PDA

View Full Version : Wie vind je beste grondvechter van Nederland?



g-unit
12-07-2009, 15:29
1-Alistair Overeem
2-Valentijn Overeem
3-Gilbert Yvel
4-Gegard Mousasi
5-Manhoef
6-Antoni Hardonk
7-StefaN Struve
8-Jessie Gibs
9-Michael Knaap

jesselaar
12-07-2009, 15:38
mousasi natuurlijk de rest op alistair en gibs na hoef je er niet eens op te zetten

761217186
12-07-2009, 15:47
1-Alistair Overeem
2-Valentijn Overeem
3-Gilbert Yvel
4-Gegard Mousasi
5-Manhoef
6-Antoni Hardonk
7-StefaN Struve
8-Jessie Gibs
9-Michael Knaap

Hoe kom je nou op dit lijstje?? wat is je onderbouwing? zijn dit de namen waar je uit kunt kiezen of is dit jou persoonlijke voorkeur? etc,etc...

Dit gaat de zelfde kant op als je vorige Tread let maar op:whistling:

g-unit
12-07-2009, 15:58
dit is mijn persoonlijke lijst, heb je andere namen er bij dan?
en het gaat puur voor de grond werk wie beste is.

Sjakiezwart
12-07-2009, 16:09
Ook als een lijst puur persoonlijk is kan het natuurlijk nog wel onzin zijn. Melvin Manhoef geeft bijvoorbeeld zelf ook gewoon toe dat hij absoluut niets kan op de grond. De enige drie submissions die hij op zijn palmares heeft, zijn drie van zijn losses. Hij heeft dus absoluut niets te zoeken op een lijst over grondwerk. Hardonk ook niet, maar die is nog altijd wel beter dan Manhoef. En Struve onder Hardonk en Manhoef? Die gast heeft superveel wedstrijden gewonnen op submissions? Hij hoort dus sowieso boven Yvel te staan die ook absoluut niks kan op de grond. Mousasia onder yvel :twak: Hier klopt echt helemaal niets van.:thup:

761217186
12-07-2009, 16:14
Ook als een lijst puur persoonlijk is kan het natuurlijk nog wel onzin zijn. Melvin Manhoef geeft bijvoorbeeld zelf ook gewoon toe dat hij absoluut niets kan op de grond. De enige drie submissions die hij op zijn palmares heeft, zijn drie van zijn losses. Hij heeft dus absoluut niets te zoeken op een lijst over grondwerk. Hardonk ook niet, maar die is nog altijd wel beter dan Manhoef. En Struve onder Hardonk en Manhoef? Die gast heeft superveel wedstrijden gewonnen op submissions? Hij hoort dus sowieso boven Yvel te staan die ook absoluut niks kan op de grond. Mousasia onder yvel :twak: Hier klopt echt helemaal niets van.:thup:

2x maar hier wil ik deze jongen niet meer van proberen te overtuigen naar zijn vorige tread. pfff, bedankt dat jij nog de moeite nam.

jesselaar
12-07-2009, 16:19
ik denk dat je gewoon uit deze tien moet kiezen want als hij dit nr 1-10 bedoelt zal het wel weer zo een jamilla of lookalike zijn

Jeru
12-07-2009, 16:21
Zullen we deze topic dan maar meteen 180 graden omgooien? Anders komt het waarschijnlijk nooit meer goed ;)

Een hele andere naam, maar ik zeg: Remco van Baardewijk.

761217186
12-07-2009, 16:36
ik doe effe niet meer mee in deze Tread, ik lees wel even wat anderen schrijven.;)

Wheelie
12-07-2009, 16:39
Ik denk dat puur op de grond Remco Pardoel iedereen op bovenstaand lijstje kan pakken ;)
De beste MMA vechters die ook goed op de grond zijn vind ik Alistair Overeem, Gegard Mousasi en Furdjel de Windt

g-unit
12-07-2009, 16:59
Ook als een lijst puur persoonlijk is kan het natuurlijk nog wel onzin zijn. Melvin Manhoef geeft bijvoorbeeld zelf ook gewoon toe dat hij absoluut niets kan op de grond. De enige drie submissions die hij op zijn palmares heeft, zijn drie van zijn losses. Hij heeft dus absoluut niets te zoeken op een lijst over grondwerk. Hardonk ook niet, maar die is nog altijd wel beter dan Manhoef. En Struve onder Hardonk en Manhoef? Die gast heeft superveel wedstrijden gewonnen op submissions? Hij hoort dus sowieso boven Yvel te staan die ook absoluut niks kan op de grond. Mousasia onder yvel :twak: Hier klopt echt helemaal niets van.:thup:


Hee G je moet niet naar de volgerde kijken maar naar de namen die dr op staan:twak:

TheSkindo
12-07-2009, 17:03
Ik neem aan dat je bedoelt beste grondvechter in het MMA?

g-unit
12-07-2009, 17:04
Ik neem aan dat je bedoelt beste grondvechter in het MMA?

yes men.

Mike
12-07-2009, 17:05
Martijn de Jong

Tony Galento
12-07-2009, 17:06
Van de wereld was makkelijker geweest, dan hadden we alleen uit Rickson hoeven kiezen.

Jeru
12-07-2009, 17:17
Ik mis Hans Stringer nog....

lunatic
12-07-2009, 17:27
ik mis wel meer namen. Zie alleen namen staan die op hoog niveau vechten maar dat zegt niet gelijk dat het de beste grond vechters zijn.

g-unit
12-07-2009, 17:34
Kom mar op met de namen de je kent die goed zijn op de gronden wie je best vind.

jesselaar
12-07-2009, 18:01
dit is veruit mousasi als je de beste grappler van de wereld die toppositie heeft (jacare) kan laten opstaan omdat hij gewoon niks kan doen vanuit die positie en gezien zn subs en zn kampioenschap zie ik niemand uit dit rijtje die ook maar in de buurt komt alleen alistair en gibs horen er thuis struve in mijn ogen ook niet die kan alleen een triangle en is zn laatste twee wedstrijden gewoon in elkaar gebeukt en is veel te eenzeidig en gaat het zo nooit redden in de ufc

g-unit
12-07-2009, 19:36
Ik ben natuurlijk Kita vergeten van kops hij is ook een moonster hoor en Jordan ook een goede grond vechter.

123trisweat
12-07-2009, 19:56
Zullen we deze topic dan maar meteen 180 graden omgooien? Anders komt het waarschijnlijk nooit meer goed ;)

Een hele andere naam, maar ik zeg: Remco van Baardewijk.

x2

bart1980
12-07-2009, 20:02
mijn top 5

1-Alistair Overeem
2-Remco Pardoel
3-Gilbert Yvel
4-StefaN Struve
5-Gegard Mousasi

MMAFAN-1122
12-07-2009, 20:45
Met stip op nummer 1 Hans Stringer... hij is zeker weten de beste grondvechter van Nederland en het zal mij niet verbazen dat hij in 2010 de zwarte band zal krijgen!

little_angel
13-07-2009, 21:08
Ik wou net zeggen, Hans hoort er zeker te weten ook bij.

kooivechter
13-07-2009, 23:59
Mousasi, Overeem en Struve zijn veruit de beste grondvechters/ Grapplers

g-unit
14-07-2009, 00:03
Het zou echt vet zijn om de mma vechters bij een grappling toernooi bij elkaar te krijgen dan ben ik benieuwd wie dan wint.

Jochem
14-07-2009, 01:27
Ik heb tegen veel gasten gerold. Ik ben zelf wat zwaarder, dus de lichte jongens kan ik wat minder goed inschatten. Ik heb ook voorkeur voor wat technischer mannen, met power heb ik niet zoveel. Hoewel het wel werkt :)


in willekeurge volgorde

Remco pardoel
Jessie " the pressure" gibs
Hans stringer (gewoon goed)
Remco van baardewijk (Kerel van 60 kilo die voelt als iemand van 100)
Alistair Overeem (Oke wel veel op power, maar Guillotines.... Ik haat die shit)

En nog wel een paar goede vechters.

Tony
14-07-2009, 09:36
Vincent Latoel mag ook niet ontbreken denk ik.
en dan hebben we onze voormalige topper Basje Rutten nog.

BJJrajawali
14-07-2009, 09:49
ik zeg Dennis van der Geest..... :wacko: hahaha


Ik snap niet dat mensen er yvel tussen zetten qua grondwerk, als die in de top 5 staat.... :crying:

Even off topic waar komt hans stringer vandaan? ik las uit Den Bosch klopt dit?

sikkwitttet
14-07-2009, 10:51
ff als eerste dat manhoef geen grond werk heeft is bull.
ik zie hem vaker op de gym rainen.en dan hij is toch effectief met wat hij doet.jah hij kan gesubt worden in wedstrijden.so what.maakt dat meteen je game slecht?
hij is effectief op de grond in zijn game plan, dat is terug na de feet.en hij is snel.maar natuurlijk niet de beste van nl.
vind hans stringer goed.
mousasi wel eens mee samen getraind.goede control(en dat was al weer paar jaar terug).
overeem vind ik oke als ie boven op in mount of zo zit.of als ie een guillotine aan zet.
maar echte sakuraba's hebben we jammer genoeg niet hier, althans in mma wereldje.
en die jongen van golden glory vond ik goed vechten tegen jochem toen in ede, die siyar met de moeilijke achternaam

ijsblok
14-07-2009, 15:17
[quote=BJJrajawali;770016]ik zeg Dennis van der Geest..... :wacko: hahaha


quote]

Ik snap je geintje...

Maar als we het puur over grondvechten hebben (zonder stoten), denk ik inderdaad dat veel mensen hier in de verkeerde hoek zitten.
Mark huizinga is een judoka die een zeer goede grond techniek heeft, en zou mi zich echt makkelijk met nederlandse top bjj-ers kunnen meten (in ieder geval tot vorig jaar, hij is nu gestopt).

Ook snap ik niet dat Struve niet genoemd word! Al 2 black belts bjj laten kloppen...

The Bulldog
14-07-2009, 15:22
Roy v/d Wal zeker een grondtopper in nl....

Remco Pardoel
martijn de Jong
Furdjel de windt
Danial Sharifi
A Overeem
g mousasi
Jesse Gibs
Stringer(s)
S Struve
toch allemaal grond toppertjes

Strange Cutbean
14-07-2009, 15:24
[quote=BJJrajawali;770016]ik zeg Dennis van der Geest..... :wacko: hahaha


quote]

Ik snap je geintje...

Maar als we het puur over grondvechten hebben (zonder stoten), denk ik inderdaad dat veel mensen hier in de verkeerde hoek zitten.
Mark huizinga is een judoka die een zeer goede grond techniek heeft, en zou mi zich echt makkelijk met nederlandse top bjj-ers kunnen meten (in ieder geval tot vorig jaar, hij is nu gestopt).

Ook snap ik niet dat Struve niet genoemd word! Al 2 black belts bjj laten kloppen...


Ja, met sparren. Dan laat zo'n blackbelt je een beetje gaan om het een en ander te bekijken en proberen en dan kom je soms in een positie uit waar je een beetje (veel) geluk hebt. Als dat het criterium is dan mag ik ook wel in het lijstje!

Cave
14-07-2009, 15:42
[QUOTE=ijsblok;770231]


Ja, met sparren. Dan laat zo'n blackbelt je een beetje gaan om het een en ander te bekijken en proberen en dan kom je soms in een positie uit waar je een beetje (veel) geluk hebt. Als dat het criterium is dan mag ik ook wel in het lijstje!

Bij deze:

Hans Stringer
Jessie Gibbs
Gegard Mousasi
Remco van Baardewijk
Willem Peters I
Willem Peters II
Strange Cutbean
Valentijn Overeem
Jochem Branderhorst


En mocht ik je vanavond op de training laten tappen dan zet ik mezelf er ook nog even bij :D

Dragao
14-07-2009, 15:46
[quote=ijsblok;770231]


Ja, met sparren. Dan laat zo'n blackbelt je een beetje gaan om het een en ander te bekijken en proberen en dan kom je soms in een positie uit waar je een beetje (veel) geluk hebt. Als dat het criterium is dan mag ik ook wel in het lijstje!


Nee hij heeft die BJJ BB gesubmit in een mma wedstrijd ;)

iconian
14-07-2009, 15:52
struve heb ik ook hoog, hij heeft een paar BJJ black belts laten afkloppen, kan met zijn lengte de tegenstander controleren en heeft veel vertrouwen in zijn grondgame. Mousasi ook natuurlijk, maar die krijgt straks een behoorlijke test met babalu.

casca grossa
14-07-2009, 17:44
Ik denk dat puur op de grond Remco Pardoel iedereen op bovenstaand lijstje kan pakken ;)
De beste MMA vechters die ook goed op de grond zijn vind ik Alistair Overeem, Gegard Mousasi en Furdjel de Windt

Remco maakt geen schijn van kans tegen Jessie Gibs.
Met alle respect voor Remco, maar iedereen die bijde partijen van zowel Jessie (Dutch Open) als Remco tegen Augusto Ferrari heeft gezien..... weet genoeg. Puur grondwerk is Jessie niet te verslaan.

Een paar van mijn favorieten op de grond, in willekeurige volgorde:

Jessie Gibs
remco Rettob
Hans Stringer
Remco van Baardewijk
Martijn de Jong
Willem peters 1 ;)
Willem Peters 2 (GB, super talent !)
Jochem Branderhorst

Op Willem Peters na ook allemaal bruin of hoger.

Strange Cutbean
14-07-2009, 18:09
[QUOTE=Strange Cutbean;770236]

Bij deze:

Hans Stringer
Jessie Gibbs
Gegard Mousasi
Remco van Baardewijk
Willem Peters I
Willem Peters II
Strange Cutbean
Valentijn Overeem
Jochem Branderhorst


En mocht ik je vanavond op de training laten tappen dan zet ik mezelf er ook nog even bij :D


Dit lijstje is neem ik aan in willekeurige volgorde? Want dat Hans boven mij staat! ;-)

sikkwitttet
14-07-2009, 19:14
waarom noemt niemand jochem????

bjideze jochem

NielsN
14-07-2009, 19:25
waarom noemt niemand jochem????

bjideze jochem

Lees eens de vijf posts boven die van jou???

Btw, ik ben een enorme Stringer-fan en ik vind Jochem ook echt een hele goede grappler, maar op dit moment zou ik ze allebei nog niet bovenaan plaatsen.

Aan de andere kant, het is wel lastig vergelijken, want veel van degenen die in mijn hoofd opkomen doen geen competitie meer. O ja, which reminds me, Ben Stelte moet toch ook genoemd. Een geweldig goede grondvechter. (maar al wel wat ouder, dat wel)

Nou ja, uiteindelijk is het toch appels en peren...

renamer
14-07-2009, 19:47
ik vind dat jordy peute er ook best tussen mag staan.. voor zoon klein mannetje zie ik hem toch heel wat grotere kerels opvouwen

ps cassa grossa.. agusto ferrarie met remco pardoel vergelijken is een beetje appels met peren vergelijken.. ten eerste het is een verschillende generatie ten 2e agusto is een x aantal maal wereldkampioen. (niets ten naardele van remco hoor.. remco is en blijft voorlopig wel een topper)

casca grossa
14-07-2009, 20:06
ik vind dat jordy peute er ook best tussen mag staan.. voor zoon klein mannetje zie ik hem toch heel wat grotere kerels opvouwen

ps cassa grossa.. agusto ferrarie met remco pardoel vergelijken is een beetje appels met peren vergelijken.. ten eerste het is een verschillende generatie ten 2e agusto is een x aantal maal wereldkampioen. (niets ten naardele van remco hoor.. remco is en blijft voorlopig wel een topper)

Ik vergelijk Remco niet met Augusto, ik vergelijk Remco met Jessie.
Augusto had na 10 min zwaar aan de bak met gibs op een paar lullige puntjes gewonnen. Een hele prestatie van Gibs!

kooivechter
14-07-2009, 20:24
Ik vergelijk Remco niet met Augusto, ik vergelijk Remco met Jessie.
Augusto had na 10 min zwaar aan de bak met gibs op een paar lullige puntjes gewonnen. Een hele prestatie van Gibs!

ongelofelijk trouwens dat die augusto van zo'n beer van een vent wint. terwijl jesse al een hele goede grappler is

renamer
14-07-2009, 20:26
Ik vergelijk Remco niet met Augusto, ik vergelijk Remco met Jessie.
Augusto had na 10 min zwaar aan de bak met gibs op een paar lullige puntjes gewonnen. Een hele prestatie van Gibs!


klopt.. viel je ook niet op dat agusto een beetje raar met zijn voet deed? Hij was een beetje gebleseerd toen op het dutch open en wou geen risico nemen..

neemt niet weg dat ook gibs een van de toppers is van nl

ashi76
14-07-2009, 20:45
"The Magician" :thup:

ICON
14-07-2009, 20:51
Ik vergelijk Remco niet met Augusto, ik vergelijk Remco met Jessie.
Augusto had na 10 min zwaar aan de bak met gibs op een paar lullige puntjes gewonnen. Een hele prestatie van Gibs!


zeker een prestatie maar ken je het begrip mmamath? gaat ook op voor BJJ.......

Insider
14-07-2009, 20:54
Remco maakt geen schijn van kans tegen Jessie Gibs.
Met alle respect voor Remco, maar iedereen die bijde partijen van zowel Jessie (Dutch Open) als Remco tegen Augusto Ferrari heeft gezien..... weet genoeg. Puur grondwerk is Jessie niet te verslaan Maak jezelf niet belachelijk, Remco is de grondlegger van het BJJ in Europa en zeker niet kansloos tegen Gibbs. Mocht hij verliezen dan verliest hij niet op skills maar vanwege het leeftijdsverschil. Tsuyoshi Kohsaka won van Fedor maar Gilbert Yvel sloeg Tsuyoshi Kohsaka KO, Gilbert wint dus ook van Fedor (natuurlijk verloor Fedor niet echt maar vergelijkingen maken als deze slaan nergens op.) Voorlopig heeft Pardoel een record waar menig grondvechter jaloers op is, en dan bedoel ik niet zijn mma record ;)

Insider
14-07-2009, 21:09
Een paar van mijn favorieten op de grond, in willekeurige volgorde:

Jessie Gibs
remco Rettob
Hans Stringer
Remco van Baardewijk
Martijn de Jong
Willem peters 1 ;)
Willem Peters 2 (GB, super talent !)
Jochem Branderhorst

Op Willem Peters na ook allemaal bruin of hoger.

Dat Remco Pardoel geen favoriet van je is weet iedereen, maar hij is wel jouw trainer geweest en ook die van Martijn de Jong en Roy v/d Wal en trainer van team GG. Dan kan je echt wel iets hoor ;)
zeker een prestatie maar ken je het begrip mmamath? gaat ook op voor BJJ.......

dat bedoel ik inderdaad

Surrender
14-07-2009, 21:35
1-Alistair Overeem
2-Valentijn Overeem
3-Gilbert Yvel
4-Gegard Mousasi
5-Manhoef
6-Antoni Hardonk
7-StefaN Struve
8-Jessie Gibs
9-Michael Knaap
10- Jochem van Brandehorst

Strange Cutbean
15-07-2009, 00:45
[QUOTE=Strange Cutbean;770236]

Bij deze:

Hans Stringer
Jessie Gibbs
Gegard Mousasi
Remco van Baardewijk
Willem Peters I
Willem Peters II
Strange Cutbean
Valentijn Overeem
Jochem Branderhorst


En mocht ik je vanavond op de training laten tappen dan zet ik mezelf er ook nog even bij :D

Hans Stringer
Jessie Gibbs
Gegard Mousasi
Remco van Baardewijk
Willem Peters I
Willem Peters II
Cave
Strange Cutbean
Valentijn Overeem
Jochem Branderhorst

Ik heb je er zelf maar even bij gezet Cave!

casca grossa
15-07-2009, 01:13
Maak jezelf niet belachelijk, Remco is de grondlegger van het BJJ in Europa en zeker niet kansloos tegen Gibbs. Mocht hij verliezen dan verliest hij niet op skills maar vanwege het leeftijdsverschil. Tsuyoshi Kohsaka won van Fedor maar Gilbert Yvel sloeg Tsuyoshi Kohsaka KO, Gilbert wint dus ook van Fedor (natuurlijk verloor Fedor niet echt maar vergelijkingen maken als deze slaan nergens op.) Voorlopig heeft Pardoel een record waar menig grondvechter jaloers op is, en dan bedoel ik niet zijn mma record ;)

Nou ik denk dat hij dus juist wel op skills verliest van Gibs.
Mijn mening is dat Gibs beter is dan Remco, en heeft niets te maken met het feit dat Remco de grondlegger van het BJJ is.

Verder vind ik Remco Pardoel top BJJ'r, maar ik heb mijn voorkeur.
Snap niet waarom ik mijzelf hiermee belachelijk maak.

Nieuwe lijst:

Jessie Gibs
remco Rettob
Hans Stringer
Remco van Baardewijk
Martijn de Jong
Willem peters 1
Willem Peters 2 (GB, super talent !)
Jochem Branderhorst
Remco Pardoel

Cave
15-07-2009, 01:26
Nieuwe lijst:

Jessie Gibs
remco Rettob
Hans Stringer
Remco van Baardewijk
Martijn de Jong
Willem peters 1
Willem Peters 2 (GB, super talent !)
Jochem Branderhorst
Remco Pardoel

Die ene Willem Peters kan ik hebben! Die zal ik a.s. zaterdag na de training eens laten zien wat bbq'en is... ;)

Danco
18-07-2009, 14:28
zou graag de gewichts klasse erbij vermeld zien ik denk dat daar ook verschil in is (toch)

PinPoint
18-07-2009, 14:47
Die ene Willem Peters kan ik hebben! Die zal ik a.s. zaterdag na de training eens laten zien wat bbq'en is... ;)


Spontaan ben ik in eens heel nieuwsgierig wie jij bent...

Ik zal eens kijken bij wie Willem gaat aftikken. :fp:

Guytje
18-07-2009, 15:00
Als het puur op de grond gaat dan denk ik HANS STRINGER!!

marcelt
18-07-2009, 16:54
mijn top 5

1-Alistair Overeem
2-Remco Pardoel
3-Gilbert Yvel
4-StefaN Struve
5-Gegard Mousasi

Dit is je mma top 5? Want Yvel kan je toch niet tot de beste grondvechters rekenen alhoewel hij wel moeilijk te submitten is.

NielsN
19-07-2009, 16:00
Die ene Willem Peters kan ik hebben! Die zal ik a.s. zaterdag na de training eens laten zien wat bbq'en is... ;)


Spontaan ben ik in eens heel nieuwsgierig wie jij bent...

Ik zal eens kijken bij wie Willem gaat aftikken. :fp:

En, Cave, heb je Willem laten kloppen, of heeft PinPoint jou laten kloppen?

:whistling:

Cave
19-07-2009, 16:11
En, Cave, heb je Willem laten kloppen, of heeft PinPoint jou laten kloppen?

:whistling:

Het was een nek-aan-nek-race. Willem heeft mijn poging eerst gesaboteerd door een uur lang mijn bord te verstoppen dus zat ik met mijn handen in mijn 'haar'.
Ik heb nog een goede slag gemaakt door op het einde nog even vier kipfiletjes op de grill te gooien en wat bier weg te hakken maar ik durf geen uitspraak te doen over de uiteindelijk winnaar.

Waar was jij by-the-way?

NielsN
19-07-2009, 16:20
Het was een nek-aan-nek-race. Willem heeft mijn poging eerst gesaboteerd door een uur lang mijn bord te verstoppen dus zat ik met mijn handen in mijn 'haar'.
Ik heb nog een goede slag gemaakt door op het einde nog even vier kipfiletjes op de grill te gooien en wat bier weg te hakken maar ik durf geen uitspraak te doen over de uiteindelijk winnaar.

Waar was jij by-the-way?

:lol:

En jij en PP kennen elkaar nu ook?

Kon niet... Tot mijn grote spijt... Kutproefschrift...

:twak::crying::wacko::eek::thown::wtf::bash:

RedDawn
19-07-2009, 17:50
Hebben Willem Peters en Remco Pardoel wel eens tegen elkaar gedraaid?

tom l
19-07-2009, 17:58
mousasi natuurlijk de rest op alistair en gibs na hoef je er niet eens op te zetten

Struve zou ik er anders wel bij zetten. Die man heeft twee bjj blackbelts doen tappen!

Insider
24-07-2009, 17:31
Hebben Willem Peters en Remco Pardoel wel eens tegen elkaar gedraaid?

Nee, maar daar valt voor Remco ook weinig eer aan te behalen.

Cave
24-07-2009, 19:49
Nee, maar daar valt voor Remco ook weinig eer aan te behalen.

Want?

Hans Vos
24-07-2009, 20:26
chris dolman
bert kops sr
freek hamaker
bert kops jr
wim ruska
gerard schroor
melvin witteveen
anton geesink
remco pardoel
peter adelaar

groet hans :thup:

Briant
24-07-2009, 22:19
Mark Huizinga!!

"the terror" jeff
25-07-2009, 00:12
mijn top 5

1-Alistair Overeem
2-Remco Pardoel
3-Gilbert Yvel
4-StefaN Struve
5-Gegard Mousasi



gerard mousasi is toch een betere grondvechter als yvel en struve....
heb hem zelf in de top 3 staan.
vind hem toch een van de betere.

Bassie
25-07-2009, 13:55
Marloes Coenen!!!!!!!!!!!

renamer
25-07-2009, 14:43
http://www.youtube.com/watch?v=3_bzT6yiMGk&feature=related

wat zou ik hem graag een keer op een bjj tournooi zien.. als hij nog een beetje aan zijn grondwerk doet dan word zat zonder twijfel de snelste zwarte band ooit in nederland behaald

(ps laat hem niet bij wit beginnen dan ;))

Hans Vos
25-07-2009, 16:12
gerard mousasi is toch een betere grondvechter als yvel en struve....
heb hem zelf in de top 3 staan.
vind hem toch een van de betere.
ik begrijp echt niet wat yvel in het rijtje doet , hij is een beest van een striker maar grondwerk ???? tja kweet nie :whistling:groet hans

PinPoint
25-07-2009, 17:08
:lol:

En jij en PP kennen elkaar nu ook?

Kon niet... Tot mijn grote spijt... Kutproefschrift...

:twak::crying::wacko::eek::thown::wtf::bash:


Ik heb nog steeds geen idee wie Cave is......


Ennuh...een proefschrift is geen reden om de training te missen! Ook moet je wel je momenten rust nemen! Sowieso zie ik je nooi meer op de training. Jammer hoor!

Bassie
25-07-2009, 21:22
ik begrijp echt niet wat yvel in het rijtje doet , hij is een beest van een striker maar grondwerk ???? tja kweet nie :whistling:groet hans

Ik zie in jouw rijtje anders een hele hoop namen die op de grond niet winnen van Gilbert Yvel. Ik weet niet of je wel eens met hem op de grond hebt gerold?

Strange Cutbean
25-07-2009, 21:56
Ik heb nog steeds geen idee wie Cave is......


Ennuh...een proefschrift is geen reden om de training te missen! Ook moet je wel je momenten rust nemen! Sowieso zie ik je nooi meer op de training. Jammer hoor!

Zaols Mathieu altijd zegt: Geen tijd is geen prioriteit!

NielsN
26-07-2009, 01:48
Ik heb nog steeds geen idee wie Cave is......


Ennuh...een proefschrift is geen reden om de training te missen! Ook moet je wel je momenten rust nemen! Sowieso zie ik je nooi meer op de training. Jammer hoor!

Weet ik, en komt nu weer. Maar dat weekend heb ik iets van 40 uur achter de pc gezeten. Zonder overdrijving. Geen excuus, maar wel een feit (check mijn posts maar :lol:).

Maandag fluister ik je wel effe in wie Cave is.


Zaols Mathieu altijd zegt: Geen tijd is geen prioriteit!

Dat klopt.


Ik zie in jouw rijtje anders een hele hoop namen die op de grond niet winnen van Gilbert Yvel. Ik weet niet of je wel eens met hem op de grond hebt gerold?

x2

Iedereen die zegt dat Yvel niet kan grondvechten moet eigenlijk verplicht 3x5 minuten tegen hem sparren... :)

kyotowarrior
26-07-2009, 10:09
euh.. volgens mij mis ik een belangrijk naam. Wat dacht je van Sem Schilt? Voordat hij K1 deed was hij king of pancrase en heeft veel op submissions gewonnen. Hij is op de grond echt heel goed. Lijkt me trouwens leuk om Sem en Overheem op K1 en MMA tegen elkaar te zien.

NielsN
26-07-2009, 10:29
chris dolman
bert kops sr
freek hamaker
bert kops jr
wim ruska
gerard schroor
melvin witteveen
anton geesink
remco pardoel
peter adelaar

groet hans :thup:

Je kan wel zien in welke kringen jij je begeeft. :lol:

Enne, kyotowarrior, Sem Schilt? Nee, sorry... Die hoort echt niet in het rijtje, volgens mij. Hij heeft veel moeite met zijn lengte op de grond (itt Struve). Die submissions in pancrase heb ik eerlijk gezegd niet voor ogen, maar dat was wel in een heel ander tijdperk. Denk niet dat hij daar nu nog mee wegkomt.

"the terror" jeff
26-07-2009, 13:15
ik begrijp echt niet wat yvel in het rijtje doet , hij is een beest van een striker maar grondwerk ???? tja kweet nie :whistling:groet hans



tis ook niet yvel die in mn top 3 staat maar mousasi haha.
al vind ik yvel niet erg slecht op de grond maar er zijn betere.

PinPoint
31-07-2009, 00:33
Zaols Mathieu altijd zegt: Geen tijd is geen prioriteit!


En wie ben jij nu weer :twak: :)