PDA

View Full Version : Rodney met Mike weer terug naar de top (filmpje)



Jeru
17-07-2009, 21:03
Dat is het doel van Rodney Glunder. Tegenwoordig trainende bij Mike's Gym is Rodney van plan binnen korte tijd weer in de spotlights te staan.
Zie hier het filmpje van AT5 over hem.

http://www.at5.nl/artikelen/20040/kickbokser-glunder-wil-weer-naar-de-top

K-1sunstarr
17-07-2009, 21:35
Rodney top gozer, volg je hart dan komt alles goed.

Khanom Thom
17-07-2009, 23:12
Alweer één! Laatse half jaar veel toppers overgestapt naar Mike's Gym o.a.: Brian Lo-An-joe, Ricardo Fyeet, Boy-Boy Martin en nu ook Glunder... en ze komen toch niet van de minste sportscholen.
Connectie's, connectie's, connectie's... Mike is er maar druk mee ;)

Rodney Succes, toch één van de iconen van RINGS!

marster
17-07-2009, 23:14
Boy Boy van KB Arnhem,

RtoDeep
17-07-2009, 23:57
is hij nou een stuk lichter???

m.g
18-07-2009, 00:43
Boy Boy van KB Arnhem,

Yep die heeft onze gym helaas verlaten. Het viel me al op dat niemand het zag op de foto's van die opendag van Mikes gym stind hij ook een paar keer op de foto.

The Bulldog
18-07-2009, 08:52
Ik hoop echt dat Rodney bij Mike weer op gang komt.

Top knokker
Top gozer
(hoop je wel meer in het MMA te zien)

Rodney succes pik...

MMAFAN-1122
18-07-2009, 09:22
Rodney succes... je blijft een topper..

MMAFAN-1122
18-07-2009, 09:34
Yep die heeft onze gym helaas verlaten. Het viel me al op dat niemand het zag op de foto's van die opendag van Mikes gym stind hij ook een paar keer op de foto.

Ik ben benieuwd wanneer Boy weer zal gaan vechten!
Fred is een toptrainer en heeft veel geduld gehad met Boy Boy... ben benieuwd of Boy Boy er beter van gaat worden!

Khanom Thom
18-07-2009, 11:13
Ik ben benieuwd wanneer Boy weer zal gaan vechten!
Fred is een toptrainer en heeft veel geduld gehad met Boy Boy... ben benieuwd of Boy Boy er beter van gaat worden!

Ik weet niet of hij beter wordt qua techniek... denk wel dat er meer deuren voor hem open staan qua connectie's die Mike heeft, zelfde geldt voor Rodney... Denk dat je qua techniek juist wel bij de juiste school zit als je bij KB Arnhem en FFC traint.

The Bulldog
18-07-2009, 11:49
ja mee eens. maar misschien even nioeuwe prikkels nodig na zoveel jaar in het zelfde regime te hebben gezetn...

Illest
18-07-2009, 11:58
heel Nederland traint bij Mike....verbaast me niks.....who's next? Tyrone?

Jarno
18-07-2009, 12:14
Ik weet niet of hij beter wordt qua techniek... denk wel dat er meer deuren voor hem open staan qua connectie's die Mike heeft, zelfde geldt voor Rodney... Denk dat je qua techniek juist wel bij de juiste school zit als je bij KB Arnhem en FFC traint.

Lijkt me dat FFC en Mike een beetje dezelfde connecties hebben en Fred heeft er ook genoeg...
Brain en Ricardo kregen van Simon een contract aangeboden iets wat Slamm toen niet kon... (geen aanval)

Rodney succes!

NielsN
18-07-2009, 12:28
Ik weet niet of hij beter wordt qua techniek... denk wel dat er meer deuren voor hem open staan qua connectie's die Mike heeft, zelfde geldt voor Rodney... Denk dat je qua techniek juist wel bij de juiste school zit als je bij KB Arnhem en FFC traint.

En een hoop goede trainingspartners. Scheelt ook enorm, denk ik.

(niet dat dat bij KB Arnhem slecht is! Maar als je kijkt wat er nu bij Mike's rondloopt... Pfew... :eek: Waar ter wereld vind je dat?)

bryan
18-07-2009, 12:36
fuck man hij wisselt vaker van sportschool dan ik van vriendin

adenane
18-07-2009, 12:51
En een hoop goede trainingspartners. Scheelt ook enorm, denk ik.

(niet dat dat bij KB Arnhem slecht is! Maar als je kijkt wat er nu bij Mike's rondloopt... Pfew... :eek: Waar ter wereld vind je dat?)

Klopt, nu kan hij mooi sparren met Fyeet en Manhoef, als hij zich wil focussen op MMA.

En aan de andere kant (maar misschien heb ik het wel helemaal mis) heeft Carbin alles gezet op Spong om hem naar de top te brengen (wat absoluut nog niet het geval is) en voelden de andere jongens zich een beetje achtergesteld. Maar nogmaals, ik kan het ook mis hebben.

MMAFAN-1122
18-07-2009, 19:05
Bij Bob heeft hij een top tijd gehad, denk ik wel zijn beste tijd uit zijn carriere,bij FFC richte hij zich meer op het kickboksen dan op MMA, ben benieuwd of hij nog een paar mooie jaren zal krijgen als vechter!