PDA

View Full Version : 15 Augustus, it's Showtime Turkije; Serdar Karaca vs Sem Braam



Khanom Thom
14-07-2009, 13:24
Op 15 Augustus treffen Serdar Karaca en Sem Braam elkaar op het it's Showtime gala in Istanbul Turkije.
Op dit moment is Serdar in Nederland om zich voor te bereiden op deze partij. Karaca is zeer gebrand om een goede partij neer te zetten na zijn verlies tegen Donald Berner afgelopen April (op thaiboksregels). Serdar heeft de laatste jaren alleen nog gevochten op K1 regels en voelt zich hierin dan ook als een vis in het water. Hij is zich zeker bewust van de kwaliteiten van Braam en zal het zeker niet onderschatten maar dat zal Braam andersom ook niet moeten ;)



http://www.groundandpound.de/images/stories/FOTOS/2009_07/karaca_big.jpg


It's Showtime Istanbul
15. August 2009
Nonu Stadyumu, Istanbul


Fight - Card


It`s Showtime - Superheavyweight World Title
Badr Hari (NED) vs Erhan Deniz (TUR)


Murat Direcki (TUR) vs Buakaw Por Pramuk (THA)
Giorgio Petrosian (ITA) vs Adem Bozkurt (TUR)
Sahin Yakut (TUR) vs Jose Craig (UK)
Mourad Bouzidi (MAR) vs Rustemi Kreshnik (ALB)
Shamil Abasov (RUS) vs Antonis Tzoros (GRE)
Serdar Karaca (NED/D) vs Sem Braam (NED)
Brian Lo-A-Njoe (NED) vs Kenneth van Eesvelden (NED)
Kenan (TUR) vs Cosmo Alexandre (BRA)
Erkan Varol (TUR) vs Sergio Wielzen (NED)
Sahak Avetisjan (ARM) vs Devrim Akarsu (TUR)
Yavus Kayabashi (TUR) vs Girogos Koynopidis (GRE)
Seda Duygu Aygun (TUR) vs Ruth Asdown (UK)


Oud interview Serdar Karaca op Mixfight:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=91912&highlight

phranq
14-07-2009, 13:30
Makkie voor Braan.

lopez86
14-07-2009, 13:33
Makkie voor Braan.

Dat denk ik niet.
Ik ken weinig vechters die zo explosief zijn als Karaca, maar die man heeft vaak een conditie probleem.
Hij traint zichzelf dan ook vaak in zijn eigen sportschool terwijl hij les geeft.
Daarom is hij ook in Nederland om zich voor te bereiden.
Als deze man in conditie aan de start verschijnt heeft Braan wel degelijk een probleem denk ik.

Anderson
14-07-2009, 13:37
Waarom nou niet aussi :crying:.

Richelieu
14-07-2009, 13:42
Waarom nou niet aussi :crying:.

Geloof me, voor Aussie staat er na de zomer eveneens een knalpartij op het programma en dat gewoon in Nederland. Binnenkort zal dat zeker op Mixfight aandacht aan worden besteed!

phranq
14-07-2009, 13:48
Dat denk ik niet.
Ik ken weinig vechters die zo explosief zijn als Karaca, maar die man heeft vaak een conditie probleem.
Hij traint zichzelf dan ook vaak in zijn eigen sportschool terwijl hij les geeft.
Daarom is hij ook in Nederland om zich voor te bereiden.
Als deze man in conditie aan de start verschijnt heeft Braan wel degelijk een probleem denk ik.

Ik heb hem alleen in de partij tegen Berner gezien, en dat was echt niet best.

The Bulldog
14-07-2009, 13:51
Pittige partij voor onze duits / turkse vriend...

Maar hij is vreselijk serieus bezig , traint met jongens van hoog nivo, voeding pakt hij heel serieus aan..

Sem is een topper die in mijn ogen nog steeds niet de credits krijgt die hij verdiend...

Ik denk serieus dat serdar kans maakt, mits zijn cardio in orde is...

Mattie73
14-07-2009, 14:15
Geloof me, voor Aussie staat er na de zomer eveneens een knalpartij op het programma en dat gewoon in Nederland. Binnenkort zal dat zeker op Mixfight aandacht aan worden besteed!

Kun je niet een tipje van de sluier lichten?
Ben wel benieuwd tegen wie aussie moet?

connect
14-07-2009, 14:16
sem wint dit 100% zeker sem zit ook op een hoger niveau dan berner momenteel,

en nog iets sem ze sterkste punt is zijn conditie dus die man mag daar zeker wel wat aan doen dan.

Khanom Thom
14-07-2009, 17:35
Vergeet niet dat de partij tussen Karaca en Berner een partij was die gevochten werd op MT regels. De eerste ronde stond Karaca dik voor, totdat Berner in de gaten kreeg dat Karaca slecht was in de clinch... daar verloor Karaca dan ook op.
De partij tegen Sem is er één op K1 regels, daar kan Karaca goed mee overweg. het zal dus een hele andere partij worden. En maak je nu maar niet druk over zijn conditie... die is beter dan tevoren.

Dat Sem een wereldtopper is, is zeker!!