PDA

View Full Version : MMA Sportschool rond Den Haag



Kiezel
13-07-2009, 17:22
hey, ik ben hier nieuw en ik wil graag op MMA, in het verleden heb ik taekwond-do gedaan maar ben er al een aantal jaren mee gestopt en heb net niet de zwarte band behaald. Nu op 17 jarige leeftijd wil ik op MMA en ik de dichts bij zijnde MMA sportscholen opgezocht en kwam ik op ; Taikuun in Delft en Shaolin Ryu in Den Haag.

Nou zou ik graag willen weten van welke scholen het beste is.


Ik hoop zo snel mogelijk van iemand te horen!

Alvast Bedankt, ''Kiezel''

sikkwitttet
13-07-2009, 17:32
ja zoek functie al gebruikt

Kiezel
13-07-2009, 17:34
nou ik heb gekeken bij de lijst mma scholen maar daar zie ik niet egt in staan van die is beter dan die

Jeru
13-07-2009, 17:56
Er is niet iets als: "die school is beter dan die". Het gaat erom of jij er je thuis voelt en of de trainingen voor jou uitdagend genoeg zijn. Ik zou zeggen doe gewoon een aantal proeftrainingen bij verschillende scholen en dan kom je het snel genoeg te weten.

Kiezel
13-07-2009, 18:00
mm.. ok nja in iedergeval bedank

/close??

NielsN
13-07-2009, 18:17
Kickboxing Schools in or near Leiden - www.MixFight.nl (http://195.144.2.70/~mixfight/forum/showthread.php?t=92705)

Ik zou het wel weten: Kamakura...

Mja... Wat Jeru zegt...

ijsblok
13-07-2009, 18:24
hey, ik ben hier nieuw en ik wil graag op MMA, in het verleden heb ik taekwond-do gedaan maar ben er al een aantal jaren mee gestopt en heb net niet de zwarte band behaald. Nu op 17 jarige leeftijd wil ik op MMA en ik de dichts bij zijnde MMA sportscholen opgezocht en kwam ik op ; Taikuun in Delft en Shaolin Ryu in Den Haag.

Nou zou ik graag willen weten van welke scholen het beste is.


Ik hoop zo snel mogelijk van iemand te horen!

Alvast Bedankt, ''Kiezel''


Ik heb zelf bij Shoalin Ryu getraind, tis een kleine maar zeker leuke en gemoedelijke club. Er is 3x per week kickboksen en 2x MMA (mma is na kickboksen, dus kun je mooi eerst staand trainen en daarna grond). Verder heb je in Den Haag ook Team Agua: 3x per week BJJ en op donderdag MMA olv Jessie Gibbs. Ook een aanrader. Toen ik nog in den haag woonde combineerde ik lidmaatschap van beide clubs.

fireblade900
13-07-2009, 19:52
Deze week is er geen MMA bij agua ivm de vakantie maar voor een lesje BJJ ben je altijd welkom.

Mack
13-07-2009, 22:22
Ik heb zelf bij Shoalin Ryu getraind, tis een kleine maar zeker leuke en gemoedelijke club. Er is 3x per week kickboksen en 2x MMA (mma is na kickboksen, dus kun je mooi eerst staand trainen en daarna grond). Verder heb je in Den Haag ook Team Agua: 3x per week BJJ en op donderdag MMA olv Jessie Gibbs. Ook een aanrader. Toen ik nog in den haag woonde combineerde ik lidmaatschap van beide clubs.

Ik kan dit alleen maar onderstrepen.