PDA

View Full Version : Floyd Mayweather jr interview (over MMA)



Jani
17-07-2009, 19:57
Floyd Mayweather Talks Marquez & MMA - CBSSports.com Video (http://www.cbssports.com/video/player/play/boxing/hY_Yzp_WHxvZ9KTkcklgYT7aFfhkDaYJ?source=videobox_b oxing)

Ik lag me eigen rot als Marquez hem weet te verassen,heerlijk lijkt me dat..

Wiseguy
17-07-2009, 20:39
Prettyboy Floyd is een baas.

http://espn.go.com/video/clip?id=4330549 volledige interview

TheHagueBoxer
17-07-2009, 20:50
heb het volledige interview hiervan gezien, en wat me vooral opviel is hoe ongelovelijk vaag hij was over die rib-blessure... hij praatte er steeds overheen toen er gevraagd wat hoe hij die opgelopen had (hele normale vraag lijkt me)

volgens mij is floyd toch niet zo zeker van z'n zaak tegen marquez en wilde hij wat extra tijd... ik lach me dood als hij door een lichtgewicht verslagen wordt...

Sendur
17-07-2009, 20:50
Floyd moet klappen krijgen... hij praat echt zware poep gewoon met zijn gezeik over wijven en zijn rolls royce plz give Floyd a nice cup of SHUT THE FUCK UP!!!!!!!!!!!!!!!!

Wiseguy
17-07-2009, 20:56
Toch grappig hoe hij pacman blijft dodgen

joost
17-07-2009, 21:01
Wat een dikke kneus zeg... hij weet echt niet waar ie over praat als hij het over MMA heeft

Jani
17-07-2009, 21:02
heb het volledige interview hiervan gezien, en wat me vooral opviel is hoe ongelovelijk vaag hij was over die rib-blessure... hij praatte er steeds overheen toen er gevraagd wat hoe hij die opgelopen had (hele normale vraag lijkt me)

volgens mij is floyd toch niet zo zeker van z'n zaak tegen marquez en wilde hij wat extra tijd... ik lach me dood als hij door een lichtgewicht verslagen wordt...

heb je meschien nog een link naar dat hele interview ??

als Marquez zijn lichaam de extra gewicht goed draagt,dan zie het 12 zware rondes worden voor floyd....

Wiseguy
17-07-2009, 21:03
Tja.. zo zou ik ook praten als ik in 1 partij meer verdien dan alle vechters bij elkaar in 10 ufc evenementen

TheHagueBoxer
17-07-2009, 21:09
heb je meschien nog een link naar dat hele interview ??

als Marquez zijn lichaam de extra gewicht goed draagt,dan zie het 12 zware rondes worden voor floyd....

is net gepost door Wiseguy ( 2e reply van dit topic)

tom l
17-07-2009, 21:48
Floyd moet klappen krijgen... hij praat echt zware poep gewoon met zijn gezeik over wijven en zijn rolls royce plz give Floyd a nice cup of SHUT THE FUCK UP!!!!!!!!!!!!!!!!

x10000 Hendo-Bisping Stijl!!!!

Barbaar
18-07-2009, 01:14
Ben het totaal met eens over mma, niet iedereen kan zo'n topboxer worden. Daar voor heb je echt skills voor nodig. Boxing still remains the number one fightingssport in the world!

Emilio
18-07-2009, 10:51
Ben het totaal met eens over mma, niet iedereen kan zo'n topboxer worden. Daar voor heb je echt skills voor nodig. Boxing still remains the number one fightingssport in the world!

wat een onzin.

Hij geeft als argument dat hij als bokser veel meer verdient en daarom zou boksen beter zijn dan MMA. Terwijl het eigenlijk om de liefde voor de sport zou moeten gaan.

Vreselijk goede bokser, maar een vreselijk ventje qua persoonlijkheid.

En altijd maar komen met hun 12 x 3 minuten.
Ze moeten hem eens 3 x 5 tegen iemand als Shean Sherk zetten.

TheHagueBoxer
18-07-2009, 16:50
kom op mensen trap er nou niet in... hoe meer mensen hem haten hoe meer mensen de ppv kopen omdat ze hopen dat hij verliest en dat weet hij maar al te goed... hij is gewoon z'n gevecht aan het verkopen

Sendur
19-07-2009, 13:52
kom op mensen trap er nou niet in... hoe meer mensen hem haten hoe meer mensen de ppv kopen omdat ze hopen dat hij verliest en dat weet hij maar al te goed... hij is gewoon z'n gevecht aan het verkopen


Dat zit er dik in, ik kijk het wel op internet en ik hoop dat HIJ ZO FUCKING HARD KLAPPEN GAAT KRIJGEN...................FUCK FLOYD!!!!!!!!!!!!!!