen kaak(tja je weet het niet :P). Hij heeft nog niet gestaan tegen extreem goede strikers die snel en technisch genoeg zijn om takedowns te voorkomen. Mijn punt is dat Brock nog op genoeg verschillende manieren getest moet en zal worden. Toch vind ik Brock best lachen en een keer wat anders. Hij is reuze populair(goed voor UFC) en hij is gewoon belachelijk groot en sterk. Daarbij is hij supersnel voor zijn grootte en ook nog eens erg technisch. Kortom, als je het mij zou vragen, als Brock nu als 'amateur' tegen de king of kings zou vechten... Dan zou'k mijn geld op Fedor zetten :P

BTW dit is mijn eerste post, ik volg mixfight al maanden/jaren en heb op aandringen van Vitor Belfort me maar even geregistreerd :)

raveboy
13-07-2009, 02:23
weet het nu zeker, Lesnar is te sterk voor Fedor en let maar op, Dana White gaat dit verkondigen en gaat Fedor openbaar uitdagen en hij zal zelfs de ballen hebben om de titel op het spel te zetten. Ik denk echt dat Lesnar TE STERK is voor zelfs Fedor en hem gewoon verslaat als Mir gister, ik bedoel na Couture en Mir heeft hij aan mij genoeg laten zien. Het enige waar hij verslagen kan worden is op de grond maar hij is gewoon te sterk.

Ik zeg Fedor VS Lesnar in Dec voor de UFC titel.........

Come on Dana, MAKE IT HAPPEN !!!!!!!!!!!!!!

Ik denk juist dat de enige plek waar hij verslaan kan worden staand is.
Als Mir wat sneller was geweest, had hij hem een paar keer goed kunnen raken, want behalve die jab heeft Brock nog niet echt een defence.
Dat leert hij echt niet zo snel, dat hij ( korte) combinaties kan afweren.
Aan die knie van Mir zie je ook dat hij bij de takedown niet eens let op de knie als hij inkomt.
Nu zal het bij Brock allemaal precies op de goede plek moeten komen, anders merkt hij het niet denk, maar toch.
Hij vecht nog te kort om echt verschillende stijlen tegen hem gezien te hebben.
Als iemand hem bezig houdt, en zijn benen bewerkt, of een Cro Cop vs Sapp trap op de lever, of hem tijdens een (gelukkige val) op zijn rug krijgt, en hem daar kan houden, dan kan het al over zijn.
Nu heb ik alleen die takedowns gezien, verder kunnen ze daarna niet veel meer doen, maar staand heeft hij echt wel openingen.
Als die takedown toch wel komt, kan je beter iets proberen, dat is toch de enige plek om hem echt te verslaan, daarom denk ik dat een Fedor het misschien wel red.
Staand in ieder geval, op de grond is het wel over denk.
Fedor en Josh B. zijn 1 van de weinige HW's die echt combo's maken, bijna iedereen probeerd een harde trap of stoot, die kan Brock wel tegenhouden, met hoofd of handen, 1 stoot kan hij wel aan.

bigboz
13-07-2009, 02:24
vond trouwens ook wel zwak van lesnar geen touch gloves gaf aan mir :S, net als ogawa deed bij fedor toen.

raveboy
13-07-2009, 02:37
vond trouwens ook wel zwak van lesnar geen touch gloves gaf aan mir :S, net als ogawa deed bij fedor toen.

Ik zou het zwak van hem gevonden hebben als hij dat wel deed.
Die pre fight gesprekken gingen iets dieper, als normaal.
Ik vond dit bijna een Wanderlei vs Rampage pre fight.
Daarna vond ik wel dat hij hem even kon groeten, zoals velen doen, na het gevecht is het over met de beef, maar daarvoor snap ik dat het niet kan/ wil opbrengen.
Iedereen vindt Brock bijdehand en WWF enzo, maar die Mir vind ik echt een rukker.
Na hoeveel partijen stond hij niet op met zo'n gezicht alsof het zo makkelijk ging, en moest ie weer zo'n manse one-liner in de camera zeggen?

Tegen Mir begrijp ik die toch gloves wel, net zoals dat ik het had begrepen als Dan het niet zou doen tegen "Can't make the eight count" Bisbing.

Sommige gaan gewoon te ver in hun fight hypen, als je dan verliest ben je in 1 keer dubbel de loser.

OSU_Fighter
13-07-2009, 02:39
Ja vind beetje vaag dat Brock zo'n hekel aan Mir lijkt te hebben. Ze zijn gewoon professionele vechters die doen wat ze moeten doen. Kan me niet herinneren dat Mir echt extreme dingen over hem gezegd had. Beetje sportiviteit mag er best zijn. Maar ik denk dat Brock een beetje voor de badguy van de UFC gaat met zn hele WWF gebeuren en speech. Brock is ook niet echt de meest eervolle persoon in de wereld :P Maar wel entertaining ;)

OSU_Fighter
13-07-2009, 02:41
Daarna vond ik wel dat hij hem even kon groeten, zoals velen doen, na het gevecht is het over met de beef, maar daarvoor snap ik dat het niet kan/ wil opbrengen.


x2

raveboy
13-07-2009, 02:49
Op de post interview zei hij wel dat hij geen hekel heeft aan Mir, maar dat hij zo opgepompt was ( geestelijk dit keer) omdat hij een slechte verlieser was, maar aan alles lijkt het alsof hij wel een hekel aan hem heeft/had.

Dus 1 van de twee is een acting job.
Misschien dat hij dat alleen zei om hij daarvoor een gesprek met een kwade Dana White had vanwege zijn uitlatingen bij Joe Rogan, maar toch.

Als je een professionele vechter bent kan je nog steeds een hekel aan iemand hebben, ik mag sommige collega's ook niet, en dat laat ik ze merken ook, maar daarom doe ik mijn werk niet minder ( dat heeft andere oorzaken haha )

TheHagueBoxer
13-07-2009, 02:50
niet zo gemeen tegen brock, de arme jongen had er best spijt van:(

http://www.youtube.com/watch?v=xBEs130CjYI

raveboy
13-07-2009, 02:52
[QUOTE=TheHagueBoxer;769132]niet zo gemeen tegen brock, de arme jongen had er best spijt van:(

haha, dit is precies het stukje waar ik het over had ja.
Zou hij dit nou allemaal zeggen omdat het moet, of het juiste is om te zeggen op dat moment, of omdat hij dit echt allemaal zo vindt?

Als ik ( en waarschijnlijk veel meer mannen) ruzie thuis hebben, en je blijft in je hoofd bij je standpunt, wat is dan vaak toch het gene wat je zegt tegen je vrouw/vriendin, omdat dat gewoon nog meer discussies uit de weg gaat, en op dat moment gewoon het beste is om te zeggen?

Sorry, toch? ( naast "je had gelijk", "het zal nooit meer gebeuren", en al die andere onzin die je eigenlijk toch niet meent)

xbubbax
13-07-2009, 03:03
ik ben me de hele tijd t bedenken wat een gabriel gonzaga zou kunnen uitvoeren tegen lesnar. z,n striking is van hoog niveau en z,n bjj gaat denk k k nog net ietsje verder dan die van mir.
zijn enige probleem lijkt altijd dat ie niet consequent is en niet altijd t zelfde niveau laat zien in z,n partijen.
toch denk k dat hij zowel staand als op de grond n groot risico zou zijn voor brock.

verder vind k dat brock langzamerhand wel eens erkend mang worden voor z,n prestaties.
de man is gewoon n dominerend beest en hij weet z,n kracht, gewicht en lengte geweldig te combineren met snelheid en techniek.
brock is de enige WORSTELAAR die z,n grondwerk spannend maakt imo.

raveboy
13-07-2009, 03:13
ik ben me de hele tijd t bedenken wat een gabriel gonzaga zou kunnen uitvoeren tegen lesnar. z,n striking is van hoog niveau en z,n bjj gaat denk k k nog net ietsje verder dan die van mir.
zijn enige probleem lijkt altijd dat ie niet consequent is en niet altijd t zelfde niveau laat zien in z,n partijen.
toch denk k dat hij zowel staand als op de grond n groot risico zou zijn voor brock.

verder vind k dat brock langzamerhand wel eens erkend mang worden voor z,n prestaties.
de man is gewoon n dominerend beest en hij weet z,n kracht, gewicht en lengte geweldig te combineren met snelheid en techniek.
brock is de enige WORSTELAAR die z,n grondwerk spannend maakt imo.

x2 , alleen weet ik niet of Gonzaga wat kan doen als ie op zijn rug ligt tegen een Brock.
Zolang Brock niet in een ( butterfly ) guard zit, kan bijna niemand wat tegen hem doen denk ik.

Over het tweede stuk, denk ik dat veel wel zien dat Brock al echt goed is, al helemaal voor zijn ervaring, en dat hij alleen maar beter wordt.

Toch zien velen hem alleen al graag verliezen, vanwege die weinige ervaring of zijn WWF image, en willen ze toch gelijk krijgen dat een MMA'er hem kan verslaan, omdat hij nog geen echte MMA vechter is in hun ogen.

OSU_Fighter
13-07-2009, 03:16
Haha, best gaaf toch? :P Dat filmpje van Brock. Laat die ook nog eens de menselijke kant zien van het gedrocht! Nee maar goed, ik kan het wel waarderen als iemand alsnog 'sorry' zegt(al dan niet gemeend). Daarbij geeft hij zelf aan dat hij niet de slimste persoon op de wereld is haha. Maar goed, als iemand wat tegen hem heeft, laat die hem dat maar in zn gezicht zeggen! :D

goro
13-07-2009, 03:17
CAIN vs Brock !!

xbubbax
13-07-2009, 03:18
mensen zien niet in dat je ook aardig wat skills nodig hebt om in n bedrijf als wwe te kunnen werken.

raveboy
13-07-2009, 03:23
mensen zien niet in dat je ook aardig wat skills nodig hebt om in n bedrijf als wwe te kunnen werken.

True,

Alleen al om als worstelaar bovenin de rankings te komen en blijven, heb je skills nodig.
Niet voor niets dat de meeste UFC gasten die het goed hebben gedaan goede worstelaars zijn ( of GSP, die goed kan worstelen )

raveboy
13-07-2009, 03:27
Haha, best gaaf toch? :P Dat filmpje van Brock. Laat die ook nog eens de menselijke kant zien van het gedrocht! Nee maar goed, ik kan het wel waarderen als iemand alsnog 'sorry' zegt(al dan niet gemeend). Daarbij geeft hij zelf aan dat hij niet de slimste persoon op de wereld is haha. Maar goed, als iemand wat tegen hem heeft, laat die hem dat maar in zn gezicht zeggen! :D

Van mij mogen ze zeggen wat ze willen hoor haha
Zolang het voor een camera is, kan je er alleen niet altijd vanuit gaan dat ze echt zeggen wat ze denken.

Behalve die tattoo, die er toch vreemd uit blijft zien als je even snel kijkt, vind ik het wel goed dat hij er is.

Het is geen freak show, want hij kan tenminste echt wat.
Het zou alleen lullig zijn als hij weer een soort Anderson Silva is of een GSP.
Het moet wel een beetje spannend blijven, elke keer die easy Victories van die gasten, ze kunnen ook te goed/sterk zijn.

kmr
13-07-2009, 04:36
Mir is erg slecht vanuit half guard, zowel Vera als Cruz konden toen erop los slaan zonder dat Mir effectief kon bewegen. En nu dus Lesnar!

Tony
13-07-2009, 09:30
Als Fedor naast een vuur staat dan doet het vuur een ice-pack om om niet te warm te worden.

Tsuki
13-07-2009, 10:02
heb ik al geprobeerd maar Chuck is de hele tijd in gesprek...........................
of ik heb nog zijn oude nummer

chuck wordt niet gebeld ................ als de tijd rijp is belt hij jou

Bassie
13-07-2009, 12:44
Brock Lesnar is echt vreselijk goed maar ik zie hem niet van Allistar en Fedor winnen.
Denk dat Lesnar geen kans krijg om Allistar naar de grond te krijgen. Ik zeg Allistar op KO. Fedor wint op submission.

Zou ook wel heel graag Allistar tegen Fedor willen zien :-). Geen idee wie dat zal winnen.

Tsuki
13-07-2009, 12:48
Brock Lesnar is echt vreselijk goed maar ik zie hem niet van Allistar en Fedor winnen.
Denk dat Lesnar geen kans krijg om Allistar naar de grond te krijgen. Ik zeg Allistar op KO. Fedor wint op submission.

Zou ook wel heel graag Allistar tegen Fedor willen zien :-). Geen idee wie dat zal winnen.


reken maar dat lesnar ze allebei op de grond gooit, zowel alistair als fedor .............. zonder enige twijfel

xbubbax
13-07-2009, 13:51
denk dat ie alistair zou opvouwen

Tony
13-07-2009, 14:30
Ik denk dat Alistair echt wel wint van Lesnar... Ali is über allround.. sterk met stoten/knieen/trappen... goeie grappling en submissions skills. En ook een beer van een vent.

Ik wil wel eens weten hoe goed Lesnar kan worstelen als ie eerste een paar knieen heeft geslikt.

NielsN
13-07-2009, 14:33
Ik denk dat Alistair echt wel wint van Lesnar... Ali is über allround.. sterk met stoten/knieen/trappen... goeie grappling en submissions skills. En ook een beer van een vent.

Ik wil wel eens weten hoe goed Lesnar kan worstelen als ie eerste een paar knieen heeft geslikt.

Helemaal mee eens.

BoerHarms
13-07-2009, 14:39
Ik geef Alistair vs Brock toch aan Brock. Brock is te snel denk ik.

Maar ik denk dat Fedor van beiden kan winnen.

Iwan
13-07-2009, 14:44
Vrees dat Brock Ali geen enkele ruimte geeft voor wat voor strike dan ook. Fedor is interessant. Denk wel dat Brock Fedor naar de grond krijgt maar zie Fedor er wel onderuit komen en overnemen.

Remco
13-07-2009, 15:23
Met alle respect maar Alistair redt het daar niet tegen.

slee
13-07-2009, 17:36
ik was alles behalve een liefhebber van lesnar maar na deze partij en zn speach ben ik om. vond mir de laatste tijd erg arrogant overkomen, lesnar heeft gedaan wat hij moest doen
leuke partij, mooie avond als geheel, wel mooi hoe sportief mir dit oppakt na de partij

Ik heb juist het tegenovergestelde. ik was ook geen liefhebber, maar na deze partij, heb ik juist minder respect voor die man.

ik vond zijn partij niet mooi, maar dat hij na afloop als een wilde beest gedraagd, zijn middelvinger opstak naar het publiek en de (grote) sponsor afkraakt (vanwege geld, alsof hij niet genoeg krijgt) hoop ik nu dat iemand hem heel snel verslaat. (als zie ik dat niet snel gebeuren, maar ik blijf hopen dat CC zijn kop eraf schopt).