PDA

View Full Version : Dana en Tito weer vriendjes



Tony
18-07-2009, 00:45
Zojuist binnen op Dana's Twitter:




danawhiteufc (http://twitter.com/danawhiteufc) Yes tito and I made up

danawhiteufc (http://twitter.com/danawhiteufc) Doesn't mean he's back it means we aren't smashing each other anymore and we don't hate each other.



Ook al is Tito niet officieel terug.... Tito is momenteel een vrij man... denk dat ie best nog wel een keer terugkomt in de UFC... is toch wel een oud icoon voor de ufc vind ik... (en sinds zijn optreden als coach in TUF3 mag ik die kerel wel)

Sendur
18-07-2009, 00:54
Hmm Dana is maar raar bezig, misschien wordt hij een keer volwassen.

leks
18-07-2009, 02:37
Pff who cares laat ze tegen elkaar vechten tot de dood, dan koop ik zelfs die ppv shizzle...







en de winnaar hangen we op of wordt gevierendeeld, ik twijfel nog ;)

KayOne
18-07-2009, 03:27
toen ik nog jonge was en niets over mma wist kende ik alleen tito en icemen als een kooivechters vooral die vlam muts en kortebroek viel mij altijd op

Jeru
18-07-2009, 10:15
Aaaaaah wat schattig...

The Bulldog
18-07-2009, 10:19
Ortiz is overrated!!!!!

Dana probeert gewoon dichter bij Jena te komen....

renamer
18-07-2009, 10:33
Ortiz is overrated!!!!!

Dana probeert gewoon dichter bij Jena te komen....

lol dat zou wel de ultime payback zijn.. dana heeft nou eenmaal een heleboel meer knikkers en dat is weer intresant voor jennna... (of dachten jullie dat ze titio was vanwege zijn mooi gevormde hoofd)

Tony
18-07-2009, 11:45
ik vind tito helemaal niet overrated eigenlijk. misschien iets te eendimensionaal vergeleken met de toppers van nu. maar ortiz gaf machida toch behoorlijk goed partij 3 ronden lang. tevens wist ie hem bijna te submitten. er zijn zat vechters waar machida eerder en makkelijker klaar mee was.

BoysNoize
18-07-2009, 12:02
lol dat zou wel de ultime payback zijn.. dana heeft nou eenmaal een heleboel meer knikkers en dat is weer intresant voor jennna... (of dachten jullie dat ze titio was vanwege zijn mooi gevormde hoofd)

Jij denkt niet dat Jenna al meer in het laatje brengt als Tito himself.

Jenna Jameson is een merk en een heel imperium geworden..Volgens mij kan zij wel redelijk d'r eigen boontjes doppen..
En ik support haar graag door haar af en toe eens te bekijken!:thup:

Vitor Belfort
18-07-2009, 12:06
Tito zoekt na zijn "I want to fight Fedor" een plek waar hij zeker weet dat hij Fedor niet zal kunnen tegenkomen!;)

The Bulldog
18-07-2009, 12:47
Tito zoekt na zijn "I want to fight Fedor" een plek waar hij zeker weet dat hij Fedor niet zal kunnen tegenkomen!;)

REPS voor deze strategisch doordachte post.....

BoerHarms
18-07-2009, 13:17
Of ie een grote bek heeft of niet, ik vind het wel een boeiende vechter opzich.

En UFC 66 heeft me naar MMA gebracht.