PDA

View Full Version : Buakaw Por pramuk vs Nieky Holzken video



marcelt
13-07-2009, 20:46
BPP vs Nieky:
http://www.megavideo.com/?v=J331IQQ7

luc verheije
13-07-2009, 21:43
bedankt voor het filmpje echt jammer had nieky graag zien winnen.

m.g
13-07-2009, 21:47
Deze wil ik zeker even bekijken, thanks

weks
13-07-2009, 21:53
thanks
vind holzken echt een prachtige vechter
zonde inderdaad dit maar hij is nog jong

Richelieu
13-07-2009, 22:36
wederom lekker stampende hardcore van Holzken...viel zo te zien in de smaak :D

Rougemonkey
13-07-2009, 22:37
bedankt voor het filmpje echt jammer had nieky graag zien winnen.

Bedankt voor de spoiler, dumbass.

Jeru
13-07-2009, 22:40
wederom lekker stampende hardcore van Holzken...viel zo te zien in de smaak :D

Hahaha ja Buakaw vond het ook wel een lekker nummertje :lol:

BJJrajawali
13-07-2009, 23:23
waarom kan ik het niet zien? weet iemand dat?

oliebol
13-07-2009, 23:25
Hahaha ja Buakaw vond het ook wel een lekker nummertje :lol:

Idd hij zat flink te headbangen in de ring:D

marcelt
13-07-2009, 23:28
waarom kan ik het niet zien? weet iemand dat?

Eerst krijg je een pop up; die moet je wegklikken. Dan nogmaals het driehoekje aanklikken.

weks
13-07-2009, 23:30
Bedankt voor de spoiler, dumbass.



het gaan lezen van comments in een topic met een link naar een video zonder dat je wat wilt weten is zeker geen 'dumbass' actie

BJJrajawali
13-07-2009, 23:36
Eerst krijg je een pop up; die moet je wegklikken. Dan nogmaals het driehoekje aanklikken.

verd*mme krijg hem niet weggeklikt.....

zie ook nergens een kruisje ofzo....

marcelt
13-07-2009, 23:56
BPP vs Nieky:
http://www.megavideo.com/?v=J331IQQ7


Eerst druk je op het witte driehoekje in het rode vlak
Dan krijg je een pop up die bij mij gewoon een kruisje rechtboven heeft
Die klik je weg. Dan witte driehoekje in het groene vlak aanklikken en je hebt BPP vs Nieky in HQ .

Tony Galento
14-07-2009, 08:02
Duidelijke overwinning van Buakaw.

Prachtige balansverstoringen.

Frans12
14-07-2009, 09:02
Nee nee ook al mag ik hem niet,
Maar in dit gevecht had zeker een extra rond gevochten moeten worden.
Ik krijg trouwens wel vaker het gevoel dat de winnaar in dit gevecht vaker
het voordeel van de twijfel krijgt van de jury.

Frans12
14-07-2009, 09:04
Ik weet niet wie je bent, maar je bent ZEKER een fan van Nieky, Nieky heeft terecht verloren en anders lees je het EindhovensDagbald van vadaag maar.Daar geeft zijn trainer Sjef Weber toe dat ze geen raad wisten met het achteruit vechten en de afhouders van Buakaw.Ben sportief en neem dit verlies.

Pimp-Daddy
14-07-2009, 09:13
Bedankt voor de spoiler, dumbass.

Ik word zo moe van al die mensen die elkaar te pas en te onpas uit lopen te schelden omdat ze een spoiler lezen... Als je echt nog niet de uitslag wil lezen dan klik je toch gewoon op de link en lees je niet verder..:wacko:

Highline
14-07-2009, 09:32
Ik weet niet wie je bent, maar je bent ZEKER een fan van Nieky, Nieky heeft terecht verloren en anders lees je het EindhovensDagbald van vadaag maar.Daar geeft zijn trainer Sjef Weber toe dat ze geen raad wisten met het achteruit vechten en de afhouders van Buakaw.Ben sportief en neem dit verlies.

kan je dat stuk misschien inscannen?

Pimp-Daddy
14-07-2009, 09:37
BPP vocht echt heel tactisch, volgens mij had hij zijn huiswerk goed gedaan...

willy123
14-07-2009, 10:02
Met voorwaartste trapjes heeft BPP zijn puntenoverwinning binnengehaald..
Irritant voor Nieky, effectief voor BPP.

adenane
14-07-2009, 10:08
Met voorwaartste trapjes heeft BPP zijn puntenoverwinning binnengehaald..
Irritant voor Nieky, effectief voor BPP.

x2

Nieky gebruikt die voorwaartse trapjes ook best vaak maar hij zat totaal niet in de wedstrijd. BPP ontregelde Nieky's spel totaal.

Richelieu
14-07-2009, 10:12
Met voorwaartste trapjes heeft BPP zijn puntenoverwinning binnengehaald..
Irritant voor Nieky, effectief voor BPP.

Vond dat BPP erg effectief vocht. Drie weken geleden nog een slooppartij op volle regels tegen "John" Wayne Parr gevochten in Montego Bay en nu overtuigend winnen van Nieky. Erg knap. De partij tegen Souwer zal ongetwijfeld een kraker worden! Ook JWP zei na de partij dat de teeps van BPP echt "fucking annoying" waren.

Remco
14-07-2009, 10:19
Heel knap werk van BPP! Had Nieky graag doorgezien, maar vind het ook mooi om te merken dat BPP het vuur weer terug lijkt te hebben en zo strategisch uit de hoek kan komen.

Straight
14-07-2009, 10:50
Samenvatting:

http://img150.imageshack.us/img150/1015/lolzg.gif

Groeten, :thup: :thup:

grim reaper
14-07-2009, 11:20
Die lach op het einde vertelt alles.

marokkaan
14-07-2009, 12:00
die Thai is echt taai!!

Gr.

:thup::thup:

iconian
14-07-2009, 12:18
buakaw - souwer halve finale, diegene die dat wint is al gaar voor de finale.

gt-2
14-07-2009, 12:20
Buakaw op 70 % procent tegen Holzken , volgens mij kijk ik naar een
potje sparren tussen sensei en leerling, Holzken zwaar overklast en
inderdaad die lach op het einde van Buakw zegt alles. Waar ik me wel
aan erger is de dekking van Buakaw die is niet niet goed.

Detail de sponsor van BPP is het het bekende Thaise biermerk SINGHA:thup:
das ook wel weer grappig, zag Ramon trouwens ook niet in de hoek van Holzken.

Finale Souwer -Petrosyan maar eigenlijk hoop ik op BPP-Petrosyan 2 mooie stijlen van vechten

oliebol
14-07-2009, 13:07
Lag het nou aan mij of is Buakaw weer wat meer "op zijn thais" gaan vechten de laatste tijd?

marcelt
14-07-2009, 13:09
Lag het nou aan mij of is Buakaw weer wat meer "op zijn thais" gaan vechten de laatste tijd?

Ja het zag er erg muay thai uit zijn stijl. Hij heeft inderdaad een periode gehad dat hij meer bokste.

dontmindme
14-07-2009, 13:12
kan het niet laten




stil aan gg kant, tis stil aan de gg kant

oliebol
14-07-2009, 13:13
Vind hem met deze stijl toch wat attractiever vechten en hij lijkt weer goed op dreef te zijn. Het zal wel een mooie partij worden tegen Souwer, alleen wel erg jammer dat de winnaar van deze partij al halfdood is voordat hij tegen Petrosyan komt te staan.

dietrik
14-07-2009, 13:41
Het leek wel of BPP 3 rondes lang op een bokszak aan het tikken was. Nivo verschil was wel erg groot.

Ralph
14-07-2009, 14:21
BPP heeft deze partij gewoon met zijn teeps gewonnen. Je zag ook duidelijk dat dit Holzken frustreerde. Eerste ronde ging best aardig volgens mij, maar de twee rondes daarop was het alleen maar Buakaw die die teep eruit pompte. Knappe overwinning en Souwer gaat er nog een taaie aan krijgen; de 'oude' Buakaw lijkt weer terug :)

Haaija
14-07-2009, 14:26
Vet opkomst nummer van Nieky. Welk nummer is dat?

payap
14-07-2009, 18:42
Terechte overwinning voor Buakaw. Vooral in de 2e en 3e ronde is Nieky erg passief. Lijkt wel of hij zijn dag niet heeft want hij kan en is veel beter dan wat er nu uitkwam.

En idd de helft van de trappen van Buakw zijn echt te laag. Had wel wat van gezegd moeten worden door de scheidsrechter.

Toch lijkt Buakaw weer wat op de oude Buakaw van enkele jaren terug. Hopelijk is hij terug naar zijn oude vorm en stijl terug aan het gaan!

Hij heeft nog een ding nodig! De oude spirit van vroeger! Toen ging hij echt om zijn tegenstander eruit te trappen. Nu zie je hem al tijden bijna constant rekenen om genoeg te doen om de partij op punten veilig te stellen.

Denk maar eens aan zijn eerste optreden in de MAX toen bv een Kohirimaki bijkans liquideerde in de ring. Die instelling die jongens als Anuwat, Yodsaenklai en Bovy bv wel alten zien mis ik ng bij hem.

Doet hij dat weer dan is hij weer echt weergaloos!!

raveboy
14-07-2009, 18:49
Ben totaal niet onder de indruk van Buakew...
...heeft er een sport van gemaakt iemand continue in de liesstreek te trappen.
En dat noemen we hier op mixfight taktiek?????

trap onder zijn ballen heeft die nodig!

Zelf vond Nieky dat hij gewoon dom vocht en Buakaw slim, dus ik denk dat hij er zelf niet zo mee zat.
Ik heb hem niet over die lage trappen gehoord, want het maakt uiteindelijk niet veel uit voor de uitslag.
De scheids moet het zien en regelen, anders moet je het zelf gewoon aangeven.

zelfde als Crop vs A.O.
was je voor Cro Cop waren het vuile knietjes, was je voor A.O. dan was er niks aan de hand en was alles mis, en moet Cro Cop niet zo zeiken.

Beetje zelfde verhaal hier vind ik.

Wees blij voor Nieky dat Buakaw niet veel meer deed als dat.

Nieky zal er vast wel komen, maar tegen Buakaw is het voor iedereen lastig.

Remco
14-07-2009, 18:49
@Roy S:
En dat noemen we hier op mixifight een 'mixfight reporter'? Overigens zit je lies niet op je navel, maar goed.

Haaija
14-07-2009, 18:56
Vet opkomst nummer van Nieky. Welk nummer is dat?

Iemand?

el mustafa
14-07-2009, 19:41
heb net de wedsrijd gezien en toch verdiende overwinning van bpp , alwas zijn (overwinning) tegen krause in november te eindhoven veel duidelijker en toch hebben ze die uitslag nog niet gewijzigt !!!
de grootste schande die ik in jaren heb gezien en geloof ik zie veel schandalen!!!!!!

Pitbull.
14-07-2009, 19:44
als ie al een paar keer te laag zou zitten zou nieky het aan zichzelf te danken hebben door z'n reet uit te steken elke keer als die afhouder eraan kwam..

geen verkeerde partij om te zien imo.. met een terechte winnaar..

gek
14-07-2009, 22:22
Nieky had niets in de melk te brokkelen.... helaas...
Jammer dat hij niets deed met die voorspelbare voorwaartse trappen van bpp!

Rougemonkey
14-07-2009, 22:30
Nieky had niets in de melk te brokkelen.... helaas...
Jammer dat hij niets deed met die voorspelbare voorwaartse trappen van bpp!

Wat is daar tegen te doen dan?

(serieuze vraag)

Haaija
14-07-2009, 22:33
Wat is die fucking opkomst nummer nou van Nieky ? :D

RtoDeep
14-07-2009, 22:44
Wat is daar tegen te doen dan?

(serieuze vraag)

check wat BPP met zijn teep doet ;) dat doe bijna al die thai`s, die maken er echt een spelletje van :D wel mooi om te zien

BoysNoize
15-07-2009, 00:25
Wat is daar tegen te doen dan?

(serieuze vraag)

parreren naar de zijkant, lowkickje erover heen (is toch wel een redelijke basistechniek die Holzken zou moeten weten).

1 ding in ieder geval niet doen, stilstaan en naar voren hangen.

Vond Holzken niet in zijn normale doen..veel te passief en bokste te weinig..
Je zag in ronde 1 heel even Holzken een aantal x boksend goed doorkomen en je zag dat Buakaw daar moeite mee had (ook die heelkick zat er erg lekker op).
Rest van de partij een naar voren lopende Holzken die helaas verder niet veel deed.

Overduidelijke en een veel te gemakkelijke overwinning voor BPP. En ik dacht nog wel dat Holzken BPP misschien neer zou kunnen boksen..Jammer, maar Holzken komt er wel want iedereen weet dat hij beter kan!

Harlem
15-07-2009, 01:04
Samenvatting:

http://img150.imageshack.us/img150/1015/lolzg.gif

Groeten, :thup: :thup:

Haha heerlijk dit! :thup:



parreren naar de zijkant, lowkickje erover heen (is toch wel een redelijke basistechniek die Holzken zou moeten weten).

1 ding in ieder geval niet doen, stilstaan en naar voren hangen.

Vond Holzken niet in zijn normale doen..veel te passief en bokste te weinig..
Je zag in ronde 1 heel even Holzken een aantal x boksend goed doorkomen en je zag dat Buakaw daar moeite mee had (ook die heelkick zat er erg lekker op).
Rest van de partij een naar voren lopende Holzken die helaas verder niet veel deed.

Overduidelijke en een veel te gemakkelijke overwinning voor BPP. En ik dacht nog wel dat Holzken BPP misschien neer zou kunnen boksen..Jammer, maar Holzken komt er wel want iedereen weet dat hij beter kan!

Is ook niet zomaar een afhouder die BPP daar plaats he, deze maakt hij terwijl hij zo dicht op Nickey staat, dat die niet heel makkelijk te pareren is. Al werd het wel een beetje voorspelbaar na een tijdje..

Volgende keer zeker beter voor hem, die eerste heelkick zag er erg veelbelovend uit en had eigenlijk meer verdiend.

Kom maar op met die finale en denk maar niet dat Petrosyan een makkie krijgt, deze mannen zijn het wel gewend om finales te vechten.

xxl
15-07-2009, 01:04
parreren naar de zijkant, lowkickje erover heen (is toch wel een redelijke basistechniek die Holzken zou moeten weten).

1 ding in ieder geval niet doen, stilstaan en naar voren hangen.

Vond Holzken niet in zijn normale doen..veel te passief en bokste te weinig..
Je zag in ronde 1 heel even Holzken een aantal x boksend goed doorkomen en je zag dat Buakaw daar moeite mee had (ook die heelkick zat er erg lekker op).
Rest van de partij een naar voren lopende Holzken die helaas verder niet veel deed.

Overduidelijke en een veel te gemakkelijke overwinning voor BPP. En ik dacht nog wel dat Holzken BPP misschien neer zou kunnen boksen..Jammer, maar Holzken komt er wel want iedereen weet dat hij beter kan!

Volgens mij kon Holzken die teeps niet parreren, omdat buakaw hem bovenin bezig hield met zijn jabs. Kijk de video nog maar eens. BP geeft die teep niet zomaar uit het niets, maar zorgt er eerst voor dat Nieky z'n handjes omhoog doet en precies op dat moment prikt hij die afhouder erin.

blackadder
15-07-2009, 01:52
Volgens mij kon Holzken die teeps niet parreren, omdat buakaw hem bovenin bezig hield met zijn jabs. Kijk de video nog maar eens. BP geeft die teep niet zomaar uit het niets, maar zorgt er eerst voor dat Nieky z'n handjes omhoog doet en precies op dat moment prikt hij die afhouder erin.
Lijkt me toch dat men dat na een paar keer wel doorheeft. Zoveel verrassende moves heeft Buakaw nou ook weer niet gebruikt. Niet dat hij dat hoefde. Holzken liet hem wel enigzins over hem heenlopen en bleef ook telkens gewoon staan zonder ook maar te proberen om uit te wijken ook al wist hij wat er kwam.

Remco
15-07-2009, 10:33
Iedereen die gekickbokst heeft weet dat het een klotetechniek is. Het haalt je volledig uit je ritme en voelt gewoon rottig. De frustratie bij Nieky was dan ook goed te zien en terecht.

De hele discussie over 'onder de gordel' vind ik onzinnig. Er is geen regel bij het K-1 dat je geen technieken onder de broekriem, of op het broekje mag plaatsen. Stoten, trappen naar buik, heup, blaas, binnenkant dijbeen (= lies) zijn allemaal toegestaan. Allen de technieken direct naar het kruis (= klokkenspel) mogen niet. Die plaatste Buakaw niet (voorzover mij opgevallen). Dat een teep bovenop je tok vaak doordreunt naar onderen, tja dat is het nadeel van het voordeel van een tok.

payap
17-07-2009, 18:44
En toch kwam Nieky mooi door met zn trap:

http://www.monsterup.com/upload/1247567703358.jpg

Sendur
17-07-2009, 19:02
Bedankt voor de spoiler, dumbass.

ik denk dat jij hier de dumbass bent om eerst de comments te lezen i.p.v eerst het filmpje te kijken