PDA

View Full Version : verslag gevecht Leroy Kaestner vs kido



marcelt
16-07-2009, 12:39
[Fight #9]
Yasuhiro Kido vs. Leroy Kaestner
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/090713/photo09s.jpg (javascript:MM_openBrWindow('images/090713/photo09b.htm','K1','width=600,height=400');) Round 1
Kido walks to the center of the ring and immediately lands some crisp lows and jabs before Leroy is really in fight-mode, but they soon wake the Dutchman up and he answers with some solid body punches of his own.
Kido seems to be landing the jab well, and using his reach, but then Leroy turns things on and lands a combination of 6 or 7 punches, all of which land very solidly.
The Japanese fighter then answers with some high knees, and ends the round with a clean head kick that backs Leroy up.
Round 2
They oblige each other by trading shots in the middle of the ring, and Kido lands a solid looking spinning back-fist before they clinch and exchange knees.
Leroy is working the low kick as much as Kido now, and every punch he lands is very audible.
Both fighters are landing some menacing looking shots, but it is Kido’s low kicks to Leroy’s back leg that seems to be causing the most trouble right now.
Round 3
They start the round as fast-paced as they ended the second, but Kido stings Leroy with a punch combination and flurries on him in the corner. Leroy clinches and tries to trip Kido before the referee warns him for it.
Kido smells blood here though, and attacks the back leg with everything he has. He gets a little carried away though, and it resulted in a knee going to the groin.
After the restart Kido earns perhaps the first ever down due to punching the thigh of his opponent. Leroy was doing so well at covering the low kick that Kido used his reach to throw a hook to the thigh of Leroy, and after a scream of pain he went down.
No self-respecting fighter coming out of Peter Aerts’ gym would stay down though, and Leroy got to his feet and fought on. He did go down once more from another punch to the thigh just before the bell rang ending the fight.
With this victory Kido has earned a reserve spot in the finals.

willy123
16-07-2009, 12:50
Leroy die neergaat op stoten naar het bovenbeen!
'k kan er helaas geen filmpje van vinden, maar vraag me
af of die stoten niet gewoon op zijn zak terechtkwamen..
Iemand link naar beeldmateriaal?

iconian
16-07-2009, 13:09
YouTube - Leroy Kaestner - Interview - 13.Jul.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=zqnhtEwW6DM)

volgens mij zegt hij daar dat hij inderdaad niet op zn lichaam geraakt was

kentaro
16-07-2009, 13:10
Leroy die neergaat op stoten naar het bovenbeen!
'k kan er helaas geen filmpje van vinden, maar vraag me
af of die stoten niet gewoon op zijn zak terechtkwamen..
Iemand link naar beeldmateriaal?

jammer weer van die beschuldigingen naar Kido....was gewoon een stoot naar z'n bovenbeen!!!!!
http://ca.c.yimg.jp/sports/1247518688/img.sports.yahoo.co.jp/spnavi/photo/fight/200907/14/20090714044.jpg

willy123
16-07-2009, 15:51
Ik zei: 'Ik vraag me af'...
Dat staat niet gelijk aan 'beschuldigingen'.
Ik zou gewoon graag de beelden willen zien.
Ik hoop ook dat het gewoon een stoot naar het
bovenbeen was, want dat is natuurlijk een unieke
techniek om iemand acht tellen mee te bezorgen!
Revolutionaire techniek; de lowpunch!
( niet te verwarren met lowblow )

dirk5
16-07-2009, 16:00
Ik hoop ook dat het gewoon een stoot naar het
bovenbeen was, want dat is natuurlijk een unieke
techniek om iemand acht tellen mee te bezorgen!
Revolutionaire techniek; de lowpunch!
( niet te verwarren met lowblow )

Anderson Silva deed het ook tijdens zijn laatste titlefight.

De man van 14K
16-07-2009, 16:07
wtf... een stoot naar het bovenbeen.
Hoe kom je erop!
Denk en hoop wel de Keastner vaker uitgenodigd wordt want het is een taaie hufter!

Jarno
16-07-2009, 18:24
Dat soort technieken moet je gelijk verbieden... straks neemt iedereen het over en zit ik als jury een heel weekend tegen blauwe ballen aan te kijken omdat niet iedereen het geluk heeft zuiver te kunnen stoten...

TheSpinDoctor
16-07-2009, 22:23
Niet iedereen kan ook zuiver knieen naar het lichaam en bovenbeen. Een lowkick naar binnenkant been gaat ook niet altijd even goed..

Dat wordt toch ook niet verboden?


Dat soort technieken moet je gelijk verbieden... straks neemt iedereen het over en zit ik als jury een heel weekend tegen blauwe ballen aan te kijken omdat niet iedereen het geluk heeft zuiver te kunnen stoten...

Jeru
16-07-2009, 23:12
Nu wil ik helemaal die partij zien!! En natuurlijk die van Mes. Jammer jammer.

NielsN
16-07-2009, 23:22
Anderson Silva deed het ook tijdens zijn laatste titlefight.

Yup. Of één na laatste? Dat weet ik niet meer...

marcelt
17-07-2009, 01:26
Nu wil ik helemaal die partij zien!! En natuurlijk die van Mes. Jammer jammer.


Ik ook graag. Maar ik heb de hele uitzending van K1 Fans gedownload en daar staan die partijen niet op en alle andere wel. Daarom zijn er dus geen filmpjes te vinden.
Ze stonden toch tegen SAto en Kido ; bekende Japanse vechters.

Jarno
17-07-2009, 07:28
Niet iedereen kan ook zuiver knieen naar het lichaam en bovenbeen. Een lowkick naar binnenkant been gaat ook niet altijd even goed..

Dat wordt toch ook niet verboden?

Zoals je zelf al stelt gaat het daarbij al meer als genoeg fout. Moet je er dan nog een techniek bij nemen wat een accident waiting to happen is? Met name in de lagere klasse zoals N en C? Als official heb je ook de taak mensen te beschermen daarom ventileerde ik mijn mening.

koc22_2
17-07-2009, 08:17
die kaestner aan het werk willen zien na dit ijzersterke jaar van hem!!

hij vecht 27 september in eindhoven op het koc6 gala, tegen otmar diagne


dit gevecht zal om de europese titel gaan ~!:thup:


www.kocpromotions.nl (http://www.kocpromotions.nl)