PDA

View Full Version : K1 MAX FINAL 8 - de uitslagen op een rijtje *SPOILERS*



marcelt
13-07-2009, 17:57
Results K1 Max Final 8
July 13th 2009

Sato wop vs Mes
Kido wop vs Kaestner


Yuya Yamamoto wop vs Drago
Petrosyan wop vs Kraus
Souwer wop R4 vs Kyshenko
Buakaw wop vs Holzken

Masato wko R2 vs Kawajiri
Hiroya wtko vs Lopez
Jae Hee Cheon WKO R1 vs Kid Yamamoto
Watanabe wtko vs Atsushi Yamamoto
Askerov wop vs Hinata
Jae Gil Noh wko Yokoyama

Halve finales worden dus:
Yuya Yamamoto vs Giorgio Petrosyan en
Souwer vs Buakaw Por Pramuk

Casparvdzouw
13-07-2009, 17:58
YES MASATO ,

bryan
13-07-2009, 18:02
dat wordt duidelijk een K-1 titel voor Giorgio Petrosyan .. souwer of Buakaw komen gesloopt die halve finale uit..

oliebol
13-07-2009, 18:07
Zou wat zijn als er nu weer een Japanner als underdog met de titel aan de haal gaat zoals bij de heavyweights tot 100 kilo

Sendur
13-07-2009, 18:31
Pff kut voor Souwer dat wordt een zware pot!

payap
13-07-2009, 18:31
Ga straks eens kijken als de beelden er zijn. Ben toch echt benieuwd naar die Yamamoto. Wint toch van Drago.

TOON
13-07-2009, 18:35
enige uitslag waar ik verbaasd over ben.....Drago verloren....had ik niet gedacht....die andere drie partijen konden allebei de kanten op gaan in mijn ogen! weer super van Souwer, neerlands hoop deze keer....

iconian
13-07-2009, 18:44
drago - yamamoto had ik als draw. Drago de eerste ronde, tweede even (yamamoto werd actief op het einde maar dat nam niet weg dat drago de ronde beter scoorde) en de derde voor yamamoto gebaseerd op activiteit. Maar drago begon er moe uit te zien en denk niet dat hij een extra ronde nog veel energie had. Dus met die beslissing kan ik leven. Andere ook terecht, maar wil die partijen van nieky en leroy wel graag zien

Air Raid Crash
13-07-2009, 20:46
Jammer van Drago, maar ik vond dat Yamamoto de laatste twee rondes naar zich toe trok. Ik denk gewoon dat hij niet verwacht had dat Yamamoto naar voren zou vechten. Zijn reactie tijdens Masato's gevecht was geweldig trouwens. Hij ging uit zijn dak.

Buakaw versloeg Holzken veel te gemakkelijk. Hij was een beetje op auto-pilot aan het vechten en won de tweede ronde door vrijwel alleen maar teeps naar het lichaam.

Jeru
13-07-2009, 20:50
Oef die Petrosyan.... was veel scherper en sneller dan Kraus. Combineerde ook een stuk beter. Kraus heeft welgeteld 1 lowkick(je) en een highkick gemaakt. Verder alleen stoten waar de bezieling toch wel een beetje miste.
Petrosyan duidelijk gewonnen en zie ik nu wel als favoriet (Souwer nog niet gezien overigens ;) ). Helemaal met deze loting.

Burd
13-07-2009, 20:50
Tja, het gevecht van Nieky; naar mijn mening deed hij te weinig. Net als Kraus te vaak op de loer naar die ene knock-out slag, waarbij dan soms wordt vergeten dat ze ook nog benen hebben. Geen een keer de afhouder weggetikt (alleen maar opgevangen) en zelf ook geen één keer een afhoudertrap gemaakt.

Ik vind Nieky echt een oprecht en als een goed persoon overkomen en gun het hem erg. Toch snap ik het niet waarom hij niet meer thaiser te werk gaat. Je zou toch zeggen, aangezien hij onder Dekkers traint, dat hij meer zijn benen zou gebruiken en beter in de clinch zou zijn.

JeMalleMoer
13-07-2009, 20:50
woooo Buakaw overklast holkzen.

Top dat Andy gewonnen heeft. Enige nederlander in de finale!

Burd
13-07-2009, 20:52
Redelijke slugvest die partij van Drago. Moet zeggen dat ik Drago toch best goed vond vechten en de Japanner mij alles behalve tegenviel. Yamamoto was snel, afwisselend en legte constant de druk op Drago. Die druk, daar kon Drago niet optimaal in mee komen. Het lag dicht bij elkaar, maar toch zou ik ook de winst aan de Japanner geven.

Burd
13-07-2009, 20:53
Pfff, irritant zeg, dat Kraus geen één trap heeft gegeven in de eerste ronde (heb alleen nog de eerste ronde bekeken). Hij stoot trouwens ook als een bezetene. Laat zich vaak raken en is alleen maar bezig om te proberen Petrosyan met zijn vuisten te raken. Erg éénzijdig! Daar win je het niet mee!

Jeru
13-07-2009, 21:04
Ai ai Buakaw overklast Nieky inderdaad in deze partij. Je ziet het gewoon per ronde erger worden en Nieky laat het gewoon over zich heen komen.
Helaas, maar terug naar de tekentafel.

Jeru
13-07-2009, 21:30
Zo... die partij van Kyshenko tegen Souwer was weer prachtig! Vooral die derde ronde was geweldig. Wat een tempo.
In de vierde ronde maakt Souwer echt mooi gebruik van het feit dat Kyshenko last kreeg van zijn benen. Goed gevochten weer.

MB667
13-07-2009, 21:45
ronde 1 licht voor nicky
ronde 2 voor buakaw
ronde 3 ging redelijk gelijk op

een 4de ronde was beter geweest!

m.g
13-07-2009, 21:49
Ga straks eens kijken als de beelden er zijn. Ben toch echt benieuwd naar die Yamamoto. Wint toch van Drago.


Die Yuja is een lopende tank! Hij stormt gewoon naar voren eet een paar tikken en geeft er dan ook een hoop. Hij heeft bij het all japan kickboxing van Jimmy Eimers gewonnen, ging gewoon als een bulldozer vooruit. Hij heeft echt een vechthart! die moet je neerschieten wil hij niet meer doorgaan.

m.g
13-07-2009, 21:51
Zo... die partij van Kyshenko tegen Souwer was weer prachtig! Vooral die derde ronde was geweldig. Wat een tempo.
In de vierde ronde maakt Souwer echt mooi gebruik van het feit dat Kyshenko last kreeg van zijn benen. Goed gevochten weer.

Zo hij had er zeker last van je kon het goed zien in die herhaling hij moest eventjes huppelen om het uit zijn benen te schudden, erg dikke pot!

MB667
13-07-2009, 21:59
ouw hoer": drago had moeten winnen!

MB667
13-07-2009, 22:27
souwer vs kyshenko was echt een toppartij!

Jeru
13-07-2009, 22:34
Officiële uitslagen (k-1 site)

Fight 11 : Super Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
MASATO Japan / Silver Wolf VS Tatsuya Kawajiri Japan / T-BLOOD
WINNER : MASATO (2R 1'43" TKO)

Fight #10 : Reserve Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Yoshihiro Sato Japan / FULLCAST / Nagoya JK Factory VS Joeri Mes Holland / IT'S SHOWTIME
WINNER : Yoshihiro Sato (Ext.R Decision)

Fight #9 : Reserve Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Yasuhiro Kido Japan / Taniyama Gym VS Leroy Kaestner Holland / Team Aerts / Afafa
WINNER : Yasuhiro Kido (3R Decision 3-0)

Fight #8 : Super Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Kazuhisa Watanabe Japan / Freelance VS Atsushi Yamamoto Japan / KRAZY BEE
WINNER : Kazuhisa Watanabe (1R 2'40" KO)

Fight #7 : Super Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Jae hee Cheon Republic of Korea / Busan Taesan VS Norifumi "KID" Yamamoto Japan / KRAZY BEE
WINNER : Jae Hee Cheon (1R 1'20" KO)

Fight #6 : FINAL8 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Nieky "The Natural" Holtzken Holland / Golden Glory VS Buakaw Por. Pramuk Thailand / Por.Pramuk Gym
WINNER : Buakaw Por.Pramuk (3R Decision 3-0)

Fight #5 : FINAL8 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Artur Kyshenko Ukraine / Captain Odessa VS Andy Souwer Holland / Shooto Boxing Holland
WINNER : Andy Souwer (Ext.R Decision 3-0)

Fight #4 : FINAL8 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Albert Kraus Holland / Team Super Pro VS Giorgo Petrosyan Italia / Satori Gladiatorium Nemesis
WINNER : Giorgio Petrosyan (3R Decision 3-0)

Fight #3 : FINAL8 : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
Drago Armenia / SHOW TIME VS Yuya Yamamoto Japan / Seishunjuku
WINNER : Yuya Yamamoto (3R Decision 0-3)

Fight #2 : Super Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
HIROYA Japan / Freelance VS Kiko Lopez U.S.A. / Team Quest / Bob Chaney Muay Thai
WINNER : HIROYA (3R Decision 3-0)

Fight #1 : Super Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R Ext. 1R
HINATA Japan / SHONAN KAKUTO CLUB VS Dzhabar "Chengiskhan" Askerov UAE / WMC Camp Lamai
WINNER : Dzhabar “Chengiskhan” Askerov (Ext.R Decision 3-0)

Opening Fight : K-1 Rules / 3Min. 3R
Go Yokoyama Japan / CRAZY WOLF VS Jae Gil No Republic of Korea / Ulasn Jeonjin Gym
WINNER : Jae Gil No (3R 2’01” KO)

MB667
13-07-2009, 22:39
petrosyan terecht gewonnen, ondanks dat kraus in de 3de ronde goed terug kwam.

MB667
13-07-2009, 22:41
ik zou graag mes vs sato zien, wist niet dat er een 4de ronde moest worden gevochten.

LuckyBastard
13-07-2009, 22:41
Zeker jammer van Nieky ga het nu maar even allemaal bekijken.

Jeru
13-07-2009, 22:42
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top925.htm

[Fight #10]
Yoshihiro Sato vs. Joerie Mes
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/090713/photo10s.jpg (javascript:MM_openBrWindow('images/090713/photo10b.htm','K1','width=600,height=400');) Round 1
Sato starts this fight as he does every fight, with endless inside and outside low kicks and some annoying jabs in the face. Mes seems to be having a little difficulty finding his distancing, and Sato is taking advantage of that by using his teeps and throwing the odd knee
Mes finally starts to make some use out of that leather on his hands, but he is finding it almost impossible to find a gap in Sato’s guard, while repeatedly being counted when he tries.
Round 2
Mes comes out more aggressive this round and closes the distance and punches through Sato’s guard.
They both land some heavy punches before Sato reverts to his low kicks and teeps while adding in the occasional long right straight.
Those low kicks seem to be adding up a little, but Mes isn’t limping yet. And, he is managing to put together a few combinations ending with a nice body shot as the round comes to a close.
Round 3
Mes is trying to stay within punching range so that Sato’s low kicks aren’t so effective, but Sato is a master at distancing and he is repeatedly chopping away at Mes’ thighs as Mes tries to punch holes his the lanky Japanese fighters guard.
Mes lands a straight and Sato answers it with three quick low kicks on the same spot.
The bell rings with them clenched in the corner.
Extra Round
There are no hidden strategies here. They walk to the middle of the ring and Sato starts trying to kick Mes’ legs out from under him, while Mes looks to take off Sato’s head.
Neither succeeds, but Mes is certainly walking far more gingerly than he was a few minutes ago.
Both now utilize the knees and Sato starts to let his hands go too.
As the final ten seconds starts, they both throw down. Sato gets caught once or twice in the flurry, but not enough to cause any damage, and he wins a split decision.

Kingster
13-07-2009, 22:46
Inderdaad jammer van de verlies partijen, souwer was wel weer top.

Ondanks drago zijn verlies partij was wel mooi om te zien hoe drago masato aan het aanmoedigen was. Hij stond echt op de banken. Drago.. reps!

oliebol
13-07-2009, 23:14
Drago is Masato fan :p

sikkwitttet
13-07-2009, 23:31
petrosyan word champ dit jaar

Harlem
14-07-2009, 00:40
Jammer voor Drago. Hier had zeker een extra rond in gezeten!

Die jap heeft bijna alleen maar op de dekking geslagen bij drago, hij was dan wel actiever, in zeker de laatste ronde, maar drago kwam veel beter door met zijn acties..

lopez86
14-07-2009, 01:25
Tja, het gevecht van Nieky; naar mijn mening deed hij te weinig. Net als Kraus te vaak op de loer naar die ene knock-out slag, waarbij dan soms wordt vergeten dat ze ook nog benen hebben. Geen een keer de afhouder weggetikt (alleen maar opgevangen) en zelf ook geen één keer een afhoudertrap gemaakt.

Ik vind Nieky echt een oprecht en als een goed persoon overkomen en gun het hem erg. Toch snap ik het niet waarom hij niet meer thaiser te werk gaat. Je zou toch zeggen, aangezien hij onder Dekkers traint, dat hij meer zijn benen zou gebruiken en beter in de clinch zou zijn.

Sinds Nieky weg is bij Calmaro Gym is hij alleen maar minder actief gaan vechten.
Vroeger zag je hem nog wel eens snelle combinaties maken, maar dat is tegenwoordig echt een zeldzaamheid.
Zal wel komen omdat hij weinig sparringspartners heeft op 70kg daar, das toch anders trainen.


ronde 1 licht voor nicky
ronde 2 voor buakaw
ronde 3 ging redelijk gelijk op

een 4de ronde was beter geweest!

Nou ik weet niet hoe biased jij gekeken hebt hoor, maar Nieky heeft alle 3 de rondes terecht verloren.


Jammer voor Drago. Hier had zeker een extra rond in gezeten!

Die jap heeft bijna alleen maar op de dekking geslagen bij drago, hij was dan wel actiever, in zeker de laatste ronde, maar drago kwam veel beter door met zijn acties..

Ik had niet verwacht dat die Yuya dit zou winnen, heb hem echt van mindere tegenstanders zien verliezen.
Maar dit had Drago naar mijnzins toch echt verloren.
Let erop dat K-1 Max niet zoals WFCA punten tellen is, als je actiever en agressiever vecht heb je zwaar voordeel.

Donjopie
14-07-2009, 08:43
laten we hopen op een bad day

MB667
14-07-2009, 09:44
kan best zijn dat kraus aan de benen geblesseerd was

grim reaper
14-07-2009, 09:56
Dan is hij al jaren geblesseerd aan zijn benen want zoveel trapt hij nou ook weer niet, hij en Lima zijn kopieën van elkaar

54321
14-07-2009, 10:28
souwer was superscherp, echt heel goed gevochten en verdient gewonnen! holzken had zijn dag niet..misschien lag het aan hemzelf maar was denk ik ook de verdienste van buakaw met die lastige afhouders.

drago vs yamamoto was een mooie harde pot! had zeker een vierde ronde verdient. en kraus tegen petrosyan was een kansloze missie helaas.

ik was echt geschokt na die harde ko van kid. dat was gewoon vervelend om te zien. ik denk dat petrosyan dit jaar kampioen is. hij vecht de finale tegen een gehavende souwer of buakaw.

Jarno
14-07-2009, 10:40
Nou ben ik maar een leek... maar imo was bij Drago ronde 1 en 3 onbeslist en ronde 2 voor Drago... Die jap rofelde leuk maar sloeg geen deuk in een pakje boter!... Van Drago was bijna alles hard en raak!... Die extra ronde voor Souwer ging helemaal nergens over... Kyschenko stond eind ronde 3 al compleet afgemat in de ring...

Donjopie
14-07-2009, 11:27
@ jarno.
Dat vond ik ook, Drago had deze wedstrijd moeten krijgen !
En de lichaamstaal van Kyschenko was moe/versleten/bezweet etc. terwijl Souwer met pure focus en dekking in de ring stond.

Burd
14-07-2009, 11:34
Dan is hij al jaren geblesseerd aan zijn benen want zoveel trapt hij nou ook weer niet, hij en Lima zijn kopieën van elkaar

Haha, precies. Aan Lima zijn vechtstijl kan ik mij ook mateloos aan irriteren. Verstand op nul en naar voren buffelen. Niet alleen eindigt dit in een slugvest, het eindigt er ook elke keer in dat je veel tikken krijgt. Op een gegeven moment sloopt je eigen vechtstijl je. Ik snap ook niet dat Lima niet doorheeft, dat het op die manier niet werkt.

Burd
14-07-2009, 11:38
holzken had zijn dag niet..misschien lag het aan hemzelf maar was denk ik ook de verdienste van buakaw met die lastige afhouders.


Beetje eufemistisch verwoord, het lag niet aan je dag niet hebben, het lag aan het verkeerd eenzijdig trainen. Als jezelf af en toe ook afhouders maakt tijdens de training en je krijgt ze zelf ook af en toe, dat wordt het een automatisme om ze weg te tikken en te volgen met een stoot/hoek/trap.
En het clinchen was ook een drama hij hem! Hij viel bij het minste of geringste op de grond, waarom ging hij er niet in mee? Voor mij een teken dat er weinig wordt geclinched tijdens de training, erg jammer, want van clinchen train je je hele lichaam en wordt je algeheel sterker.

Burd
14-07-2009, 11:40
Denk dat het bij mij Nieky ook wel komt, dat er weinig andere 70kg-ers zijn. Je traint en spart toch anders tegen iemand die meer weegt.

MB667
14-07-2009, 12:11
verliest Nick Holzken eens een keer weer een wedstrijd in jaren, is ie in een keer eenzijdig!!!

54321
14-07-2009, 12:31
verliest Nick Holzken eens een keer weer een wedstrijd in jaren, is ie in een keer eenzijdig!!!

x2 pure bullshit! hij was gewoon te passief en waarschijnlijk toch teveel onder de indruk van bpp.

The Doctor
14-07-2009, 13:27
Eerste waar de K1 op let is schade maken, Drago had nooit verlies mogen krijgen in deze partij.

lopez86
14-07-2009, 13:41
Eerste waar de K1 op let is schade maken, Drago had nooit verlies mogen krijgen in deze partij.

Het jureringssysteem van K-1 is over het algemeen zo wispelturig als maar kan, maar hier ben ik het niet met je eens.
Als het gelijk op gaat, heeft de meest aanvallende en agressievere vechter voordeel.
En dat was in dit geval toch echt Yuya, met name in ronde 3.

gymalkmaar1
14-07-2009, 20:08
kid yamamoto is ko gegaan in ronde 1... beelden?

simtekf1
14-07-2009, 20:56
Sorry dat ik het zeg maar Kraus mag van mij echt stoppen.
Het enige wat hij doet is boksen en ook al is zijn tegenstander alle 3 de ronden beter, altijd maar weer die irratante handen in de lucht alsof hij dik gewonnen heeft.

Erg irritant als je het mij vraagt.

Harlem
14-07-2009, 20:57
Eerste waar de K1 op let is schade maken, Drago had nooit verlies mogen krijgen in deze partij.

Ze hebben het zelfs 2x in hun reglement staan.


Het jureringssysteem van K-1 is over het algemeen zo wispelturig als maar kan, maar hier ben ik het niet met je eens.
Als het gelijk op gaat, heeft de meest aanvallende en agressievere vechter voordeel.
En dat was in dit geval toch echt Yuya, met name in ronde 3.


De K-1 let bij het jureren op een paar dingen:

- effectieve en precieze aanvallen en de daardoor toegebrachte schade
- aantal downs
- toegebrachte schade aan de tegenstander
- number of clean hits (stoten op de dekking tellen dus NIET MEE)


Dan denk ik dat Drago dus MINIMAAL een extra rond had verdiend.

Harlem
14-07-2009, 21:06
Het enige wat hij doet is boksen en ook al is zijn tegenstander alle 3 de ronden beter, altijd maar weer die irratante handen in de lucht alsof hij dik gewonnen heeft.

Alsof ze daar nog intrappen :lol:

Pimp-Daddy
15-07-2009, 22:36
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top925.htm

[Fight #10]
Yoshihiro Sato vs. Joerie Mes
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/090713/photo10s.jpg (http://javascript<b></b>:MM_openBrWindow('images/090713/photo10b.htm','K1','width=600,height=400');) Round 1
Sato starts this fight as he does every fight, with endless inside and outside low kicks and some annoying jabs in the face. Mes seems to be having a little difficulty finding his distancing, and Sato is taking advantage of that by using his teeps and throwing the odd knee
Mes finally starts to make some use out of that leather on his hands, but he is finding it almost impossible to find a gap in Sato’s guard, while repeatedly being counted when he tries.
Round 2
Mes comes out more aggressive this round and closes the distance and punches through Sato’s guard.
They both land some heavy punches before Sato reverts to his low kicks and teeps while adding in the occasional long right straight.
Those low kicks seem to be adding up a little, but Mes isn’t limping yet. And, he is managing to put together a few combinations ending with a nice body shot as the round comes to a close.
Round 3
Mes is trying to stay within punching range so that Sato’s low kicks aren’t so effective, but Sato is a master at distancing and he is repeatedly chopping away at Mes’ thighs as Mes tries to punch holes his the lanky Japanese fighters guard.
Mes lands a straight and Sato answers it with three quick low kicks on the same spot.
The bell rings with them clenched in the corner.
Extra Round
There are no hidden strategies here. They walk to the middle of the ring and Sato starts trying to kick Mes’ legs out from under him, while Mes looks to take off Sato’s head.
Neither succeeds, but Mes is certainly walking far more gingerly than he was a few minutes ago.
Both now utilize the knees and Sato starts to let his hands go too.
As the final ten seconds starts, they both throw down. Sato gets caught once or twice in the flurry, but not enough to cause any damage, and he wins a split decision.


Zo te lezen was het een aardig gelijk opgaande partij. ben benieuwd naar de beelden. Heeft iemand die al gezien toevallig??

Jani
15-07-2009, 22:41
kid yamamoto is ko gegaan in ronde 1... beelden?

enjoy

FIGHT HYMN (http://kimjudas.blogspot.com/)


verder gok ik op Souwer vs petrosian in de finale
Ik vond Souwer erg sterk,ik denk dat hij BPP wel kan pakken...

marcelt
15-07-2009, 23:30
Zo te lezen was het een aardig gelijk opgaande partij. ben benieuwd naar de beelden. Heeft iemand die al gezien toevallig??

Sato-Mes en Kaestner-Kido zijn niet te vinden.....

Pimp-Daddy
17-07-2009, 03:53
Sato-Mes en Kaestner-Kido zijn niet te vinden.....

Helaas!! Hoorde dat Joerie behoorlijk beurs was, moet een mooie pot geweest zijn...