PDA

View Full Version : Vovchachyn terug?



dirk5
13-07-2009, 10:17
Fighting Mixed Combative have announced that Igor Vovchanchyn will make his comeback at Fighting Mixed Combative's second event in September. A representative from FMC said that many fans in Korea have said that they want to see Vovchanchyn so he decided to negotiate with him. It seems like they got him after a lengthy persuasion. Because of their heavy Russian Sambo connections, FMC are looking at signing big name Russian fighters one after one.

Also on the September card, Aleksander Emelianenko vs. Blagoy Alexandre Ivanov is rumored to take place.

DREAM Super Hulk GP participant Jan Nortje has also been announced as a participant of FMC. Ivan Emelianenko, “Russia Edition Gina Carano” Julia Berezikova, Mikhail Malyutin who turned around his career in 2008, and four Korean names should also appear on their events.

FMC's first event will take place on August 15th. FMC said from the get go that they want to be as big as UFC and PRIDE. Signing former PRIDE fighters and Emelianenko brothers is a very good idea since both are very popular in Korea. UFC drawing monster ratings on Korean TV doesn't hurt the interest of MMA there either.

Update: It seems like FMC's second event will be a collaboration event with the annual world martial arts festival, which takes place from September 23rd to the 27th.

zou een zeer goede zaak zijn.

Tony
13-07-2009, 10:35
geen idee in welke staat zijn lichaam zich momenteel begeeft...

Ik zie hem graag weer een keer in de ring verschijnen.. Hoop alleen dat het geen freakshow gaat worden omdat ie óf te oud is óf niet goed getraind heeft óf geen conditie meer heeft.

Tsuki
13-07-2009, 10:37
beetje hetzelfde als johan cruijf die weer gaat voetballen .............. zit ook niemand op te wachten. toen was het gaaf maar nu kunnen ze niet meer mee.

dirk5
13-07-2009, 10:40
beetje hetzelfde als johan cruijf die weer gaat voetballen .............. zit ook niemand op te wachten. toen was het gaaf maar nu kunnen ze niet meer mee.

dat heb je dus behoorlijk mis, ik zit er nog wel op te wachten...

marcelt
13-07-2009, 10:43
Genoemde martial arts festival heb ik aan deelgenomen een paar jaar geleden. Er waren toen ook gevechten , maar dat was amateur. Je kon gratis naar binnen. Ik ben een paar keer in Korea geweest voor vechtsporttraining en het viel me op dat er bijna iedere avond wel mma of kb op tv was.

Hoop dat Vov nog wat neer kan zetten. Coleman kan ook nog wat brengen op zijn 44e.

YoMarK
13-07-2009, 10:44
Hopelijk kan hij nog mee. Het moet niet zo'n 2e Ken Shamrock worden.

MB667
13-07-2009, 11:05
zo oud is ie nog niet, maar zijn lichaam heeft wel veel te verduren gehad de afgelopen jaren!

hoop dat het goed komt!

De man van 14K
13-07-2009, 11:32
hij gaf zelf aan helemaal in elkaar te liggen en daarom niet meer te knokken... Met name zijn hand(en) geloof ik?

Tsuki
13-07-2009, 11:50
Als ie echt in vorm is, zou het geweldig zijn. Al denk ik dat, met alle respect, Igor's spelletje een beetje te beperkt is voor veel hedendaagse MMA-vechters.


dus dat ..................

Tsuki
13-07-2009, 11:50
dat heb je dus behoorlijk mis, ik zit er nog wel op te wachten...

maar dan meer uit nostalgisch oogpunt, je gelooft toch niet echt dat hij nog wat in de pap te brokkelen heeft ..............

MB667
13-07-2009, 11:51
zijn elleboog lag in de puin volgens mij.

leks
13-07-2009, 11:54
Tsja Vovchanchyn is een ueberlegende in mijn ogen en ik zou hem op zich sowieso graag terugzien in de scene.

Maar idd vaak genoeg gehoord dat hij zware blessures had en vechten eigenlijk niet meer mogelijk was.

Toch zou ik het leuk vinden een demo potje ofzo.

dirk5
13-07-2009, 11:58
maar dan meer uit nostalgisch oogpunt, je gelooft toch niet echt dat hij nog wat in de pap te brokkelen heeft ..............

Ik weet zeker dat hij nogsteeds mensen ko kan slaan. Ik ben een hoop jaren geleden geen fan van hem geworden vanwege zijn fantastische grondspel maar vanwege zijn striking. En ik denk dat hij op beide fronten weinig veranderd is.

sikkwitttet
13-07-2009, 11:59
boeiend.gewoon zijn bulkie lichaam nog es zien, in meppen op wat uit ziet afgetrainderde gasten.
dat is toch vet?
en wel een lekker wijf die Julia Berezikova.

Ivo C.
13-07-2009, 12:03
“Russia Edition Gina Carano” Julia Berezikova,

Not in Milion years

http://img380.imageshack.us/img380/3258/juliaberezikovamartialazj4.jpg

vs

http://cdn.cagepotato.com/www/wp-content/uploads/2008/05/gina_carano-mma-elite-xc.jpg

Emilio
13-07-2009, 13:04
lijkt me sterk. ik heb in diverse interviews gelezen dat zn handen kapot zijn en dat hij zeker nooit meer zou terugkeren.

Maar je weet niet wat een organisatie biedt natuurlijk..

dirk5
13-07-2009, 13:15
mma is booming in korea.

en aangezien ze Aleks en Ivan E. en Ivanov al onder contract hebben lijkt het me dat ze het behoorlijk menen en dat er ook geld zit.

En iedereen heeft zijn prijs, blessures of niet.

weks
13-07-2009, 13:20
genoten van zijn partijen van vroeger
heb nog veel op video
zou zonde zijn als hij zn status zou verpesten door een comeback maar wie weet is ie in topvorm

Garcia
13-07-2009, 13:38
lijkt me sterk. ik heb in diverse interviews gelezen dat zn handen kapot zijn en dat hij zeker nooit meer zou terugkeren.



x2

Maar hey... het blijf een legende!!!!

michaell
13-07-2009, 13:52
Igor komt niet terug. Dat is puur speculatie om meer fans / publiciteit te krijgen. We hebben een interview met hem gedaan (enkele maanden geleden). Hij zou niet terug komen vanwege blessures (elleboog en nog wat)

weks
13-07-2009, 13:58
ok dat interview had ik hier ook gelezen inderdaad
misschien maar beter ook