PDA

View Full Version : Hoe Gago vocht tegen drugs.. * K-1 MAX spoiler*



Amsterdam'r
16-07-2009, 02:00
Pakkende titel?

Toch is dat wat in me op kwam, na het zien van zijn partij tegen Yamamoto.
Yuya leek onvermoeibaar, alsof hij een of andere drug toegediend heeft gekregen. Het zal mij in ieder geval niks verbazen..
Overigens had in mijn ogen een extra ronde niet misstaan.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren tegen Petrosyan.

Hieronder de beelden voor wie het nog niet heeft gezien, of nog eens wil zien:

Deel 1:
YouTube - Gago Drago vs Yuya Yamamoto (2009) part 1/2 (http://www.youtube.com/watch?v=0x4GeEjs9kw)

Deel 2:
YouTube - Gago Drago vs Yuya Yamamoto (2009) part 2/2 (http://www.youtube.com/watch?v=T3JbootDTMM)

YoMarK
16-07-2009, 02:14
Wat een bullshit. Als iemand een bere conditie heeft wil niet zeggen dat ie meteen aan de drugs zit.
Zo weet ik er nog wel een paar.

Verder had ik graag gezien dat Drago had gewonnen, een van m'n favoriete vechters. Helaas heeft het niet zo morgen zijn. Extra ronde had best gemogen, maar die had ik niet naar Drago zien gaan gezien het feit dat ie nogal kapot was.

Jochem
16-07-2009, 02:26
Die gast is snel! Qua conditie goed, maar niet zo bijzonder toch? Zoveel werkt hij niet, tempo pas echt hoog in de laatste ronde.

overigens wel een goed incasseringsvermogen, hij slikte er een paar weg zeg.

1e ronde Yuya iets meer punten door lowkicks
2e ronde voor Yuya
3e ronde gelijk.

Mooie partij! Maar vond Yuya wel terechte winnaar.

Ik weet overigens ook niet of van (performance enhancing) drugs gebruik je conditie beter wordt.

blackadder
16-07-2009, 03:02
Sorry, maar Drago heeft gewoon niet genoeg gewerkt om de partij naar zich toe te trekken. Vanaf de tweede ronde liet hij zich vaak in de hoek zetten en wachtte hij af achter zijn dekking. Waardoor het natuurlijk leek alsof Yamamoto de dominerende vechter was. Ook al ging het meeste op de dekking.

oliebol
16-07-2009, 05:17
Wel flauw dat er gelijk aan drugs gedacht word als er een Nederlandse vechter verliest, die gozer kan idd ook gewoon een goede conditie hebben.
Souwer was toch ook niet kapot te krijgen

lopez86
16-07-2009, 08:33
Is nogal een beschuldiging...
Wat me ook opvalt is dat het steeds vaker niet actieve users zijn die met dit soort beschuldigingen komen.
Die een beetje anoniem de boel proberen op te stoken (9 posts).
Kan daar niet iets tegen gedaan worden?

NielsN
16-07-2009, 08:48
:lol:

Het getuigt ook wel weer van humor. Je kan natuurlijk bij elke partij zo'n kop maken. "Hoe Alves verloor van drugs", "hoe Alves verloor, ondanks drugs", "hoe Alves en GSP allebei verloren van drugs, maar Alves net iets meer"...:fp:

@jochem: epo, toch? Of werkt dat alleen voor langdurige inspanning?

Arno verbraak
16-07-2009, 09:28
doen we niet meer aan spoilers verdomme?

De man van 14K
16-07-2009, 09:50
Wel jammer dat steeds net niet is met Drago.. Als hij nou net dat beetje gevarieerder zou gaan vechten.

TOON
16-07-2009, 10:55
mooie titel....dacht effe dat Drago aan de drugs zat en daar tegen aan het vechten was.... absolute bullshit topic....heb Drago ook wel een vijf of drie rondes lang zien pompen dat ik dacht van, jeeeeeeeeezus die gast blijft maar gaan......

Karel
16-07-2009, 11:17
blij dat de jappen kunnen incasseren, blijft de k1 interessant gelukkig

kentaro
16-07-2009, 12:08
FAIL!

ARMENIA
16-07-2009, 12:27
Nou ik weet het niet hoor. Die Yamamota is nog wel heel erg explosief in ronde 3 en lijkt totaal niet moe te zijn. Bovendien krijgt die gewoon een volle highkick op zijn hoofd maar er gebeurt niets met hem..Jullie moeten niet vergeten dat Drago ook een conditiebeest is, hoe kan het zo zijn dat Drago echt moe is en Yamamota niks heeft en zo te zien nog 3 van deze rondes kan vechten op dit tempo.. Zelfs Souwer zou in ronde 3 minder explosief zijn en zwaarder hijgen, of wil je zeggen dat die Yamamota nog een veel betere conditie als Souwer heeft?Wel vind ik dat drago "terecht" heeft verloren gezien de puntentelling.

lopez86
16-07-2009, 13:00
Hard trainen?
Kunnen vechten op karakter?
En dat je zelf uit Armenië komt en dus niet helemaal objectief kan kijken speelt ook wel een rolletje?

ARMENIA
16-07-2009, 13:07
Hard trainen?
Kunnen vechten op karakter?
En dat je zelf uit Armenië komt en dus niet helemaal objectief kan kijken speelt ook wel een rolletje?

Als dat een rol speelde dan zou ik zeggen dat Drago had moeten winnen net als sommigen hier. Ik ben van mening dat Yamamota gewoon meer punten heeft gemaakt en beter was in deze partij. Dus waar slaat die domme uitspraak van jouw op? Je bent ook niet de slimste he.Nederlanders zeggen dat Drago had moeten winnen en dat Yamamota drugs heeft gebruikt, ik zeg alleen dat hij mogelijk drugs heeft gebruikt en nu ben ik niet objectief? Mischien zijn alle andere posters die in voordeel van Drago schrijven ook wel mischien Armeniërs? Want dat kan toch niet, dat iemand vindt dat Drago heeft gewonnen en dat Yamamota drugs heeft gebruikt, dat moeten wel Armeniërs zijn he... sjonge jonge

Haaija
16-07-2009, 13:36
Als dat een rol speelde dan zou ik zeggen dat Drago had moeten winnen net als sommigen hier. Ik ben van mening dat Yamamota gewoon meer punten heeft gemaakt en beter was in deze partij. Dus waar slaat die domme uitspraak van jouw op? Je bent ook niet de slimste he.Nederlanders zeggen dat Drago had moeten winnen en dat Yamamota drugs heeft gebruikt, ik zeg alleen dat hij mogelijk drugs heeft gebruikt en nu ben ik niet objectief? Mischien zijn alle andere posters die in voordeel van Drago schrijven ook wel mischien Armeniërs? Want dat kan toch niet, dat iemand vindt dat Drago heeft gewonnen en dat Yamamota drugs heeft gebruikt, dat moeten wel Armeniërs zijn he... sjonge jonge

Hehe gelijk heb je !

BJJrajawali
16-07-2009, 13:37
Ik zeg : Yamamota en Youri van Gelder zijn vriendjes :thup:

Sendur
16-07-2009, 13:46
doen we niet meer aan spoilers verdomme?

Niet zo zeuren dan moet je maar gewoon op tijd kijken vindt ik.:twak:

redjuh
16-07-2009, 13:54
epo idd alleen voor langdurige cardiovasculaire inspanning. coke kan eigenlijk alleen maar iets van spanning wegnemen. alleen in grote hoeveelheden kan degene moeilijk outgaan. echter in staat tot vechten ben je dan volgens mij ook niet meer. ik denk dat misschien een zeer specifieke steroide oid, je incasseringsvermogen versterkt. maar elke drug die invloed heeft op je, bv in de vorm van een rage ofzo, belemmert ook je vechten.
mocht iemand nou wel iets weten.... pm mij svp

Hans Vos
16-07-2009, 15:06
lulverhaal , gewoon een prachtige partij van twee conditie beesten met een hoog rocky gehalte :thup: helaas voor drago scoorde de japanner net iets meer en werd hij terrecht uitgeropen tot winnaar . groet hans

Casparvdzouw
16-07-2009, 16:09
yamamoto komt zoals veel jappen uit het kyokushin dus hij zal wel hardere trappen op zijn hoofd hebben gehad:whistling:

Facade
16-07-2009, 16:20
De japanner had niks te verliezen dus misschien dat ie boven zichzelf uitsteeg omdat hij zich kon bewijzen tegenover een internationaal bekende vechter als Drago... misschien is het volgend gevecht wel weer niks

Old Samurai
16-07-2009, 16:27
Het belangrijkste word vergeten, dat yama de enigste japanse deelnemer is die er nog in zit. Dit alleen al geeft hem vleugels, zeker gezien de japanse mentaliteit. En deze man is ook erg populair in japan.Er is zelfs een japanse filmploeg bij ons geweest die de training volledig heeft gefilmd alleen omdat Drago tegen de enigste japanse deelnemer stond.

MMAFAN-1122
17-07-2009, 09:39
Drago miste zijn fighting spirit kracht en conditie.. het leek wel of hij dicht sloeg.. Valt me op dat Drago minder goed draaid zonder Edwin van Os in zijn hoek die meer voor hem was dan alleen zijn trainer/manager... Hij mist de agressie/emotie in zijn spel zoals in zijn partijen bvb tegen Veselic,Murat,kraus en Starting(2e partij) met Edwin in zin hoek!

Rougemonkey
17-07-2009, 12:54
Die gast is snel! Qua conditie goed, maar niet zo bijzonder toch? Zoveel werkt hij niet, tempo pas echt hoog in de laatste ronde.

overigens wel een goed incasseringsvermogen, hij slikte er een paar weg zeg.

1e ronde Yuya iets meer punten door lowkicks
2e ronde voor Yuya
3e ronde gelijk.

Mooie partij! Maar vond Yuya wel terechte winnaar.

Ik weet overigens ook niet of van (performance enhancing) drugs gebruik je conditie beter wordt.

Er zijn wel bepaalde steroiden die vechters vaak gebruiken. Dat zijn steroiden waar je sterker, agressiever en een beter (spier)uithoudingsvermogen van krijgt zonder dat je te veel spiermassa aanzet.

The Doctor
17-07-2009, 20:08
Denk niet dat er drugs in het spel zijn, eerder dat Drago's conditie minder was, doordat in Nederland alles nu eenmaal op een lager pitje ligt in deze maand. Een finalist is in elk geval zeker, Petrosyan en de ander wordt een thriller waarin de winnaar gehavend in de finale zal verschijnen.......
Conclusie???

TOON
17-07-2009, 20:12
Denk niet dat er drugs in het spel zijn, eerder dat Drago's conditie minder was, doordat in Nederland alles nu eenmaal op een lager pitje ligt in deze maand. Een finalist is in elk geval zeker, Petrosyan en de ander wordt een thriller waarin de winnaar gehavend in de finale zal verschijnen.......
Conclusie???

Conclusie: Souwer wint ;-)

K-1sunstarr
17-07-2009, 22:19
Yamamoto heeft goed en slim gevochten “toch” explosief, snelle combinatie, kan vooral heel goed incasseren en voerde naarmate de rondes de tempo ophoog.
Jammer voor Drago maar Yamamoto was beter deed iets meer dan Drago, alhoewel een extra ronde zou wel op zijn plaats zijn.

blackadder
17-07-2009, 22:34
Denk niet dat er drugs in het spel zijn, eerder dat Drago's conditie minder was, doordat in Nederland alles nu eenmaal op een lager pitje ligt in deze maand.
Eh..wat heeft dat ermee te maken?

PigDog
18-07-2009, 08:54
Er zijn wel bepaalde steroiden die vechters vaak gebruiken. Dat zijn steroiden waar je sterker, agressiever en een beter (spier)uithoudingsvermogen van krijgt zonder dat je te veel spiermassa aanzet.

Yeah right!
Noem er eens een paar dan?

Je hebt anabole steroiden (anabool betekend spieropbouwend)
en cortico steroiden.
Nadeel van de laatste groep is wel dat ze tesamen met een aantal andere zeer zware bijwerkingen ook als nadeel hebben dat je er spieratrofie van krijgt. Dus, je zet in spiermassa af, wordt slapper, krijgt een hoge bloeddruk, staar, slechte wondheling, leverafwijkingen: kortom echt goed voor een vechter....

The Bulldog
18-07-2009, 10:02
er zijn zat dingen die in te zetten zijn als middelen, maar ik snap niet dat wanneer Drago een keer wordt terug betaald met koekie van eigen deeg.(tempo opvoeren gedurende de rondes, incasseren en counteren, explosiviteit) Er gelijk zoiets wordt geroepen.

Jap heeft terecht gewonnen ....punt

Jeru
18-07-2009, 10:16
Goh, iemand kan 3 (!!) ronden voluit gaan. Wat vreemd... :confused:

Octavius
18-07-2009, 12:34
Crap verhaal zonder enige onderbouwing of bewijs. Drago deed minder. Was minder trefzeker. Leef er maar gewoon mee dat hij verloren heeft. Straks komt het grote complot boek op tafel. Geloof me zelfs de besten kunnen verliezen.

En kom op zeg het is 3x3 minuten. Boksen is max. 12x3 en kickboksen 12x2. Ga nu niet zeggen dat 3x3 veel vermoeiender is dan dat 12x3 en 12x2. Tuurlijk ligt het welk tempo je vecht maar vond Drago niet echt hoog tempo draaien.

leks
18-07-2009, 12:53
Ik heb gisteren pas de pot op goede kwaliteit gezien, hiervoor enkel live op klein beeld en had toen het gevoel dat yuya terecht won.

Na gisteren opnieuw te hebben gekeken vond ik toch dat Drago genoeg had gedaan om voor te staan of op zijn minst een draw te krijgen, zijn slagen hadden veel meer impact alhoewel yuya die heel goed wegstopte en yuya's eigen bokscombo's gleden gewoon van Drago af.

Desondanks was het een close match en niet ondenkbaar dat yuya de beslissing krijgt, goede pot.

De man van 14K
18-07-2009, 13:39
Drago miste zijn fighting spirit kracht en conditie.. het leek wel of hij dicht sloeg.. Valt me op dat Drago minder goed draaid zonder Edwin van Os in zijn hoek die meer voor hem was dan alleen zijn trainer/manager... Hij mist de agressie/emotie in zijn spel zoals in zijn partijen bvb tegen Veselic,Murat,kraus en Starting(2e partij) met Edwin in zin hoek!

Volgens mij stond Edwin nu toch ook in zijn hoek? Anders staat Peter van Os er. Ook iemand die zijn longen uit zn lijf tegen je schreeuwt ;)

gerrie
18-07-2009, 14:02
Volgens mij stond Edwin nu toch ook in zijn hoek? Anders staat Peter van Os er. Ook iemand die zijn longen uit zn lijf tegen je schreeuwt ;)

MMAFAN-1122
18-07-2009, 19:46
Volgens mij stond Edwin nu toch ook in zijn hoek? Anders staat Peter van Os er. Ook iemand die zijn longen uit zn lijf tegen je schreeuwt ;)

Nee dat was Edwin volgens mij niet, maar die andere jongen die altijd in de hoek van Drago staat volgens mij is dat Dennis maar ik kan het mis hebben;)!

Old Samurai
18-07-2009, 20:18
Nee dat was Edwin volgens mij niet, maar die andere jongen die altijd in de hoek van Drago staat volgens mij is dat Dennis maar ik kan het mis hebben;)!

Dat is het grootste probleem met Drago, er staan mensen in zijn hoek die niets met zijn training te maken hebben.

gymalkmaar1
18-07-2009, 20:39
Dat is het grootste probleem met Drago, er staan mensen in zijn hoek die niets met zijn training te maken hebben.

wtf ... dit zul je ff moeten uitleggen.

NielsN
18-07-2009, 21:03
wtf ... dit zul je ff moeten uitleggen.

x2

Rougemonkey
18-07-2009, 21:12
Yeah right!
Noem er eens een paar dan?

Je hebt anabole steroiden (anabool betekend spieropbouwend)
en cortico steroiden.
Nadeel van de laatste groep is wel dat ze tesamen met een aantal andere zeer zware bijwerkingen ook als nadeel hebben dat je er spieratrofie van krijgt. Dus, je zet in spiermassa af, wordt slapper, krijgt een hoge bloeddruk, staar, slechte wondheling, leverafwijkingen: kortom echt goed voor een vechter....

Bullshit dude, wake up.

Anabool betekent spieropbouwend, maar ook weefselopbouwend kortom: een ingenome stof omzetten in een andere stof in het lichaam. Het tegenovergestelde is catabool, of catabolisme. Daar wordt meestal een toestand van een negatieve energiebalans mee bedoelt. Het lichaam haalt dan zijn energie uit eigen weefsels (spier/vet/).

Joop Kasteel is een heel helder, eerlijk en open over zijn steroidengebruik op een ander forum. V

Edit: Lees en leer:

Steroiden in vechtsport - Body Resource Bodybuilding Forum (http://www.bodyresource.nl/forum/anabole-steroiden-discussie/12266-steroiden-vechtsport.html)


Halotestin is het middel waar ik op doelde!

kamper knotsie
18-07-2009, 22:32
old samurai / si
als je wat te vertellen heb zeg het tegen mij en niet op een forum
afz dennis schneider

NielsN
18-07-2009, 23:02
Wie is Old Samurai... Vraag ik me nu ineens af...

Rougemonkey
18-07-2009, 23:14
old samurai / si
als je wat te vertellen heb zeg het tegen mij en niet op een forum
afz dennis schneider

Idd. Een discussieforum is er niet om te discussieren!

:o:confused:

gymalkmaar1
19-07-2009, 00:34
Wie is Old Samurai... Vraag ik me nu ineens af...

Ik dacht de bokstrainer vn drago, maar begin daar nu aan te twijfelen

PigDog
19-07-2009, 01:38
Bullshit dude, wake up.

Anabool betekent spieropbouwend, maar ook weefselopbouwend kortom: een ingenome stof omzetten in een andere stof in het lichaam. Het tegenovergestelde is catabool, of catabolisme. Daar wordt meestal een toestand van een negatieve energiebalans mee bedoelt. Het lichaam haalt dan zijn energie uit eigen weefsels (spier/vet/).

Joop Kasteel is een heel helder, eerlijk en open over zijn steroidengebruik op een ander forum. V

Edit: Lees en leer:

Steroiden in vechtsport - Body Resource Bodybuilding Forum (http://www.bodyresource.nl/forum/anabole-steroiden-discussie/12266-steroiden-vechtsport.html)


Halotestin is het middel waar ik op doelde!

Sorry, dat ik je oneindige wijsheid in twijfel trok. Of eigenlijk Joops wijsheid. Ik heb er namelijk niet zoveel verstand van. Maar we zitten wel op internet.
Ik heb ook een stukje, die je maar moet doorlezen.
En dude, neem er maar lekker veel van, dan wake je niet meer up...

PigDog
19-07-2009, 01:39
"Halotestin®
Fluoxymesterone, dat in het circuit bekendheid geniet onder de merknaam Halotestin®, wordt in de reguliere geneeskunde nog gebruikt voor bepaalde symptomen van borstkanker of borstpijnen na een bevalling en de behandeling van psychoses. Hierbij wordt nadrukkelijk een intensieve begeleiding door medici en andere deskundigen aangeraden. In de bodybuildingwereld staat het ook wel te boek als paardemiddel. Het orale goedje wordt voornamelijk gebruikt voor de opbouw van een hardere vasculair fysiek. De toename in spiermassa is hierbij echter minimaal. Met uitzondering van bodybuilders in de wedstrijdvoorbereiding, is Halotestin® niet bijster populair. Dit komt puur door de neveneffecten die zijn reputatie als agressieveling eer aan doen.

Naast de verhoogde androgene effecten zoals een sterke toename van de prikkelbaarheid en agressiviteit (het 'lopende-tijdbom-effect'), spontane, langdurige en pijnlijke erecties (priapisme) is ook Halo berucht om zijn leverschade. Het is één van de weinige steroïden die in verband wordt gebracht met leverbloedingen (met bloed gevulde holtes in de lever; peliósis hépatis). Daarnaast kunnen er ook andere lichamelijke klachten optreden: acne, nasale (neus) bloedingen, maagkrampen, hoofdpijn en een verlaagde eigen hormoon produktie zijn eerder regel dan uitzondering. Tot slot kan Halo ondanks een uiterst beperkte conversie naar oestrogeen wel degelijk leiden tot borstvorming.

Laten we er geen doekjes omwinden, Halotestin® behoort samen met methyltestosteron tot de meest agressieve middelen."


Dus mannen, als je van Drago wilt winnen....

Rougemonkey
19-07-2009, 02:00
Ik zeg niet dat hij dit neemt, ik zeg dat er dit soort steroïden bestaan en dat je er als vechter veel beter door gaat presteren.

Rougemonkey
19-07-2009, 02:11
Ik zie nu de wedstrijd op SBS6. Ik heb idd nog nooit zo'n machine gezien. Tering.

gymalkmaar1
19-07-2009, 02:45
ik heb m ook nog eens gezien..yamamoto kreeg een paar linkerhoeken :ehhh::ehhh::ehhh: en gewoon geen krimp geven WHat THE FUCK???

PigDog
19-07-2009, 14:09
Ik zeg niet dat hij dit neemt, ik zeg dat er dit soort steroïden bestaan en dat je er als vechter veel beter door gaat presteren.

Ik begrijp wel dat je dat niet zegt, maar ik denk niet dat een vechter er beter door gaat presteren. Hij krijgt dikkere aderen onder zijn huid (daarvoor slikken builders het) en het gevaar voor leverbloedingen, neusbloedingen en een constante stijve in je tok is gewoon te groot. Los van alle andere bijwerkingen.......
Ik zou het mijn vechters i.i.g. niet aanraden

Rougemonkey
19-07-2009, 14:20
Wat wordt er dan wel veel gebruikt in de sport? Iedere sport heeft zijn doping. :P

Je kan me niet vertellen dat er bij wielrennen wel gebruikt wordt en bij kickboksen niet;).

NielsN
19-07-2009, 14:46
Wat wordt er dan wel veel gebruikt in de sport? Iedere sport heeft zijn doping. :P

Je kan me niet vertellen dat er bij wielrennen wel gebruikt wordt en bij kickboksen niet;).

Precies. Als er een dopingcontrole aangekondigd wordt, zijn alle thais ineens 'ziek'. Ik weet niet wat ze gebruiken, maar dat ze gebruiken lijkt me een feit.

Sowieso vind ik dit een heel belangrijk punt: er moet echt meer gecontroleerd worden in de vechtsportwereld...

The Bulldog
19-07-2009, 15:06
Sorry hoor, ik lees hier echt het ene bullshit verhaal na het andere....

On topic: Drago heeft terecht gewonnen en hem kennende zal hij dat zelf ook zeggen na het terug zien van de partij.



Off topic:
Praat niet over zaken waar je niet in thuis bent. je zet jezelf voor lul door allerlei beweringen die of niet kloppen of 180graden uit de richting zijn.

n de vechtsport wordt net als bij alle topsporten de grens gezocht.
De grens van het toelaatbare.
de grens van het betrapbare
en de grens van het bereikbare...

En het publiek vind het fantastisch om harde explosieve en conditioneel sterke knokkers te zien..

Want middelen maken je geen technisch betere knokker, maar kan in combinatie met vreselijk hard trainen en juiste voeding wat betreft je kracht, gewicht,explosiviteit,conditie en herstel heel veel bijdragen.

dus of.....ze stopppen met schijnheilig ouwehoeren en genieten net als normaal van de partijen.

Of ze nemen echt stelling en kijken niet....(nee dat dacht ik al de sport is te mooi)


Oordeel niet over mensen , als je zelf niet in hun situatie bent geweest.

OSU!!!!

NielsN
19-07-2009, 15:22
Sorry hoor, ik lees hier echt het ene bullshit verhaal na het andere....

On topic: Drago heeft terecht gewonnen en hem kennende zal hij dat zelf ook zeggen na het terug zien van de partij.



Off topic:
Praat niet over zaken waar je niet in thuis bent. je zet jezelf voor lul door allerlei beweringen die of niet kloppen of 180graden uit de richting zijn.

n de vechtsport wordt net als bij alle topsporten de grens gezocht.
De grens van het toelaatbare.
de grens van het betrapbare
en de grens van het bereikbare...

En het publiek vind het fantastisch om harde explosieve en conditioneel sterke knokkers te zien..

Want middelen maken je geen technisch betere knokker, maar kan in combinatie met vreselijk hard trainen en juiste voeding wat betreft je kracht, gewicht,explosiviteit,conditie en herstel heel veel bijdragen.

dus of.....ze stopppen met schijnheilig ouwehoeren en genieten net als normaal van de partijen.

Of ze nemen echt stelling en kijken niet....(nee dat dacht ik al de sport is te mooi)


Oordeel niet over mensen , als je zelf niet in hun situatie bent geweest.

OSU!!!!

Ik hoop dat je het niet over mij hebt, want ik oordeel absoluut niet over individuele sporters...

Misschien is het een idee om over deze discussie een nieuwe thread te starten, want ik word steeds ongemakkelijker van het gegeven dat deze specifieke partij de discussie op gang gebracht heeft...?

PigDog
20-07-2009, 06:06
Sorry hoor, ik lees hier echt het ene bullshit verhaal na het andere....

On topic: Drago heeft terecht gewonnen en hem kennende zal hij dat zelf ook zeggen na het terug zien van de partij.

Heeft Drago gewonnen? Wat lullen we dan?


Off topic:
Praat niet over zaken waar je niet in thuis bent. je zet jezelf voor lul door allerlei beweringen die of niet kloppen of 180graden uit de richting zijn.

Dat is een beetje een probleem. Kijk, de mensen die er echt verstand van hebben, wil niemand naar luisteren. Dat zijn de medici. Dus gebeurd er veel in het zwarte circuit, waar je in een achterkamertje een spuit in het bovenste quadrant van de bilspier laat zetten, en denkt (omdat je dan gebruiker bent) dat je er wel verstand van hebt. Men leest een paar dingen op internet en denkt dat men het heeft uitgevonden. Men leest de bijsluiter en denkt: nou, die bijwerkingen, die gaan niet over mij, er is maar een kleine kans dat ik die krijg. Zonder al te veel in detail te treden, moet ik helaas vaststellen, dat de gebruikers vaak diegene zijn die er het minste feitelijke kennis van hebben. Ik heb het nu over de random sportschoolbezoeker die een kuurtje neemt.
De topsporter, onder medische begeleiding (terugkerende bloedonderzoeken, spermaonderzoeken en een uitgekiend dieet/programma/ ondersteuning) die loopt nog het minste gevaar.
Maar ik kom meer en meer mensen tegen, die in de jaren '80 en '90 gekuurd hebben, en nu ernstige klachten hebben. Varierend van hart- en cardiovasculaire afwijkingen, tot verschillende soorten en stadia van kanker.

Vandaar dat ik zeer terughoudend ben met positieve dingen over doping.
Ik heb er gewoon te weinig verstand van, zeker op de lange termijn.
Het enige wat ik me zou kunnen voorstellen is, dat als je echt je pensioen ermee moet betalen, en dus in het UFC- of K-1 wereldje zit, je zulke risico's gaat nemen.
Maar dit is inderdaad een andere topic....

De man van 14K
20-07-2009, 09:23
Net even gelezen, best interessant;
http://www.bodypage.nl/een_gids_voor_beginners.htm

Het lijkt dus dat er genoeg info bekend is en men ook weet welke compenserende handel gebruik moet worden (Anti Oestrogenen / Katabolen). Volgens mij weet men genoeg hiervan af en is er genoeg info maar moet je je er ook echt in verdiepen.
Is het niet zodat, net zoals bij ander drugsgebruik, het toch een beetje in de duistere circuits gebeurt en daarom maar wat makkelijker iets gedaan wordt omdat een handelaar je het in de handen duuwt?

A-team
20-07-2009, 10:34
:thown:

The Bulldog
20-07-2009, 13:39
Heeft Drago gewonnen? Wat lullen we dan?

...


HAHA wens is vader van de gedachte...hij heeft terecht verloren bedoel ik sorry:twak:

jimmy
20-07-2009, 22:04
Heb 2 jaar geleden zelf ook tegen Yuya gevochten. Zijn vechtstijl is niets veranderd. Hij had toen ook al een ijzersterke conditie en doorzettingsvermogen. Vocht toen 5 rondes op thaise regels tegen hem. En vanaf ronde 1 ging het tempo net zoals de part tegen drago. Na de 3e ronde was mij pijp al bijna leeg. Maar die van hem nog langer niet. Heeft hij toen ook gewonnen op punten en conditie.

Geloof zeker niet dat het drugs is. Die Japaners trainen gewoon keihard en hebben echt super mentaliteit. Niets is hard wat Yuya doet, maar hij maakt goed zijn puntjes en blijft bezig. En door zijn karate achtergrond, merkte ik ook dat hij aardig stevig op zijn benen stond. Bij elke lowkick, ging hij geen stukje naar achteren. En zelfs na een vol geplaatste backfist bleef hij gewoon ontspannen staan. Hij kan gewoon erg veel incasseren.

Drago heeft ook al tijdens de k1 tegen Yamamuchi gevochten, een bekende van Yamamoto. Ze zullen drago goed hebben bestudeerd, net als dat ze toen bij mij ook hadden gedaan hahaha.

Respect voor beide vechters! Voor een mooie pot heb je echt 2 top vechters nodig en dat is Drago zeker.

Gr. Jimmy Eimers

Rougemonkey
21-07-2009, 12:46
Thanks Jimmy. Goede tactiek. Hij gaat voor de punten, omdat hij weet dat hij zelf toch niet ko gaat en waarschijnlijk ook omdat hij die KO power niet heeft. Terwijl Drago veel meer gewicht in zijn stoten gooit en daardoor sneller moe raakt.

Slim.

Marco
29-07-2009, 12:39
mijn eerste reactie na het zien van zoveel incasseringsvermogen en het tempo van deze japanse vechter was dus ook van hmmm, zou hij misschien toch iets tot zich hebben genomen...

kentaro
29-07-2009, 13:03
Heb 2 jaar geleden zelf ook tegen Yuya gevochten. Zijn vechtstijl is niets veranderd. Hij had toen ook al een ijzersterke conditie en doorzettingsvermogen. Vocht toen 5 rondes op thaise regels tegen hem. En vanaf ronde 1 ging het tempo net zoals de part tegen drago. Na de 3e ronde was mij pijp al bijna leeg. Maar die van hem nog langer niet. Heeft hij toen ook gewonnen op punten en conditie.

Geloof zeker niet dat het drugs is. Die Japaners trainen gewoon keihard en hebben echt super mentaliteit. Niets is hard wat Yuya doet, maar hij maakt goed zijn puntjes en blijft bezig. En door zijn karate achtergrond, merkte ik ook dat hij aardig stevig op zijn benen stond. Bij elke lowkick, ging hij geen stukje naar achteren. En zelfs na een vol geplaatste backfist bleef hij gewoon ontspannen staan. Hij kan gewoon erg veel incasseren.

Drago heeft ook al tijdens de k1 tegen Yamamuchi gevochten, een bekende van Yamamoto. Ze zullen drago goed hebben bestudeerd, net als dat ze toen bij mij ook hadden gedaan hahaha.

Respect voor beide vechters! Voor een mooie pot heb je echt 2 top vechters nodig en dat is Drago zeker.

Gr. Jimmy Eimers

thanx voor je reactie!!

zal trouwens wat zijn als je ook in de k-1 max kon vechten!!