PDA

View Full Version : EEN SCHANDE VOOR HET K1!!!!!



abdel1991
14-07-2009, 14:15
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van. de enigste wat BPP deed was nieky van zich afhouden, maar voor de rest deed hij helemaal niks, als er een winnaar uitgekozen moest worden was het nieky wel, of gewoon een extra ronde. wie zit er nu eigenlijk allemaal in een jury?? allemaal jappanners?? als dat het geval is moeten ze dit direct afschaffen want dit is niet meer normaal, andy souwer hoeft in oktober die ring niet eens intestappen want wat hij ook doet ze geven die partij toch aan BPP :(. dit is echt fucking triest, en balen voor nieky dat hij zo uit de toernooi wordt gehaald, alleen maar omdat die fucking jury zo graag een aziaat wil in hun halve finale, het zou me dus ook niks verbazen als petrosyan dadelijk yamamoto knock-out slaat en dat ze dan de partij alsnog aan hem geven ofzo. tering jappanners:mad: simon moet er snel voor zorgen dat het it's showtime ook een eigen toernooi aan het eind van het jaar kan starten waar dan alle toppers naar toe komen. want dit gaat nergens meer over:mad:

Igorvdw
14-07-2009, 14:21
Ik heb de wedstrijd nog niet gezien, maar als ik alle comments terug lees en samenvatting van het gevecht blijkt Nieky (helaas) terecht te hebben verloren... Zou even voor de 21e x kijken als ik jou was.

Haaija
14-07-2009, 14:21
Als Nieky zo'n held is, had ie Buakaw maar knockout moeten slaan. Was dat ook niet gebeurd. Tja het is een jurysport....

Ralph
14-07-2009, 14:23
Sorry hoor, maar Nieky heeft echt terecht verloren. De eerste ronde ging gelijk op en daarna was het alleen maar Buakaw die domineerde en Nieky liet missen. Zijn balans en teeps waren echt top. Vond het een terechte uitslag. Jammer voor Nieky (had hem ook graag zien winnen), maar volgend jaar beter.

mokumnised
14-07-2009, 14:31
Buakaw heeft volledig terecht gewonnen van Nieky.
Ik heb meerdere keren gekeken, volgens mij ronde 1 gelijk, ronde 2 en 3 heb ik voor Buakaw.
Ik had het ook leuk gevonden om Nieky door te zien gaan, maar het is misschien nog iets te vroeg, al was het dit keer niet zo'n walkover als de 1e keer.
Daarbij is het nog altijd geen schande om van Buakaw te verliezen die weer op zijn oude niveau zit.

fireblade900
14-07-2009, 14:31
Sorry hoor, maar Nieky heeft echt terecht verloren. De eerste ronde ging gelijk op en daarna was het alleen maar Buakaw die domineerde en Nieky liet missen. Zijn balans en teeps waren echt top. Vond het een terechte uitslag. Jammer voor Nieky (had hem ook graag zien winnen), maar volgend jaar beter.

x2

Primal
14-07-2009, 14:35
Nieky komt er nog wel, maar deze was voor BPP

TOON
14-07-2009, 14:38
kijk het post-fight interview maar.....daarin geeft ie zelf toe dat BPP slim gevochten had en I fought stupid.....heeft ie geen woord gerept over of het terecht of onterecht was...

Mattie73
14-07-2009, 14:43
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van.

Ik ben fan van Nieky, maar hij heeft toch echt terecht verloren. (Trouwens, afhouders zijn een onderdeel van het spel hoor.)

marokkaan
14-07-2009, 14:44
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van. de enigste wat BPP deed was nieky van zich afhouden, maar voor de rest deed hij helemaal niks, als er een winnaar uitgekozen moest worden was het nieky wel, of gewoon een extra ronde. wie zit er nu eigenlijk allemaal in een jury?? allemaal jappanners?? als dat het geval is moeten ze dit direct afschaffen want dit is niet meer normaal, andy souwer hoeft in oktober die ring niet eens intestappen want wat hij ook doet ze geven die partij toch aan BPP :(. dit is echt fucking triest, en balen voor nieky dat hij zo uit de toernooi wordt gehaald, alleen maar omdat die fucking jury zo graag een aziaat wil in hun halve finale, het zou me dus ook niks verbazen als petrosyan dadelijk yamamoto knock-out slaat en dat ze dan de partij alsnog aan hem geven ofzo. tering jappanners:mad: simon moet er snel voor zorgen dat het it's showtime ook een eigen toernooi aan het eind van het jaar kan starten waar dan alle toppers naar toe komen. want dit gaat nergens meer over:mad:

in K1 max tellen die afhouders ook als punten

kijk m voor de 21ste keer en geef dan nogmaals je mening

Burd
14-07-2009, 14:47
Niecky heeft zeer terecht verloren. Buakauw dolde hem. Nieky vecht eenzijdig (net als vele andere Nl-ers de laatste tijd) en dat doet hem tekort, niet de jury-beslissing.

dontmindme
14-07-2009, 14:48
Nieky heeft terecht verloren, anders had e wel geluiden uit gg kamp gehoord.

Remco
14-07-2009, 14:51
BPP heeft Nieky vakkundig uit zijn element gehaald en verslagen. Nieky was duidelijk zeer gefrustreerd en kwam er niet aan te pas. Tekenend was de laatste (wanhoops)actie van Nieky: iets gedraaids, waarop BPP hem onverschillig ondersteboven schopte.

Had Nieky graag zien winnen en het is een topper, maar Buakaw was van een ander (lees: hoger) niveau deze keer. Geen schade, wel overduidelijk!

YoMarK
14-07-2009, 14:55
Nieky kwam er helaas gewoon niet aan te pas, teveel op afstand gehouden door Buakaw, en kon daarna eigenlijk offensief niet veel voor elkaar krijgen.

Buakaw kreeg ook niet echt iets voor elkaar, maar had wel de controle: verdient gewonnen.

snip83
14-07-2009, 14:57
nieky heeft inderdaad in het het interview na het gevecht toegegeven dat hij het
gevecht niet slim heeft gedaan, dus in hoeverre die jury `schuldig` is aan de uitschakeling van nieky snap ik even niet...
als deze jury er een potje van had gemaakt had je zeker geluiden uit het GG kamp gehoord...

ben zelf een groot van nieky, maar helaas heeft hij deze pot toch duidelijk verloren

Donjopie
14-07-2009, 14:58
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van. de enigste wat BPP deed was nieky van zich afhouden, maar voor de rest deed hij helemaal niks, als er een winnaar uitgekozen moest worden was het nieky wel, of gewoon een extra ronde. wie zit er nu eigenlijk allemaal in een jury?? allemaal jappanners?? als dat het geval is moeten ze dit direct afschaffen want dit is niet meer normaal, andy souwer hoeft in oktober die ring niet eens intestappen want wat hij ook doet ze geven die partij toch aan BPP :(. dit is echt fucking triest, en balen voor nieky dat hij zo uit de toernooi wordt gehaald, alleen maar omdat die fucking jury zo graag een aziaat wil in hun halve finale, het zou me dus ook niks verbazen als petrosyan dadelijk yamamoto knock-out slaat en dat ze dan de partij alsnog aan hem geven ofzo. tering jappanners:mad: simon moet er snel voor zorgen dat het it's showtime ook een eigen toernooi aan het eind van het jaar kan starten waar dan alle toppers naar toe komen. want dit gaat nergens meer over:mad:

kijk nog maar ff 1 keertje, maar dan backwards.....
er zit een geheime boodschap in ronde 3.....

( fluistert : hij gaat KO, kijk maar goed.....niet verder vertellen hoor :rolleyes: )



;)

marcelt
14-07-2009, 15:02
Nieky werd helemaal uit zijn spel gehaald door Buakaw. Dat deed hij schitterend vind ik. Hij scoorde veel meer en was duidelijk superieur. Nieky was zichzelf niet leek wel in R2 en R3. Vond hem in ronde 1 wel goed. Ik had Nieky graag zien winnen, maar hij heeft meer dan terecht verloren. Van jouw post snap ik eigenlijk niets Abdel.

Worden teeps trouwens ook als punten geteld in K1, volgens een poster hierboven wel. Nieky heeft er tientallen gekregen. Als die tellen heeft BPP helemaal veel punten gescoord.

blackadder
14-07-2009, 15:05
Nicky heeft helaas wel terecht verloren. Hij leek vergeten te hebben dat het kickboxen heet. Praktisch geen trapwerk. En zo laat je punten liggen. Net als Kraus jammer genoeg doet. T'is ja niet alsof ze het niet kunnen.

lopez86
14-07-2009, 15:07
Topicstarter komt vast bij de sportschool van Nieky vandaan ofzo (Helmond).
Nieky heeft keihard verloren, en terecht.
Hij geeft het zelf zelfs toe.

gt-2
14-07-2009, 15:25
Volgens mij moet je de video nog eens 20 keer kijken Holzken is gewoon
vernedert door BPP als een beginneling, Holzken had helemaal niks in te brengen, Heel tactisch van BPP gevochten op 70 % van zijn kunnen kijk
vooral naar die heerlijke balans verstoringen van BPP. En als je zo,n topic
opent met schande van K1 , vind ik eerder een schande van jou dat je
dit durft te posten:thown:

dietrik
14-07-2009, 15:40
Holzken werd zwaar overklast en heeft amper scores gemaakt. Had geen idee wat ie er mee aanmoest.

Frans12
14-07-2009, 15:41
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van. de enigste wat BPP deed was nieky van zich afhouden, maar voor de rest deed hij helemaal niks, als er een winnaar uitgekozen moest worden was het nieky wel, of gewoon een extra ronde. wie zit er nu eigenlijk allemaal in een jury?? allemaal jappanners?? als dat het geval is moeten ze dit direct afschaffen want dit is niet meer normaal, andy souwer hoeft in oktober die ring niet eens intestappen want wat hij ook doet ze geven die partij toch aan BPP :(. dit is echt fucking triest, en balen voor nieky dat hij zo uit de toernooi wordt gehaald, alleen maar omdat die fucking jury zo graag een aziaat wil in hun halve finale, het zou me dus ook niks verbazen als petrosyan dadelijk yamamoto knock-out slaat en dat ze dan de partij alsnog aan hem geven ofzo. tering jappanners:mad: simon moet er snel voor zorgen dat het it's showtime ook een eigen toernooi aan het eind van het jaar kan starten waar dan alle toppers naar toe komen. want dit gaat nergens meer over:mad:

Frans12
14-07-2009, 15:42
Jij bent een schande voor de K1Hoe durf je deze topic te openen.Zelfs zijn trainer Sjef geeft het vandaag in de krant toe, dat ze terecht hebben verloren.Neem je verlies gewoon sportief, Nieky is nog 3 maatjes te klein voor Buakaw. Het was ook niet de Nieky die we gewend zijn, zat niet veel agressie in.

goro
14-07-2009, 16:04
Dit maakt we wel nieuwsgierig om die partij te zien! Merci! Reps voor deze topic!

:)

JeMalleMoer
14-07-2009, 16:15
Wat een onzin topic zeg. En die aannames ook. Grow up.

Rougemonkey
14-07-2009, 16:21
Jij bent een schande voor de K1Hoe durf je deze topic te openen.Zelfs zijn trainer Sjef geeft het vandaag in de krant toe, dat ze terecht hebben verloren.Neem je verlies gewoon sportief, Nieky is nog 3 maatjes te klein voor Buakaw. Het was ook niet de Nieky die we gewend zijn, zat niet veel agressie in.

Of juist te veel agressie, waardoor hij voorspelbaar werd en geen openingen meer kon maken.

Wheelie
14-07-2009, 16:23
Nieky Holzken is een topper en behoort tot een van mijn favoriete K-1 MAX vechters, maar hij heeft helaas terecht verloren.

kickboxer1987
14-07-2009, 16:48
grappig of beter gezegd zielig hoe partijdigheid iemand beeld kan beinvloeden...

Is Nieky je buurjongen ofzo?

Misschien kan je uitleggen waarom Nieky had moeten winnen?

Even tussenhaakjes ik vind Nieky ook een topper hoor! om op deze leeftijd al op het grootste gala in zijn klasse te staan:thup:

Mack
14-07-2009, 16:49
Nieky heeft terecht verloren, anders had e wel geluiden uit gg kamp gehoord.

Horen/lezen we die nu niet?

snip83
14-07-2009, 16:51
Nieky Holzken is een topper en behoort tot een van mijn favoriete K-1 MAX vechters, maar hij heeft helaas terecht verloren.

x2

Bobson
14-07-2009, 17:05
Zoals (bijna) iedereen al gemeld heeft is de winst van Buakaw idd erg terecht. Uit alles wat hij doet blijkt zijn ervaring en kwaliteit. Nieky mist nog een stukje om het hem echt moeilijk te maken. Maar komt ook nog maar pas kijken op dit niveau. Of we nu de scherpst vechtende Nieky ooit hebben gezien of niet doet er niet toe. Het is wel duidelijk dat hij nog een prachttijd tegemoet gaat. Want verliezen op punten van Buakaw is geen schande. Ga er maar aan staan tegen zo'n topper! Nieky dus terecht verloren, maar hij krijgt wel alle respect hoor.

Illest
14-07-2009, 17:15
Nieky heeft terecht verloren, anders had e wel geluiden uit gg kamp gehoord.

hey rotzak, je moet slapende honden niet wakker maken

Facade
14-07-2009, 17:22
Holzken kwam er niet aan te pas vond ik.
als je dan toch gaat boksen doe het dan goed... z'n bokshouding was ook een beetje appart, de hele tijd met z'n handen zo dicht bij z'n hoofd zo kun je helemaal niet blokken of counteren... alles wat buakaw deed kwam door. Als je je armen de hele tijd in een hoek van 20 graden houd heb je helemaal geen kracht en krijg je of je eigen handschoenen of die van de tegenstander tegen je hoofd...
De jab van buakaw is best traag en hij kon die makkelijk counteren.. kijk ook masato tegen buakaw in 2007. Telkens als buakaw de jab doet om afstand te bepalen countert masato, dat kon in dit gevecht ook makkelijk, zeker omdat holzken wat langer is dacht ik.

MrLoverrr
14-07-2009, 17:32
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van. de enigste wat BPP deed was nieky van zich afhouden, maar voor de rest deed hij helemaal niks, als er een winnaar uitgekozen moest worden was het nieky wel, of gewoon een extra ronde. wie zit er nu eigenlijk allemaal in een jury?? allemaal jappanners?? als dat het geval is moeten ze dit direct afschaffen want dit is niet meer normaal, andy souwer hoeft in oktober die ring niet eens intestappen want wat hij ook doet ze geven die partij toch aan BPP :(. dit is echt fucking triest, en balen voor nieky dat hij zo uit de toernooi wordt gehaald, alleen maar omdat die fucking jury zo graag een aziaat wil in hun halve finale, het zou me dus ook niks verbazen als petrosyan dadelijk yamamoto knock-out slaat en dat ze dan de partij alsnog aan hem geven ofzo. tering jappanners:mad: simon moet er snel voor zorgen dat het it's showtime ook een eigen toernooi aan het eind van het jaar kan starten waar dan alle toppers naar toe komen. want dit gaat nergens meer over:mad:

hahahah jij bent echt grappig! Buakaw was overduidelijk de beste, de sterkste, de slimste vechter van de 2! nicky leek helaas op een amateur vergeleken met BPP. OVERDUIDELIJKE OVERWINNING VOOR BPP. MAAR SOUWER WORD ANDERE KOEK, DAT WORD ZEKER EEN VEEL SPANNENDERE EN MOOIERE WEDSTRIJD

slee
14-07-2009, 17:35
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van. de enigste wat BPP deed was nieky van zich afhouden, maar voor de rest deed hij helemaal niks, als er een winnaar uitgekozen moest worden was het nieky wel, of gewoon een extra ronde. wie zit er nu eigenlijk allemaal in een jury?? allemaal jappanners?? als dat het geval is moeten ze dit direct afschaffen want dit is niet meer normaal, andy souwer hoeft in oktober die ring niet eens intestappen want wat hij ook doet ze geven die partij toch aan BPP :(. dit is echt fucking triest, en balen voor nieky dat hij zo uit de toernooi wordt gehaald, alleen maar omdat die fucking jury zo graag een aziaat wil in hun halve finale, het zou me dus ook niks verbazen als petrosyan dadelijk yamamoto knock-out slaat en dat ze dan de partij alsnog aan hem geven ofzo. tering jappanners:mad: simon moet er snel voor zorgen dat het it's showtime ook een eigen toernooi aan het eind van het jaar kan starten waar dan alle toppers naar toe komen. want dit gaat nergens meer over:mad:

Ik vind juist jou reactie een schande. Jij beschuldig de japanners van partijtigheid, maar dat is juist bij jou het geval.

Ik vond in de afgelopen event geen gekke uitslagen.

BPP had in mijn ogen duidelijk gewonnen.

Facade
14-07-2009, 17:42
Welkom Facade!

dankudanku :)

kentaro
14-07-2009, 17:52
Buakaw had terecht gewonnen, door heel effectief te vechten en z'n puntjes pakken, niet teveel net genoeg voor de winst.

Tsuki
14-07-2009, 17:52
goh, ik wist niet dat je iemand continue op zijn tok en in zijn lies mag trappen....
...en daar krijg je ook nog punten voor in K1?

dat viel mij ook wel op ja ................

Remco
14-07-2009, 18:33
Misschien is dit wel een nieuwe strategie van GG/J om verlies van hun vechters te bespreken. Eerst een stroman een rigoreus standpunt in laten nemen, zodat de discussie zich alvast uitkristalliseert. In de wetenschap van de argumenten komt Jamila vermoedelijk snel met het definitieve GG verhaal. (bijvoorbeeld dat Nieky dacht dat BPP alleen maar minpunten scoorde door afhouders te plaatsen en te judoën)

Overigens vond ik dat ook Souwer compleet uit zijn spel gehaald werd en na 3 ronden onterecht een verlenging kreeg. Kyshenko is een ongekend talent en lijkt ook fysiek steeds sterker te worden.

The Maniac
14-07-2009, 20:12
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van. de enigste wat BPP deed was nieky van zich afhouden, maar voor de rest deed hij helemaal niks, als er een winnaar uitgekozen moest worden was het nieky wel, of gewoon een extra ronde. wie zit er nu eigenlijk allemaal in een jury?? allemaal jappanners?? als dat het geval is moeten ze dit direct afschaffen want dit is niet meer normaal, andy souwer hoeft in oktober die ring niet eens intestappen want wat hij ook doet ze geven die partij toch aan BPP :(. dit is echt fucking triest, en balen voor nieky dat hij zo uit de toernooi wordt gehaald, alleen maar omdat die fucking jury zo graag een aziaat wil in hun halve finale, het zou me dus ook niks verbazen als petrosyan dadelijk yamamoto knock-out slaat en dat ze dan de partij alsnog aan hem geven ofzo. tering jappanners:mad: simon moet er snel voor zorgen dat het it's showtime ook een eigen toernooi aan het eind van het jaar kan starten waar dan alle toppers naar toe komen. want dit gaat nergens meer over:mad:

Waarschijnlijk is je beeldscherm van je pc stuk koop anders een apple

http://www.harrisonblackwood.com/wp-content/uploads/2007/09/appleiiplus01.jpg

mokumnised
14-07-2009, 20:36
@ Roy S

Bekijk die partij nog maar een paar keer, want ik vraag me echt af of je naar dezelfde partij hebt zitten kijken, het spijt me maar ik vind je constateringen op dit punt echt flauwekul.
Gewoon scherp geplaatste teeps, nog even en hij had gediskwalificeerd moeten worden.
BPP heeft gewoon heel duidelijk gewonnen en gezien het niveau dat BPP tegenwoordig weer haalt hoeft Nieky zich nergens voor te schamen.

Als ik BPP nu zie vechten is hij weer helemaal terug, hij is ''het'' even kwijt geweest...even.

simtekf1
14-07-2009, 20:52
Gewoon niet goed genoeg gevochten door Holzken, jammer, had zeker meer verwacht.
Verder verbaasde ik me meer over de extra ronde van Souwer.

Amsterdam'r
14-07-2009, 20:59
Heb de wedstrijd net voor de 1e keer gezien, en kan concluderen dat Buakaw simpelweg slimmer vocht.
Buakaw kan (daar ik hem allround klasseer) subliem achteruit vechten. Heeft Nieky zo alle rondes bezig gehouden. En Nieky leek in mijn ogen wat overdonderd door deze strategie van Buakaw, naarmate de wedstrijd vordert raakt hij ook meer gefrustreerd zo lijkt het, en zie je af en toe een anger-burst.
Vond Nieky overigens wel goed gebruik maken van zijn lengte, wat uitte in zijn jabs.

Toch waardeer ik de vechtlust van Nieky's kant, en daar tegenover de klasse van Buakaw.

Insider
14-07-2009, 21:03
Holzken komt er wel en Souwer werd flink gematst met die extra ronde. De rest van de Nederlanders helaas ook niet door :(

blackadder
14-07-2009, 21:43
Souwer werd flink gematst met die extra ronde.
Vond ik niet.

Old Samurai
14-07-2009, 22:01
Als je al 20 x hebt gekeken moet je toch zien dat nieky terecht verloren heeft. Dat was ook al na 2 x te zien.

Amsterdam'r
14-07-2009, 23:26
@ roy s:

Die was @ TS gericht ;).

redjuh
14-07-2009, 23:35
ronde 1 holzkeb
ronde 2 en 3 buakaw
ronde 2 kan ik begrijpen dat holzken achter de feiten aan liep... tis tenslotte buakaw. 3e ronde vocht ie gewoon niet slim. terechte 29-28 voor buakaw

payap
14-07-2009, 23:45
Prachtige partij tussen Souwer en Kyshenko van beide vechters. Was echt genieten en dit had van mij de finale mogen zijn. Denk de twee beste en ook meest attractieve vechters om na te kijken van de MAX.

Maar IMO een terechte en zwaar bevochten overwinning voor Souwer!

Mephisto
14-07-2009, 23:57
Ik begrijp het nog steeds niet:

ronde1: 11 trappen onder de gordel van BPP
ronde2: 25 trappen onder de gordel van BPP
ronde3: 20 trappen onder de gordel van BPP


noemen ze lowkicks ouwe ;)

oliebol
14-07-2009, 23:59
noemen ze lowkicks ouwe ;)

dit waren nutkicks:p

xxl
15-07-2009, 00:56
hahahahaha......
....and the winner is BPP by nutkicks!

Ik heb die partij ook nog eens bekeken en erop gelet. Het is moeilijk te zien, maar volgens mij komen die teeps (bal van de voet) precies op die broekrand of net er boven. Dus niet op Nieky's tok of is dat ook niet toegestaan?

Maar misschien kan Nieky zelf ff reageren waar die teeps precies kwamen, want hij zal het beste weten waar ze precies kwamen.

NielsN
15-07-2009, 01:05
Ik heb em ook net bekeken, en Roy heeft zeker een punt!

Wat dat precies uitmaakt voor de beslissing, weet ik niet, maar ik kreeg plaatsvervangende pijn in mijn ballen van deze partij.

Aan de andere kant, Holzken had natuurlijk op elk moment kunnen protesteren...

mokumnised
15-07-2009, 01:27
hoe kan die man in godsnaam winnen?
Door ronde 2 en 3 op zijn naam te zetten punt.
Las hier btw dat Sjef geen moeite had met de uitslag en het een terechte uitslag vind ( die heeft aan de ring gestaan) en Nieky was ontevreden over zijn eigen prestatie en hoorde je er ook niet over (volgens mij stond hij in de ring).

Als er iets mis was met de uitslag had je beiden echt wel gehoord.


mooie showman is het!tja....wat moet je hier nou op zeggen.

Nieky's tijd komt nog wel dat is een enorm talent waar we nog veel plezier aan gaan beleven, maar deze uitslag is gewoon terecht.

Wiseguy
15-07-2009, 02:25
Wat een rotjaar voor GG. 90% van de partijen hebben ze verloren

Pride_187
15-07-2009, 02:59
nicky begon de eerste ronde goed, maar is in de 2e ronde geloof ik 35 keer op een linker afhouder gelopen. als hij dat beentje niet eens weg krijgt (makkelijk gezegd natuurlijk) of scherp gaat counteren verliest ie gewoon op punten simpel. Buakaw ging zijn spelletje ontregelen en heeft terecht gewonnen. Slimme vechter.

Durfal
15-07-2009, 10:21
Volgens mij moet je de video nog eens 20 keer kijken Holzken is gewoon
vernedert door BPP als een beginneling, Holzken had helemaal niks in te brengen, Heel tactisch van BPP gevochten op 70 % van zijn kunnen kijk
vooral naar die heerlijke balans verstoringen van BPP. En als je zo,n topic
opent met schande van K1 , vind ik eerder een schande van jou dat je
dit durft te posten:thown:

x2!!!!!!!!!!!!!

Durfal
15-07-2009, 10:25
Holzken komt er wel en Souwer werd flink gematst met die extra ronde. De rest van de Nederlanders helaas ook niet door :(

Wat een onzin.... flink gematst ?? maar goed dat jij geen jurylid bent....

A-team
15-07-2009, 10:33
Souwer werd flink gematst met die extra ronde.

Haha, een kenner! :rolleyes: Wordt eens wakker man!

Coldcrust
15-07-2009, 12:07
Ten eerste,..de scheidsrechter bepaalt waar de gordel is en wat daaronder komt..dat bepaal je niet zelf door hoe hoog je je broek optrekt.
Anders gezegd..je broeksband is niet per defenitie de grens van waar je mag trappen.

Ten tweede..als jij stelt dat Nieky 3 ronden lang onder de gordel (lees in de kruisstreek) is getrapt,dan vind ik het gek dat hij daar niet 1x tegen geprotesteerd heeft.

Neem een voorbeeld aan Nieky zelf en wees sportief en objectief,Nieky heeft helemaal niet slecht gevochten maar kwam er niet aan tegen de slimme Buakaw.

phranq
15-07-2009, 14:09
Souwer werd flink gematst met die extra ronde.

Of je bedoeld het andersom of je was dronken toen je deze wedstrijd keek....

Donjopie
15-07-2009, 15:04
Ten tweede..als jij stelt dat Nieky 3 ronden lang onder de gordel (lees in de kruisstreek) is getrapt,dan vind ik het gek dat hij daar niet 1x tegen geprotesteerd heeft.


Nieky is een bikkel met keiharde ballen :rolleyes:

Mephisto
15-07-2009, 23:49
lekker in je lies, tegen je tok aan......:D
....dat zijn geen lowkicks ouwe!

:whistling: ik heb deze pot helemal niet gekeken, ik wist de uitslag toch al... maar voor mij is alles beneden de gordel een lowkick ;) (en toegestaan uiteraard)

Barbaar
16-07-2009, 00:08
Holzken terecht verloren. Hij domineerde totaal niet. Hij vocht gewoon niet slim...had liever Chahid gezien tegen buakaw, dan had je pas een mooie pot!!!!!!!!

Arno verbraak
16-07-2009, 09:09
bedankt voor de spoiler paardelul

NielsN
16-07-2009, 09:26
Waarom open je dit topic dan? Wat verwachtte je, dat het over de GP finale van 2004 ging?

De man van 14K
16-07-2009, 09:52
bedankt voor de spoiler paardelul


:fp::lol:

Darkness
16-07-2009, 10:07
Nou jij moet geen jury worden!!
De partij was heel duidelijk voor BBP.

Darkness
16-07-2009, 11:23
bpp.....

dirk5
16-07-2009, 11:31
Waarom open je dit topic dan? Wat verwachtte je, dat het over de GP finale van 2004 ging?

Hij opent alle topics om vervolgens overal spoiler te roepen.

zeer kansloos!

Arno verbraak
16-07-2009, 11:41
simpelweg wil ik de partyen nog zien. en als t over een schande van de k1 gaat kan t wel meer zijn als een discussie over een uitslag toch? daar was ik benieuwd naar. ik dacht dat als er uitslagen vermeld werden in n topic dat er dan spoiler bijstaat, maar ik zal wel achter lopen denk ik.


tjappies

De man van 14K
16-07-2009, 11:57
later pater

dirk5
16-07-2009, 12:01
simpelweg wil ik de partyen nog zien. en als t over een schande van de k1 gaat kan t wel meer zijn als een discussie over een uitslag toch? daar was ik benieuwd naar. ik dacht dat als er uitslagen vermeld werden in n topic dat er dan spoiler bijstaat, maar ik zal wel achter lopen denk ik.


tjappies

Het kan best dat je alles nog moet zien, maar ben dan gewoon zo slim hier niet te komen. Wanneer ik een partij niet live gezien heb (komt zelden voor) kom ik hier niet totdat ik de partij heb gezien. Ik snap best dat je uitslagen niet wilt weten maar door hier het forum door te gaan spitten maak je het jezelf wel heel erg moeilijk.

Coldcrust
16-07-2009, 12:12
Holzken terecht verloren. Hij domineerde totaal niet. Hij vocht gewoon niet slim...had liever Chahid gezien tegen buakaw, dan had je pas een mooie pot!!!!!!!!

Absoluut niet waar..ik kan me Chahid tegen de veel lichter vechtende Samor en Saenchainoi nog herinneren en beide keren kon hij ook niet domineren,hij heeft gewoon moeite met de Thaise stijl..hem ligt meer iemand die met hem komt lijf aan lijf knokken want dan komen ze in zijn domein is er bijna geen betere.
Chahid mist dan ook nog een keer het lengtevoordeel wat Nieky wel had en heeft traptechnisch ook minder in huis dan Nieky (neemt niet weg dat ik Chahid ook een geweldige vechter vind maar dat terzijde).
Buakaw zou tegen Chahid nog veel makkelijker die afstand hebben kunnen bewaken en scoren zoals hij tegen Nieky deed.
Nieky was mede door zijn reach nog een aantal keren gevaarlijk,voor Chahid zou dat niet gelden.

Tony Galento
16-07-2009, 12:44
simpelweg wil ik de partyen nog zien. en als t over een schande van de k1 gaat kan t wel meer zijn als een discussie over een uitslag toch? daar was ik benieuwd naar. ik dacht dat als er uitslagen vermeld werden in n topic dat er dan spoiler bijstaat, maar ik zal wel achter lopen denk ik.


tjappies


Maar goed dat je geen Ajaxfan bent. Ik zie al voor me dat je vier dagen gaat wachten voordat je Ajax-Veendam kijkt en vervolgens wel doodleuk het Ajax forum opensla.

Dat hele spoiler gelul is knap irritant, afschaffen die hap.

dimitri
16-07-2009, 17:49
hoe kan in godsnaam buakauw gister die partij hebben gekregen van de jury. ik heb de partij gisteren wel 20x terug gekeken maar snap er helemaal niks van. de enigste wat BPP deed was nieky van zich afhouden, maar voor de rest deed hij helemaal niks, als er een winnaar uitgekozen moest worden was het nieky wel, of gewoon een extra ronde. wie zit er nu eigenlijk allemaal in een jury?? allemaal jappanners?? als dat het geval is moeten ze dit direct afschaffen want dit is niet meer normaal, andy souwer hoeft in oktober die ring niet eens intestappen want wat hij ook doet ze geven die partij toch aan BPP :(. dit is echt fucking triest, en balen voor nieky dat hij zo uit de toernooi wordt gehaald, alleen maar omdat die fucking jury zo graag een aziaat wil in hun halve finale, het zou me dus ook niks verbazen als petrosyan dadelijk yamamoto knock-out slaat en dat ze dan de partij alsnog aan hem geven ofzo. tering jappanners:mad: simon moet er snel voor zorgen dat het it's showtime ook een eigen toernooi aan het eind van het jaar kan starten waar dan alle toppers naar toe komen. want dit gaat nergens meer over:mad:

Buakaw:
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/buakaw_por_puramuk.jpg

Nicky:
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/nieky_holtzken.jpg

Misschien dat het nu duidelijker is

sjaakie'tje
16-07-2009, 22:08
Holtzken is een goede vechter, maar hij bakte er helemaal niets van tegen Buakaw. Buakaw haalde hem van 2 ronde af helemaal uit zijn game door constant met zijn frontkick Holtzken af te houden. Deze laatste koos er steevast voro recht naar voor te lopen, non stop op die front kick. Buakaw had het zo erg gemakkelijk en verzamelde zo genoeg punten op de partij unaniem te winnen.

What's the big deal? Vond helemaal niks controversieel aan deze partij.

Regilio
16-07-2009, 23:59
Buakaw heeft gewoon terecht gewonnen !

mokumnised
19-07-2009, 02:26
Nogmaals gekeken, dit keer op sbs6, nogmaals volledig terechte uitslag.

Ik ben wel nieuwsgierig of Roy.S bij zijn mening blijft, dan zou het woord eigenwijs een nieuwe dimensie krijgen.
Het is namelijk echt zo klaar als een klontje dit, geen twijfel mogelijk.

Jeru
19-07-2009, 10:26
Johan zou zeggen "Als je niet slaat (of trapt) ken je ook niet scoren."

jesselaar
19-07-2009, 12:42
Oh jongen, juich nou niet te vroeg... En ook niet te hard, anders wordt het J-monster weer wakker.
die is qwa informatie even uitgeschakeld die kan dr vriendje even niet bereiken

NielsN
19-07-2009, 12:51
die is qwa informatie even uitgeschakeld die kan dr vriendje even niet bereiken

Wat bedoel je???

jesselaar
19-07-2009, 13:38
Misschien is dit wel een nieuwe strategie van GG/J om verlies van hun vechters te bespreken. Eerst een stroman een rigoreus standpunt in laten nemen, zodat de discussie zich alvast uitkristalliseert. In de wetenschap van de argumenten komt Jamila vermoedelijk snel met het definitieve GG verhaal. (bijvoorbeeld dat Nieky dacht dat BPP alleen maar minpunten scoorde door afhouders te plaatsen en te judoën)

Overigens vond ik dat ook Souwer compleet uit zijn spel gehaald werd en na 3 ronden onterecht een verlenging kreeg. Kyshenko is een ongekend talent en lijkt ook fysiek steeds sterker te worden.


x2 maar er zijn gelukkig ook wat teams die het anders aanpakken en niet dr vrindinnetje aansturen om wat van die trashtalk te schrijven

dontmindme
19-07-2009, 13:53
die is qwa informatie even uitgeschakeld die kan dr vriendje even niet bereiken


langdurig of kort,

fuck it, ben al blij:thup::thup::thup:

De man van 14K
19-07-2009, 14:22
BBP had terecht gewonnen, jammer voor Nieky hij heeft wel de kwaliteiten maar gisteren kwam het er niet uit. Misschien een off day, who knows!

oliebol
19-07-2009, 19:01
Vochten ze gisteren nog een keer?:p

francisco1985
19-07-2009, 23:03
hahaha Sorry maar als je een beetje verstand hebt van k-1/muay thai, Dan weet je dat het spel eigenlijk bestaat uit wie elkaar het meest raak kan raken!! en dat buakaw zo handig.Wat ook niet gek is de man stond ook wel wat vaker in de ring dan Nicky. Ik denk dat jij gewoon iets meer moet je gaan verdiepen in de sport voordat je uit ontwetendheid zoiets neerzet op mixfight en je iedereen over je heen krijgt.

De man van 14K
20-07-2009, 17:03
Vochten ze gisteren nog een keer?:p

ja leuk ja... :sleep1:;)