PDA

View Full Version : Albert Kraus vs Georgio Petrosyan video



marcelt
13-07-2009, 20:49
Kraus vs Petrosyan:

http://www.megavideo.com/?v=6V0D9IBH

gieloe
14-07-2009, 00:19
Als ik op de link druk krijg ik alleen een vage megaupload banner in het midden van de pagina en verder niks. Hoe kan ik dit downloaden?

blackadder
14-07-2009, 00:26
Als ik op de link druk krijg ik alleen een vage megaupload banner in het midden van de pagina en verder niks. Hoe kan ik dit downloaden?
Op het rode rondje klikken. Dan komt er een popup, klik die gewoon weg en dan heb je een groen rondje. Klik daarop en kijk.
En t'is Megavideo en niet Megaupload.

gieloe
14-07-2009, 00:28
oja nu zie ik het te gek man! Wist niet dat ze tegenwoordig gelijk te bekijken waren bij megaupload ik was gewent om te downloaden. bedankt

m.g
14-07-2009, 03:31
Had petrosyan nou gewoon een klein blauw oog?! Hij jad inderdaad meer moeten trappen, en doorblijven lopen tijdens het stoten dat werkte een paar keer erg goed.

Remco
14-07-2009, 10:48
Kansloos!

jesselaar
14-07-2009, 12:33
die petroysan heeft het opkomst nummer van mousasi gestolen
maar verdiend gewonnen

rafi
14-07-2009, 15:59
kraus kan beter even een ander trainer er bij gaan zoeken. of voor een tijdje naar thailand gaan.

Bobson
14-07-2009, 17:14
X2. Kraus heeft al jaren niets meer bijgeleerd. Vecht eenzijdig en voorspelbaar. Hij heeft een harde stoot in huis, maar daar zetten ze dan ook al jaren op in. Kansloos. Schrikt niemand van op dit niveau. Nou ja, dat jurkje van de vorige keer dan...
Petrosyan: topvechter, waar iedereen elke keer weer naar uitkijkt om hem in actie te zien.

iconian
14-07-2009, 17:22
zie petrosyan het nu ook wel winnen. Met name omdat souwer en BPP in de halve tegen elkaar moeten, waar ze allebei voluit moeten gaan willen ze winnen. De stijl van Petrosyan lijkt me sowieso voor toernooien gemaakt, hij kan zo 3 van dit soort partijen op een avond draaien.

NielsN
16-07-2009, 17:51
Zo, eindelijk ff gekeken. Wat ik niet begrijp, is waarom Kraus niet meer vecht zoals ie in 2007 tegen Kalakoda deed. In die partij combineerde hij veel meer, en werkte hij meer met lowkicks omdat Kalakoda voornamelijk een bokser is. Maar als je Kraus in die partij ziet, zie je dat die bokscombo's afgerond met een lowkick lopen als een trein. De lowkicks zijn echt ook hard, en het gaat zo makkelijk en soepel dat het lijkt alsof ie altijd zo vecht. Helaas is het laatste niet de waarheid... Tegen Kalakoda maakte hij in een halve ronde dik meer lowkicks dan in de hele partij tegen Petrosyan.
Ik denk dat Kraus echt nog veel beter (en ook aantrekkelijker) zou vechten als hij weer meer met z'n benen gaat werken.

Maar dan Petrosyan...wat een feest om naar te kijken zeg! Wat me bij hem altijd opvalt, is dat hij altijd heel bescheiden - verlegen bijna - rondloopt maar in de ring is dat helemaal weg! Je ziet het hier zelfs nog bij zijn opkomst dat ie een beetje om zich heen loopt te kijken, waarbij het ernaar uitziet dat ie nogal onder de indruk is van alles om hem heen. Dan gaat de bel en is het gewoon meteen omschakelen en de focus zit er vol op. Da's knap!
Geweldige technische en tactische vechter is het. Echt zo'n zeldzaam talent dat eens in de zoveel tijd opduikt. De finale wordt prachtig straks in oktober. Souwer vs Buakaw is natuurlijk een toppartij en ik ben ook benieuwd hoe Petrosyan omgaat met zo'n conditioneel sterke tempomaker als Yamamoto.

Finale hopelijk Souwer vs Petrosyan, maar aangezien Souwer waarschijnlijk niet ongehavend uit de strijd met Buakaw komt, heeft Petrosyan een zeer goede kans om te winnen.

Helemaal met je eens, behalve de laatste zin. Buiten de waard rekenen, noemen ze dat. ;)

Petrosyan heeft zeker een goede kans, maar ik zou niet teveel aannames maken over wie er ongehavend uit de strijd komt. :)

Edit, o kut, ik zei aannames... ik bedoelde veronderstellingen :lol:

ARMENIA
16-07-2009, 18:14
Nja, een goed getimde linkerdirecte op de kaak van Yamamota en hij ligt ook schaapjes te tellen.. word zeker wel een mooie partij dat, Yamamota die maar niet wil gaan liggen ondanks de pijn van bijv. knieen en lowkicks (vecht in Japan voor het oog van duizenden Japanners) en Petrosyan zal hem vol op de lever en maag knieen, lekkere lowkicks uitdelen.. Kortom, ik denk dat dit een hele mooie partij gaat worden!PS. weet iemand waarom de allerlaatste posts van elke thread bij mij op pagina 1 begint.. en ik kan ook geen gebruik maken van alinea's als ik iets schrijf.. als ik op "submit reply" druk komt alles weer naast of onderop elkaar te staan..
Pfoe, wat ben ik blij dat je dat BB-woord nog ff vervangt door iets anders. Was al bang dat er weer iemand met dat virus besmet was ;)

Maar ik zeg alleen dat Petrosyan een goede kans heeft he, ik vlak de winnaar van Souwer vs Buakaw (please let it be Souwer) ook absoluut niet uit! En die Yamamoto heeft een harde harses, dus ik denk dat Petrosyan ook gewoon 3 volle ronden aan de bak moet.
Het wordt wel heel moeilijk voor me om een favoriet te kiezen als Petrosyan en Souwer in de finale staan, maar ik ben dan toch wel voor Souwer. Is een Nederlander, is een topper, en is een aardige gozer. Petrosyan is ook een topper en een aardige gozer, maar ja; geen Nederlander haha.

NielsN
16-07-2009, 18:21
Nja, een goed getimde linkerdirecte op de kaak van Yamamota en hij ligt ook schaapjes te tellen.. word zeker wel een mooie partij dat, Yamamota die maar niet wil gaan liggen ondanks de pijn van bijv. knieen en lowkicks (vecht in Japan voor het oog van duizenden Japanners) en Petrosyan zal hem vol op de lever en maag knieen, lekkere lowkicks uitdelen.. Kortom, ik denk dat dit een hele mooie partij gaat worden!PS. weet iemand waarom de allerlaatste posts van elke thread bij mij op pagina 1 begint.. en ik kan ook geen gebruik maken van alinea's als ik iets schrijf.. als ik op "submit reply" druk komt alles weer naast of onderop elkaar te staan..

Antwoord op de eerste vraag weet ik wel, geloof ik, dat is gewoon je instellingen. Edit options op je User CP en dan Thread display options...

Dat tweede weet ik niet, maar ik dacht dat ik er wel eens eerder iemand over gehoord had. Waarschijnlijk gewoon een gekke bug, ofzo...

blackadder
16-07-2009, 19:02
Zo, eindelijk ff gekeken. Wat ik niet begrijp, is waarom Kraus niet meer vecht zoals ie in 2007 tegen Kalakoda deed. In die partij combineerde hij veel meer, en werkte hij meer met lowkicks omdat Kalakoda voornamelijk een bokser is. Maar als je Kraus in die partij ziet, zie je dat die bokscombo's afgerond met een lowkick lopen als een trein. De lowkicks zijn echt ook hard, en het gaat zo makkelijk en soepel dat het lijkt alsof ie altijd zo vecht. Helaas is het laatste niet de waarheid... Tegen Kalakoda maakte hij in een halve ronde dik meer lowkicks dan in de hele partij tegen Petrosyan.
Ik denk dat Kraus echt nog veel beter (en ook aantrekkelijker) zou vechten als hij weer meer met z'n benen gaat werken.
Dat hij het nog steeds kan hebben we toen bij BOTE tegen Stevelmans kunnen zien. Ik snap het niet. Zo'n goede vechter en dan vecht hij maar op de helft van zijn eigenlijke kunnen.

marcelt
17-07-2009, 01:29
Zo, eindelijk ff gekeken. Wat ik niet begrijp, is waarom Kraus niet meer vecht zoals ie in 2007 tegen Kalakoda deed. In die partij combineerde hij veel meer, en werkte hij meer met lowkicks omdat Kalakoda voornamelijk een bokser is. Maar als je Kraus in die partij ziet, zie je dat die bokscombo's afgerond met een lowkick lopen als een trein. De lowkicks zijn echt ook hard, en het gaat zo makkelijk en soepel dat het lijkt alsof ie altijd zo vecht. Helaas is het laatste niet de waarheid... Tegen Kalakoda maakte hij in een halve ronde dik meer lowkicks dan in de hele partij tegen Petrosyan.
Ik denk dat Kraus echt nog veel beter (en ook aantrekkelijker) zou vechten als hij weer meer met z'n benen gaat werken.

Maar dan Petrosyan...wat een feest om naar te kijken zeg! Wat me bij hem altijd opvalt, is dat hij altijd heel bescheiden - verlegen bijna - rondloopt maar in de ring is dat helemaal weg! Je ziet het hier zelfs nog bij zijn opkomst dat ie een beetje om zich heen loopt te kijken, waarbij het ernaar uitziet dat ie nogal onder de indruk is van alles om hem heen. Dan gaat de bel en is het gewoon meteen omschakelen en de focus zit er vol op. Da's knap!
Geweldige technische en tactische vechter is het. Echt zo'n zeldzaam talent dat eens in de zoveel tijd opduikt. De finale wordt prachtig straks in oktober. Souwer vs Buakaw is natuurlijk een toppartij en ik ben ook benieuwd hoe Petrosyan omgaat met zo'n conditioneel sterke tempomaker als Yamamoto.

Finale hopelijk Souwer vs Petrosyan, maar aangezien Souwer waarschijnlijk niet ongehavend uit de strijd met Buakaw komt, heeft Petrosyan een zeer goede kans om te winnen.

Ik ben het weer helemaal met je eens.

MMAFAN-1122
17-07-2009, 09:32
Albert kon zijn combinatie's niet maken omdat Petrosyan hem te slim af was en steeds goed wegdraaide... Jammer.. Denk dat Petrosyan dit jaar de K1 MAX gaat winnen!