PDA

View Full Version : [spoiler] Shane Carwin has a message for Brock Lesnar

Tony
13-07-2009, 08:47
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/05/shanecarwin.jpg

“I cannot say I was surprised by anything that night other then Brock’s reaction to beating a very tough Frank Mir. Frank is a legend and a great guy who got out powered not out classed. The sponsor issue, you need to talk to your manager not the fans or Dana. The flipping off of the fans that just lined your pocket with millions of dollars is just LAME. He may be a Champion but he has a long ways to go before he earns the respect of a Champion. The fans are why we do this Brock, this sport is not about fat paychecks and drama it is about hard work and sacrifice for a shot to do what you did last night. It doesn’t matter how much money you make if you can’t earn your peers respect and the respect and love of the greatest sporting fans in the world. We have no scripts in this sport, no pre-determined earning amount and no pre-determined outcomes. It doesn’t matter if you win or loose it matters how you win or loose…. This is the greatest sport int he world and most of the athletes in it deserve the love and respect they get and some just dont get it. From leaving the venue all the way to the Airport I have had fans of the sport ask me to take out Brock Lesnar for them. The thing is I have a very tough fight ahead of me that IMO is every bit as tough and talented as Brock … we are at the top of the HWT division and anyone we fight moving forward is going to be a real test. Cain is nothing short of a super athlete with amazing wrestling and he trains with one of the best camps in the country. I am sure Joe Silva told Cain the same thing he told us, winner gets the title shot. Cain is not looking past me he is looking right at me as the person that is in his way from potentially one of the greatest opportunities of his life and mine. I have said what I have to say about Brock. He will make sure the world knows who he is and what he is all about. I ask that you my fans and the fans of Cain give this fight its due. You would never see two rising undefeated stars put together in Boxing so enjoy this fight. Two warriors with wills to win and the skills to do so are going to show those watching UFC 104 what the future of the sport will look like.”
– Count undefeated heavyweight prospect Shane Carwin among the many who were not very happy with UFC Heavyweight Champion Brock Lesnar’s antics after defeating Frank Mir last night via second round technical knockout. Carwin blogged about the fiasco on his personal Web site right here (http://www.shane-carwin.com/profiles/blogs/ufc-100-thoughts). He’ll likely have his opportunity to show Lesnar his version of respect if he can get past Cain Velasquez at UFC 104 on Oct. 24. Look into your crystal balls, Maniacs: With a title shot on the line, who will be the next man to try and knock off the “Next Big Thing?” Will it be Carwin or Velasquez? And will the winner truly be the future of the sport or is Lesnar here to stay?

Tony
13-07-2009, 08:49
Reps voor carwin...

En idd... je kan het niet maken om een van de hoofdsponsoren in de zeik te nemen en een concurrerent merk te gaan noemen..

na de overwinning je middelvingers naar de fans opsteken... get a life.

Ik had al een hekel aan lesnar.... maar toch nog een beetje sympathie vanwege zijn "will" en doorzettingsvermogen... Maar die sympathie is weg.

hoop dat Lesnar snel een dikke beating krijgt!

Ivo C.
13-07-2009, 09:05
Carwin rulez!
I think he will be able to beat Valezques and is a good match for Brock.

NielsN
13-07-2009, 09:07
the respect and love of the greatest sporting fans in the world

doesn’t matter if you win or loose it matters how you win or loose….

Beetje overdreven... Verder wel een leuk stukje.

Tony
13-07-2009, 09:09
zeker overdreven... maar ik vind het not done als een pro-vechter direct na een winstpartij zijn middelvingers opsteekt naar het publiek...

komop zeg.. tis geen WWE.

Tony
13-07-2009, 09:35
ik weet zeker dat Dana White hem een goeie uitbrander gegeven heeft... for shizzle..

UFC 100: Brock Lesnar Apologizes During Press Conference

YouTube - UFC 100: Brock Lesnar Apologizes During Press Conference (http://www.youtube.com/watch?v=xBEs130CjYI)

De man van 14K
13-07-2009, 10:11
x2 fucking retard..

Nog een beter moment voor Dana om Fedor te tekenen, wat een mega hype partij kan dat worden een bad guy, een good guy, een UFC titel en veel sponsors...

Tony
13-07-2009, 10:12
Ik baal ook...

Eens kijken wat Velasquez of Carwin kunnen..

Las zojuist iets over een 3 fight deal die Crocop getekend zou hebben bij de ufc (wacht even een echte bron af)... zit te dubben wat een crocop in goeie doen kan bereiken tegen een lesnar. Heeft hij het in zich om een bulldozer van zich af te houden... is ie snel genoeg.. stoot hij snel genoeg voor ie een takedown te pakken heeft...

lopez86
13-07-2009, 10:15
ik weet zeker dat Dana White hem een goeie uitbrander gegeven heeft... for shizzle..

UFC 100: Brock Lesnar Apologizes During Press Conference

YouTube - UFC 100: Brock Lesnar Apologizes During Press Conference (http://www.youtube.com/watch?v=xBEs130CjYI)

kijk dat is dan weer wél sympathiek.
net een soort uit de kluiten gewassen Badr Hari.

Tony
13-07-2009, 10:36
sympathiek?

Ik durf te wedden dat ie eerst flink op zijn kloten heeft gekregen van Dana en de fertitta broers...

marcelt
13-07-2009, 10:38
zeker overdreven... maar ik vind het not done als een pro-vechter direct na een winstpartij zijn middelvingers opsteekt naar het publiek...

Dat snap ik nou weer wel. Hij wint zijn kampioensgevecht en iedereen roept boe. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat niet trekt en zo reageert. Het is ook niet terecht dat men zo reageert.

W.b. Bud Light; dat was idd. niet erg professioneel. Een van zijn vrienden had er zeker iets over gezegd en nu had hij het gevoel dat hij er ook stoer over moest doen.

De excuses en hoe gebracht vind ik wel weer sympathiek. En dat ie niet een van de slimste kinderen uit de buurt was hadden wij ook wel door :whistling:

dirk5
13-07-2009, 10:39
Dit zijn de laatste woorden die ik aan Cock Lesnar vuil ga maken voor de rest van mijn leven:

Het is een lul!

Tony
13-07-2009, 10:52
Ik ga met Dirk mee...

totdat Brock laat zien dat ie zich kan gedragen zoals het zich gehoord.

MilfhunterMMA
13-07-2009, 11:13
ik denk dat carwin brock echt een taste of his own medicine zal geven.

Sendur
13-07-2009, 11:59
Fucking haters zijn jullie.

Brock is gewoon een baasje en hij werkt kei en kei hard voor wat hij nu doet.
Hij moet die shit talking achterwege laten maarja dat deed Mir ook niet nadat hij een zieke Nog had verslagen.

Rougemonkey
13-07-2009, 13:32
Het is niet handig om je zo te gedragen. Commercieel niet handig en ook voor de sport niet handig.

Maar ik kan me voorstellen dat je flipt op zo'n moment. Midden in een gigantische ontlading en euforie en vervolgens gaat iedereen boe roepen.

En ook dat gelul over respect en sportiviteit etc. Natuurlijk is het belangrijk en wenselijk en uiteindelijk moet je elkaar de handen kunnen schudden. Maar we hebben het wel over MMA, niet over een potje korfbal. Het zijn juist de extreme emoties die aan de basis staan van MMA.

jesselaar
13-07-2009, 19:39
x2 fucking retard..

Nog een beter moment voor Dana om Fedor te tekenen, wat een mega hype partij kan dat worden een bad guy, een good guy, een UFC titel en veel sponsors...

zal niet gebeuren het word shane carwin want hij wil echt geen rus als champ en fedor zit bij ea games dus dana heeft zn excuus gevonden om fedor te weigeren natuurlijk zullen de hardcore fans het blijfen roepen maar het grote deel mensen die een ppv koopt zal het liefts een amerikaan zien